FOK! is doodquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:07 schreef De_Kraam het volgende:
Fok loopt nog niet warm voor de TOPPER Twente - AZ.
Heb een kat hier. Vrienden die langskomen mogen haar aanraken en klik Like om haar een keer te aaien.quote:
Je kijkt maar gewoon mee.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hele leuke wedstrijd.
Het lelijke PSV sla ik gewoon maar even over.
Wil jij zeggen dat dombo onzin uitkraamt?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:30 schreef Caland het volgende:
Twente-AZ is trouwens ook geen bijzonder leuke wedstrijd
Erg jammer. @IkGeefEnkelLikesquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:40 schreef Caland het volgende:
Oja Bazoer, die bestaat ook nog steeds
Idem, dan slinger ik Netflix aan.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:01 schreef bbuddybb het volgende:
Present voor de wedstrijd van PSV, maar na de onvermijdelijke 1-0 haak ik af.
Is 'r nog iets leuks? Net the proposal met sandra bullock gekeken maar kwam blijkbaar uit 2009. Vond het al verrassend dat ze zo bijzonder deed over youtube.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Idem, dan slinger ik Netflix aan.
La sociedad de la nieve is eindelijk weer iets steengoeds op netflixquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is 'r nog iets leuks? Net the proposal met sandra bullock gekeken maar kwam blijkbaar uit 2009. Vond het al verrassend dat ze zo bijzonder deed over youtube.
Ik ben bezig met 'The Rookie' en dat heeft mij positief verrastquote:
En de buurvrouw?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met 'The Rookie' en dat heeft mij positief verrast
Ik heb zowat alles, behalve Primequote:
Alsof er WO opgeleide Marokkaanse liplezers zijn.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:09 schreef Caland het volgende:
Noa Lang die zelfs op de bank praat met een hand voor zijn mond
Alsof WO opgeleide liplezers een idee hebben wat die jongen zegt
Ik lees goede dingen over La Sociedad de la Nieve.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is 'r nog iets leuks? Net the proposal met sandra bullock gekeken maar kwam blijkbaar uit 2009. Vond het al verrassend dat ze zo bijzonder deed over youtube.
Daar heb ik geen zin in. Zal vanavond wel weer een uitnodiging krijgen als ze dronken of high is. No thanks.quote:
Dat is een remake.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:10 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik lees goede dingen over La Sociedad de la Nieve.
Het was Luuk met de voet.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Schreeuw niet zo man.
Het is Excelsior.
Hbo keur ik goed.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:14 schreef Caland het volgende:
Ik heb Luuk de Jong als aanvoerder in scorito
En slinger nu hbo aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |