SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja sorryquote:
quote:Op woensdag 13 december 2023 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Tiefuselftal.. eerlijk gezegd had ik vooraf een nederlaag voorspeld maar toch wel pissed dat het exact zo gaat als ik had verwacht
Het is allemaal weer heel typisch.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Tiefuselftal.. eerlijk gezegd had ik vooraf een nederlaag voorspeld maar toch wel pissed dat het exact zo gaat als ik had verwacht
Ik had gehoopt op een mooie afsluiter.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Geen uitstekend elftal. Dat van vorig seizoen was toch beter denk ik. Speler als Kökcu mis je welquote:Op woensdag 13 december 2023 22:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]![]()
Uitstekend elftal, wanstaltige kutcoach.
Stop eens met die act.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]![]()
Uitstekend elftal, wanstaltige kutcoach.
Even onze grote muil houden. Het is echt heel erg matig op dit moment.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een kutperiode is dit even. Terwijl het er twee maanden terug allemaal nog zo fraai uit zag
Na de winterstop hergroeperen, tweede worden en een goede EL spelen.
quote:Op woensdag 13 december 2023 22:52 schreef F.M.D. het volgende:
Het is uitgewerkt, tijd voor een nieuwe wind… #SlotOut
Met het niveau wat eerder dit seizoen werd gehaald lieten ze zien dat ze minstens net zo goed zijn als vorig jaar.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geen uitstekend elftal. Dat van vorig seizoen was toch beter denk ik. Speler als Kökcu mis je wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |