Fijn nummer. maar nu ff nietquote:
Ik heb even in je pohi gegluurd… Ik snap hetquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Fijn nummer. maar nu ff niet![]()
ik was vannacht iets aan het schrijven wat ik ergens wilde posten en daar paste een nummer van NIN perfect bij .En nu luister ik het al de hele ochtend![]()
![]()
In de ban van
Maar nu zit het al de hele ochtend in mijn hoofdquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb even in je pohi gegluurd… Ik snap het
Jam over de kibbeling?quote:
Is dit sexe of leeftijds discriminatie?quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
Alle vrouwen boven de 60 nu hun rijbewijs gaan inleveren![]()
Moest je opzij springen?quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:47 schreef marcb1974 het volgende:
Scheelde echter uitermate weinig of de wereld was van mij afgeweest.
Stak netjes over, over een zebrapad.
Mevrouw komt aan, tijd zat om te remmen.
Ik loop door, tweede baan, daar stuurt zij heen, en dan met haar hand voor de mond gaan zitten omdat ze ziet dat het fout dreigt te gaan
Ja, scheelde een paar cmquote:Op vrijdag 15 december 2023 14:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Moest je opzij springen?
Er zijn best veel beroerde chauffeurs die eigenlijk niet achter het stuur horen, dat is zeker waar
En dan heb je ook nog de categorie roekeloze sufferds, die het zo vergaat als die sukkel uit dat fikkie filmpje hierbovenquote:Op vrijdag 15 december 2023 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, scheelde een paar cm
En vaak bejaarden. En vrouwen kunnen toch al niet rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |