Ah, vandaar dat ik het niet meer zie.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is zeker jammer. Was altijd zo gezellig bij RTL 7

Ja dat vond ik ook altijd. Was even aan het googlen naar Ted Hankey en zie dat die vent is veroordeeld voor aanranding.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is zeker jammer. Was altijd zo gezellig bij RTL 7

Jep. Halve finales op 2 januari en finale op 3 januari.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:46 schreef pullup het volgende:
Tot hoe lang duurt dat? Staat me bij dat ze zelfs na oud en nieuw nog aan het gooien zijn?

He bah. Altijd al een enge vent gevonden maar dit wist ik niet.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook altijd. Was even aan het googlen naar Ted Hankey en zie dat die vent is veroordeeld voor aanranding.

Ook al geen pretty boyquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook altijd. Was even aan het googlen naar Ted Hankey en zie dat die vent is veroordeeld voor aanranding.

Engnekquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:46 schreef Shii het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:53 schreef Shii het volgende:
Ik vond die act wel grappig als Dracula, maar inderdaad wat een engnek.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:39 schreef D. het volgende:
Traditiegetrouw deel ik hier mijn kerstpakket1 biertje maar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ziet er goed uit voor de rest![]()

Traditiegetrouw deel ik hier mijn kerstpakketWowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()

Ach, beter dan helemaal geen biertjequote:Op vrijdag 15 december 2023 20:40 schreef maily het volgende:
[..]
1 biertje maar?
ziet er goed uit voor de rest

Traditiegetrouw deel ik hier mijn kerstpakketDe mijneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before

Traditiegetrouw deel ik hier mijn kerstpakketZe weten dat je van nootjes en snackies houdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.

Ik heb net bedacht morgen even alles bij mijn moeder te dumpenquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze weten dat je van nootjes en snackies houd

Die houd daar nog meer van?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb net bedacht morgen even alles bij mijn moeder te dumpen

Alles wat daar tussen zit zonder suikerlaagje is juist goed voor je hequote:Op vrijdag 15 december 2023 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben meer van de nootjes zonder zout- of suikerlaagje

Ja, relatief weliswaarquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles wat daar tussen zit zonder suikerlaagje is juist goed voor je he

Niet eens relatief.quote:

Ik neem ook iedere dag een handje notenquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet eens relatief.
Een handje vol noten per dag past perfect in een trainingsschema

Omdat je een biertje drinkt?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:34 schreef D. het volgende:
*neerploft
*met bier
*zich nu al schuldig voelt

Uhuquote:
Mja, dat probeerde ik mezelf ook wijs te maken, daarom heb ik 'm ook geopendquote:Je mag gerust van het leven genieten hoor.

Zorgelijk dit eigenlijk wel. Jij stelt alcohol gelijk aan van het leven genieten.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat je een biertje drinkt?
Je mag gerust van het leven genieten hoor.

Zorgelijk is mensen een schuldcomplex aanpraten over normale dingenquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zorgelijk dit eigenlijk wel. Jij stelt alcohol gelijk aan van het leven genieten.
Alsof dat zonder niet kan

Tuurlijkquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zorgelijk dit eigenlijk wel. Jij stelt alcohol gelijk aan van het leven genieten.
Alsof dat zonder niet kan

Zit te verzinnen van wie die 'reclame' was.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zorgelijk is mensen een schuldcomplex aanpraten over normale dingen

Begrijp je nu ff niet.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit te verzinnen van wie die 'reclame' was.
Tijdje terug een heel aantal van dat soort dingen.
Zal wel de bond tegen alcohol zijn ofzo

Was een tijdje terug zo'n informatieblok op tv.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Begrijp je nu ff niet.

Ah, op die fiets.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was een tijdje terug zo'n informatieblok op tv.
Waarin knalhard werd gezegd dat je alcohol niet aan leuke dingen mag koppelen. Want dat is slecht voor je

Dit was altijd, alcohol bad.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
Voor mij zit de key in "Té" oftewel gedrag... maar verder, have fun!
Laat ik duidelijk zijn, té is nooit goed. Verder gun ik iedereen zijn/haar passie, kick, drug, sexuele afwijking, alcohol, moestuin, vertinte prijs keu rozet verzameling en een brazilian landingsbaan.
Maar trek een on ontdekte stam uit de jungl;e en wat blijkt: Ze hebben wat lekkers te drinken, te roken... en te likken

Oh, pas op met die stam uit de jungle.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
Voor mij zit de key in "Té" oftewel gedrag... maar verder, have fun!
Laat ik duidelijk zijn, té is nooit goed. Verder gun ik iedereen zijn/haar passie, kick, drug, sexuele afwijking, alcohol, moestuin, vertinte prijs keu rozet verzameling en een brazilian landingsbaan.
Maar trek een on on-ontdekte stam uit de jungle en wat blijkt: Ze hebben wat lekkers te drinken, te roken... en te likken

Komt zij de wereld redden?quote:

Dat denk je, maar steeds is er de laatste jaren weer iets waardoor het weer wat slechter gaatquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik hoop het!
Kan iig nooit slechter gaan dan nu

Bad?quote:

I like badquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |