Badass ducky.quote:
Darten kijkenquote:Op zaterdag 16 december 2023 09:29 schreef aloa het volgende:
Wat gaan we doen vandaag?
Nog geen idee hier.
Vanaf kwart voor twee vanmiddag 🎯quote:
Mooie tijd om vanaf de bank te gaan kijken onder het genot van een geel goude rakkerquote:Op zaterdag 16 december 2023 09:50 schreef engine het volgende:
[..]
Vanaf kwart voor twee vanmiddag 🎯
Oja, je moet er voor betalen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 09:50 schreef engine het volgende:
[..]
Vanaf kwart voor twee vanmiddag 🎯
Zit zelfs darten tegenwoordig achter een betaal muurquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Oja, je moet er voor betalen.
Jammer weer.
Blijkbaar. Je bent een vermogen kwijt tegenwoordig om sport te kijken.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zit zelfs darten tegenwoordig achter een betaal muur![]()
Morguh Heerquote:
En dan is het nog heel ver om voetbal een sport te noemenquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Blijkbaar. Je bent een vermogen kwijt tegenwoordig om sport te kijken.
Dit gaat over dartenquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Blijkbaar. Je bent een vermogen kwijt tegenwoordig om sport te kijken.
Bier zuipen en pijltjes gooien is een heel intensieve sport hoor.quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan is het nog heel ver om voetbal een sport te noemen
Topsport is het.quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bier zuipen en pijltjes gooien is een heel intensieve sport hoor.![]()
quote:
Zekers! Vooral de derde helft waarbij je vrouw moet uitleggen waarom je weer tot 5 uur in de ochtend in de kroeg hebt gestreden om 50 bier te zuipen en pogen een bordje te raken met pijltjes!quote:
Genieten van het leven.quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zekers! Vooral de derde helft waarbij je vrouw moet uitleggen waarom je weer tot 5 uur in de ochtend in de kroeg hebt gestreden om 50 bier te zuipen en pogen een bordje te raken met pijltjes!
Ja knus.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:33 schreef Prisha het volgende:
Toch gezellig dat m'n boompje staat. Ik had last van uitstelgedrag maar nu ie er staat ben ik er wel blij mee. Beetje knus wel.
Heeft ie het toch gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zit zelfs darten tegenwoordig achter een betaal muur![]()
Ik ben zoals gewoonlijk aan het deken tot het te laat isquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:33 schreef Prisha het volgende:
Toch gezellig dat m'n boompje staat. Ik had last van uitstelgedrag maar nu ie er staat ben ik er wel blij mee. Beetje knus wel.
Pass maar doorquote:
Werkt niet goed samen met in je jacuzzi zittenquote:
Oh ja, nou ik heb toch geen jacuzziquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werkt niet goed samen met in je jacuzzi zitten
Zo meteen gaan ze voetballen nog topsport noemenquote:
Zo krijgen ze wel betaaldquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo meteen gaan ze voetballen nog topsport noemen![]()
Geld krijgen om rollen op de grond liggen en doen alsof je dood gaat als een haarlokje verkeerd waaitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:27 schreef aloa het volgende:
Er is maar één echte sport.Wie heeft er de beste autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Er is maar één echte sport.En dat noem je sportSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Dan zullen die wel winnen gewoonlijkquote:
Het is al klaar dit jaarquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan zullen die wel winnen gewoonlijk
Gaat puur om de auto,quote:
Hij zal er geen wereldkampioen mee worden idd. Maar kijk eens naar het verschil tussen Max en de rest (inclusief Perezquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat puur om de auto,
verstappen is ook kansloos bij Alfa of Haas (moest wel even zoeken wie laatste zijn geworden)
Natuurlijk wel, weet je hoe inspannendquote:
Er is maar één echte sport.Kijk, deze man heeft er verstand vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Perez kan enkel winnen in landen waar ze niet aan mensenrechten doen. Op de rest van de circuits is het een pannenkoek eerste klas.quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij zal er geen wereldkampioen mee worden idd. Maar kijk eens naar het verschil tussen Max en de rest (inclusief Perez)
Hij viel idd wel tegen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Perez kan enkel winnen in landen waar ze niet aan mensenrechten doen. Op de rest van de circuits is het een pannenkoek eerste klas.
Wedstrijdje tussen jou en marcquote:
Ik heb er veel uurtjes voor getraind. Echt een topsportquote:
Je kan er inderdaad goed in zijn, zal nooit een echte tv sport worden denk ikquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb er veel uurtjes voor getraind. Echt een topsport
Juist wel. Je hoeft niks te missen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kan er inderdaad goed in zijn, zal nooit een echte tv sport worden denk ik
Je kunt er wel geld mee verdienenquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kan er inderdaad goed in zijn, zal nooit een echte tv sport worden denk ik
Welkom op FOK!quote:
Dankjewel.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welkom op FOK!
Kun jij een beetje korfballen?
quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dankjewel.
Ik ben een bankhangkorfbal pro![]()
Totaal niet.quote:Kun jij een beetje korfballen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |