Badass ducky.quote:
Darten kijkenquote:Op zaterdag 16 december 2023 09:29 schreef aloa het volgende:
Wat gaan we doen vandaag?
Nog geen idee hier.
Vanaf kwart voor twee vanmiddag 🎯quote:
Mooie tijd om vanaf de bank te gaan kijken onder het genot van een geel goude rakkerquote:Op zaterdag 16 december 2023 09:50 schreef engine het volgende:
[..]
Vanaf kwart voor twee vanmiddag 🎯
Oja, je moet er voor betalen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 09:50 schreef engine het volgende:
[..]
Vanaf kwart voor twee vanmiddag 🎯
Zit zelfs darten tegenwoordig achter een betaal muurquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Oja, je moet er voor betalen.
Jammer weer.
Blijkbaar. Je bent een vermogen kwijt tegenwoordig om sport te kijken.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zit zelfs darten tegenwoordig achter een betaal muur![]()
Morguh Heerquote:
En dan is het nog heel ver om voetbal een sport te noemenquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Blijkbaar. Je bent een vermogen kwijt tegenwoordig om sport te kijken.
Dit gaat over dartenquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Blijkbaar. Je bent een vermogen kwijt tegenwoordig om sport te kijken.
Bier zuipen en pijltjes gooien is een heel intensieve sport hoor.quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan is het nog heel ver om voetbal een sport te noemen
Topsport is het.quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bier zuipen en pijltjes gooien is een heel intensieve sport hoor.![]()
quote:
Zekers! Vooral de derde helft waarbij je vrouw moet uitleggen waarom je weer tot 5 uur in de ochtend in de kroeg hebt gestreden om 50 bier te zuipen en pogen een bordje te raken met pijltjes!quote:
Genieten van het leven.quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zekers! Vooral de derde helft waarbij je vrouw moet uitleggen waarom je weer tot 5 uur in de ochtend in de kroeg hebt gestreden om 50 bier te zuipen en pogen een bordje te raken met pijltjes!
Ja knus.quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:33 schreef Prisha het volgende:
Toch gezellig dat m'n boompje staat. Ik had last van uitstelgedrag maar nu ie er staat ben ik er wel blij mee. Beetje knus wel.
Heeft ie het toch gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zit zelfs darten tegenwoordig achter een betaal muur![]()
Ik ben zoals gewoonlijk aan het deken tot het te laat isquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:33 schreef Prisha het volgende:
Toch gezellig dat m'n boompje staat. Ik had last van uitstelgedrag maar nu ie er staat ben ik er wel blij mee. Beetje knus wel.
Pass maar doorquote:
Werkt niet goed samen met in je jacuzzi zittenquote:
Oh ja, nou ik heb toch geen jacuzziquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werkt niet goed samen met in je jacuzzi zitten
Zo meteen gaan ze voetballen nog topsport noemenquote:
Zo krijgen ze wel betaaldquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo meteen gaan ze voetballen nog topsport noemen![]()
Geld krijgen om rollen op de grond liggen en doen alsof je dood gaat als een haarlokje verkeerd waaitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |