Fijn nummer. maar nu ff nietquote:
Ik heb even in je pohi gegluurd… Ik snap hetquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Fijn nummer. maar nu ff niet![]()
ik was vannacht iets aan het schrijven wat ik ergens wilde posten en daar paste een nummer van NIN perfect bij .En nu luister ik het al de hele ochtend![]()
![]()
In de ban van
Maar nu zit het al de hele ochtend in mijn hoofdquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb even in je pohi gegluurd… Ik snap het
Jam over de kibbeling?quote:
Is dit sexe of leeftijds discriminatie?quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
Alle vrouwen boven de 60 nu hun rijbewijs gaan inleveren![]()
Moest je opzij springen?quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:47 schreef marcb1974 het volgende:
Scheelde echter uitermate weinig of de wereld was van mij afgeweest.
Stak netjes over, over een zebrapad.
Mevrouw komt aan, tijd zat om te remmen.
Ik loop door, tweede baan, daar stuurt zij heen, en dan met haar hand voor de mond gaan zitten omdat ze ziet dat het fout dreigt te gaan
Ja, scheelde een paar cmquote:Op vrijdag 15 december 2023 14:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Moest je opzij springen?
Er zijn best veel beroerde chauffeurs die eigenlijk niet achter het stuur horen, dat is zeker waar
En dan heb je ook nog de categorie roekeloze sufferds, die het zo vergaat als die sukkel uit dat fikkie filmpje hierbovenquote:Op vrijdag 15 december 2023 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, scheelde een paar cm
En vaak bejaarden. En vrouwen kunnen toch al niet rijden
Daar is een darwin award voor.quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:55 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog de categorie roekeloze sufferds, die het zo vergat als die sukkel uit dat fikkie filmpje hierboven
Marc is een beetje een vrouwenhater, jeweettoch.quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Is dit sexe of leeftijds discriminatie?En waarom?
quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marc is een beetje een vrouwenhater, jeweettoch.
Ik vind dat Marc voor de schrik wel een crompouce heeft verdiend.quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:59 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Voor deze keer dan, omdat hij even geschrokken is door die doos
quote:Op vrijdag 15 december 2023 15:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat Marc voor de schrik wel een crompouce heeft verdiend.
En sommige mensen moeten inderdaad hun rijbewijs inleveren, zowel mannen als vrouwen.
Vrouwen rijden veel beter dan mannen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
Alle vrouwen boven de 60 nu hun rijbewijs gaan inleveren![]()
Noem het maar een kutstukjequote:Op vrijdag 15 december 2023 15:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vrouwen rijden veel beter dan mannen.
Geldt ook voor inparkeren, want mannen denken al gauw dat een klein kutstukje dertig centimeter is.
Neuh, echt niet.quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marc is een beetje een vrouwenhater, jeweettoch.
Ohjaquote:Op vrijdag 15 december 2023 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent toch geen vrouw van boven de 60
Maar je wilt toch ook geen Remy zijn?quote:Op vrijdag 15 december 2023 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, echt niet.
Als je nou mensenhater had gezegd
Lijkt me heerlijkquote:Op vrijdag 15 december 2023 15:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je wilt toch ook geen Remy zijn?
Dus blijven we gewoonquote:Op vrijdag 15 december 2023 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk
Plus als de rest weg is is het met mij ook zo gedaan
Ik wens ook niemand dood,quote:
Ik was voorlopig ook niet van plan om dood te gaan en ik weet niet of het afdoende helpt als er minder mensjes zijn, het gaat vooral ook om de mentaliteit van velen van hen, die sloopt deze aardkloot.quote:Op vrijdag 15 december 2023 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wens ook niemand dood,
ben wel voor een heel sterke geboortebeperking wereldwijd. Zodat de mensheid snel in aantal afneemt.
Wat mij betreft het enige dat deze planeet kan redden.
Als je met bv de helft van de mensen hier bent zijn heel veel problemen snel weg hoor.quote:Op vrijdag 15 december 2023 15:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was voorlopig ook niet van plan om dood te gaan en ik weet niet of het afdoende helpt als er minder mensjes zijn, het gaat vooral ook om de mentaliteit van velen van hen, die sloopt deze aardkloot.
Het boek Inferno van Dan Brown is in dit geval een aanrader. En nee, niet de film ik bedoel echt het boek.quote:Op vrijdag 15 december 2023 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je met bv de helft van de mensen hier bent zijn heel veel problemen snel weg hoor.
De echte rampen moeten nog komen, en gebrek aan drinkwater, een gebrek aan voedsel etc.
Woonruimte problemen zijn opgelost.
Dieren kunnen weer in het wild leven zonder steeds verder verdrongen te worden,
etcetc
Die is zeker goed jaquote:Op vrijdag 15 december 2023 16:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het boek Inferno van Dan Brown is in dit geval een aanrader. En nee, niet de film ik bedoel echt het boek.
De oplossing tegen overbevolking die in dat boek word gegeven vind ik een vrij humane oplossing binnen 2 tot 3 generaties.quote:
Dan trek ik jouw bescheiden mening bij deze zeer in twijfelquote:Op vrijdag 15 december 2023 16:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Met die overbevolking valt het reuze mee, het is naar mijn bescheiden mening meer de verdeling en het systeem.
Ik ben het eens met je punt, de verdeling is er. Maar hoe groter de globale populatie word hoe groter de verdeling en de problematiek word op een globale schaal.quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Met die overbevolking valt het reuze mee, het is naar mijn bescheiden mening meer de verdeling en het systeem.
Dat magquote:Op vrijdag 15 december 2023 16:59 schreef marcb1974 het volgende:
Dan trek ik jouw bescheiden mening bij deze zeer in twijfel
Ongebreidelde groei lijkt mij ook niet wenselijk, zeker niet.quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben het eens met je punt, de verdeling is er. Maar hoe groter de globale populatie word hoe groter de verdeling en de problematiek word op een globale schaal.
Wil je totaal af komen van de verdeling moet je af komen van intelligent leven en dat is imo niet de oplossing.
Een basis als schoon, drinkbaar, water gaat gewoon al een probleem vormen bij teveel mensen. Ook wij hier in NL gaan daar mogelijk last van krijgen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat mag
Laat ik wel toevoegen, dat ik vind dat de mensen MET/IN de natuur zouden moeten leven, en ook de minder prettige kanten daarvan moeten accepteren, zonder de dieren te verdringen.
FTFYquote:Op vrijdag 15 december 2023 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een basis als schoon, drinkbaar, water gaat gewoon al een probleem vormen bij teveel mensen. Ook wij hier in NL gaan daar mogelijk last van krijgen.
En hoe dacht je dat te maken zonder drinkwater?quote:
Zekerquote:Op vrijdag 15 december 2023 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een basis als schoon, drinkbaar, water gaat gewoon al een probleem vormen bij teveel mensen. Ook wij hier in NL gaan daar mogelijk last van krijgen.
Zie je nog weleens vis?quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:21 schreef chufi het volgende:
Ik heb hier in de gracht nog genoeg water
Daar is bier wel vaker voor misbruikt ja,quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:21 schreef chufi het volgende:
Ik heb hier in de gracht nog genoeg water
Nu let ik er niet zo op , maar er zit nog steeds vis in de grachtquote:Op vrijdag 15 december 2023 17:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker
Teveel is nooit goed.
Over de doelen zijn we het eens, en minder mensen heb ik geen moeite mee.
[..]
Zie je nog weleens vis?
Kan me vaag herinneren dat jij vroeger weleens karpers uit het raam kon zien.
Druk je weleens op de visdeurbel ?quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu let ik er niet zo op , maar er zit nog steeds vis in de gracht
Als ik een gracht zou hebben, zat ik de hele dag voor het raamquote:Op vrijdag 15 december 2023 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu let ik er niet zo op , maar er zit nog steeds vis in de gracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Onder water?quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Daar zijn we met de 40+ wandeling in Utrecht langsgekomen.
Dat was leuk. Ik keek al regelmatig op die deurbelcam. In het echt zien is dan helemaal tofquote:Op vrijdag 15 december 2023 18:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Daar zijn we met de 40+ wandeling in Utrecht langsgekomen.
Je had een keer een goede avond in de arenaquote:
Jaquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Je had een keer een goede avond in de arena
Nu al?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Nu al?Beter laat dan nooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Ja wel eens, die verdediging is echt dramatischquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik was er niet gerust op. Het had ook 3-3 kunnen worden, die verdediging is echt niet al te best. Keeper had een paar prima reddingen.
Nou enquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:24 schreef engine het volgende:
Het WK darts gaat weer beginnen vanavond!
quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:24 schreef engine het volgende:
Er doen maar liefst twaalf Nederlanders mee!quote:
Nu hopen dat er eentje gaat winnen..quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:25 schreef engine het volgende:
[..]
Er doen maar liefst twaalf Nederlanders mee!
Ik hoop Barneyquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Nu hopen dat er eentje gaat winnen..
quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:25 schreef engine het volgende:
[..]
quote:
Oh vanochtend waren het er nog 14, gaat lekker rapquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:25 schreef engine het volgende:
[..]
Hij doet alweer een tijdje mee maar de resultaten zijn niet fantastisch. Ook niet slecht overigens.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Doet die ook weer mee![]()
Ik dacht dat ie gestopt was....zou wel een stunt zijn
@mailyquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh vanochtend waren het er nog 14, gaat lekker rap
quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh vanochtend waren het er nog 14, gaat lekker rap
quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Hij doet alweer een tijdje mee maar de resultaten zijn niet fantastisch. Ook niet slecht overigens.
[..]
@:maily
14 zelfs!!
quote:
Minispeerwerpenquote:
Vetkleppen (behalve Co Stompe, The Matchstick), tattoos, bier .....quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:33 schreef Deisyy het volgende:
Verder vind ik het gewoon een non-sport.
Jammer dat het via betaalzenders gaat tegenwoordig.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:24 schreef engine het volgende:
Ja dat is zeker jammer. Was altijd zo gezellig bij RTL 7quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Jammer dat het via betaalzenders gaat tegenwoordig.
quote:
Ah, vandaar dat ik het niet meer zie.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is zeker jammer. Was altijd zo gezellig bij RTL 7
Ja dat vond ik ook altijd. Was even aan het googlen naar Ted Hankey en zie dat die vent is veroordeeld voor aanranding.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is zeker jammer. Was altijd zo gezellig bij RTL 7
Jep. Halve finales op 2 januari en finale op 3 januari.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:46 schreef pullup het volgende:
Tot hoe lang duurt dat? Staat me bij dat ze zelfs na oud en nieuw nog aan het gooien zijn?
He bah. Altijd al een enge vent gevonden maar dit wist ik niet.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook altijd. Was even aan het googlen naar Ted Hankey en zie dat die vent is veroordeeld voor aanranding.
Ook al geen pretty boyquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook altijd. Was even aan het googlen naar Ted Hankey en zie dat die vent is veroordeeld voor aanranding.
Engnekquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:46 schreef Shii het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:53 schreef Shii het volgende:
Ik vond die act wel grappig als Dracula, maar inderdaad wat een engnek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:39 schreef D. het volgende:
Traditiegetrouw deel ik hier mijn kerstpakket1 biertje maar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ziet er goed uit voor de rest![]()
Traditiegetrouw deel ik hier mijn kerstpakketWowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ach, beter dan helemaal geen biertjequote:Op vrijdag 15 december 2023 20:40 schreef maily het volgende:
[..]
1 biertje maar?
ziet er goed uit voor de rest
Traditiegetrouw deel ik hier mijn kerstpakketDe mijneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Traditiegetrouw deel ik hier mijn kerstpakketZe weten dat je van nootjes en snackies houdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ik heb net bedacht morgen even alles bij mijn moeder te dumpenquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze weten dat je van nootjes en snackies houd
Die houd daar nog meer van?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb net bedacht morgen even alles bij mijn moeder te dumpen
Alles wat daar tussen zit zonder suikerlaagje is juist goed voor je hequote:Op vrijdag 15 december 2023 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben meer van de nootjes zonder zout- of suikerlaagje
Ja, relatief weliswaarquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles wat daar tussen zit zonder suikerlaagje is juist goed voor je he
Niet eens relatief.quote:
Ik neem ook iedere dag een handje notenquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet eens relatief.
Een handje vol noten per dag past perfect in een trainingsschema
Omdat je een biertje drinkt?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:34 schreef D. het volgende:
*neerploft
*met bier
*zich nu al schuldig voelt
Uhuquote:
Mja, dat probeerde ik mezelf ook wijs te maken, daarom heb ik 'm ook geopendquote:Je mag gerust van het leven genieten hoor.
Zorgelijk dit eigenlijk wel. Jij stelt alcohol gelijk aan van het leven genieten.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat je een biertje drinkt?
Je mag gerust van het leven genieten hoor.
Zorgelijk is mensen een schuldcomplex aanpraten over normale dingenquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zorgelijk dit eigenlijk wel. Jij stelt alcohol gelijk aan van het leven genieten.
Alsof dat zonder niet kan
Tuurlijkquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zorgelijk dit eigenlijk wel. Jij stelt alcohol gelijk aan van het leven genieten.
Alsof dat zonder niet kan
Zit te verzinnen van wie die 'reclame' was.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zorgelijk is mensen een schuldcomplex aanpraten over normale dingen
Begrijp je nu ff niet.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit te verzinnen van wie die 'reclame' was.
Tijdje terug een heel aantal van dat soort dingen.
Zal wel de bond tegen alcohol zijn ofzo
Was een tijdje terug zo'n informatieblok op tv.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Begrijp je nu ff niet.
Ah, op die fiets.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was een tijdje terug zo'n informatieblok op tv.
Waarin knalhard werd gezegd dat je alcohol niet aan leuke dingen mag koppelen. Want dat is slecht voor je
Dit was altijd, alcohol bad.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
Voor mij zit de key in "Té" oftewel gedrag... maar verder, have fun!
Laat ik duidelijk zijn, té is nooit goed. Verder gun ik iedereen zijn/haar passie, kick, drug, sexuele afwijking, alcohol, moestuin, vertinte prijs keu rozet verzameling en een brazilian landingsbaan.
Maar trek een on ontdekte stam uit de jungl;e en wat blijkt: Ze hebben wat lekkers te drinken, te roken... en te likken
Oh, pas op met die stam uit de jungle.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
Voor mij zit de key in "Té" oftewel gedrag... maar verder, have fun!
Laat ik duidelijk zijn, té is nooit goed. Verder gun ik iedereen zijn/haar passie, kick, drug, sexuele afwijking, alcohol, moestuin, vertinte prijs keu rozet verzameling en een brazilian landingsbaan.
Maar trek een on on-ontdekte stam uit de jungle en wat blijkt: Ze hebben wat lekkers te drinken, te roken... en te likken
Komt zij de wereld redden?quote:
Dat denk je, maar steeds is er de laatste jaren weer iets waardoor het weer wat slechter gaatquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik hoop het!
Kan iig nooit slechter gaan dan nu
Bad?quote:
I like badquote:
Badass ducky.quote:
Darten kijkenquote:Op zaterdag 16 december 2023 09:29 schreef aloa het volgende:
Wat gaan we doen vandaag?
Nog geen idee hier.
Vanaf kwart voor twee vanmiddag 🎯quote:
Mooie tijd om vanaf de bank te gaan kijken onder het genot van een geel goude rakkerquote:Op zaterdag 16 december 2023 09:50 schreef engine het volgende:
[..]
Vanaf kwart voor twee vanmiddag 🎯
Oja, je moet er voor betalen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 09:50 schreef engine het volgende:
[..]
Vanaf kwart voor twee vanmiddag 🎯
Zit zelfs darten tegenwoordig achter een betaal muurquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Oja, je moet er voor betalen.
Jammer weer.
Blijkbaar. Je bent een vermogen kwijt tegenwoordig om sport te kijken.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zit zelfs darten tegenwoordig achter een betaal muur![]()
Morguh Heerquote:
En dan is het nog heel ver om voetbal een sport te noemenquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Blijkbaar. Je bent een vermogen kwijt tegenwoordig om sport te kijken.
Dit gaat over dartenquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Blijkbaar. Je bent een vermogen kwijt tegenwoordig om sport te kijken.
Bier zuipen en pijltjes gooien is een heel intensieve sport hoor.quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan is het nog heel ver om voetbal een sport te noemen
Topsport is het.quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bier zuipen en pijltjes gooien is een heel intensieve sport hoor.![]()
quote:
Zekers! Vooral de derde helft waarbij je vrouw moet uitleggen waarom je weer tot 5 uur in de ochtend in de kroeg hebt gestreden om 50 bier te zuipen en pogen een bordje te raken met pijltjes!quote:
Genieten van het leven.quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zekers! Vooral de derde helft waarbij je vrouw moet uitleggen waarom je weer tot 5 uur in de ochtend in de kroeg hebt gestreden om 50 bier te zuipen en pogen een bordje te raken met pijltjes!
Ja knus.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:33 schreef Prisha het volgende:
Toch gezellig dat m'n boompje staat. Ik had last van uitstelgedrag maar nu ie er staat ben ik er wel blij mee. Beetje knus wel.
Heeft ie het toch gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zit zelfs darten tegenwoordig achter een betaal muur![]()
Ik ben zoals gewoonlijk aan het deken tot het te laat isquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:33 schreef Prisha het volgende:
Toch gezellig dat m'n boompje staat. Ik had last van uitstelgedrag maar nu ie er staat ben ik er wel blij mee. Beetje knus wel.
Pass maar doorquote:
Werkt niet goed samen met in je jacuzzi zittenquote:
Oh ja, nou ik heb toch geen jacuzziquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werkt niet goed samen met in je jacuzzi zitten
Zo meteen gaan ze voetballen nog topsport noemenquote:
Zo krijgen ze wel betaaldquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo meteen gaan ze voetballen nog topsport noemen![]()
Geld krijgen om rollen op de grond liggen en doen alsof je dood gaat als een haarlokje verkeerd waaitquote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:27 schreef aloa het volgende:
Er is maar één echte sport.Wie heeft er de beste autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Er is maar één echte sport.En dat noem je sportSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Dan zullen die wel winnen gewoonlijkquote:
Het is al klaar dit jaarquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan zullen die wel winnen gewoonlijk
Gaat puur om de auto,quote:
Hij zal er geen wereldkampioen mee worden idd. Maar kijk eens naar het verschil tussen Max en de rest (inclusief Perezquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat puur om de auto,
verstappen is ook kansloos bij Alfa of Haas (moest wel even zoeken wie laatste zijn geworden)
Natuurlijk wel, weet je hoe inspannendquote:
Er is maar één echte sport.Kijk, deze man heeft er verstand vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Perez kan enkel winnen in landen waar ze niet aan mensenrechten doen. Op de rest van de circuits is het een pannenkoek eerste klas.quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij zal er geen wereldkampioen mee worden idd. Maar kijk eens naar het verschil tussen Max en de rest (inclusief Perez)
Hij viel idd wel tegen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Perez kan enkel winnen in landen waar ze niet aan mensenrechten doen. Op de rest van de circuits is het een pannenkoek eerste klas.
Wedstrijdje tussen jou en marcquote:
Je kan er inderdaad goed in zijn, zal nooit een echte tv sport worden denk ikquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb er veel uurtjes voor getraind. Echt een topsport
Juist wel. Je hoeft niks te missen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kan er inderdaad goed in zijn, zal nooit een echte tv sport worden denk ik
Je kunt er wel geld mee verdienenquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kan er inderdaad goed in zijn, zal nooit een echte tv sport worden denk ik
Dankjewel.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welkom op FOK!
Kun jij een beetje korfballen?
quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dankjewel.
Ik ben een bankhangkorfbal pro![]()
Totaal niet.quote:Kun jij een beetje korfballen?
quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoge hakken![]()
Zelf al eens aangehad?
quote:Op zaterdag 16 december 2023 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ik heb geen hoge hakken nodig om op mijn bek te gaan de laatste tijd
Niks mis mee maar je loopt wel een risico op blessuresquote:
Jeej weer een dikke Biemquote:
Bijna dagelijks.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoge hakken![]()
Zelf al eens aangehad?
Even mijn favo zatlapjes opzoekenquote:
Dat zijn ze niet , maar goed dit heb ik al vaker gezegdquote:Op zaterdag 16 december 2023 17:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Even mijn favo zatlapjes opzoeken
WIe is kapot?quote:Op zaterdag 16 december 2023 17:47 schreef aloa het volgende:
Nope, ze zijn kapot gemaakt.
@:ElonMusk ?
Ja dat duurde soms een paar seconden om goed weergegeven te worden maar nu af en toe helemaal niet he?quote:
Heel irritant.quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat duurde soms een paar seconden om goed weergegeven te worden maar nu af en toe helemaal niet he?
Die Amerikaanse versie heeft wel wat weg van de wanstaltige replica van de Noordpoort die ze hier hebben neergezet. Kosten 1,4 miljoen, een doorn in het oog van menig bewoner.quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Dacht ik ook even ja
[ afbeelding ]
Het is een teken.quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Heel irritant.
Ik heb ooit een topic gemaakt waarin twitter berichten konden worden geplaatst over het weer. Maar op een gegeven moment duurde het giga lang voordat alles te zien was
Weg met TwitterX!quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik denk dat ook ja![]()
Geen goed teken...
Zou het?!quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kijk er nog graag.
Dit ligt meer aan FOK vermoed ik.
Nee joh, Twatter is een waar walhalla voor wie van een beetje trollen houdt.quote:
Zo zeg, die zijn al vroeg begonnen met het bouwen van de brandstapel. In Duindorp en Scheveningen moeten ze nog beginnen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die Amerikaanse versie heeft wel wat weg van de wanstaltige replica van de Noordpoort die ze hier hebben neergezet. Kosten 1,4 miljoen, een doorn in het oog van menig bewoner.
[ afbeelding ]
Trollen is voor puberale wezens toch?quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee joh, Twatter is een waar walhalla voor wie van een beetje trollen houdt.
Voor trieste en waarschijnlijk in de echte wereld zeer onzekere wezensquote:Op zaterdag 16 december 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Trollen is voor puberale wezens toch?
Potato, potatoquote:Op zaterdag 16 december 2023 19:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Voor trieste en waarschijnlijk in de echte wereld zeer onzekere wezens
Eerder ontevreden en onzekere mannen van middelbare leeftijdquote:Op zaterdag 16 december 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, puberale wezens trollen, dat is de graal.quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babe is een mooi liedje.quote:
Dat jij geen smaak hebt weten we al lang.quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat jij geen smaak hebt weten we al lang.
Waar is je link danquote:Op zaterdag 16 december 2023 23:42 schreef maily het volgende:
[..]
Is wel link he om dat hier te schrijven.![]()
linkquote:Op zaterdag 16 december 2023 23:42 schreef maily het volgende:
[..]
Is wel link he om dat hier te schrijven.![]()
Definieer leuk.quote:Op zondag 17 december 2023 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
Wie gaat er een leuk verhaal vertellen?
quote:Op zondag 17 december 2023 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
Wie gaat er een leuk verhaal vertellen?
quote:Op zondag 17 december 2023 00:18 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Domnivoor Natuurlijk, ik vertel graag een leuk verhaal voor marcb1974!
Er was eens een man genaamd Marc. Hij had altijd al de droom gehad om naar het buitenland te reizen en nieuwe avonturen te beleven. Op een dag kreeg hij eindelijk de kans om zijn droom waar te maken.
Hij besloot naar Thailand te gaan, bekend om zijn prachtige stranden en exotische cultuur. Toen Marc aankwam op het zonnige eiland Phuket, werd hij meteen betoverd door de schoonheid van de plek.
Op zijn eerste dag verkende Marc het lokale marktje vol kleurrijke kraampjes gevuld met heerlijke geuren van Thais eten. Hij proefde verschillende gerechten zoals Pad Thai en Tom Yum soep - zo pittig dat het vuur in zijn mond leek te dansen!
Maar wat echt bijzonder was aan deze ervaring waren de mensen die hij ontmoette tijdens his reisavonturen ? vrolijke locals die hun gastvri
Doe dat maar niet.quote:
Ik heb een nieuwe trein gekocht.quote:
Slechte ervaringen met Phuket?quote:
Mooi en welk traject mag je rijden >quote:Op zondag 17 december 2023 00:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe trein gekocht.
ICNG?quote:Op zondag 17 december 2023 00:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe trein gekocht.
Die moet ik nog aanleggen.quote:Op zondag 17 december 2023 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi en welk traject mag je rijden >
Nope, de dubbeldekker 4 wagons. (VIRM1)quote:
Beter, anders had je standaard vertraging moeten inbouwenquote:Op zondag 17 december 2023 00:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die moet ik nog aanleggen.
[..]
Nope, de dubbeldekker 4 wagons. (VIRM1)
En waar schenkt ziggi die?quote:Op zondag 17 december 2023 00:44 schreef chufi het volgende:
Ziggo schenkt weer eens wat afgedankte films van de Pathe nu ... vorige maand was het van de skymoviebox
Nee daarom zeg ik toch afgedankte films.... Had ik de vorige keer ook ..quote:Op zondag 17 december 2023 01:02 schreef marcb1974 het volgende:
Gezien ondertussen,
zit echt niets het kijken waard tussen.
Of zag jij nog wel iets leuks?
dat ja ...quote:Op zondag 17 december 2023 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee daarom zeg ik toch afgedankte films.... Had ik de vorige keer ook ..
das balen .... bijvullen Saarquote:Op zondag 17 december 2023 01:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Fuck fuck fuckety fuck
Waterdruk weer laag en geen warm water in douche.
Aaaaaargh
quote:
Hey Pullupquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |