SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Als de T het zegt zal het wel kloppenquote:Op maandag 11 september 2023 19:39 schreef PSVCL het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)et-met-elkaar/424011
[ afbeelding ]
Zelfs als Steijn zelf verhalen bevestigt van die gasten wordt het hier ontkent.quote:Op maandag 11 september 2023 20:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als de T het zegt zal het wel kloppen
Heb wel het idee dat Steijn een lijntje heeft naar ze en Sven naar het ADquote:Op maandag 11 september 2023 20:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
komt niet zo vaak voor, dus dat snap ik wel.quote:Op maandag 11 september 2023 20:35 schreef aTypisch het volgende:
Ik denk dat dit mijn favoriete Ajaxseizoen ooit gaat worden
De Bosztrein rijdt na de winterstop wel het ravijn in.quote:Op maandag 11 september 2023 22:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet als PSV kampioen wordt denk ik, dan was je vorig seizoen toch beter af.
Het is voor elke ploeg toch wel wat vroeg om harde conclusies te trekken. Alleen kun je wel zeggen dat Feyenoord en met name PSV wat verder zijn op dit moment. Maar dat kan allemaal snel gaan, zie vorig seizoen waar we na een paar potjes dachten dat Ajax met gemak kampioen zou worden.quote:Op maandag 11 september 2023 22:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan er best inzitten en Ajax kan ook tegen gaan vallen, alleen vind ik het nu wat te vroeg om dat al te zeggen omdat ik nog niet de hele ploeg heb gezien.
quote:Op maandag 11 september 2023 22:12 schreef fetX het volgende:
[..]
De Bosztrein rijdt na de winterstop wel het ravijn in.
quote:Op maandag 11 september 2023 20:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mislintat is 10 dagen op vakantie geweest na de transferperiode.quote:Op maandag 11 september 2023 20:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mee eensquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Mislintat is 10 dagen op vakantie geweest na de transferperiode.
Gek dat je elkaar dan even niet spreekt. Mike V. probeert weer de boel op stang te jagen met fake news.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Schapen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kansloos verhaal dus weer en het wordt gegeten als zoete koek
Ik kan dit nergens terug vinden?quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ga jij wel eens op vakantie met de stichting trouwens?quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Mee eens
er is toch geen klote te doen bij ajax
de club doet het goed
alles is op de rails
dus vakantie was mogelijk voor deze man
Nou laat ik het iets anders formuleren, in zijn positie was het niet zo makkelijk om Heitinga in een vroeg stadium te ontslaan, hij zal er dus een tijd vanuit zijn gegaan dat Heitinga wel kon blijven. Alleen maakte Heitinga het vrij bont. En dan is juni relatief laat om z.s.m. met een goede vervanger op de proppen te komen.quote:
Dan is het alsnog wel gek dat je in je eerste interview roept dat Heitinga op pole position ligt voor de vacature natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat je van plan bent hoef je niet te laten weten, ik denk dat hij er vrij snel achter was dat Heitinga niet de juiste man was maar het had weinig zin om hem nog voor eind seizoen te laten gaan.
Bosz zal niet in de picture geweest zijn omdat dit waarschijnlijk eerder met vd Sar besproken is, Bosz was al tijden beschikbaar en wilde ook nog eens dus daar lag het niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |