Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:04 schreef ZKA het volgende:
[ twitter ]
Dit zijn echt achterlijke uitspraken. Heeft een toptrainer als Slot echt niet nodig, dat constant indekken.
En dat zegt wat? (kijkende naar je profielpic)quote:Op donderdag 14 december 2023 12:50 schreef Bezsen het volgende:
Zolang Feyenoord geen corner scoort neem ik Slot, de spelers en de club niet serieus.
Tot nu toe is het alleen maar goed dat er twee “buitenstaanders” de club veranderd hebben. Laat ze het maar naar hun hand zetten.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:31 schreef ZKA het volgende:
[..]
We doen er lollig over, maar — buiten zijn kwaliteiten als trainer en ideale wedstrijdvoorbereidingen — in zekere zin wel. Structuur dat hij en Dennis alles bepalen, is niet gezond. Successen bereik je als team, niet als twee individuen. Alles en iedereen die die twee aardig vinden, wordt nu gehaald. Dat is gevaarlijk: zie Nieuwkoop, Beelen, Belt, Zerrouki, Sas, Lamprou, Reijnen.. Ik kan nog wel even doorgaan. Salarisplafond volledig overschreden, mede dankzij de nieuwe structuur. De scouting wordt volledig opzij geschoven en niet meer gebruikt. Er is ook een periode na Slot en iedereen is vervangbaar.
Deze comment zou uiteindelijk wel weer wat gehaat en gemor oproepen, maar ooit komt er een dag..
Uitstekende post. @Pistoleroquote:Op donderdag 14 december 2023 22:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Tot nu toe is het alleen maar goed dat er twee “buitenstaanders” de club veranderd hebben. Laat ze het maar naar hun hand zetten.
Dat ouwe jongens krentebrood en “mannen van de club) hebben we 25 jaar gehad, en kijk waar ons dat heeft gebracht? Meer 6e plaatsen dan 1/2 in de competitie, wanstaltige speler, geen scouting en geen jeugd wat doorkwam behoudens toen er geen geld was.
Ik ben blij met die frisse wind. Is alles wat Kloese en Slot doen goed? Nee maar dat is bij geen een club zo. Maar het stukje professionaliteit wat er de afgelopen 2/3 jaar is gekomen is ongekend en een reuze stap. Kijk die disney docu maar terug, 4 jaar geleden, wat een ellende.
En laten we ook realistisch blijven. In de competitie draaien we beter dan afgelopen seizoen en beter dan de afgelopen 20 jaar. Alleen PSV heeft gewoon een bizar seizoen, shit happens. Europees net niet, beetje naïef, beetje pech, net te kort. Maar daar leer je van. En groeien als club komt met pieken en dalen. Stapje terug om straks er weer 2/3 vooruit te doen.
Wanneer was dat trauma van Sporting? Sparta Praag is meer dan 10 jaar geleden.quote:Op vrijdag 15 december 2023 00:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Drie Franse clubs
AS Roma
En aan Sporting en Sparta Praag hebben we ook nog een trauma
@:caland vindt dit een leuk toernooi
2005 dacht ik, het jaar daarna moesten we Europees zonder publiek spelen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 00:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wanneer was dat trauma van Sporting? Sparta Praag is meer dan 10 jaar geleden.
Die Franse teams en Roma moet je wel ontwijken.
De loting is maandag pas Hansquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:49 schreef onlogisch het volgende:
Zo boys. Vandaag lekker AS Roma loten
Ze zijn de ballen aan het opwarmen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, voorheen was dat toch altijd op vrijdag? Het zal weinig doen veranderen aan de uitkomst.
Krijg je wel punten voor die tussenronde?quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Toulouse is toch wel geinig? Lekker tegen Dallinga en goed voor een eventuele coëfficientenpolonaise
Wel landpunten, geen clubpunten.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Krijg je wel punten voor die tussenronde?
Nouja als je ze uitschakelt kunnen zij iig niks meer halen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Krijg je wel punten voor die tussenronde?
Nee dit is wel beslissend, dus door of uit.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nouja als je ze uitschakelt kunnen zij iig niks meer halen.
Of gaan ze dan nog door naar de Conference Liek?
Ik steek een kaarsje aan voor Toulouse dusquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee dit is wel beslissend, dus door of uit.
Franse politie is extreem incompetent dus je krijgt dan al gauw supportersgedoe.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik steek een kaarsje aan voor Toulouse dus
Wel heel nadelig voor de competitiewedstrijd die je daarna speelt. Baku is teringver.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Franse politie is extreem incompetent dus je krijgt dan al gauw supportersgedoe.
Ik denk dat naar Baku het gunstigst is, relatief simpele loting en een leuk tripje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |