Jaquote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Mats Seuntjens is ook wel een clubhopper pur sang of niet.
En gij Rene.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
helaas viel die tegen bij Utrechtquote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Broodje knakworst met Unox mosterdsaus. Denk dat ik me 4 broodjes smeer.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Vet zwijn.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Broodje knakworst met Unox mosterdsaus. Denk dat ik me 4 broodjes smeer.
Gelukkig is dit relevant in een wedstrijdtopic, en verwijt je me terecht te veel topics over Ajax te openen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Broodje knakworst met Unox mosterdsaus. Denk dat ik me 4 broodjes smeer.
Nee.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we dit bad nu even warm houden.
Daar is de knokploeg langs geweestquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waar is die act eigenlijk gebleven die hier een tijd rond hing en die zogenaamd voor Fortuna was?
Jaquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig is dit relevant in een wedstrijdtopic, en verwijt je me terecht te veel topics over Ajax te openen.
Erg mooiquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar is de knokploeg langs geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |