Ja dat dus.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
We verliezen net iets te vaak onnodig.
Dat had vorig jaar ook kunnen gebeuren, maar toen scoorde we elke keer in de laatste minuten. Ja als het even niet loopt en er worden geen punten gehaald, dan is dat allemaal andere koek.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met het niveau wat eerder dit seizoen werd gehaald lieten ze zien dat ze minstens net zo goed zijn als vorig jaar.
Maar mentaal vind ik ze niet sterk ogen de laatste weken
Dit ja. Het is binnen de wedstrijd ook zo wisselvallig. Die aanval voor rust is om je vingers bij af te likken, dat zou je toch vaker moeten kunnen laten zien. En vervolgens zie je dan ook weer de meest simpele ballen verloren worden.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met het niveau wat eerder dit seizoen werd gehaald lieten ze zien dat ze minstens net zo goed zijn als vorig jaar.
Verwachten dat Gimenez die bal gewoon wegkopt!quote:Op woensdag 13 december 2023 22:58 schreef Netsplitter het volgende:
Die 2-1 gaat nergens over. Hoe die gozer daar zo vrij mag koppen is belachelijk.
Er zit even een negatieve spiraal in ja. Vorig seizoen hadden we in mijn optiek in de eerste seizoenshelft een stuk matigere periode dan dit zelfs, maar toen hadden we een beetje geluk hoe de resultaten vielen. Nu met een uitmuntend PSV hebben we die ruimte niet gekregen, en het zakt nu wel even heel erg in.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
@Slobeendquote:Op woensdag 13 december 2023 22:58 schreef thedeedster het volgende:
Als ik eerlijk ben, dan vind ik Geert de grootste dissonant dit seizoen. Echt een klasse minder dan vorig seizoen.
De evenwichtigheid die er vorig seizoen was is idd compleet verdwenen sinds een maand of twee.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit ja. Het is binnen de wedstrijd ook zo wisselvallig. Die aanval voor rust is om je vingers bij af te likken, dat zou je toch vaker moeten kunnen laten zien. En vervolgens zie je dan ook weer de meest simpele ballen verloren worden.
Dat vat het wel samen. Als er echt iets meer gevraagd wordt dan het balletje lekker rondspelen, valt het kwartje iedere keer niet onze kant op. Dat is geen pech meer, maar een gebrek aan kwaliteit.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:57 schreef Kerftminister het volgende:
Op élk belangrijk moment sta je er niet.
quote:Op woensdag 13 december 2023 22:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lees de TT eens joh domme idioot
Dit, op zo'n moment! Echt ongelooflijk.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:58 schreef Netsplitter het volgende:
Die 2-1 gaat nergens over. Hoe die gozer daar zo vrij mag koppen is belachelijk.
Nee @Coco en ik hadden een afspraak over warme baden em gezellig samen juichen op Europese avonden.quote:
Paar goede wedstrijden ja, maar je kan nu wel concluderen dat bijna alle aankopen Feyenoord niet beter maken.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Köckü en Szymanski daarin wel belangrijk waren in het maken van de vuile meters en het neerzetten van organisatie. Deze 2-1 viel vorig jaar gewoon niet.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De evenwichtigheid die er vorig seizoen was is idd compleet verdwenen sinds een maand of twee.
Ja en hoe langer het op ongeluk geschoven gaat worden in de interviews, hoe meer wedstrijden we gaan verknallen. We hebben al zoveel moeite om tot goed uitgespeelde kansen te komen en dan krijg je echt onnodig veel goals tegen ook.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat vat het wel samen. Als er echt iets meer gevraagd wordt dan het balletje lekker rondspelen, valt het kwartje iedere keer niet onze kant op. Dat is geen pech meer, maar een gebrek aan kwaliteit.
Zijn goede spelers, maar lijken allemaal niet in het team te passen. Ivanusec, Ueda, Zerrouki, Lingr. Dat zijn echt geen koekenbakkers. Alleen Minteh past goed, maar die is zoooo wisselvallig.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Paar goede wedstrijden ja, maar je kan nu wel concluderen dat bijna alle aankopen Feyenoord niet beter maken.
Echt ongelofelijk dat je van zo'n baggerploeg verliest.
Dat Köckü node gemist word lijkt mij evident.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:01 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Köckü en Szymanski daarin wel belangrijk waren in het maken van de vuile meters en het neerzetten van organisatie. Deze 2-1 viel vorig jaar gewoon niet.
Het is echt even niet best nee.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Even onze grote muil houden. Het is echt heel erg matig op dit moment.
Je bedoelt Szymanskiquote:Op woensdag 13 december 2023 23:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat Köckü node gemist word lijkt mij evident.
Vind ik een beetje te makkelijk.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:01 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Köckü en Szymanski daarin wel belangrijk waren in het maken van de vuile meters en het neerzetten van organisatie. Deze 2-1 viel vorig jaar gewoon niet.
Toch heeft ie gelijk. Die twee legden zoveel energie in een wedstrijd die je nu geen een speler ziet leveren.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vind ik een beetje te makkelijk.
Financieel natuurlijk wel belangrijk. Plus met het oog op een mogelijke deelname aan dat WK helemaal. Maar goed misschien kan je ook niet verwachten dat een selectie rekening houdt met dergelijke belangen..quote:Op woensdag 13 december 2023 23:01 schreef Irritatie100 het volgende:
We moeten nou ook weer niet doen alsof dit een enorm belangrijke wedstrijd was waar veel van af hing natuurlijk. Denk wel dat de winterstop op een goed moment komt in ieder geval.
Nee.quote:
Eens hoor, maar een winterstop komt pas op een slecht moment als het geen winter is, zo is het ook weer.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:01 schreef Irritatie100 het volgende:
We moeten nou ook weer niet doen alsof dit een enorm belangrijke wedstrijd was waar veel van af hing natuurlijk. Denk wel dat de winterstop op een goed moment komt in ieder geval.
Wieffer en Timber leveren genoeg energie, daar ligt het niet aan hoor.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch heeft ie gelijk. Die twee legden zoveel energie in een wedstrijd die je nu geen een speler ziet leveren.
En dat was gewoon je middenveld.
Door iets als "week van de waarheid" te betitelen (of dat nou intern of door de media gebeurt) loop je het risico op een mentale dip als de resultaten dan niet jouw kant op vallen. Dat kan gebeuren, het is een intens half jaar geweest en nu snakken ze naar de winterstop.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zit even een negatieve spiraal in ja. Vorig seizoen hadden we in mijn optiek in de eerste seizoenshelft een stuk matigere periode dan dit zelfs, maar toen hadden we een beetje geluk hoe de resultaten vielen. Nu met een uitmuntend PSV hebben we die ruimte niet gekregen, en het zakt nu wel even heel erg in.
Precies, alsof het vorig seizoen altijd zo’n feest was. Terwijl we enkele maanden terug een periode echt heel goed hebben gespeeld. Je kan er allemaal oorzaken en correlaties bij zoeken maar simpele dingen als FLOW, VORM en ZELFVERTROUWEN kunnen zo belangrijk zijn, en dat is er bij een hoop cruciale spelers momenteel gewoon niet.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vind ik een beetje te makkelijk.
Gebrek aan meedogenloosheid in het verdedigen en de aanvallers doen maar wat..alleen Gimenez is een speler die nog enigszins scorend vermogen heeft. Als je erop let dan zie je dat de anderen maar wat lopen te klotenquote:Op woensdag 13 december 2023 22:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat vat het wel samen. Als er echt iets meer gevraagd wordt dan het balletje lekker rondspelen, valt het kwartje iedere keer niet onze kant op. Dat is geen pech meer, maar een gebrek aan kwaliteit.
Rendement is alleen lager. En dat merk je.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wieffer en Timber leveren genoeg energie, daar ligt het niet aan hoor.
Hoog tijd voor de winterstop. De afgelopen tijd zijn ze het steeds verder kwijt. Eerste keer in 3 seizoenen Slot dat er ineens wordt ondergepresteerd ipv overgepresteerd.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een kutperiode is dit even. Terwijl het er twee maanden terug allemaal nog zo fraai uit zag
Na de winterstop hergroeperen, tweede worden en een goede EL spelen.
Ja aan de bal.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, financieel wel, dat is waar. Maar als je ziet wat voor spelers er op het veld stonden en wat de sportieve belangen waren kan ik me hier lang niet zo druk om maken als om het potje tegen Volendam om maar eens iets te noemen.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:03 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Financieel natuurlijk wel belangrijk. Plus met het oog op een mogelijke deelname aan dat WK helemaal. Maar goed misschien kan je ook niet verwachten dat een selectie rekening houdt met dergelijke belangen..
Ik heb je er voor gewaarschuwdquote:Op woensdag 13 december 2023 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een kutperiode is dit even. Terwijl het er twee maanden terug allemaal nog zo fraai uit zag
Na de winterstop hergroeperen, tweede worden en een goede EL spelen.
Vergelijk het met Stengs, ik denk dat Szymanski wel meer vuile meters maakt. En Wieffer en Timber zijn organisatorisch niet zo bepalend als Kokcu was.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |