quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:27 schreef aloa het volgende:
Er is maar één echte sport.Wie heeft er de beste autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Er is maar één echte sport.En dat noem je sportSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Dan zullen die wel winnen gewoonlijkquote:
Het is al klaar dit jaarquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan zullen die wel winnen gewoonlijk
Gaat puur om de auto,quote:
Hij zal er geen wereldkampioen mee worden idd. Maar kijk eens naar het verschil tussen Max en de rest (inclusief Perezquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat puur om de auto,
verstappen is ook kansloos bij Alfa of Haas (moest wel even zoeken wie laatste zijn geworden)
Natuurlijk wel, weet je hoe inspannendquote:
Er is maar één echte sport.Kijk, deze man heeft er verstand vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Perez kan enkel winnen in landen waar ze niet aan mensenrechten doen. Op de rest van de circuits is het een pannenkoek eerste klas.quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij zal er geen wereldkampioen mee worden idd. Maar kijk eens naar het verschil tussen Max en de rest (inclusief Perez)
Hij viel idd wel tegen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Perez kan enkel winnen in landen waar ze niet aan mensenrechten doen. Op de rest van de circuits is het een pannenkoek eerste klas.
Wedstrijdje tussen jou en marcquote:
Ik heb er veel uurtjes voor getraind. Echt een topsportquote:
Je kan er inderdaad goed in zijn, zal nooit een echte tv sport worden denk ikquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb er veel uurtjes voor getraind. Echt een topsport
Juist wel. Je hoeft niks te missen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kan er inderdaad goed in zijn, zal nooit een echte tv sport worden denk ik
Je kunt er wel geld mee verdienenquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kan er inderdaad goed in zijn, zal nooit een echte tv sport worden denk ik
Welkom op FOK!quote:
Dankjewel.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welkom op FOK!
Kun jij een beetje korfballen?
quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dankjewel.
Ik ben een bankhangkorfbal pro![]()
Totaal niet.quote:Kun jij een beetje korfballen?
Hoge hakkenquote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoge hakken![]()
Zelf al eens aangehad?
quote:Op zaterdag 16 december 2023 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ik heb geen hoge hakken nodig om op mijn bek te gaan de laatste tijd
Niks mis mee maar je loopt wel een risico op blessuresquote:
Jeej weer een dikke Biemquote:
Bijna dagelijks.quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoge hakken![]()
Zelf al eens aangehad?
Even mijn favo zatlapjes opzoekenquote:
Dat zijn ze niet , maar goed dit heb ik al vaker gezegdquote:Op zaterdag 16 december 2023 17:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Even mijn favo zatlapjes opzoeken
WIe is kapot?quote:Op zaterdag 16 december 2023 17:47 schreef aloa het volgende:
Nope, ze zijn kapot gemaakt.
@:ElonMusk ?
Ja dat duurde soms een paar seconden om goed weergegeven te worden maar nu af en toe helemaal niet he?quote:
Heel irritant.quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat duurde soms een paar seconden om goed weergegeven te worden maar nu af en toe helemaal niet he?
Die Amerikaanse versie heeft wel wat weg van de wanstaltige replica van de Noordpoort die ze hier hebben neergezet. Kosten 1,4 miljoen, een doorn in het oog van menig bewoner.quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Dacht ik ook even ja
[ afbeelding ]
Het is een teken.quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Heel irritant.
Ik heb ooit een topic gemaakt waarin twitter berichten konden worden geplaatst over het weer. Maar op een gegeven moment duurde het giga lang voordat alles te zien was
Weg met TwitterX!quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik denk dat ook ja![]()
Geen goed teken...
Zou het?!quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kijk er nog graag.
Dit ligt meer aan FOK vermoed ik.
Nee joh, Twatter is een waar walhalla voor wie van een beetje trollen houdt.quote:
Zo zeg, die zijn al vroeg begonnen met het bouwen van de brandstapel. In Duindorp en Scheveningen moeten ze nog beginnen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die Amerikaanse versie heeft wel wat weg van de wanstaltige replica van de Noordpoort die ze hier hebben neergezet. Kosten 1,4 miljoen, een doorn in het oog van menig bewoner.
[ afbeelding ]
Trollen is voor puberale wezens toch?quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee joh, Twatter is een waar walhalla voor wie van een beetje trollen houdt.
Voor trieste en waarschijnlijk in de echte wereld zeer onzekere wezensquote:Op zaterdag 16 december 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Trollen is voor puberale wezens toch?
Potato, potatoquote:Op zaterdag 16 december 2023 19:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Voor trieste en waarschijnlijk in de echte wereld zeer onzekere wezens
Eerder ontevreden en onzekere mannen van middelbare leeftijdquote:Op zaterdag 16 december 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, puberale wezens trollen, dat is de graal.quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babe is een mooi liedje.quote:
Dat jij geen smaak hebt weten we al lang.quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat jij geen smaak hebt weten we al lang.
Waar is je link danquote:Op zaterdag 16 december 2023 23:42 schreef maily het volgende:
[..]
Is wel link he om dat hier te schrijven.![]()
linkquote:Op zaterdag 16 december 2023 23:42 schreef maily het volgende:
[..]
Is wel link he om dat hier te schrijven.![]()
Definieer leuk.quote:Op zondag 17 december 2023 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
Wie gaat er een leuk verhaal vertellen?
quote:Op zondag 17 december 2023 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
Wie gaat er een leuk verhaal vertellen?
quote:Op zondag 17 december 2023 00:18 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Domnivoor Natuurlijk, ik vertel graag een leuk verhaal voor marcb1974!
Er was eens een man genaamd Marc. Hij had altijd al de droom gehad om naar het buitenland te reizen en nieuwe avonturen te beleven. Op een dag kreeg hij eindelijk de kans om zijn droom waar te maken.
Hij besloot naar Thailand te gaan, bekend om zijn prachtige stranden en exotische cultuur. Toen Marc aankwam op het zonnige eiland Phuket, werd hij meteen betoverd door de schoonheid van de plek.
Op zijn eerste dag verkende Marc het lokale marktje vol kleurrijke kraampjes gevuld met heerlijke geuren van Thais eten. Hij proefde verschillende gerechten zoals Pad Thai en Tom Yum soep - zo pittig dat het vuur in zijn mond leek te dansen!
Maar wat echt bijzonder was aan deze ervaring waren de mensen die hij ontmoette tijdens his reisavonturen ? vrolijke locals die hun gastvri
Doe dat maar niet.quote:
Ik heb een nieuwe trein gekocht.quote:
Slechte ervaringen met Phuket?quote:
Mooi en welk traject mag je rijden >quote:Op zondag 17 december 2023 00:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe trein gekocht.
ICNG?quote:Op zondag 17 december 2023 00:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe trein gekocht.
Die moet ik nog aanleggen.quote:Op zondag 17 december 2023 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi en welk traject mag je rijden >
Nope, de dubbeldekker 4 wagons. (VIRM1)quote:
Beter, anders had je standaard vertraging moeten inbouwenquote:Op zondag 17 december 2023 00:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die moet ik nog aanleggen.
[..]
Nope, de dubbeldekker 4 wagons. (VIRM1)
En waar schenkt ziggi die?quote:Op zondag 17 december 2023 00:44 schreef chufi het volgende:
Ziggo schenkt weer eens wat afgedankte films van de Pathe nu ... vorige maand was het van de skymoviebox
Nee daarom zeg ik toch afgedankte films.... Had ik de vorige keer ook ..quote:Op zondag 17 december 2023 01:02 schreef marcb1974 het volgende:
Gezien ondertussen,
zit echt niets het kijken waard tussen.
Of zag jij nog wel iets leuks?
dat ja ...quote:Op zondag 17 december 2023 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee daarom zeg ik toch afgedankte films.... Had ik de vorige keer ook ..
das balen .... bijvullen Saarquote:Op zondag 17 december 2023 01:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Fuck fuck fuckety fuck
Waterdruk weer laag en geen warm water in douche.
Aaaaaargh
quote:
Hey Pullupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |