Dest en Tilmann zijn huurspelers en misschien staan die dan niet (volledig) op de loonlijst en ik geloof ook wel dat Feyenoord vorig seizoen zo'n beetje tegen het salarishuis van PSV aanzat maar dit seizoen betwijfel ik dat.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorig seizoen was het salarishuis van Feyenoord al nagenoeg gelijk (inclusief kampioenspremie natuurlijk) en dit seizoen is dat gat verder gedicht volgens die experts van VI. Als PSV hogere topsalarissen betaalt dan staat daar tegenover dat ze een kleinere selectie hebben, minder goede spelers juist minder betalen of een veel kleinere staf hebben.
Dat ga je in de tijd dat Slot/Kloese aan het roer staan dan ook niet meer worden, waarschijnlijkquote:Op donderdag 14 december 2023 16:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overigens ben ik over de aankopen niet enorm tevreden tot dusver
Gakpo, Madueke, Simons en Sangare stonden vast niet gratis op het veld.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dest en Tilmann zijn huurspelers en misschien staan die dan niet (volledig) op de loonlijst en ik geloof ook wel dat Feyenoord vorig seizoen zo'n beetje tegen het salarishuis van PSV aanzat maar dit seizoen betwijfel ik dat.
Eens over Zerrouki. Je zag in de potjes tegen Atletico en Lazio de klasse er wel echt in, het is wat dat betreft een type Amrabat maar voor een zeer offensieve speelstijl is zijn voorwaartse passing onvoldoende.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zerrouki past gewoon niet in het spel wat wij willen spelen, hij lijkt meer geschikt voor countervoetbal. Hij is sterk als ie in de duels komt en kan de bal onder druk bij een medespeler inleveren die vervolgens de oplossing vooruit zoekt. In ons voetbal is het gewoon een mindere versie van Wieffer.
Ivanusec zie ik echt nog wel wat in. Hij is alleen zelf geen flitsende vleugelspeler dus de beweging moet om hem heen gebeuren. Je hebt spelers nodig die loopacties de diepte in maken, dus Gimenez, Minteh, Paixao, Ueda en Lingr zouden prima met hem moeten kunnen samenspelen. Stengs en hij zouden elkaar een beetje in de weg kunnen lopen en je moet ze zeker niet als de 2 vleugelspelers in één basiselftal neerzetten. Vond hem gisteren ook helemaal niet zo slecht.
Ik denk dat PSV dit seizoen wel wat gestegen is tov Feyenoorden, de kampioenspremie zal ook nog wel het nodige effect hebben gehad vorig seizoen.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dest en Tilmann zijn huurspelers en misschien staan die dan niet (volledig) op de loonlijst en ik geloof ook wel dat Feyenoord vorig seizoen zo'n beetje tegen het salarishuis van PSV aanzat maar dit seizoen betwijfel ik dat.
Luka is meer een ouderwetse tien, lekker van de steekbal. Die functioneert alleen op de flank als hij iedere keer de bal aan de back kan meegeven.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens over Zerrouki. Je zag in de potjes tegen Atletico en Lazio de klasse er wel echt in, het is wat dat betreft een type Amrabat maar voor een zeer offensieve speelstijl is zijn voorwaartse passing onvoldoende.
Ivanusec ben ik bang dat hij gewoon te traag is. Geen versnelling, geen loopactie, hij creëert echt te weinig ruimtes.
Wat ik niet is waarom Hartman er nauwelijks overheen komt dit seizoen. Dat was een simpele werkende formule vorig seizoen.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:13 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Luka is meer een ouderwetse tien, lekker van de steekbal. Die functioneert alleen op de flank als hij iedere keer de bal aan de back kan meegeven.
quote:Op donderdag 14 december 2023 14:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het punt is dat er niks bijzonders gepresteerd is onder Slot. Vorig seizoen met de hakken over de sloot door in een groep met teams uit Denemarken en Oostenrijk. Nog een achtste finale overleefd tegen een club uit een platgebombardeerd oorlogsgebied en vervolgens vliegen we tegen de eerste de beste serieuze tegenstander linea recta het toernooi uit. Oké, kan gebeuren. AS Roma heeft een veel groter budget.
Dit seizoen precies hetzelfde. Je blijft een ploeg uit Schotland voor en je eindigt achter teams uit Italië en Spanje. Nogmaals, kan gebeuren. Budgetten bla bla bla. Maar er is dus niks bijzonders gepresteerd. Waar zou je de loftrompet over moeten steken? Balbezit percentages?Je maakt mij niet wijs dat het uitschakelen van teams uit Oostenrijk, Denemarken, Oekraïne en Schotland unieke prestaties zijn die andere trainers niet zouden kunnen evenaren.
Alleen tegen Olympique Marseille is er echt iets bijzonders gepresteerd. Tel uit je winst.
PSV gaat het niet meer uit handen geven, en ze zijn gewoon beter, maar oh, wat had ik graag een tweede landstitel op een rij meegemaakt. Misschien ooit.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:28 schreef Cupfighter het volgende:
Het is minder dan vorig seizoen naar mijn mening maar dat wil niet zeggen dat het nu slecht gaat, niet verder in de CL is jammer maar geen schande.
In de competitie oogt het wat moeizamer maar ook niet slecht, we staande tweede achter PSV wat een goed seizoen en alles mee heeft
Normaal niet, toch vind ik dat je het nog niet mag opgeven, het zou niet de eerste club zijn die na de winterstop inzaktquote:Op donderdag 14 december 2023 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
PSV gaat het niet meer uit handen geven, en ze zijn gewoon beter, maar oh, wat had ik graag een tweede landstitel op een rij meegemaakt. Misschien ooit.
Uiteraard wel blijven presteren en proberen.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Normaal niet, toch vind ik dat je het nog niet mag opgeven, het zou niet de eerste club zijn die na de winterstop inzakt
PSV gaat met de week beter spelen manquote:Op donderdag 14 december 2023 17:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Normaal niet, toch vind ik dat je het nog niet mag opgeven, het zou niet de eerste club zijn die na de winterstop inzakt
nouenquote:Op donderdag 14 december 2023 18:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV gaat met de week beter spelen manEn na de winter komt Noa ook nog eens terug.
Leuk. Maar jij bent voor Ajax.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV gaat met de week beter spelen manEn na de winter komt Noa ook nog eens terug.
quote:Op donderdag 14 december 2023 18:50 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een haatdragende topic tegen een mod
@:coco
pik je dit heb je al wat geregeld voor hem?
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt. Vrede op aarde. Ik ga daarom in heel 2023 geen ENKELE note (exclusief F1) meer halen. Anders mag jij een tegenprestatie verzinnen.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Ajax ui naar keuze van @:KingRoland tot einde seizoen.
quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Akkoord. Ik eis alleen geen gesjoemel!
Notes worden niet besproken.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik krijg twee notes waarin mijn liefheid wordt benadrukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |