Dan krijg ik op mijn kop achter de schermen.quote:Op zondag 17 december 2023 21:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Delete gewoon die post.
Geen Post 34, geen TT.
Wat flauwquote:Op zondag 17 december 2023 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan krijg ik op mijn kop achter de schermen.
En dan heeft de tegenstander nog niet eens rood!quote:
Iedereen zit geboeid met open mond te kijken naar zoveel genialiteit.quote:Op zondag 17 december 2023 21:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het gebrek aan enthousiasme voor het ronduit fantastische voetbal van PSV vind ik wat teleurstellend hier.
Erg opvallend.
Die kan er toch ook helemaal geen kut van joh.quote:Op zondag 17 december 2023 21:29 schreef Mansjester het volgende:
Ajax moet de Wit terughalen nu die niet speelt. Ze kunnen zo'n draufganger met grinta wel gebruiken.
Neequote:Op zondag 17 december 2023 21:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kunnen jullie het je nog herinneren, toen PSV-ers boos waren op Bazoer omdat hij naar Ajax ging? Want ENORM veel talent?
Dat was gewoon in het algemeen iets te veel een ratquote:Op zondag 17 december 2023 21:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kunnen jullie het je nog herinneren, toen PSV-ers boos waren op Bazoer omdat hij naar Ajax ging? Want ENORM veel talent?
Hebben die ooit een PSV-er gekocht die een succes werd daar?quote:Op zondag 17 december 2023 21:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Niet recent in elk geval.quote:Op zondag 17 december 2023 21:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hebben die ooit een PSV-er gekocht die een succes werd daar?
Ik denk dat Ooijer nog de beste overstap van PSV naar Ajax heeft gehadquote:Op zondag 17 december 2023 21:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hebben die ooit een PSV-er gekocht die een succes werd daar?
En Gert Bals wellicht maar dat is wel heel lang geleden.quote:Op zondag 17 december 2023 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat Ooijer nog de beste overstap van PSV naar Ajax heeft gehad
Oh mja dat is nog wat beter inderdaad.quote:Op zondag 17 december 2023 21:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
En Gert Bals wellicht maar dat is wel heel lang geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |