SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja sorryquote:
quote:Op woensdag 13 december 2023 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Tiefuselftal.. eerlijk gezegd had ik vooraf een nederlaag voorspeld maar toch wel pissed dat het exact zo gaat als ik had verwacht
Het is allemaal weer heel typisch.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Tiefuselftal.. eerlijk gezegd had ik vooraf een nederlaag voorspeld maar toch wel pissed dat het exact zo gaat als ik had verwacht
Ik had gehoopt op een mooie afsluiter.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Geen uitstekend elftal. Dat van vorig seizoen was toch beter denk ik. Speler als Kφkcu mis je welquote:Op woensdag 13 december 2023 22:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]![]()
Uitstekend elftal, wanstaltige kutcoach.
Stop eens met die act.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]![]()
Uitstekend elftal, wanstaltige kutcoach.
Even onze grote muil houden. Het is echt heel erg matig op dit moment.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een kutperiode is dit even. Terwijl het er twee maanden terug allemaal nog zo fraai uit zag
Na de winterstop hergroeperen, tweede worden en een goede EL spelen.
quote:Op woensdag 13 december 2023 22:52 schreef F.M.D. het volgende:
Het is uitgewerkt, tijd voor een nieuwe wind… #SlotOut
Met het niveau wat eerder dit seizoen werd gehaald lieten ze zien dat ze minstens net zo goed zijn als vorig jaar.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geen uitstekend elftal. Dat van vorig seizoen was toch beter denk ik. Speler als Kφkcu mis je wel
Ja dat dus.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
We verliezen net iets te vaak onnodig.
Dat had vorig jaar ook kunnen gebeuren, maar toen scoorde we elke keer in de laatste minuten. Ja als het even niet loopt en er worden geen punten gehaald, dan is dat allemaal andere koek.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met het niveau wat eerder dit seizoen werd gehaald lieten ze zien dat ze minstens net zo goed zijn als vorig jaar.
Maar mentaal vind ik ze niet sterk ogen de laatste weken
Dit ja. Het is binnen de wedstrijd ook zo wisselvallig. Die aanval voor rust is om je vingers bij af te likken, dat zou je toch vaker moeten kunnen laten zien. En vervolgens zie je dan ook weer de meest simpele ballen verloren worden.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met het niveau wat eerder dit seizoen werd gehaald lieten ze zien dat ze minstens net zo goed zijn als vorig jaar.
Verwachten dat Gimenez die bal gewoon wegkopt!quote:Op woensdag 13 december 2023 22:58 schreef Netsplitter het volgende:
Die 2-1 gaat nergens over. Hoe die gozer daar zo vrij mag koppen is belachelijk.
Er zit even een negatieve spiraal in ja. Vorig seizoen hadden we in mijn optiek in de eerste seizoenshelft een stuk matigere periode dan dit zelfs, maar toen hadden we een beetje geluk hoe de resultaten vielen. Nu met een uitmuntend PSV hebben we die ruimte niet gekregen, en het zakt nu wel even heel erg in.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
@Slobeendquote:Op woensdag 13 december 2023 22:58 schreef thedeedster het volgende:
Als ik eerlijk ben, dan vind ik Geert de grootste dissonant dit seizoen. Echt een klasse minder dan vorig seizoen.
De evenwichtigheid die er vorig seizoen was is idd compleet verdwenen sinds een maand of twee.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit ja. Het is binnen de wedstrijd ook zo wisselvallig. Die aanval voor rust is om je vingers bij af te likken, dat zou je toch vaker moeten kunnen laten zien. En vervolgens zie je dan ook weer de meest simpele ballen verloren worden.
Dat vat het wel samen. Als er echt iets meer gevraagd wordt dan het balletje lekker rondspelen, valt het kwartje iedere keer niet onze kant op. Dat is geen pech meer, maar een gebrek aan kwaliteit.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:57 schreef Kerftminister het volgende:
Op ιlk belangrijk moment sta je er niet.
quote:Op woensdag 13 december 2023 22:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lees de TT eens joh domme idioot
Dit, op zo'n moment! Echt ongelooflijk.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:58 schreef Netsplitter het volgende:
Die 2-1 gaat nergens over. Hoe die gozer daar zo vrij mag koppen is belachelijk.
Nee @Coco en ik hadden een afspraak over warme baden em gezellig samen juichen op Europese avonden.quote:
Paar goede wedstrijden ja, maar je kan nu wel concluderen dat bijna alle aankopen Feyenoord niet beter maken.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Kφckό en Szymanski daarin wel belangrijk waren in het maken van de vuile meters en het neerzetten van organisatie. Deze 2-1 viel vorig jaar gewoon niet.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De evenwichtigheid die er vorig seizoen was is idd compleet verdwenen sinds een maand of twee.
Ja en hoe langer het op ongeluk geschoven gaat worden in de interviews, hoe meer wedstrijden we gaan verknallen. We hebben al zoveel moeite om tot goed uitgespeelde kansen te komen en dan krijg je echt onnodig veel goals tegen ook.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat vat het wel samen. Als er echt iets meer gevraagd wordt dan het balletje lekker rondspelen, valt het kwartje iedere keer niet onze kant op. Dat is geen pech meer, maar een gebrek aan kwaliteit.
Zijn goede spelers, maar lijken allemaal niet in het team te passen. Ivanusec, Ueda, Zerrouki, Lingr. Dat zijn echt geen koekenbakkers. Alleen Minteh past goed, maar die is zoooo wisselvallig.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Paar goede wedstrijden ja, maar je kan nu wel concluderen dat bijna alle aankopen Feyenoord niet beter maken.
Echt ongelofelijk dat je van zo'n baggerploeg verliest.
Dat Kφckό node gemist word lijkt mij evident.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:01 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Kφckό en Szymanski daarin wel belangrijk waren in het maken van de vuile meters en het neerzetten van organisatie. Deze 2-1 viel vorig jaar gewoon niet.
Het is echt even niet best nee.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Even onze grote muil houden. Het is echt heel erg matig op dit moment.
Je bedoelt Szymanskiquote:Op woensdag 13 december 2023 23:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat Kφckό node gemist word lijkt mij evident.
Vind ik een beetje te makkelijk.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:01 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Kφckό en Szymanski daarin wel belangrijk waren in het maken van de vuile meters en het neerzetten van organisatie. Deze 2-1 viel vorig jaar gewoon niet.
Toch heeft ie gelijk. Die twee legden zoveel energie in een wedstrijd die je nu geen een speler ziet leveren.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vind ik een beetje te makkelijk.
Financieel natuurlijk wel belangrijk. Plus met het oog op een mogelijke deelname aan dat WK helemaal. Maar goed misschien kan je ook niet verwachten dat een selectie rekening houdt met dergelijke belangen..quote:Op woensdag 13 december 2023 23:01 schreef Irritatie100 het volgende:
We moeten nou ook weer niet doen alsof dit een enorm belangrijke wedstrijd was waar veel van af hing natuurlijk. Denk wel dat de winterstop op een goed moment komt in ieder geval.
Nee.quote:
Eens hoor, maar een winterstop komt pas op een slecht moment als het geen winter is, zo is het ook weer.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:01 schreef Irritatie100 het volgende:
We moeten nou ook weer niet doen alsof dit een enorm belangrijke wedstrijd was waar veel van af hing natuurlijk. Denk wel dat de winterstop op een goed moment komt in ieder geval.
Wieffer en Timber leveren genoeg energie, daar ligt het niet aan hoor.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch heeft ie gelijk. Die twee legden zoveel energie in een wedstrijd die je nu geen een speler ziet leveren.
En dat was gewoon je middenveld.
Door iets als "week van de waarheid" te betitelen (of dat nou intern of door de media gebeurt) loop je het risico op een mentale dip als de resultaten dan niet jouw kant op vallen. Dat kan gebeuren, het is een intens half jaar geweest en nu snakken ze naar de winterstop.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zit even een negatieve spiraal in ja. Vorig seizoen hadden we in mijn optiek in de eerste seizoenshelft een stuk matigere periode dan dit zelfs, maar toen hadden we een beetje geluk hoe de resultaten vielen. Nu met een uitmuntend PSV hebben we die ruimte niet gekregen, en het zakt nu wel even heel erg in.
Precies, alsof het vorig seizoen altijd zo’n feest was. Terwijl we enkele maanden terug een periode echt heel goed hebben gespeeld. Je kan er allemaal oorzaken en correlaties bij zoeken maar simpele dingen als FLOW, VORM en ZELFVERTROUWEN kunnen zo belangrijk zijn, en dat is er bij een hoop cruciale spelers momenteel gewoon niet.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vind ik een beetje te makkelijk.
Gebrek aan meedogenloosheid in het verdedigen en de aanvallers doen maar wat..alleen Gimenez is een speler die nog enigszins scorend vermogen heeft. Als je erop let dan zie je dat de anderen maar wat lopen te klotenquote:Op woensdag 13 december 2023 22:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat vat het wel samen. Als er echt iets meer gevraagd wordt dan het balletje lekker rondspelen, valt het kwartje iedere keer niet onze kant op. Dat is geen pech meer, maar een gebrek aan kwaliteit.
Rendement is alleen lager. En dat merk je.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wieffer en Timber leveren genoeg energie, daar ligt het niet aan hoor.
Hoog tijd voor de winterstop. De afgelopen tijd zijn ze het steeds verder kwijt. Eerste keer in 3 seizoenen Slot dat er ineens wordt ondergepresteerd ipv overgepresteerd.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een kutperiode is dit even. Terwijl het er twee maanden terug allemaal nog zo fraai uit zag
Ja aan de bal.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, financieel wel, dat is waar. Maar als je ziet wat voor spelers er op het veld stonden en wat de sportieve belangen waren kan ik me hier lang niet zo druk om maken als om het potje tegen Volendam om maar eens iets te noemen.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:03 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Financieel natuurlijk wel belangrijk. Plus met het oog op een mogelijke deelname aan dat WK helemaal. Maar goed misschien kan je ook niet verwachten dat een selectie rekening houdt met dergelijke belangen..
Ik heb je er voor gewaarschuwdquote:Op woensdag 13 december 2023 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vergelijk het met Stengs, ik denk dat Szymanski wel meer vuile meters maakt. En Wieffer en Timber zijn organisatorisch niet zo bepalend als Kokcu was.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je mist vooral de passing van Kokcu.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Rendement is alleen lager. En dat merk je.
Het beste team bevat 2 spelers die er vorig jaar niet waren (Stengs en Minteh/Ivanusec). Ik weet niet of die andere spelers echt allemaal voor de bank gehaald zijn, maar het is wel jammer dat je nu vooral weer rouleert op zoek naar een werkende formule in plaats van uit luxe.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Paar goede wedstrijden ja, maar je kan nu wel concluderen dat bijna alle aankopen Feyenoord niet beter maken.
Echt ongelofelijk dat je van zo'n baggerploeg verliest.
Szymanski tov Stengs inderdaad wel ja.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:07 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Vergelijk het met Stengs, ik denk dat Szymanski wel meer vuile meters maakt. En Wieffer en Timber zijn organisatorisch niet zo bepalend als Kokcu was.
Passing, schoten, leiderschap, energie..en dan vergeet ik vast nog wel ietsquote:Op woensdag 13 december 2023 23:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je mist vooral de passing van Kokcu.
Ligt het ook niet eens aan. Vanavond prima ballen gezien van de voeten van Hartman, Hancko, Timber en Ivanusec.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je mist vooral de passing van Kokcu.
Dat schot van Ueda was wel het dieptepunt hequote:Op woensdag 13 december 2023 23:12 schreef Haringkop het volgende:
Theo Jansen pakt even wat momenten er uit, er worden echt hele slechte keuzes gemaakt voorin. Gimenez had je gewoon 2 / 3 keer in stelling kunnen brenfne
Stengs is de ultieme "als het draait" speler, daar moet je geen strijdlust en verdedigende arbeid van verwachten. Dat is het verschil als het even tegenzit, want Kokcu en Szymanski deden op zo'n moment juist net dat extra stapjequote:Op woensdag 13 december 2023 23:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja aan de bal.
Kjjk eens een wedstrijd terug van vorig seizoen en zie hoe die twee de bal afjagen. Vuile meters maken.
Er loopt nu een vaatdoek op 10 rond.. Die overigens prima kan ballen, als hij even normaal gaat doen.
We waren drie andere opties die beter warenquote:Op woensdag 13 december 2023 23:12 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat schot van Ueda was wel het dieptepunt he
Ja, opnieuw met name Kφkηό en Szymanski. Stengs is gewoon een totaal ander type speler, Timber ook. Ivanusec kan trouwens prima schieten vanaf die afstand maar komt nu echt niet uit de verf.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ligt het ook niet eens aan. Vanavond prima ballen gezien van de voeten van Hartman, Hancko, Timber en Ivanusec.
In de 16 meter. Daar gaat het mis
. En vorig seizoen had je dan tenminste nog spelers die van buiten de 16 vrij regelmatig een goal scoorde.
Je moet zo'n Stengs gewoon nooit opstellen, is een slappe dweil en dat verandert niet.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Szymanski tov Stengs inderdaad wel ja.
Die heeft inmiddels al meer dam 5 wedstrijden geen minuten meer gemaakt.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:13 schreef Pistolero het volgende:
Oh, en het feit dat Lingr niet ιιn minuutje heeft gekregen is echt de allergrootste schande van deze avond. @:DomboHetOlifantje1
Gimenez heeft vandaag genoeg kansen gehad. Al met al geen goede indruk achter gelaten in de cl.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:12 schreef Haringkop het volgende:
Theo Jansen pakt even wat momenten er uit, er worden echt hele slechte keuzes gemaakt voorin. Gimenez had je gewoon 2 / 3 keer in stelling kunnen brenfne
Jawel, de diepe ballen en strakke passes van Kokcu mis je gewoon. Zerrouki probeert het soms maar mislukt vaak. Wieffer heeft dat ook njet echt. Timber doet regelmatig nog wel eens een leuke steekpass.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ligt het ook niet eens aan. Vanavond prima ballen gezien van de voeten van Hartman, Hancko, Timber en Ivanusec.
In de 16 meter. Daar gaat het mis
. En vorig seizoen had je dan tenminste nog spelers die van buiten de 16 vrij regelmatig een goal scoorde.
'Strijdlust' is altijd zo'n nietszeggend begrip hoort eigenlijk gewoon onder het kopje mentaliteit. En dat is bij uitstek trainbaar.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stengs is de ultieme "als het draait" speler, daar moet je geen strijdlust en verdedigende arbeid van verwachten. Dat is het verschil als het even tegenzit, want Kokcu en Szymanski deden op zo'n moment juist net dat extra stapje
Die bal die hij met zijn hoofd meenam vond ik dan wel weer aardig.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:14 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Gimenez heeft vandaag genoeg kansen gehad. Al met al geen goede indruk achter gelaten in de cl.
Onzin.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
'Strijdlust' is altijd zo'n nietszeggend begrip hoort eigenlijk gewoon onder het kopje mentaliteit. En dat is bij uitstek trainbaar.
Eens dat de spelers op dit moment totaal hun niveau niet halen. Dat komt vooral door de enorme tegenslag dat je in een cruciale week tegen een beter team als Atletico en een op dit moment onoverwinnelijk PSV aanliep. Arne trekt ze in de winterstop wel uit het slopquote:Op woensdag 13 december 2023 23:11 schreef Pistolero het volgende:
Ik vind het harstikke prima dat niemand me serieus neemt met al mijn haat Arne.
Maar ik snap ιcht niet dat blijkbaar niemand in ziet dat alle spelers al tijdenlang heel, heel ver onder hun niveau spelen. Ivanusec heeft al lang en breed bewezen een fantastische speler te zijn, bakt er geen klote van en speelt met zijn ziel onder zijn arm. Geert kan er niks meer van. Stengs ook niet. Paixao komt geen lantaarnpaal meer voorbij. En ga zo maar door. Doe nou niet alsof de spelers er niks van kunnen, want dat is gewoon totale bullshit. En dan heb je ook nog het feit dat er tactisch dus ook echt he-le-maal niks van klopt en het net lijkt of de spelers voor het eerst met elkaar op het veld staan. Om over de standaardsituaties nog maar te zwijgen. En ik zal jullie mijn rant over de mentale gesteldheid van de selectie besparen.
Alles wat ik hier noem is zo'n beetje de eindverantwoordelijkheid van ιιn man. En die blijft nog steeds zo ontzettend buiten schot. Hoe dan.
Het verval was al eerder heb ik het idee.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens dat de spelers op dit moment totaal hun niveau niet halen. Dat komt vooral door de enorme tegenslag dat je in een cruciale week tegen een beter team als Atletico en een op dit moment onoverwinnelijk PSV aanliep. Arne trekt ze in de winterstop wel uit het slop
Dat je verliest van Atletico en PSV is inderdaad geen schande. Het gaat hem vooral op de manier waarop. Dat kon echt niet.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens dat de spelers op dit moment totaal hun niveau niet halen. Dat komt vooral door het feit dat je in een cruciale week tegen een beter team als Atletico en een op dit moment onoverwinnelijk PSV aanliep. Arne trekt ze in de winterstop wel uit het slop
Mwah echte kansen vandaag..? Vond ik wel meevallen, we brengen hem moeilijk in stelling. Ligt inderdaad ook aan hem zelf, ben het met je eens dat hij uiteindelijk niet heeft geοmponeerd.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:14 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Gimenez heeft vandaag genoeg kansen gehad. Al met al geen goede indruk achter gelaten in de cl.
Twente uit is wel de negatieve ommekeer geweest imoquote:Op woensdag 13 december 2023 23:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het verval was al eerder heb ik het idee.
Mentaliteit is een ongrijpbaar fenomeen. Sommige spelers kan je triggeren met een psycholoog, sommige spelers hebben gewoon vertrouwen nodig en sommige spelers missen de mentaliteit voor de top. Van tevoren moeilijk te zeggen in welke categorie iemand valt, maar iemand die volgende week 25 wordt mag mentaal wel wat weerbaarder zijn.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
'Strijdlust' is altijd zo'n nietszeggend begrip hoort eigenlijk gewoon onder het kopje mentaliteit. En dat is bij uitstek trainbaar.
Dat zou heel erg zonde zijn, want dat was meteen na een geweldige wedstrijd tegen Lazio. Dat leek mij juist meer op een soort gemakzucht en roze wolk. Ik denk dat Lazio uit een grotere deuk in het geloof is geweest.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:18 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Twente uit is wel de negatieve ommekeer geweest imo
Tot aan de 1-0 was er niks aan de hand en had je nog de afgekeurde goal van Gimenez wat nipt buitenspel was en nog een 1 op 1 kans. Zo slecht was het allemaal niet alleen het zit nu net even tegen. Celtic thuis was ook niet geweldig maar toen vloeg er bij 0-0 ineens een bal van afstand in uit het niets.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:17 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mwah echte kansen vandaag..? Vond ik wel meevallen, we brengen hem moeilijk in stelling. Ligt inderdaad ook aan hem zelf, ben het met je eens dat hij uiteindelijk niet heeft geοmponeerd.
Met daarna een moeizame overwinning op RKC.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:18 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Twente uit is wel de negatieve ommekeer geweest imo
Het potje tegen Twente begon het wel. Dat was een heel vervelende wedstrijd waar je plotseling enorm gestoord werd in de opbouw, toen gingen ze ineens allemaal rare keuzes maken in de passing. En je merkt dat ploegen zich sindsdien steeds comfortabeler in laten zakken tegen ons en wachten op het foutje die we momenteel best veel maken. De manier waarop we tegengoals krijgen begint altijd bij knullig balverlies in onze opbouw of het zijn dode spelmomenten.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het verval was al eerder heb ik het idee.
Dat krijg je als je handelingssnelheid mist. Kwalitatief is het gewoon vrij pover en Slot trekt er het maximale uit.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het potje tegen Twente begon het wel. Dat was een heel vervelende wedstrijd waar je plotseling enorm gestoord werd in de opbouw, toen gingen ze ineens allemaal rare keuzes maken in de passing. En je merkt dat ploegen zich sindsdien steeds comfortabeler in laten zakken tegen ons en wachten op het foutje die we momenteel best veel maken. De manier waarop we tegengoals krijgen begint altijd bij knullig balverlies in onze opbouw of het zijn dode spelmomenten.
Die 1-op-1 kans is ook de enige echte kans van Gimenez die ik mij voor de geest kan halen. Dus ik snapte de opmerking van die ander user niet dat hij genoeg kansen vandaag heeft gekregen.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:21 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Tot aan de 1-0 was er niks aan de hand en had je nog de afgekeurde goal van Gimenez wat nipt buitenspel was en nog een 1 op 1 kans. Zo slecht was het allemaal niet alleen het zit nu net even tegen. Celtic thuis was ook niet geweldig maar toen vloeg er bij 0-0 ineens een bal van afstand in uit het niets.
Alleen AZ was daarna nog een prima wedstrijd waar je niks weggaf, maar eerlijk gezegd ook weinig creλerde.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Met daarna een moeizame overwinning op RKC.
Klopt.. dat zie je aan een speler als Zerrouki. Ivanusec vind ik ook een enorme tegenvaller..gaat ook niks van uit.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:30 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dat krijg je als je handelingssnelheid mist.
Tegen Atletico uit bleef je na de 0-1 wel stoοcijns voetballen. Ik blijf erbij dat dit team veel beter kan maar mentaal op dit moment wat veerkracht mist.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:38 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Die 1-op-1 kans is ook de enige echte kans van Gimenez die ik mij voor de geest kan halen. Dus ik snapte de opmerking van die ander user niet dat hij genoeg kansen vandaag heeft gekregen.
Tot die penalty was er ook niks aan de hand, maar we zijn dan niet zo stoοcijns dat we dan gewoon door blijven voetballen, dat is wel het verschil met vorig jaar.
Natuurlijk kan dit team beter. Dat hebben we al zo vaak laten zien.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegen Atletico uit bleef je na de 0-1 wel stoοcijns voetballen. Ik blijf erbij dat dit team veel beter kan maar mentaal op dit moment wat veerkracht mist.
Maar sinds Twente uit zijn we dat ineens verloren.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegen Atletico uit bleef je na de 0-1 wel stoοcijns voetballen. Ik blijf erbij dat dit team veel beter kan maar mentaal op dit moment wat veerkracht mist.
Arne (die verder een uitstekende trainer is) moet wel zorgen dat het elftal beter gaat presteren. Dit elftal heeft (veel) meer kwaliteit dan het de laatste paar weken laat zien.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:49 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maar sinds Twente uit zijn we dat ineens verloren.
Tja, lijkt dan toch in die koppies te zijn gaan zitten hθ. Valt het balletje net een paar keer goed, kom je in de flow, en wordt het een wereldseizoen. Zit het net effe een paar keer niet mee, dan kan het ook zomaar gaan tegenwerken.quote:”Slot gaf aan dat de teleurstelling groot was in de kleedkamer van Feyenoord. ,,Het gevoel is al vier keer hetzelfde, we hebben vier keer verloren. Ik zei voor de wedstrijd: ik hoop vooral te zien dat we op wedstrijdbepalende momenten ‘aan’ staan en voorkomen dat je iets tegen krijgt. Dat is ons vandaag op wedstrijdbepalende momenten weer niet gelukt.”
hoeveelquote:Op donderdag 14 december 2023 00:52 schreef Wotte het volgende:
Ik kom enkel even mijn gram halen hier.
quote:Op zondag 30 juli 2023 20:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Omdat die selectie kwalitatief niet zoveel voorstelt eerlijk gezegd.
quote:Op woensdag 27 september 2023 19:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het verleden leert ons dat Feyenoord haar momentum grandioos weet te verneuken. Dus ik vermoed dat PSV de lachende derde gaat zijn.
Die hebben de beste spits van Nederland natuurlijk lopen.
quote:Op zondag 17 september 2023 10:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben niet denigrerend het is gewoon de realiteit dat het geen topspelers zijn. Alsof die jongens drie klassen beter zijn dan wat er bij Ajax of AZ loopt dat ontloopt elkaar niet zoveel als ze hier graag willen geloven.
Ik verwacht als kenner in je lijstje te staan @Coco.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Moah, ze doen altijd net alsof er met dit Feyenoord een wereldelftal staat. Ik zou als Feyenoorder maar hopen dat de selectie er niet in begint te geloven dat ze individueel ook goed zijn dan ga je gewoon derde worden.
Goh, het was zo extreem overduidelijk te zien dat het mentaal niet goed zit de afgelopen paar wedstrijden dat ik vooral verbaasd was dat iedereen me voor gek verklaarde.quote:Op donderdag 14 december 2023 07:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk is @:Pistolero wel een kenner zeg. Is het dan toch mentaal gezien de hangende koppies in de kleedkamer na een eigenlijk nietszeggende wedstrijd.
Ik weiger wel mee te gaan in de #SlotOut campagne.Mooie uitdaging voor beginnend trainer Slot.
Opportunisme van het moment want we hebben een periode (niet ιιn wedstrijd) aantoonbaar veel beter gespeeld dan dit.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:30 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dat krijg je als je handelingssnelheid mist. Kwalitatief is het gewoon vrij pover en Slot trekt er het maximale uit.
Als je koppig een punt maar blijft drammen en ieder ‘bewijs’ naar je uiteindelijke conclusie verdraait (en al het tegenbewijs negeert) ben je geen kenner maar gewoon een wappie.quote:Op donderdag 14 december 2023 07:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk is @:Pistolero wel een kenner zeg. Is het dan toch mentaal gezien de hangende koppies in de kleedkamer na een eigenlijk nietszeggende wedstrijd.
Ik weiger wel mee te gaan in de #SlotOut campagne.Mooie uitdaging voor beginnend trainer Slot.
Wat is het probleem dan?quote:Op donderdag 14 december 2023 07:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je koppig een punt maar blijft drammen en ieder ‘bewijs’ naar je uiteindelijke conclusie verdraait ben je geen kenner maar gewoon een wappie.
Niet zo bijster veel, eigenlijk. Er zijn een paar oorzaakjes (mindere afstandsschoten, iets andere formatie, zwakke reserveverdedigers, matige vorm Geert, concurrentie die nu wel fatsoenlijk presteert, geen tussentijds WK) maar het belangrijkste is hier zelfvertrouwen uit behaalde resultaten.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan?Wat gaat er anders t.o.v. vorig seizoen waar het wel onze kant opviel en volgens meerdere ook minder spel lieten zien.
Het is wel weer eens fijn om al het getier terug te lezen wat ik me hele leven al gewend ben bij Feyenoord. Even wakker worden van de wekker van de droom van een paar jaar.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:30 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dat krijg je als je handelingssnelheid mist. Kwalitatief is het gewoon vrij pover en Slot trekt er het maximale uit.
Ik heb alleen de goals gezien, die laatste was inderdaad wel slecht verdedigd maar of dat aan de trainer ligt, denk het niet.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Slot moet het ook gewoon bij zichzelf zoeken, gisteren heb je voorin in principe wel genoeg gecreλerd maar achterin ook veel te veel weggegeven. De winnende goal was schandalig, pupillen-niveau. Daar zou ik ook wel wat meer over willen horen.
Volgens mij draaien we met zn allen toch al een tijdje mee, maar we staan 2e in de competitie achter een ongenaakbaar PSV, hebben 38 miljoen bij de UEFA opgehaald met CL voetbal, overwinteren in Europa, hebben een team waar voor 5 gasten elke wedstrijd scouts uit toppotjes zitten, hebben dit seizoen wedstrijden die ik me zal herinneren als de beste die ik ooit gezien heb van Feyenoord, onze aartsrivaal verslagen en vernederd tot het bot en het is ιιn van de jongste teams waar nog teringveel potentie in zit.quote:Op donderdag 14 december 2023 08:31 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het is wel weer eens fijn om al het getier terug te lezen wat ik me hele leven al gewend ben bij Feyenoord. Even wakker worden van de wekker van de droom van een paar jaar.
quote:Op donderdag 14 december 2023 09:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Volgens mij draaien we met zn allen toch al een tijdje mee, maar we staan 2e in de competitie achter een ongenaakbaar PSV, hebben 38 miljoen bij de UEFA opgehaald met CL voetbal, overwinteren in Europa, hebben een team waar voor 5 gasten elke wedstrijd scouts uit toppotjes zitten, hebben dit seizoen wedstrijden die ik me zal herinneren als de beste die ik ooit gezien heb van Feyenoord, onze aartsrivaal verslagen en vernederd tot het bot en het is ιιn van de jongste teams waar nog teringveel potentie in zit.
Maar we verliezen een kk potje in Glasgow en dit topic staat weer bomvol met 'Arne moet oprotten' of dit belachelijke 'ja we zaten ook wel in een droom'. Wat is dat voor bizarre onzin? Wat een negatieve armoe die echt amper op gebaseerd is, enkel op het moment van de dag.
6 punten in een pretpoule, OH ARNE. CNN opende er vanochtend nog mee.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De miljoenmiljard mensen kijken mee en staan voor ons op de banken volgens Arne, dus het mag wel iets beter!
@:maxi-mus
quote:Op donderdag 14 december 2023 10:04 schreef ZKA het volgende:
[ twitter ]
Dit zijn echt achterlijke uitspraken. Heeft een toptrainer als Slot echt niet nodig, dat constant indekken.
quote:Op donderdag 14 december 2023 10:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Laten we eerlijk zijn, dit was een veredelde Europa League groep met Lazio en Celtic. Dan is het resultaat gewoon bedroevend en de tegengoals die we geοncasseerd hebben zouden niet misstaan in een aflevering van Funny Videos. De penalty van Lopez, de penalty van Zerrouki, de eigen goals, de corners.
Vorig jaar werden we bijna uitgeschakeld in een groep met Sturm Graz en FC Mydtjiland of iets dergelijks. In Europa hebben we weinig potten kunnen breken onder Slot. Tenzij je geilt op balbezit percentages.
Mensen zijn echt compleet achterlijk. Ook dat is niets nieuws natuurlijk.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tot 2 seizoenen geleden was overwinteren in Europa een zeldzaamheid en nu hebben we een finale gehaald en vorig seizoen kwartfinale EL. Dit seizoen ook weer prima kansen om ver te komen. Ongelofelijk dit opportunisme.
Wow, kwartfinale EL. In de achtste finale speelden we letterlijk tegen een club uit een platgebombardeerd oorlogsgebied.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tot 2 seizoenen geleden was overwinteren in Europa een zeldzaamheid en nu hebben we een finale gehaald en vorig seizoen kwartfinale EL. Dit seizoen ook weer prima kansen om ver te komen. Ongelofelijk dit opportunisme.
Ik heb twee heel mooie aanvallen gezien, dus dit is wel een beetje genant ja.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:04 schreef ZKA het volgende:
[ twitter ]
Dit zijn echt achterlijke uitspraken. Heeft een toptrainer als Slot echt niet nodig, dat constant indekken.
Dit keer honderd, het is beschamend, inderdaad. Ik weet nog dat ie aan heteind van vorig seizoen misschien weg ging en ik kan nog steeds niet geloven wat voor namen er toen als eventuele opvolgers voorbij kwamen, waaronder Steijn.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Volgens mij draaien we met zn allen toch al een tijdje mee, maar we staan 2e in de competitie achter een ongenaakbaar PSV, hebben 38 miljoen bij de UEFA opgehaald met CL voetbal, overwinteren in Europa, hebben een team waar voor 5 gasten elke wedstrijd scouts uit toppotjes zitten, hebben dit seizoen wedstrijden die ik me zal herinneren als de beste die ik ooit gezien heb van Feyenoord, onze aartsrivaal verslagen en vernederd tot het bot en het is ιιn van de jongste teams waar nog teringveel potentie in zit.
Maar we verliezen een kk potje in Glasgow en dit topic staat weer bomvol met 'Arne moet oprotten' of dit belachelijke 'ja we zaten ook wel in een droom'. Wat is dat voor bizarre onzin? Wat een negatieve armoe die echt amper op gebaseerd is, enkel op het moment van de dag.
Na hoeveel haar niet overwinteren, nu drie jaar achter elkaar?quote:Op donderdag 14 december 2023 10:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Laten we eerlijk zijn, dit was een veredelde Europa League groep met Lazio en Celtic. Dan is het resultaat gewoon bedroevend en de tegengoals die we geοncasseerd hebben zouden niet misstaan in een aflevering van Funny Videos. De penalty van Lopez, de penalty van Zerrouki, de eigen goals, de corners.
Vorig jaar werden we bijna uitgeschakeld in een groep met Sturm Graz en FC Mydtjiland of iets dergelijks. In Europa hebben we weinig potten kunnen breken onder Slot. Tenzij je geilt op balbezit percentages.
Dit begint toch wel een beetje gκnant te worden.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:04 schreef ZKA het volgende:
[ twitter ]
Feijenoord heeft gewoon een heel matige CL-campagne gehad.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:04 schreef ZKA het volgende:
[ twitter ]
Deze man is doodziek in zijn hoofd en een gigantisch gevaar voor de club. Elke extra dag dat hij er nog is richt hij extra schade aan.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:04 schreef ZKA het volgende:
[ twitter ]
En dan halen we een nieuwe trainer, zoals...quote:Op donderdag 14 december 2023 11:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Deze man is doodziek in zijn hoofd en een gigantisch gevaar voor de club. Elke extra dag dat hij er nog is richt hij extra schade aan.
Ik vond dat "Heel Europa heeft opgemerkt hoe goed Feyenoord in de CL was" nog wat genanter.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:26 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Dit begint toch wel een beetje gκnant te worden.
Hyperbolero.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Deze man is doodziek in zijn hoofd en een gigantisch gevaar voor de club. Elke extra dag dat hij er nog is richt hij extra schade aan.
Schade nog wel, het is een goeie trainer maar je moet ook naar je selectie kijken, wat me altijd opvalt bij Feyenoorders is dat als een goeie speler vertrekt zoals Kokcu de ploeg zogenaamd beter wordt maar het zijn juist dit soort spelers die nu gemist worden.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Om te beginnen geen Nederlander zou ik zeggen.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En dan halen we een nieuwe trainer, zoals...
Die telt zeker (en inderdaad eigenlijk nog meer) mee in mijn uitspraak. Net zoals het vermoeiende herhalen van pech(en concurrent geluk) en het niet echt tellen van goals uit standaardsituaties. Het dedain van de laatste periode past ook allemaal niet bij Feyenoord.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond dat "Heel Europa heeft opgemerkt hoe goed Feyenoord in de CL was" nog wat genanter.
Dat lijkt me ook het enige juiste, er wordt door enkelen wat onderschat wat hij heeft opgebouwd, daar doen z'n uitspraken van de laatste tijd niets aan af.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik blijf altijd van Arne houden.
We kunnen eindelijk spreken van een (korte) periode tegenslag.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:27 schreef hhh38 het volgende:
Ben ook geen fan van die uitspraken van Slot, maar ik weet zeker dat ie intern veel kritischer is. Het team en de prestaties openbaar compleet affakkelen helpt op dit moment niet bepaald.
En denken dat een andere trainer het beter zou doen is compleet hallucinant.
Over de hele linie is in 3 seizoenen een stuk of 20 wedstrijden winnen in Europees verband natuurlijk uitstekend in vergelijking met de rampzalige Europese campagnes van Feyenoord de 10 jaar daarvoor.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Vooral dit ja. Echt onbegrijpelijk. Niet dat ik nu geen kritiek op Slot heb.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:27 schreef hhh38 het volgende:
En denken dat een andere trainer het beter zou doen is compleet hallucinant.
Je moet denk ik wel een onderscheid maken in het trainen van patronen plus het inpassen van spelers en wedstrijd coaching, vooral in dat trainen en inpassen van spelers vind ik hem echt heel erg goed, de wedstrijd coaching valt wel wat op aan te merken, maar dat is ook een kwestie van ervaring in Europa of juist het gebrek er aan.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Verder ligt dat overigens nog steeds niet echt aan Slot, ik denk dat hij het maximale uit het materiaal haalt. Wel is de transferzomer dit jaar niet goed verlopen. Een negatieve transferbalans en voorin te weinig kwaliteit erbij gehaald. Geert had natuurlijk ook altijd verkocht moeten worden.
quote:Op donderdag 14 december 2023 12:50 schreef Bezsen het volgende:
Zolang Feyenoord geen corner scoort neem ik Slot, de spelers en de club niet serieus.
Ben ik ook met je eens hoor. In dit geval lijkt hij echter ook wel een aardige vinger in de pap te hebben gehad in het halen van nieuwe spelers. Beelen, Van den Belt, Stengs. Allemaal Slot-aankopen die weinig brengen.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet denk ik wel een onderscheid maken in het trainen van patronen plus het inpassen van spelers en wedstrijd coaching, vooral in dat trainen en inpassen van spelers vind ik hem echt heel erg goed, de wedstrijd coaching valt wel wat op aan te merken, maar dat is ook een kwestie van ervaring in Europa of juist het gebrek er aan.
Serieus?quote:Op donderdag 14 december 2023 13:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben ik ook met je eens hoor. In dit geval lijkt hij echter ook wel een aardige vinger in de pap te hebben gehad in het halen van nieuwe spelers. Beelen, Van den Belt, Stengs. Allemaal Slot-aankopen die weinig brengen.
Dat blijft altijd moeilijk, waren ze zijn 1e keus? Dat weten we niet en het blijft altijd een wisselwerking tussen coach en TD of in dit geval directeur.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben ik ook met je eens hoor. In dit geval lijkt hij echter ook wel een aardige vinger in de pap te hebben gehad in het halen van nieuwe spelers. Beelen, Van den Belt, Stengs. Allemaal Slot-aankopen die weinig brengen.
Er is een groot verschil tussen kritiek en 'm meteen afschrijven/affikken.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vooral dit ja. Echt onbegrijpelijk. Niet dat ik nu geen kritiek op Slot heb.
Het punt is dat er niks bijzonders gepresteerd is onder Slot. Vorig seizoen met de hakken over de sloot door in een groep met teams uit Denemarken en Oostenrijk. Nog een achtste finale overleefd tegen een club uit een platgebombardeerd oorlogsgebied en vervolgens vliegen we tegen de eerste de beste serieuze tegenstander linea recta het toernooi uit. Okι, kan gebeuren. AS Roma heeft een veel groter budget.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
Waarop baseren we exact dat Feyenoord Lazio al voorbij moet zijn? Op welk vlak? Hun budgetten zijn echt stukken hoger.
Daarnaast, wat zou Feyenoord netto onder de streep hebben verdiend dankzij Slot? 100 miljoen? Met prijzengeld, transfers en spelerswaardes?
Ook is het niet vanzelfsprekend dat een club als Feyenoord even gemakkelijk een opvolger van Kokcu scout ergens, die in ons salarishuis past en nog restwaarde heeft.
Als we kampioen worden en een Europese finale niet meer als bijzonder zien mogen we Slot danken op onze blote knietjes dat dat hem in zo'n korte tijd is gelukt dat het opeens normaal is.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het punt is dat er niks bijzonders gepresteerd is onder Slot.
PSV en Ajax hadden respectievelijk Ruud van Nistelrooij en Johnny Heitinga aan het roer staan.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Als we kampioen worden en een Europese finale niet meer als bijzonder zien mogen we Slot danken op onze blote knietjes dat dat hem in zo'n korte tijd is gelukt dat het opeens normaal is.
Ah ja kampioen van de armoede waren we, issie weer, en een finale gehaald tegen 'kapotgebombardeerde' clubjes uit het Oostblok.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
PSV en Ajax hadden respectievelijk Ruud van Nistelrooij en Johnny Heitinga aan het roer staan.
Denk dat ook jij hem gaat missen als hij vertrokken is.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
PSV en Ajax hadden respectievelijk Ruud van Nistelrooij en Johnny Heitinga aan het roer staan.
Ga lekker AZ kijken.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja, Stengs maakt tot nu toe vooral het verschil tegen RKC en Volendam.
We doen er lollig over, maar — buiten zijn kwaliteiten als trainer en ideale wedstrijdvoorbereidingen — in zekere zin wel. Structuur dat hij en Dennis alles bepalen, is niet gezond. Successen bereik je als team, niet als twee individuen. Alles en iedereen die die twee aardig vinden, wordt nu gehaald. Dat is gevaarlijk: zie Nieuwkoop, Beelen, Belt, Zerrouki, Sas, Lamprou, Reijnen.. Ik kan nog wel even doorgaan. Salarisplafond volledig overschreden, mede dankzij de nieuwe structuur. De scouting wordt volledig opzij geschoven en niet meer gebruikt. Er is ook een periode na Slot en iedereen is vervangbaar.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Stukje Henk Fraser.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:02 schreef aTypisch het volgende:
Straks mag je weer de trainerscarrousel in. Eens in een decennium komt er dan wat leuks aanwaaien bij Feyenoord.
Ik snap iets niet.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:31 schreef ZKA het volgende:
[..]
We doen er lollig over, maar — buiten zijn kwaliteiten als trainer en ideale wedstrijdvoorbereidingen — in zekere zin wel. Structuur dat hij en Dennis alles bepalen, is niet gezond. Successen bereik je als team, niet als twee individuen. Alles en iedereen die die twee aardig vinden, wordt nu gehaald. Dat is gevaarlijk: zie Nieuwkoop, Beelen, Belt, Zerrouki, Sas, Lamprou, Reijnen.. Ik kan nog wel even doorgaan. Salarisplafond volledig overschreden, mede dankzij de nieuwe structuur. De scouting wordt volledig opzij geschoven en niet meer gebruikt. Er is ook een periode na Slot en iedereen is vervangbaar.
Deze comment zou uiteindelijk wel weer wat gehaat en gemor oproepen, maar ooit komt er een dag..
Is gelijkgetrokken, was een eis voor verlengen Slotquote:Op donderdag 14 december 2023 16:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap iets niet.
Krabbendam beweert steeds dat PSV betere salarissen kan betalen, maar volgens Knipping enzo is het salarishuis van PSV en Feyenoord heel vergelijkbaar. Wat is daar dan aan de hand?
Dus wij hadden elke speler die PSV haalde deze zomer ook kunnen hebben (behalve Lang en Lozano vanwege andere redenen)quote:Op donderdag 14 december 2023 16:13 schreef ZKA het volgende:
[..]
Is gelijkgetrokken, was een eis voor verlengen Slot
Zeker. Maar kunnen en willen is inderdaad iets verschillendsquote:Op donderdag 14 december 2023 16:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus wij hadden elke speler die PSV haalde deze zomer ook kunnen hebben (behalve Lang en Lozano vanwege andere redenen)
Tweede staan in de Eredivisie en derde worden in de CL-poule en concluderen van 'ja, hier zit toch echt wel wat meer in' is wat dat betreft ook iets positiefs.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 december 2023 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tweede staan in de Eredivisie en derde worden in de CL-poule en concluderen van 'ja, hier zit toch echt wel wat meer in' is wat dat betreft ook iets positiefs.
Nee want er is gekozen om het wat meer uit te smeren.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus wij hadden elke speler die PSV haalde deze zomer ook kunnen hebben (behalve Lang en Lozano vanwege andere redenen)
In de CL had je allicht door moeten gaan, maar in de Eredivisie doe je toch weinig verkeerd. Je staat normaal ook niet zo ver achter, maar eerder slechts een paar punten.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tweede staan in de Eredivisie en derde worden in de CL-poule en concluderen van 'ja, hier zit toch echt wel wat meer in' is wat dat betreft ook iets positiefs.
Vooral Ivanusec is vervelend, Zerrouki is een prima standin dit jaar op het middenveld.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overigens ben ik over de aankopen niet enorm tevreden tot dusver
Zerrouki en Ivanusec hebben vaker slecht dan goed gespeeld. Nieuwkoop en vdBelt kunnen er echt geen klote van. Stengs is wel een goede basisspeler en de rest is nog wat vroeg om te oordelen denk ik.
Maar goed, het kan altijd later nog komen, Timber heeft wel echt een goede ontwikkeling gemaakt.
Zerrouki past gewoon niet in het spel wat wij willen spelen, hij lijkt meer geschikt voor countervoetbal. Hij is sterk als ie in de duels komt en kan de bal onder druk bij een medespeler inleveren die vervolgens de oplossing vooruit zoekt. In ons voetbal is het gewoon een mindere versie van Wieffer.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zerrouki en Ivanusec hebben vaker slecht dan goed gespeeld. Nieuwkoop en vdBelt kunnen er echt geen klote van. Stengs is wel een goede basisspeler en de rest is nog wat vroeg om te oordelen denk ik.
Maar goed, het kan altijd later nog komen, Timber heeft wel echt een goede ontwikkeling gemaakt.
Of PSV het kan betalen (nu wel uiteraard) was de vraag maar ik geloof niet dat Feyenoord de salarissen betaalt die PSV betaalt, zo'n Dest zat op 6 miljoen, die komt echt niet voor 1 miljoen bij PSV spelen.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap iets niet.
Krabbendam beweert steeds dat PSV betere salarissen kan betalen, maar volgens Knipping enzo is het salarishuis van PSV en Feyenoord heel vergelijkbaar. Wat is daar dan aan de hand?
Vorig seizoen was het salarishuis van Feyenoord al nagenoeg gelijk (inclusief kampioenspremie natuurlijk) en dit seizoen is dat gat verder gedicht volgens die experts van VI. Als PSV hogere topsalarissen betaalt dan staat daar tegenover dat ze een kleinere selectie hebben, minder goede spelers juist minder betalen of een veel kleinere staf hebben.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of PSV het kan betalen (nu wel uiteraard) was de vraag maar ik geloof niet dat Feyenoord de salarissen betaalt die PSV betaalt, zo'n Dest zat op 6 miljoen, die komt echt niet voor 1 miljoen bij PSV spelen.
Dest en Tilmann zijn huurspelers en misschien staan die dan niet (volledig) op de loonlijst en ik geloof ook wel dat Feyenoord vorig seizoen zo'n beetje tegen het salarishuis van PSV aanzat maar dit seizoen betwijfel ik dat.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorig seizoen was het salarishuis van Feyenoord al nagenoeg gelijk (inclusief kampioenspremie natuurlijk) en dit seizoen is dat gat verder gedicht volgens die experts van VI. Als PSV hogere topsalarissen betaalt dan staat daar tegenover dat ze een kleinere selectie hebben, minder goede spelers juist minder betalen of een veel kleinere staf hebben.
Dat ga je in de tijd dat Slot/Kloese aan het roer staan dan ook niet meer worden, waarschijnlijkquote:Op donderdag 14 december 2023 16:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gakpo, Madueke, Simons en Sangare stonden vast niet gratis op het veld.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dest en Tilmann zijn huurspelers en misschien staan die dan niet (volledig) op de loonlijst en ik geloof ook wel dat Feyenoord vorig seizoen zo'n beetje tegen het salarishuis van PSV aanzat maar dit seizoen betwijfel ik dat.
Eens over Zerrouki. Je zag in de potjes tegen Atletico en Lazio de klasse er wel echt in, het is wat dat betreft een type Amrabat maar voor een zeer offensieve speelstijl is zijn voorwaartse passing onvoldoende.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zerrouki past gewoon niet in het spel wat wij willen spelen, hij lijkt meer geschikt voor countervoetbal. Hij is sterk als ie in de duels komt en kan de bal onder druk bij een medespeler inleveren die vervolgens de oplossing vooruit zoekt. In ons voetbal is het gewoon een mindere versie van Wieffer.
Ivanusec zie ik echt nog wel wat in. Hij is alleen zelf geen flitsende vleugelspeler dus de beweging moet om hem heen gebeuren. Je hebt spelers nodig die loopacties de diepte in maken, dus Gimenez, Minteh, Paixao, Ueda en Lingr zouden prima met hem moeten kunnen samenspelen. Stengs en hij zouden elkaar een beetje in de weg kunnen lopen en je moet ze zeker niet als de 2 vleugelspelers in ιιn basiselftal neerzetten. Vond hem gisteren ook helemaal niet zo slecht.
Ik denk dat PSV dit seizoen wel wat gestegen is tov Feyenoorden, de kampioenspremie zal ook nog wel het nodige effect hebben gehad vorig seizoen.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dest en Tilmann zijn huurspelers en misschien staan die dan niet (volledig) op de loonlijst en ik geloof ook wel dat Feyenoord vorig seizoen zo'n beetje tegen het salarishuis van PSV aanzat maar dit seizoen betwijfel ik dat.
Luka is meer een ouderwetse tien, lekker van de steekbal. Die functioneert alleen op de flank als hij iedere keer de bal aan de back kan meegeven.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens over Zerrouki. Je zag in de potjes tegen Atletico en Lazio de klasse er wel echt in, het is wat dat betreft een type Amrabat maar voor een zeer offensieve speelstijl is zijn voorwaartse passing onvoldoende.
Ivanusec ben ik bang dat hij gewoon te traag is. Geen versnelling, geen loopactie, hij creλert echt te weinig ruimtes.
Wat ik niet is waarom Hartman er nauwelijks overheen komt dit seizoen. Dat was een simpele werkende formule vorig seizoen.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:13 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Luka is meer een ouderwetse tien, lekker van de steekbal. Die functioneert alleen op de flank als hij iedere keer de bal aan de back kan meegeven.
quote:Op donderdag 14 december 2023 14:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het punt is dat er niks bijzonders gepresteerd is onder Slot. Vorig seizoen met de hakken over de sloot door in een groep met teams uit Denemarken en Oostenrijk. Nog een achtste finale overleefd tegen een club uit een platgebombardeerd oorlogsgebied en vervolgens vliegen we tegen de eerste de beste serieuze tegenstander linea recta het toernooi uit. Okι, kan gebeuren. AS Roma heeft een veel groter budget.
Dit seizoen precies hetzelfde. Je blijft een ploeg uit Schotland voor en je eindigt achter teams uit Italiλ en Spanje. Nogmaals, kan gebeuren. Budgetten bla bla bla. Maar er is dus niks bijzonders gepresteerd. Waar zou je de loftrompet over moeten steken? Balbezit percentages?Je maakt mij niet wijs dat het uitschakelen van teams uit Oostenrijk, Denemarken, Oekraοne en Schotland unieke prestaties zijn die andere trainers niet zouden kunnen evenaren.
Alleen tegen Olympique Marseille is er echt iets bijzonders gepresteerd. Tel uit je winst.
PSV gaat het niet meer uit handen geven, en ze zijn gewoon beter, maar oh, wat had ik graag een tweede landstitel op een rij meegemaakt. Misschien ooit.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:28 schreef Cupfighter het volgende:
Het is minder dan vorig seizoen naar mijn mening maar dat wil niet zeggen dat het nu slecht gaat, niet verder in de CL is jammer maar geen schande.
In de competitie oogt het wat moeizamer maar ook niet slecht, we staande tweede achter PSV wat een goed seizoen en alles mee heeft
Normaal niet, toch vind ik dat je het nog niet mag opgeven, het zou niet de eerste club zijn die na de winterstop inzaktquote:Op donderdag 14 december 2023 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
PSV gaat het niet meer uit handen geven, en ze zijn gewoon beter, maar oh, wat had ik graag een tweede landstitel op een rij meegemaakt. Misschien ooit.
Uiteraard wel blijven presteren en proberen.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Normaal niet, toch vind ik dat je het nog niet mag opgeven, het zou niet de eerste club zijn die na de winterstop inzakt
PSV gaat met de week beter spelen manquote:Op donderdag 14 december 2023 17:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Normaal niet, toch vind ik dat je het nog niet mag opgeven, het zou niet de eerste club zijn die na de winterstop inzakt
nouenquote:Op donderdag 14 december 2023 18:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV gaat met de week beter spelen manEn na de winter komt Noa ook nog eens terug.
Leuk. Maar jij bent voor Ajax.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV gaat met de week beter spelen manEn na de winter komt Noa ook nog eens terug.
quote:Op donderdag 14 december 2023 18:50 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een haatdragende topic tegen een mod
@:coco
pik je dit heb je al wat geregeld voor hem?
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt. Vrede op aarde. Ik ga daarom in heel 2023 geen ENKELE note (exclusief F1) meer halen. Anders mag jij een tegenprestatie verzinnen.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Ajax ui naar keuze van @:KingRoland tot einde seizoen.
quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Akkoord. Ik eis alleen geen gesjoemel!
Notes worden niet besproken.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik krijg twee notes waarin mijn liefheid wordt benadrukt.
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:04 schreef ZKA het volgende:
[ twitter ]
En dat zegt wat? (kijkende naar je profielpic)quote:Op donderdag 14 december 2023 12:50 schreef Bezsen het volgende:
Zolang Feyenoord geen corner scoort neem ik Slot, de spelers en de club niet serieus.
Tot nu toe is het alleen maar goed dat er twee “buitenstaanders” de club veranderd hebben. Laat ze het maar naar hun hand zetten.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:31 schreef ZKA het volgende:
[..]
We doen er lollig over, maar — buiten zijn kwaliteiten als trainer en ideale wedstrijdvoorbereidingen — in zekere zin wel. Structuur dat hij en Dennis alles bepalen, is niet gezond. Successen bereik je als team, niet als twee individuen. Alles en iedereen die die twee aardig vinden, wordt nu gehaald. Dat is gevaarlijk: zie Nieuwkoop, Beelen, Belt, Zerrouki, Sas, Lamprou, Reijnen.. Ik kan nog wel even doorgaan. Salarisplafond volledig overschreden, mede dankzij de nieuwe structuur. De scouting wordt volledig opzij geschoven en niet meer gebruikt. Er is ook een periode na Slot en iedereen is vervangbaar.
Deze comment zou uiteindelijk wel weer wat gehaat en gemor oproepen, maar ooit komt er een dag..
Uitstekende post. @Pistoleroquote:Op donderdag 14 december 2023 22:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Tot nu toe is het alleen maar goed dat er twee “buitenstaanders” de club veranderd hebben. Laat ze het maar naar hun hand zetten.
Dat ouwe jongens krentebrood en “mannen van de club) hebben we 25 jaar gehad, en kijk waar ons dat heeft gebracht? Meer 6e plaatsen dan 1/2 in de competitie, wanstaltige speler, geen scouting en geen jeugd wat doorkwam behoudens toen er geen geld was.
Ik ben blij met die frisse wind. Is alles wat Kloese en Slot doen goed? Nee maar dat is bij geen een club zo. Maar het stukje professionaliteit wat er de afgelopen 2/3 jaar is gekomen is ongekend en een reuze stap. Kijk die disney docu maar terug, 4 jaar geleden, wat een ellende.
En laten we ook realistisch blijven. In de competitie draaien we beter dan afgelopen seizoen en beter dan de afgelopen 20 jaar. Alleen PSV heeft gewoon een bizar seizoen, shit happens. Europees net niet, beetje naοef, beetje pech, net te kort. Maar daar leer je van. En groeien als club komt met pieken en dalen. Stapje terug om straks er weer 2/3 vooruit te doen.
Wanneer was dat trauma van Sporting? Sparta Praag is meer dan 10 jaar geleden.quote:Op vrijdag 15 december 2023 00:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Drie Franse clubs
AS Roma
En aan Sporting en Sparta Praag hebben we ook nog een trauma
@:caland vindt dit een leuk toernooi
2005 dacht ik, het jaar daarna moesten we Europees zonder publiek spelen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 00:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wanneer was dat trauma van Sporting? Sparta Praag is meer dan 10 jaar geleden.
Die Franse teams en Roma moet je wel ontwijken.
De loting is maandag pas Hansquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:49 schreef onlogisch het volgende:
Zo boys. Vandaag lekker AS Roma loten
Ze zijn de ballen aan het opwarmen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, voorheen was dat toch altijd op vrijdag? Het zal weinig doen veranderen aan de uitkomst.
Krijg je wel punten voor die tussenronde?quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Toulouse is toch wel geinig? Lekker tegen Dallinga en goed voor een eventuele coλfficientenpolonaise
Wel landpunten, geen clubpunten.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Krijg je wel punten voor die tussenronde?
Nouja als je ze uitschakelt kunnen zij iig niks meer halen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Krijg je wel punten voor die tussenronde?
Nee dit is wel beslissend, dus door of uit.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nouja als je ze uitschakelt kunnen zij iig niks meer halen.
Of gaan ze dan nog door naar de Conference Liek?
Ik steek een kaarsje aan voor Toulouse dusquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee dit is wel beslissend, dus door of uit.
Franse politie is extreem incompetent dus je krijgt dan al gauw supportersgedoe.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik steek een kaarsje aan voor Toulouse dus
Wel heel nadelig voor de competitiewedstrijd die je daarna speelt. Baku is teringver.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Franse politie is extreem incompetent dus je krijgt dan al gauw supportersgedoe.
Ik denk dat naar Baku het gunstigst is, relatief simpele loting en een leuk tripje
Ik blaas het kaarsje uit en steek er eentje aan voor Qarabagquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Franse politie is extreem incompetent dus je krijgt dan al gauw supportersgedoe.
Ik denk dat naar Baku het gunstigst is, relatief simpele loting en een leuk tripje
Oh.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel heel nadelig voor de competitiewedstrijd die je daarna speelt. Baku is teringver.
We krijgen daarna Almere-uit, dat mag je echt niet verliezen. Die vijf uurtjes vliegen mogen geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel heel nadelig voor de competitiewedstrijd die je daarna speelt. Baku is teringver.
Eens, maar een lange reis in combinatie met vermoeidheid doet gekke dingen. Zul je zien dat het een moeizame wedstrijd is en spelers in Baku alles moeten geven.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We krijgen daarna Almere-uit, dat mag je echt niet verliezen. Die vijf uurtjes vliegen mogen geen probleem zijn.
Mwah, voor de supporters vind ik Baku echt een geweldig tripje. De vlucht is zo lang zou een beetje een huilie-argument zijn, zeker omdat Qarabag er echt niks van kan. Gewoon thuis beslissenquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens, maar een lange reis in combinatie met vermoeidheid doet gekke dingen. Zul je zien dat het een moeizame wedstrijd is en spelers in Baku alles moeten geven.
Gewoon hopen op Freiburg of Sparta Praag.
Mag het toch niet hopen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 12:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar jongens het wordt gewoon Roma toch?![]()
Dat is wel de UEFA humor.quote:Op vrijdag 15 december 2023 12:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar jongens het wordt gewoon Roma toch?![]()
Okay, thanks.quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:22 schreef ZKA het volgende:
[ twitter ]
Deze update gaat echt nergens over. Maar goed, is niet erg om het in ons voordeel te hebben.
De Feyenoord en ajax fanboys van Transfermartk zijn weer lekker bezig geweest om PSV te naaien, wat een clowns. Saibari 10 miljoen vs Timber 22 miljoenquote:Op vrijdag 15 december 2023 14:22 schreef ZKA het volgende:
[ twitter ]
Deze update gaat echt nergens over. Maar goed, is niet erg om het in ons voordeel te hebben.
Ook ik maak me druk om wat cijfertjes die iemand geplaatst heeft op het internet.quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Feyenoord en ajax fanboys van Transfermartk zijn weer lekker bezig geweest om PSV te naaien, wat een clowns. Saibari 10 miljoen vs Timber 22 miljoenOm maar een voorbeeld te noemen.
Als Brubbie maar het meeste geld waard is.quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Feyenoord en ajax fanboys van Transfermartk zijn weer lekker bezig geweest om PSV te naaien, wat een clowns. Saibari 10 miljoen vs Timber 22 miljoenOm maar een voorbeeld te noemen.
wiequote:Op vrijdag 15 december 2023 17:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De kijkcijfers deze week:quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De kijkcijfers deze week:
986.000 (Feyenoord)
972.000 (Ajax)
811.000 (PSV)
Op alle fronten voorbij. @:coco
Als oprichter van de fanclub ben ik hier erg blij mee.quote:
MilamboGod wel met een prachtige goalquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:19 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
O21 op volle oorlogssterkte, waarvoor?
quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
MilamboGod wel met een prachtige goal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |