SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Als de T het zegt zal het wel kloppenquote:Op maandag 11 september 2023 19:39 schreef PSVCL het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)et-met-elkaar/424011
[ afbeelding ]
Zelfs als Steijn zelf verhalen bevestigt van die gasten wordt het hier ontkent.quote:Op maandag 11 september 2023 20:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als de T het zegt zal het wel kloppen
Heb wel het idee dat Steijn een lijntje heeft naar ze en Sven naar het ADquote:Op maandag 11 september 2023 20:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
komt niet zo vaak voor, dus dat snap ik wel.quote:Op maandag 11 september 2023 20:35 schreef aTypisch het volgende:
Ik denk dat dit mijn favoriete Ajaxseizoen ooit gaat worden
De Bosztrein rijdt na de winterstop wel het ravijn in.quote:Op maandag 11 september 2023 22:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet als PSV kampioen wordt denk ik, dan was je vorig seizoen toch beter af.
Het is voor elke ploeg toch wel wat vroeg om harde conclusies te trekken. Alleen kun je wel zeggen dat Feyenoord en met name PSV wat verder zijn op dit moment. Maar dat kan allemaal snel gaan, zie vorig seizoen waar we na een paar potjes dachten dat Ajax met gemak kampioen zou worden.quote:Op maandag 11 september 2023 22:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan er best inzitten en Ajax kan ook tegen gaan vallen, alleen vind ik het nu wat te vroeg om dat al te zeggen omdat ik nog niet de hele ploeg heb gezien.
quote:Op maandag 11 september 2023 22:12 schreef fetX het volgende:
[..]
De Bosztrein rijdt na de winterstop wel het ravijn in.
quote:Op maandag 11 september 2023 20:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mislintat is 10 dagen op vakantie geweest na de transferperiode.quote:Op maandag 11 september 2023 20:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mee eensquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Mislintat is 10 dagen op vakantie geweest na de transferperiode.
Gek dat je elkaar dan even niet spreekt. Mike V. probeert weer de boel op stang te jagen met fake news.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Schapen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kansloos verhaal dus weer en het wordt gegeten als zoete koek
Ik kan dit nergens terug vinden?quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ga jij wel eens op vakantie met de stichting trouwens?quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Mee eens
er is toch geen klote te doen bij ajax
de club doet het goed
alles is op de rails
dus vakantie was mogelijk voor deze man
Nou laat ik het iets anders formuleren, in zijn positie was het niet zo makkelijk om Heitinga in een vroeg stadium te ontslaan, hij zal er dus een tijd vanuit zijn gegaan dat Heitinga wel kon blijven. Alleen maakte Heitinga het vrij bont. En dan is juni relatief laat om z.s.m. met een goede vervanger op de proppen te komen.quote:
Dan is het alsnog wel gek dat je in je eerste interview roept dat Heitinga op pole position ligt voor de vacature natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat je van plan bent hoef je niet te laten weten, ik denk dat hij er vrij snel achter was dat Heitinga niet de juiste man was maar het had weinig zin om hem nog voor eind seizoen te laten gaan.
Bosz zal niet in de picture geweest zijn omdat dit waarschijnlijk eerder met vd Sar besproken is, Bosz was al tijden beschikbaar en wilde ook nog eens dus daar lag het niet aan.
Heitinga is onze trainer dit seizoen en daarna kijken we verder.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo gek hoor, je probeert een trainer vertrouwen te geven.
Ik ben net terug van de zuid atlantische oceaanquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:51 schreef Malavita het volgende:
[..]
ga jij wel eens op vakantie met de stichting trouwens?
Krijg je als je vader ook je oom is.quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat hij te weinig heeft heb jij teveel
Je heb het natuurlijk over hersencellen? mee eens ...hij heeft te weinig ...en ik teveelquote:Op dinsdag 12 september 2023 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gesproken als een ware Ajaciedquote:Op dinsdag 12 september 2023 15:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik ben net terug van de zuid atlantische oceaan
als technische driecteur of hoe de functie van mistslewat ook heet ga je niet op vakantie bij de start van de competitie
hij heeft al genoeg vakantie gehad in de periode dat hij zonder club zat
Het zegt mij alleen maar dat hij niet dag en nacht wil werken om iets met ajax te bereiken
hij heeft de afgelopen weken blind wat spelers ingekocht en hij denkt nu van ik heb mijn werk gedaan
nee je werk begint nu pas mafkees
de man mist ajax DNA
De chromosomen-opbouw van Klaas is op een zelfde manier gegaan als de selectie-opbouw van Ajaxquote:Op dinsdag 12 september 2023 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vakantie?quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen Sutalo (wel duur), Tahirovic en Mannsverk logische aankopen, wellicht die Georgiër ook. De rest vind ik allemaal maar bizar hoge bedragen voor spelers die zich nog lang niet bewezen hebben op het niveau wat Ajax nastreeft, wellicht dat ze dat nog wel gaan halen maar voorlopig nog niet. Gek dat je Ramaj noemt want die hoort zeker tot dat lijstje.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat allemaal wel meevallen, het is alleen laat maar als ik zie wat er gehaald is zijn Sosa, Sutalo, Ramaj, Gaaei, Tahirovic Mannsverk, vd Boomen toch helemaal geen gekke aankopen, of je die Ávila had moeten halen weet ik niet maar ga er vanuit dat hij bankt net als Medic en verder zijn Mikautadze, Akpom en Forbs spelers waar je van moet afwachten of die gaan leveren wat Sven er van verwacht.
Hoezo, dat heeft Steijn zelf al toegegeven.quote:
Als een trainer van onderaf zich begin september al openlijk distantieert van de samenstelling van de selectie is het zeker niet te vroeg om conclusies te trekken.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Zerbi kan ook geen Engels en die doet het toch heel aardig bij Brighton, of hij de juiste man is weet ik ook niet, de laatste wedstrijd was ik niet zo blij met hem, kijken of hij zich herpakt.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De chromosomen-opbouw van Klaas is op een zelfde manier gegaan als de selectie-opbouw van Ajax
Van alles bij elkaar gepropt en dan maar verwachten dat het gaat functioneren.
De Telegraaf maakt wel indruk op jou hequote:Op dinsdag 12 september 2023 17:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij kan geen Engels is van datzelfde domme T gelul als dat Ten Hag niets zou worden vanwege dat rare accent.
met de hoeveelheid artikelen ontkom je er niet aan he, dus zo raar is dat niet.quote:Op woensdag 13 september 2023 10:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
De Telegraaf maakt wel indruk op jou he
iig iemand die op rechtsbuiten kan danquote:Op woensdag 13 september 2023 10:28 schreef TheVulture het volgende:
El Ghazi houdt zijn conditie op peil bij Jong Ajax. Op zich niet heel storend als die uiteindelijk een extra optie zou zijn voorin als backup.
Net als Ajax op jouquote:Op woensdag 13 september 2023 10:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
De Telegraaf maakt wel indruk op jou he
Prestatiecontract gevenquote:Op woensdag 13 september 2023 10:28 schreef TheVulture het volgende:
El Ghazi houdt zijn conditie op peil bij Jong Ajax. Op zich niet heel storend als die uiteindelijk een extra optie zou zijn voorin als backup.
Was aangeboden bij Manchester Unitedquote:Op woensdag 13 september 2023 10:28 schreef TheVulture het volgende:
Hij is daar weldegelijk aangeboden, ManU had alleen geen interesse.quote:Op woensdag 13 september 2023 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat je leest, dailymail
Geen ideequote:Op woensdag 13 september 2023 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij naar de zandbak ging?
Computer says noquote:Op woensdag 13 september 2023 10:28 schreef TheVulture het volgende:
Gisteren die pot gekeken, en hij viel helaas vies tegen.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
hopelijk komend weekend eerste doelpunt van onze Sheni, Mikautadze
Die zit bij Jong idd. Scoorde nog van de weekquote:Op woensdag 13 september 2023 16:13 schreef manny het volgende:
[..]
Gisteren die pot gekeken, en hij viel helaas vies tegen.
Ons nieuwe Noorse vriend zat trouwens niet eens bij de selectie, weet niet precies hoe dat zit. Wellicht speelt ie bij Jong nog ofzo.
Het was Noorwegen - Georgie voor de goede orde.
quote:Op woensdag 13 september 2023 18:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gaan er nog mensen naar de Europa League? Vind 40 euro voor een potje tegen Brighton uitstekelbaars.
Vanwaar deze oubollige woordspelingquote:Op woensdag 13 september 2023 18:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gaan er nog mensen naar de Europa League? Vind 40 euro voor een potje tegen Brighton uitstekelbaars.
Had al een passe partout gehaald direct. 72 euro voor 3 potjes. Netjesquote:Op woensdag 13 september 2023 18:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
FOK! is dood brother.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwaar deze oubollige woordspeling
Verder opvallend dat het Ajax-topic stilvalt na de ban van Feijenoorder Caland.
I knoooow mien jong. Maar kijk uit als je dat meldt. Dan ben je de negatieve pineut. Al houd je bijna in je eentje alle kwistopics en VBL in leven.quote:
Reëel bedrag. Enjoyquote:Op woensdag 13 september 2023 19:25 schreef Malavita het volgende:
[..]
Had al een passe partout gehaald direct. 72 euro voor 3 potjes. Netjes
@klaasweetalles kan vast nog wel een onderwerp inbrengen. Die weet alles rondom Ajax.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:33 schreef 3rr0r het volgende:
Er moet eerst weer gespeeld worden. Waar wil je het anders steeds over hebben nu? Zelfde verhaaltjes herhalen?
Voor 70 euro ga je naar de klassieker.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:25 schreef Malavita het volgende:
[..]
Caland is doorgestreept, ja?quote:Op woensdag 13 september 2023 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwaar deze oubollige woordspeling
Verder opvallend dat het Ajax-topic stilvalt na de ban van Feijenoorder Caland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 september 2023 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Caland is doorgestreept, ja?Volgens Onlogisch wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Het seizoen is pas net begonnen. Het blijft een spelletje van 11 tegen 11. As je zelf de bal heb kunne hunnie nie scoren.quote:
Hier drie keer 38, ook nog wel prima te doen.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:25 schreef Malavita het volgende:
[..]
we gaan het zien, lastige potjes iigquote:Op donderdag 14 september 2023 06:05 schreef manny het volgende:
Zo langzamerhand komt het weekend er aan. Kan niet zeggen dat ik er naar uitkijk, maar wellicht vallen er wat puzzelstukjes op z’n plaats.
Dit kan zomaar een zeer zeer zeer pijnlijke week gaan wordenquote:Op donderdag 14 september 2023 06:05 schreef manny het volgende:
Zo langzamerhand komt het weekend er aan. Kan niet zeggen dat ik er naar uitkijk, maar wellicht vallen er wat puzzelstukjes op z’n plaats.
Of een zeer verrassendequote:Op donderdag 14 september 2023 07:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit kan zomaar een zeer zeer zeer pijnlijke week gaan worden
Bedankt Hansquote:Op donderdag 14 september 2023 10:42 schreef Cupfighter het volgende:
Als je El Ghazi gaat halen ben je af als club
Inderdaad dat is hij niet waardquote:Op donderdag 14 september 2023 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou voor de breedte niet eens zo gek zijn, alleen is z'n salaris gewoon veel te hoog, PSV laat hem niet voor niets transfervrij gaan.
Ajax blijft altijd de titelconcurrent ondanks dat incidentele titeltje van Feyenoord vorig seizoen.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schattig dat je nog steeds bang bent voor Ajax
quote:Op donderdag 14 september 2023 06:05 schreef manny het volgende:
Laat het maar op ons afkomen. Er zit niets anders op.quote:Op donderdag 14 september 2023 07:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit kan zomaar een zeer zeer zeer pijnlijke week gaan worden
Veel opportunisme vaak als ze thuis spelen. Ze zijn in de eredivisie ook nog niet echt getest natuurlijk dit seizoen tegen Almere, PEC en Volendam.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb Twente alleen tegen Fener gezien en dat was heel matig, niet dat Ajax er dan even overheen gaat lopen, maar zo geweldig zijn ze toch niet?
Yup opportunisme en vechtlust met steun van het publiek maakt dit soort potten extra lastig, zeker als je zelf weinig vertrouwen en vastigheden hebt.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Veel opportunisme vaak als ze thuis spelen. Ze zijn in de eredivisie ook nog niet echt getest natuurlijk dit seizoen tegen Almere, PEC en Volendam.
Tot Ajax-Heerenveen ging alles helemaal prima. Daarna ging alfred rare keuzes maken en ging plots alles het putje in. Kind, badwater, inclusief moeders...quote:Op maandag 11 september 2023 22:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is voor elke ploeg toch wel wat vroeg om harde conclusies te trekken. Alleen kun je wel zeggen dat Feyenoord en met name PSV wat verder zijn op dit moment. Maar dat kan allemaal snel gaan, zie vorig seizoen waar we na een paar potjes dachten dat Ajax met gemak kampioen zou worden.
Mwah tot die rode kaart waren ze juist uit bij Fener echt wel goed, hadden ook 0-2 moeten maken en toen kwam die nogal onnodige schop van Regeer. Thuis vond ik ze maar matig.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:43 schreef Sabata het volgende:
Tot nu toe is Twente net VfL Bochum. Thuis sterk en heel naar om tegen te spelen, uit hebben ze veel meer moeite.
De achterhoede is wel de linie waar ik het meeste vertrouwen in heb moet ik zeggenquote:Op donderdag 14 september 2023 15:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wordt wel interessant hoe Ajax zich zondag presenteert in Enschede en wat de spelopvatting wordt. Normaal gesproken zal Twente wel furieus beginnen, eens zien hoe de achterhoede van Ajax zich dan houdt.
Jaquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:18 schreef freaky40 het volgende:
Wanneer komt die persco van Steijn, vandaag of morgen?
quote:
Lees de vraag nog eens opnieuw. Een paar tips. Let op het woord 'wanneer' en let op de komma.quote:Op vrijdag 15 september 2023 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, komt vandaag of morgen.
Sommige mensen moeten weer 'op begrijpend lezen'.quote:Op vrijdag 15 september 2023 13:53 schreef Wertha het volgende:
[..]
[..]
Lees de vraag nog eens opnieuw. Een paar tips. Let op het woord 'wanneer' en let op de komma.
Las dat ze drie basispelerts missen.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:43 schreef Sabata het volgende:
Tot nu toe is Twente net VfL Bochum. Thuis sterk en heel naar om tegen te spelen, uit hebben ze veel meer moeite.
Dat zijn heerlijke potjes om mee te starten en ritme op te doen.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Veel opportunisme vaak als ze thuis spelen. Ze zijn in de eredivisie ook nog niet echt getest natuurlijk dit seizoen tegen Almere, PEC en Volendam.
Die van mij ook.quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Kan jij mij is uitleggen wat ik nu weer verkeerd heb gedaan?
ik heb wat berichten geplaatst dat Berghuis een negatieve invloed op de wedstrijd van zondag kan hebben naar aanleiding van die klappen van de vorige wedstrijd
wat is daar mis mee? mag dat zelfs niet meer?
dat is actueel ???
Misschien moet Twente netten ophangen voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik denk trouwens dat het opstellen van Berghuis aankomende zondag een negatieve invloed kan hebben op de sfeer in het stadion.
Is er een persconferentie geweest dan? Ik zag alleen ditquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:53 schreef bbuddybb het volgende:
Opvallend dat de persco niet is gestreamd.
Kwam er weer lekker uit bij Maurice . Kan je nu al vertellen dat die weer wat uitspraken in petto heeft als ze verliezen van Twente.quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is er een persconferentie geweest dan? Ik zag alleen dit
[ twitter ]
Blijkbaar dus toch morgen. Dit was het 'altijd kritische Ajax TV...'....quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is er een persconferentie geweest dan? Ik zag alleen dit
[ twitter ]
Laten ze eerst maar met Twente beginnenquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:58 schreef Wotte het volgende:
Ze gaan gewoon winnen van Twente, Marseille en Feyenoord. Ik maak me geen zorgen.
Beter naïve dan depressief :-)quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten ze eerst maar met Twente beginnen
Onzin, genoeg mensen waaronder ik hadden in september al gezien dat de Ajax-selectie niet goed genoeg was om kampioen mee te worden. Het was wel verrassend dat Feyenoord kampioen werd en niet PSV.quote:Op maandag 11 september 2023 22:18 schreef fetX het volgende:
Maar dat kan allemaal snel gaan, zie vorig seizoen waar we na een paar potjes dachten dat Ajax met gemak kampioen zou worden.
Tactisch weer sterkquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kwam er weer lekker uit bij Maurice . Kan je nu al vertellen dat die weer wat uitspraken in petto heeft als ze verliezen van Twente.
ik maak me ook geen zorgenquote:Op vrijdag 15 september 2023 22:58 schreef Wotte het volgende:
Ze gaan gewoon winnen van Twente, Marseille en Feyenoord. Ik maak me geen zorgen.
Maurice wel denk ik en dat is maar goed ook.quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik maak me ook geen zorgen
Ze spelen alleen maar thuis, hoe kan dat @PSVCL ?quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
En PSV weer een lollerwedstrijd thuis tegen NEC.
Dat dit kan in Nederland.
jouw post historie doet iets anders vermoeden.quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik maak me ook geen zorgen
Goedmakertje voor de afgelopen 5 jaar toen ´we´ alleen maar uit speeldenquote:Op zaterdag 16 september 2023 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze spelen alleen maar thuis, hoe kan dat @:PSVCL ?
Op elk niveau heb je goede spelers (quote:Op zaterdag 16 september 2023 07:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Tactisch weer sterk"Het was niet goed"-genot
Hopen op een Daar hoorden zij Engelen zingen deel 2 met Gezellige Sven die spelers gaat keuren op het tweede niveau door te kijken naar hun bottenstructuur .quote:Op zaterdag 16 september 2023 14:00 schreef Wotte het volgende:
Mijn enige hoop dit seizoen is dat ze achter de schermen camera's hebben te draaien voor een docuserie.
Draait toch vooral om de poppetjes op de juiste plaats te zetten genot.quote:Op zaterdag 16 september 2023 14:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op elk niveau heb je goede spelers () dus ook trainers !!
Sunderland till i die al eens gekeken?quote:Op zaterdag 16 september 2023 14:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopen op een Daar hoorden zij Engelen zingen deel 2 met Gezellige Sven die spelers gaat keuren op het tweede niveau door te kijken naar hun bottenstructuur .
Een lang reclamespotje ?quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sunderland till i die al eens gekeken?
Ajax heett nergens een thuiswedstrijd tegen NEC staan?quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar zou Sven hem willen?quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:49 schreef TheVulture het volgende:
Misschien is Ten Hag binnenkort weer beschikbaar
Zou wel mooi zijn. Denk dat hij beter met Mislintat om kan gaan dan Steijn, die is gewoon te licht voor de functie.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:49 schreef TheVulture het volgende:
Laffe potjes winnen op een laffe manier.quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die bakt er weinig van met de duurste selectie ter wereldquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:49 schreef TheVulture het volgende:
Doet er niet toe dat de selectie duurder is Ajax moet altijd presteren in tegenstelling tot Feyenoord en PSVquote:Op zaterdag 16 september 2023 19:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die bakt er weinig van met de duurste selectie ter wereld
https://www.ad.nl/buitenl(...)-psv-samen~a5b74782/
Steijn moet ook gaan presteren aangezien de Ajax selectie duurder is dan die van Feijenoord en PSV samen.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doet er niet toe dat de selectie duurder is Ajax moet altijd presteren in tegenstelling tot PSV
Ik zou er maar niet zo gerust op zijn dat Feyenoord eventjes gaat winnen in de Arena. Het mooie is dat je van Feyenoord weet wat je kan verwachten. Ajax analyseren lijkt met op dit moment vrijwel onmogelijk. We weten het gewoonweg niet.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:35 schreef Oostblokkert het volgende:
Hebben jullie al zin in de klassieker mannen?
Je moet mijn posts in VBL niet altijd even serieus nemen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ajax heett nergens een thuiswedstrijd tegen NEC staan?
Wanneer is die?quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:35 schreef Oostblokkert het volgende:
Hebben jullie al zin in de klassieker mannen?
Hoe graag je het ook wilt de kans dat je in de prijscategorie waarin Ajax geshopt heeft alleen maar koekebakkers koopt lijkt me vrij klein.quote:Op zondag 17 september 2023 08:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Vanmiddag 16:15
[ afbeelding ]
Oké, dan zijn er twee geen koekenbakkers. Dan leg je het toch nog steeds af tegen Feyenoord en PSV? En ja, de bal is rond en elf teben elf.quote:Op zondag 17 september 2023 09:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hoe graag je het ook wilt de kans dat je in de prijscategorie waarin Ajax geshopt heeft alleen maar koekebakkers koopt lijkt me vrij klein.
Feyenoord is een goed team maar individuele niet bijzonder op Geertruida en misschien Bijlow na.quote:Op zondag 17 september 2023 09:22 schreef ISVV het volgende:
[..]
Oké, dan zijn er twee geen koekenbakkers. Dan leg je het toch nog steeds af tegen Feyenoord en PSV? En ja, de bal is rond en elf teben elf.
Psv en Feyenoord halen dit jaar beide 12 punten meer dan Ajax.quote:Op zondag 17 september 2023 09:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Feyenoord is een goed team maar individuele niet bijzonder op Geertruida en misschien Bijlow na.
PSV staat ook goed maar vind het verdedigend zwak en het middenveld is ook niet erg bijzonder.
Begrijp me niet verkeerd ik vind het mooi dat de Nederlandse clubs in de lift zitten. Een spannende competitie is vele malen leuker natuurlijk.
Maar we moeten niet doen alsof die elftallen mijlenver voor liggen in de eredivisie dat is gewoon een beetje sneu gedrag en gewoonweg niet de realiteit.
Je wilt te graagquote:Op zondag 17 september 2023 09:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Psv en Feyenoord halen dit jaar beide 12 punten meer dan Ajax.
Feyenoord en PSV zijn op dit moment gewoon (veel) verder, qua team, qua spelopvatting, qua systeem. Ajax zit midden in een reorganisatie en is op alle vlakken oftewel net nieuw of er is volledige onrust over de te varen koers, en dan laat ik de exotische selectie met een zeer onervaren en op heden tegenvallende trainer maar even buiten beschouwen.quote:Op zondag 17 september 2023 09:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Feyenoord is een goed team maar individuele niet bijzonder op Geertruida en misschien Bijlow na.
PSV staat ook goed maar vind het verdedigend zwak en het middenveld is ook niet erg bijzonder.
Begrijp me niet verkeerd ik vind het mooi dat de Nederlandse clubs in de lift zitten. Een spannende competitie is vele malen leuker natuurlijk.
Maar we moeten niet doen alsof die elftallen mijlenver voor liggen in de eredivisie dat is gewoon een beetje sneu gedrag en gewoonweg niet de realiteit.
Dat ontken ik toch nergens succes heeft een prijs. Ik zeg nergens Ajax dat gemakkelijk kampioen wordt toch? Maar laten we nou niet doen alsof Ajax kansloos is tegen clubs met een middenveld met stengs, wieffer en timber of veerman en schouten.quote:Op zondag 17 september 2023 09:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Feyenoord en PSV zijn op dit moment gewoon (veel) verder, qua team, qua spelopvatting, qua systeem. Ajax zit midden in een reorganisatie en is op alle vlakken oftewel net nieuw of er is volledige onrust over de te varen koers, en dan laat ik de exotische selectie met een zeer onervaren en op heden tegenvallende trainer maar even buiten beschouwen.
Ik snap niet waarom we dit hier krampachtig willen ontkennen, het is voor iedereen wel duidelijk dat Ajax dit jaar een Leicestertje moet doen wil het überhaupt een rol van betekenis gaan spelen in de competitie, en laten we het maar helemaal niet hebben over Europees.
Mislintat hintte indirect ook al dat dit een wederopbouwjaar is ook al mag je dat bij Ajax nooit zeggen, maar is het wel de realiteit.
Je kan wel denigrerend doen over de spelers van de tegenstander maar met wat wij nu hebben lopen is er een grote kans dat je wel gewoon nederlagen tegen Feyenoord en OM deze week mag slikken.quote:Op zondag 17 september 2023 10:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch nergens succes heeft een prijs. Ik zeg nergens Ajax dat gemakkelijk kampioen wordt toch? Maar laten we nou niet doen alsof Ajax kansloos is tegen clubs met een middenveld met stengs, wieffer en timber of veerman en schouten.
Jullie zijn er allemaal wel echt in gaan geloven
quote:Op zondag 17 september 2023 09:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
We zien het aan het einde van het seizoen wel, maar ik denk dat je met zoveel nieuwelingen pas véél te laat ingespeeld bent om die achterstand nog goed te maken.quote:
Voor wie ben je?quote:Op zondag 17 september 2023 09:23 schreef Heeinz het volgende:
Noem mij maar gek maar ik denk dat we gaan winnen
Precies, de spelers die jij noemt worden opgevreten door Branco van den Boomen & Benjamin Tahirovic.quote:Op zondag 17 september 2023 10:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch nergens succes heeft een prijs. Ik zeg nergens Ajax dat gemakkelijk kampioen wordt toch? Maar laten we nou niet doen alsof Ajax kansloos is tegen clubs met een middenveld met stengs, wieffer en timber of veerman en schouten.
Jullie zijn er allemaal wel echt in gaan geloven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is wel een probleem inderdaad maar laten we het per wedstrijd bekijken, een stap vooruit na die laatste lijkt me niet zo moeilijk.quote:Op zondag 17 september 2023 10:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
We zien het aan het einde van het seizoen wel, maar ik denk dat je met zoveel nieuwelingen pas véél te laat ingespeeld bent om die achterstand nog goed te maken.
Ik ben niet denigrerend het is gewoon de realiteit dat het geen topspelers zijn. Alsof die jongens drie klassen beter zijn dan wat er bij Ajax of AZ loopt dat ontloopt elkaar niet zoveel als ze hier graag willen geloven.quote:Op zondag 17 september 2023 10:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan wel denigrerend doen over de spelers van de tegenstander maar met wat wij nu hebben lopen is er een grote kans dat je wel gewoon nederlagen tegen Feyenoord en OM deze week mag slikken.
Uiteindelijk gaat het om een goed elftal, als je daarbij nog wat spelers hebt die het verschil kunnen maken is dat mooi meegenomen, die zie ik bij PSV wel momenteel, bij Ajax en ook Feyenoord wel minder.quote:Op zondag 17 september 2023 10:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben niet denigrerend het is gewoon de realiteit dat het geen topspelers zijn. Alsof die jongens drie klassen beter zijn dan wat er bij Ajax of AZ loopt dat ontloopt elkaar niet zoveel als ze hier graag willen geloven.
Ik voorspel alleen de 3 punten tegen Volendam deze maand.quote:Op zondag 17 september 2023 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het om een goed elftal, als je daarbij nog wat spelers hebt die het verschil kunnen maken is dat mooi meegenomen, die zie ik bij PSV wel momenteel, bij Ajax en ook Feyenoord wel minder.
Dan is het bij Ajax afwachten hoe snel het op de rit is en dat zonder al te veel kleerscheuren, helaas heb je al 2 keer punten laten liggen waarvan 1 keer wel terecht dus heel veel misstappen kan je je niet meer veroorloven.
Ik voorspel altijd winst voor Ajax al is daar sinds vorig seizoen aardig de klad in gekomenquote:Op zondag 17 september 2023 11:05 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik voorspel alleen de 3 punten tegen Volendam deze maand.
Dit ziet er best logisch uit. Wat verwachten we van de opdracht die Akpom krijgt? Ik verwacht een vrije rol rondom Brobbey. Brobbey die zijn fysiek in moet zetten om de boel vrij te maken voor Akpom. We gaan leunen op het scorend vermogen van Akpom.quote:Op zondag 17 september 2023 13:17 schreef BobW het volgende:
Opstelling: Gorter; Rensch, Sutalo, Hato, Sosa; Mannsverk, Tahirovic, Akpom; Berghuis, Brobbey, Bergwijn
Akpom als 10 dan, rondom Brobbey? En Berghuis vanaf rechts.quote:Op zondag 17 september 2023 13:19 schreef Heeinz het volgende:
Behalve Rensch zou dit ook mijn 11 zijn geweest denk ik
Steijn speelt weeres met vuur door 2 debutanten op te stellenquote:
Die heeft één leuk seizoen gehad , daarvoor was het niet zo best (76 doelpunten in 310 wedstrijden) , maar misschien hebben we hier te maken met een late laatbloeierquote:Op zondag 17 september 2023 13:26 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dit ziet er best logisch uit. Wat verwachten we van de opdracht die Akpom krijgt? Ik verwacht een vrije rol rondom Brobbey. Brobbey die zijn fysiek in moet zetten om de boel vrij te maken voor Akpom. We gaan leunen op het scorend vermogen van Akpom.
Ajax zit in deze situatie door de blunders van afgelopen seizoen, waar meermaals voor gewaarschuwd is. De twee mensen die hier het meest verantwoordelijk voor waren (van der Sar, Schreuder) zijn al vertrokken. Hier kun je verder niets meer aan doen.quote:Op zondag 17 september 2023 12:52 schreef freaky40 het volgende:
Bij een nederlaag, wie moet je er op aan kijken. Het is wat Kale en Kokkie zeiden in de podcast afgelopen vrijdag. Je kunt hier niemand de schuld van gaan geven, ja misschien het te laat doorpakken omdat er eerst verkocht moest worden voordat er gekocht mocht worden van Lenderink en cs. God zegen de greep dus maar vandaag....
Het zijn juist dit soort tegenstanders waar Ajax het moeilijk mee heb.quote:Op zondag 17 september 2023 11:05 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik voorspel alleen de 3 punten tegen Volendam deze maand.
Jep.quote:Op zondag 17 september 2023 13:48 schreef Wotte het volgende:
Opstelling Ajax: Gorter; Rensch, Sutalo, Hato, Sosa; Mannsverk, Akpom, Tahirovic; Berghuis, Brobbey, Bergwijn
4-2-3-1 aldus google.
Ik weiger met de framing: 'tussenjaar' in te stemmen dat is voor die idioten in de media. Wij zijn de club er niet naar om een tussenjaar te hebben, punt.quote:Op zondag 17 september 2023 13:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax zit in deze situatie door de blunders van afgelopen seizoen, waar meermaals voor gewaarschuwd is. De twee mensen die hier het meest verantwoordelijk voor waren (van der Sar, Schreuder) zijn al vertrokken. Hier kun je verder niets meer aan doen.
Het gevolg is dat Ajax dit seizoen vanaf de basis weer moeten bouwen aan een nieuw elftal. Dit kost tijd en hierbij moeten risico's worden genomen. Dit is overduidelijk een tussenjaar, dus laten we de verwachtingen dit seizoen tempereren. Onder normale omstandigheden zal dit Ajax niet eindigen boven PSV en Feyenoord, dus we moeten hopen op een wonder of gewoon accepteren dat de derde plek het hoogst haalbare is.
Daarom kan je ook niet verwachten dat je om de knikkers gaat spelen dit jaar.quote:Op zondag 17 september 2023 12:52 schreef freaky40 het volgende:
Bij een nederlaag, wie moet je er op aan kijken. Het is wat Kale en Kokkie zeiden in de podcast afgelopen vrijdag. Je kunt hier niemand de schuld van gaan geven, ja misschien het te laat doorpakken omdat er eerst verkocht moest worden voordat er gekocht mocht worden van Lenderink en cs. God zegen de greep dus maar vandaag....
Ik verwacht zoveel mogelijk.quote:Op zondag 17 september 2023 14:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom kan je ook niet verwachten dat je om de knikkers gaat spelen dit jaar.
Het enige lullige is dat het alleen niet slechts bij een jaar blijft.quote:Op zondag 17 september 2023 14:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik weiger met de framing: 'tussenjaar' in te stemmen dat is voor die idioten in de media. Wij zijn de club er niet naar om een tussenjaar te hebben, punt.
Dat weet je niet. Zo'n jaar als vorig jaar kan echt niet, eigenlijk ben je al een jaar onderweg.quote:Op zondag 17 september 2023 14:16 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het enige lullige is dat het alleen niet slechts bij een jaar blijft.
Toch niet heel verrassend?quote:Op zondag 17 september 2023 14:45 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt een verschrikkelijke middag
Ivo Niehe kom er maar inquote:Op zondag 17 september 2023 14:46 schreef KlapMongeaul het volgende:
Alleen iemand met een extreme talenknobbel krijgt dit vreemdelingenlegioen héél misschien aan de praat!
Ik heb vorig jaar gewaarschuwd voor een scenario 2005-2010 als Ajax niet in staat is met 200 miljoen euro een betere selectie te formeren dan PSV (en Feyenoord). Dit kan nu zeer goed realiteit worden. Het is erg jammer dat vele met mij dit hebben zien aankomen (al zijn er op dit forum voornamelijk mensen die dit structureel hebben ontkend), maar niemand daadwerkelijk adequaat heeft ingegrepen.quote:Op zondag 17 september 2023 14:16 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het enige lullige is dat het alleen niet slechts bij een jaar blijft.
Met zo'n team? Zelfs Guardiola kan hier niks mee.quote:Op zondag 17 september 2023 14:46 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dan is het seizoen misschien nog te redden.
Niets, maar je weet hoe het werkt. Een Europese flater, en keihard onderuit thuis in de Klassieker en je krediet is wegquote:
*kuch*quote:Op zondag 17 september 2023 09:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hoe graag je het ook wilt de kans dat je in de prijscategorie waarin Ajax geshopt heeft alleen maar koekebakkers koopt lijkt me vrij klein.
Die kan zijn bureau op gaan ruimen als ze deze week alle 3 verloren gaan.quote:Op zondag 17 september 2023 14:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Niets, maar je weet hoe het werkt. Een Europese flater, en keihard onderuit thuis in de Klassieker en je krediet is weg
Je kan alvast beginnen met het niet opstellen van Gorterquote:Op zondag 17 september 2023 14:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met zo'n team? Zelfs Guardiola kan hier niks mee.
Ik quote mezelf maar voordat iemand anders het doetquote:Op zondag 17 september 2023 14:14 schreef Heeinz het volgende:
Verdedigend in ieder geval vrij sterk lijkt me, dan kan je het op individuele kwaliteit voorin eruit slepen
Naja die kans lijkt me nog steeds vrij klein je kan niet 12 koekebakkers kopen zelfs ik koop dan nog wel een goede.quote:
uitgerekend sutalo loopt ook een beetje te kuttenquote:Op zondag 17 september 2023 14:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik quote mezelf maar voordat iemand anders het doet
Alleen Sutalo lijkt een versterking op papier. De rest lijkt vooral geen Ajax materiaal te zijn, ook al lijken het goede spelers.quote:Op zondag 17 september 2023 14:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Naja die kans lijkt me nog steeds vrij klein je kan niet 12 koekebakkers kopen zelfs ik koop dan nog wel een goede.
Rensch nooit meer opstellen.quote:
ja zo eind oktober als de nieuwe trainer er al een tijdje zitquote:Op zondag 17 september 2023 14:50 schreef fetX het volgende:
Ach, misschien is het over een paar weken wel ineens een goed elftal.
aankopen van 12/14 miljoen die het nog nooit op het hoogste niveau hebben laten zien.quote:Op zondag 17 september 2023 14:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Naja die kans lijkt me nog steeds vrij klein je kan niet 12 koekebakkers kopen zelfs ik koop dan nog wel een goede.
Respectabelquote:Op zondag 17 september 2023 14:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik quote mezelf maar voordat iemand anders het doet
Helemaal nietquote:Op zondag 17 september 2023 14:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon te hoge verwachtingen
Zelfs dan is het knap om 12 keer mis te schieten.quote:Op zondag 17 september 2023 14:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
aankopen van 12/14 miljoen die het nog nooit op het hoogste niveau hebben laten zien.
Als dat het isquote:Op zondag 17 september 2023 14:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Rensch nooit meer opstellen.
Een typische spits (Akpom) niet op rechtsbuiten zetten.
Hou toch op zeg je ziet het toch wel aankomen dat je 3 keer kei en kei hard gaat verliezen in een week?quote:
Nou, Bosz was toch wel een vele malen betere keuze geweest maar das achteraf makkelijk praten. Je hebt iig wel zo’n type nodig.quote:
Wat te denken van Marseille. Die gaan dit Ajax op de slachtbank pijnlijk fileren.quote:Op zondag 17 september 2023 14:53 schreef HowardRoark het volgende:
Als het al zo hard gaat tegen Twente, moet je nagaan hoe dit Ajax dan klop gaat krijgen van PSV, Feyenoord of AZ.
Ja, de rest kan je Steijn niet kwalijk nemen, hij moet het doen met de spelers die hij heeft.quote:
Dat weet je nooit van te voren pipoquote:Op zondag 17 september 2023 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hou toch op zeg je ziet het toch wel aankomen dat je 3 keer kei en kei hard gaat verliezen in een week?
Denk het niet, Bosz is nog aanvallender ingesteld. Bij PSV hebben ze daar niet zoveel last van want die hebben op iedere plek in de verdediging een betere speler dan Ajax.quote:Op zondag 17 september 2023 14:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, Bosz was toch wel een vele malen betere keuze geweest maar das achteraf makkelijk praten. Je hebt iig wel zo’n type nodig.
OM tussendoorquote:Op zondag 17 september 2023 14:53 schreef HowardRoark het volgende:
Als het al zo hard gaat tegen Twente, moet je nagaan hoe dit Ajax dan klop gaat krijgen van PSV, Feyenoord of AZ.
ben jij kale of kokkiequote:Op zondag 17 september 2023 14:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet je nooit van te voren pipo
Dan kan je nagaan wat voor miskoop het is. Zal wel wat aan de strijkstok zijn blijven hangen voor Mislintat.quote:Op zondag 17 september 2023 14:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zelfs dan is het knap om 12 keer mis te schieten.
Nou als je iets anders had verwacht van te voren noem ik je desilusioneelquote:Op zondag 17 september 2023 14:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet je nooit van te voren pipo
Steijn was van de strijkstok toch?quote:Op zondag 17 september 2023 14:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dan kan je nagaan wat voor miskoop het is. Zal wel wat aan de strijkstok zijn blijven hangen voor Mislintat.
En de Ajax spelers hebben het altijd lastig tegen het OM.quote:Op zondag 17 september 2023 14:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
OM tussendoordat wordt gewoon 12 tegen 0 voor, drie verliespotten op rij.
Stiekem gelachenquote:Op zondag 17 september 2023 14:57 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
En de Ajax spelers hebben het altijd lastig tegen het OM.
lijkt mij niet, die kan direct een mooi bedrag bijschrijven straksquote:Op zondag 17 september 2023 14:59 schreef Enchanter het volgende:
zal me niks verbazen als Steijn zelf opstapt vanmiddag.
Die zal wel met een schimmig dealtje vertrekken.quote:Op zondag 17 september 2023 14:59 schreef Enchanter het volgende:
Daar heb je wel een punt.quote:Op zondag 17 september 2023 14:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lijkt mij niet, die kan direct een mooi bedrag bijschrijven straks
dat laat hij niet liggen
Graag rectificeren dit.quote:Op zondag 17 september 2023 15:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die zal wel met een schimmig dealtje vertrekken.
Zou dan voor het eerst zijn dat hij iets van een visie laat zien.quote:Op zondag 17 september 2023 14:59 schreef Enchanter het volgende:
Ik kan niet meer.quote:Op zondag 17 september 2023 15:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waar is @:Wotte als je hem nodig hebt
teveel om op te noemenquote:Op zondag 17 september 2023 14:46 schreef aTypisch het volgende:
@:klaasweetalles
wat gaat hier allemaal mis?
Neejoh, die blijft zitten voor zijn ontslagvergoeding.quote:Op zondag 17 september 2023 14:59 schreef Enchanter het volgende:
lijkt mij dat hij zelf ook nog wel een klassieker wil coachenquote:Op zondag 17 september 2023 15:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Neejoh, die blijft zitten voor zijn ontslagvergoeding.
Zelf opstappen loopt hij een hoop geld mee mis.
Een historische nederlaag, heeft ie vast zin inquote:Op zondag 17 september 2023 15:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lijkt mij dat hij zelf ook nog wel een klassieker wil coachen
Lol wat denk je dan van Brighton? Die hebben Man United gesloopt lolquote:Op zondag 17 september 2023 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat te denken van Marseille. Die gaan dit Ajax op de slachtbank pijnlijk fileren.
Helaas ook geen goal gemaakt.quote:
Ligt er wel aan of Van Halst en Mislintat dat nog zien zitten.quote:Op zondag 17 september 2023 15:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lijkt mij dat hij zelf ook nog wel een klassieker wil coachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |