Fijn nummer. maar nu ff nietquote:
Ik heb even in je pohi gegluurd… Ik snap hetquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Fijn nummer. maar nu ff niet![]()
ik was vannacht iets aan het schrijven wat ik ergens wilde posten en daar paste een nummer van NIN perfect bij .En nu luister ik het al de hele ochtend![]()
![]()
In de ban van
Maar nu zit het al de hele ochtend in mijn hoofdquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb even in je pohi gegluurd… Ik snap het
Jam over de kibbeling?quote:
Is dit sexe of leeftijds discriminatie?quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
Alle vrouwen boven de 60 nu hun rijbewijs gaan inleveren![]()
Moest je opzij springen?quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:47 schreef marcb1974 het volgende:
Scheelde echter uitermate weinig of de wereld was van mij afgeweest.
Stak netjes over, over een zebrapad.
Mevrouw komt aan, tijd zat om te remmen.
Ik loop door, tweede baan, daar stuurt zij heen, en dan met haar hand voor de mond gaan zitten omdat ze ziet dat het fout dreigt te gaan
Ja, scheelde een paar cmquote:Op vrijdag 15 december 2023 14:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Moest je opzij springen?
Er zijn best veel beroerde chauffeurs die eigenlijk niet achter het stuur horen, dat is zeker waar
En dan heb je ook nog de categorie roekeloze sufferds, die het zo vergaat als die sukkel uit dat fikkie filmpje hierbovenquote:Op vrijdag 15 december 2023 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, scheelde een paar cm
En vaak bejaarden. En vrouwen kunnen toch al niet rijden
Daar is een darwin award voor.quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:55 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog de categorie roekeloze sufferds, die het zo vergat als die sukkel uit dat fikkie filmpje hierboven
Marc is een beetje een vrouwenhater, jeweettoch.quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Is dit sexe of leeftijds discriminatie?En waarom?
quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marc is een beetje een vrouwenhater, jeweettoch.
Ik vind dat Marc voor de schrik wel een crompouce heeft verdiend.quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:59 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Voor deze keer dan, omdat hij even geschrokken is door die doos
quote:Op vrijdag 15 december 2023 15:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat Marc voor de schrik wel een crompouce heeft verdiend.
En sommige mensen moeten inderdaad hun rijbewijs inleveren, zowel mannen als vrouwen.
Vrouwen rijden veel beter dan mannen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
Alle vrouwen boven de 60 nu hun rijbewijs gaan inleveren![]()
Noem het maar een kutstukjequote:Op vrijdag 15 december 2023 15:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vrouwen rijden veel beter dan mannen.
Geldt ook voor inparkeren, want mannen denken al gauw dat een klein kutstukje dertig centimeter is.
Neuh, echt niet.quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marc is een beetje een vrouwenhater, jeweettoch.
Ohjaquote:Op vrijdag 15 december 2023 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent toch geen vrouw van boven de 60
Maar je wilt toch ook geen Remy zijn?quote:Op vrijdag 15 december 2023 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, echt niet.
Als je nou mensenhater had gezegd
Lijkt me heerlijkquote:Op vrijdag 15 december 2023 15:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je wilt toch ook geen Remy zijn?
Dus blijven we gewoonquote:Op vrijdag 15 december 2023 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk
Plus als de rest weg is is het met mij ook zo gedaan
Ik wens ook niemand dood,quote:
Ik was voorlopig ook niet van plan om dood te gaan en ik weet niet of het afdoende helpt als er minder mensjes zijn, het gaat vooral ook om de mentaliteit van velen van hen, die sloopt deze aardkloot.quote:Op vrijdag 15 december 2023 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wens ook niemand dood,
ben wel voor een heel sterke geboortebeperking wereldwijd. Zodat de mensheid snel in aantal afneemt.
Wat mij betreft het enige dat deze planeet kan redden.
Als je met bv de helft van de mensen hier bent zijn heel veel problemen snel weg hoor.quote:Op vrijdag 15 december 2023 15:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was voorlopig ook niet van plan om dood te gaan en ik weet niet of het afdoende helpt als er minder mensjes zijn, het gaat vooral ook om de mentaliteit van velen van hen, die sloopt deze aardkloot.
Het boek Inferno van Dan Brown is in dit geval een aanrader. En nee, niet de film ik bedoel echt het boek.quote:Op vrijdag 15 december 2023 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je met bv de helft van de mensen hier bent zijn heel veel problemen snel weg hoor.
De echte rampen moeten nog komen, en gebrek aan drinkwater, een gebrek aan voedsel etc.
Woonruimte problemen zijn opgelost.
Dieren kunnen weer in het wild leven zonder steeds verder verdrongen te worden,
etcetc
Die is zeker goed jaquote:Op vrijdag 15 december 2023 16:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het boek Inferno van Dan Brown is in dit geval een aanrader. En nee, niet de film ik bedoel echt het boek.
De oplossing tegen overbevolking die in dat boek word gegeven vind ik een vrij humane oplossing binnen 2 tot 3 generaties.quote:
Dan trek ik jouw bescheiden mening bij deze zeer in twijfelquote:Op vrijdag 15 december 2023 16:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Met die overbevolking valt het reuze mee, het is naar mijn bescheiden mening meer de verdeling en het systeem.
Ik ben het eens met je punt, de verdeling is er. Maar hoe groter de globale populatie word hoe groter de verdeling en de problematiek word op een globale schaal.quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Met die overbevolking valt het reuze mee, het is naar mijn bescheiden mening meer de verdeling en het systeem.
Dat magquote:Op vrijdag 15 december 2023 16:59 schreef marcb1974 het volgende:
Dan trek ik jouw bescheiden mening bij deze zeer in twijfel
Ongebreidelde groei lijkt mij ook niet wenselijk, zeker niet.quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben het eens met je punt, de verdeling is er. Maar hoe groter de globale populatie word hoe groter de verdeling en de problematiek word op een globale schaal.
Wil je totaal af komen van de verdeling moet je af komen van intelligent leven en dat is imo niet de oplossing.
Een basis als schoon, drinkbaar, water gaat gewoon al een probleem vormen bij teveel mensen. Ook wij hier in NL gaan daar mogelijk last van krijgen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat mag
Laat ik wel toevoegen, dat ik vind dat de mensen MET/IN de natuur zouden moeten leven, en ook de minder prettige kanten daarvan moeten accepteren, zonder de dieren te verdringen.
FTFYquote:Op vrijdag 15 december 2023 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een basis als schoon, drinkbaar, water gaat gewoon al een probleem vormen bij teveel mensen. Ook wij hier in NL gaan daar mogelijk last van krijgen.
En hoe dacht je dat te maken zonder drinkwater?quote:
Zekerquote:Op vrijdag 15 december 2023 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een basis als schoon, drinkbaar, water gaat gewoon al een probleem vormen bij teveel mensen. Ook wij hier in NL gaan daar mogelijk last van krijgen.
Zie je nog weleens vis?quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:21 schreef chufi het volgende:
Ik heb hier in de gracht nog genoeg water
Daar is bier wel vaker voor misbruikt ja,quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:21 schreef chufi het volgende:
Ik heb hier in de gracht nog genoeg water
Nu let ik er niet zo op , maar er zit nog steeds vis in de grachtquote:Op vrijdag 15 december 2023 17:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker
Teveel is nooit goed.
Over de doelen zijn we het eens, en minder mensen heb ik geen moeite mee.
[..]
Zie je nog weleens vis?
Kan me vaag herinneren dat jij vroeger weleens karpers uit het raam kon zien.
Druk je weleens op de visdeurbel ?quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu let ik er niet zo op , maar er zit nog steeds vis in de gracht
Als ik een gracht zou hebben, zat ik de hele dag voor het raamquote:Op vrijdag 15 december 2023 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu let ik er niet zo op , maar er zit nog steeds vis in de gracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Onder water?quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Daar zijn we met de 40+ wandeling in Utrecht langsgekomen.
Dat was leuk. Ik keek al regelmatig op die deurbelcam. In het echt zien is dan helemaal tofquote:Op vrijdag 15 december 2023 18:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Daar zijn we met de 40+ wandeling in Utrecht langsgekomen.
Je had een keer een goede avond in de arenaquote:
Jaquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Je had een keer een goede avond in de arena
Nu al?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Nu al?Beter laat dan nooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |