quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:27 schreef aloa het volgende:
Er is maar één echte sport.Wie heeft er de beste autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Er is maar één echte sport.En dat noem je sportSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Dan zullen die wel winnen gewoonlijkquote:
Het is al klaar dit jaarquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan zullen die wel winnen gewoonlijk
Gaat puur om de auto,quote:
Hij zal er geen wereldkampioen mee worden idd. Maar kijk eens naar het verschil tussen Max en de rest (inclusief Perezquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat puur om de auto,
verstappen is ook kansloos bij Alfa of Haas (moest wel even zoeken wie laatste zijn geworden)
Natuurlijk wel, weet je hoe inspannendquote:
Er is maar één echte sport.Kijk, deze man heeft er verstand vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Perez kan enkel winnen in landen waar ze niet aan mensenrechten doen. Op de rest van de circuits is het een pannenkoek eerste klas.quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij zal er geen wereldkampioen mee worden idd. Maar kijk eens naar het verschil tussen Max en de rest (inclusief Perez)
Hij viel idd wel tegen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Perez kan enkel winnen in landen waar ze niet aan mensenrechten doen. Op de rest van de circuits is het een pannenkoek eerste klas.
Wedstrijdje tussen jou en marcquote:
Ik heb er veel uurtjes voor getraind. Echt een topsportquote:
Je kan er inderdaad goed in zijn, zal nooit een echte tv sport worden denk ikquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb er veel uurtjes voor getraind. Echt een topsport
Juist wel. Je hoeft niks te missen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kan er inderdaad goed in zijn, zal nooit een echte tv sport worden denk ik
Je kunt er wel geld mee verdienenquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kan er inderdaad goed in zijn, zal nooit een echte tv sport worden denk ik
Welkom op FOK!quote:
Dankjewel.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welkom op FOK!
Kun jij een beetje korfballen?
quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dankjewel.
Ik ben een bankhangkorfbal pro![]()
Totaal niet.quote:Kun jij een beetje korfballen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |