Is die TD niet een veel groter probleem?quote:Op zondag 10 september 2023 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alles beter dan Steijn als hij er nu 3 verliest.
0 uit 3, dat zie je al mijlenver aankomen helaas. Dan is het wel exit Steijn.quote:Op zondag 10 september 2023 17:26 schreef Malavita het volgende:
[..]
Toch al best cruciale potjes die volgen. Beniewd of er een beetje rust kan worden bewaard bij eventueel puntverlies
Je kan niet de hele organisatie eruit gooien. Maar zo waardeloos er voor staan in de competitie na een aantal speelrondes kan gewoon niet.quote:Op zondag 10 september 2023 19:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is die TD niet een veel groter probleem?
de meeste aankopen zijn er echt net. Benieuwd of die er toch een team van kan maken.quote:Op zondag 10 september 2023 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan niet de hele organisatie eruit gooien. Maar zo waardeloos er voor staan in de competitie na een aantal speelrondes kan gewoon niet.
Klopt en de competitie is al klaar voor Ajax. Top zegquote:Op zondag 10 september 2023 20:01 schreef Malavita het volgende:
[..]
de meeste aankopen zijn er echt net. Benieuwd of die er toch een team van kan maken.
Wat kan jou het schelen?quote:Op zondag 10 september 2023 23:06 schreef PSVCL het volgende:
Wat een kut selectie hebben jullie haha
Dat is het hele punt ook.quote:Op zondag 10 september 2023 20:01 schreef Malavita het volgende:
[..]
de meeste aankopen zijn er echt net. Benieuwd of die er toch een team van kan maken.
Reageer niet op die graftrol.quote:
nee inderdaadquote:Op zondag 10 september 2023 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan niet de hele organisatie eruit gooien. Maar zo waardeloos er voor staan in de competitie na een aantal speelrondes kan gewoon niet.
Laat ook maar.quote:Op maandag 11 september 2023 10:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee inderdaad
ze zijn ook net aangesteld![]()
Ik vind dat steijn en mitselewat minimaal 2 jaar de kans moeten krijgen
Nee joh alles is kutquote:Op zondag 10 september 2023 20:01 schreef Malavita het volgende:
[..]
Nou verloren van ludogorets thuis en twee keer gelijkgespeeld in de competitie tegen rechterrijtje clubs het is echt heel kut.quote:
Wel eens hoor maar die laatste wedstrijd was het tactisch ook niet best, kansen missen zoals tegen Excelsior dat kan, maar niks creëren kan niet.quote:Op maandag 11 september 2023 13:00 schreef Malavita het volgende:
[..]
Dat is steijn niet echt aan te rekenen. Wellicht mislintat.
Wie weet krijg je daardoor wat ruimte, we gaan het zien.quote:Op maandag 11 september 2023 13:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Twente-uit is ook wel een ontiegelijke kutwedstrijd voor een nog niet ingespeelde ploeg die nu al onder flinke druk staat.
Kan, maar beetje zelf schutteren achterin en een gemotiveerd Twente en het kan zo 3-0, 4-0 worden.quote:Op maandag 11 september 2023 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie weet krijg je daardoor wat ruimte, we gaan het zien.
Want Twente is zo enorm goed, ik heb ze tegen fenerbahce gezien, dat was 3 keer niks.quote:Op maandag 11 september 2023 13:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kan, maar beetje zelf schutteren achterin en een gemotiveerd Twente en het kan zo 3-0, 4-0 worden.
Hoeveel nieuwe spelers hadden we ook alweer en hoe vaak hebben ze nu samen getraind?quote:Op maandag 11 september 2023 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou verloren van ludogorets thuis en twee keer gelijkgespeeld in de competitie tegen rechterrijtje clubs het is echt heel kut.
Mits iedereen fit kan je best een aardig team opstellen maar inderdaad jammer dat je weinig samen kan trainen.quote:Op maandag 11 september 2023 13:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoeveel nieuwe spelers hadden we ook alweer en hoe vaak hebben ze nu samen getraind?
Ja, het is kut, maar wel met een reden
Ik denk ook niet dat er twijfel is of dit team aardig kan gaan draaien. De vraag is alleen wanneer.quote:Op maandag 11 september 2023 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mits iedereen fit kan je best een aardig team opstellen maar inderdaad jammer dat je weinig samen kan trainen.
Zal best maar het seizoen is klaar als ze van Twente en Feyenoord verliezen en dat in september.quote:Op maandag 11 september 2023 13:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoeveel nieuwe spelers hadden we ook alweer en hoe vaak hebben ze nu samen getraind?
Ja, het is kut, maar wel met een reden
Vergeet onze EL potje niet, die win je ook niet zo snel.quote:Op maandag 11 september 2023 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal best maar het seizoen is klaar als ze van Twente en Feyenoord verliezen en dat in september.
Mwoah het is ook realiteit dat je seizoen er al zo goed als op zit of Steijn moet het aan de praat krijgen en de komende potten winnen.quote:Op maandag 11 september 2023 13:58 schreef Tarado het volgende:
Wat zei die gast ook alweer:
'Je hebt supporters, zeurporters en treurporters'.
Dat is altijd de realiteit maar niet vergeten dat we vorig seizoen een droomstart hadden en het ook helemaal niks werd.quote:Op maandag 11 september 2023 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah het is ook realiteit dat je seizoen er al zo goed als op zit of Steijn moet het aan de praat krijgen en de komende potten winnen.
Die droomstart viel ook wel mee toch we verloren ook nog de JCS vrij kansloos.quote:Op maandag 11 september 2023 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is altijd de realiteit maar niet vergeten dat we vorig seizoen een droomstart hadden en het ook helemaal niks werd.
Ik bekijk het liever wedstrijd voor wedstrijd, zeker omdat het allemaal nieuw is en komend weekend eigenlijk voor het eerst een volledige selectie hebben, even afhankelijk van blessures.
Beste competitiestart in tig jaar? Geen zin om het op te zoeken maar zoiets was het.quote:Op maandag 11 september 2023 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die droomstart viel ook wel mee toch we verloren ook nog de JCS vrij kansloos.
quote:De koploper won zaterdag met grote cijfers (5-0) van SC Heerenveen en kent daarmee de beste competitiestart in 25 jaar. Voor het eerst sinds 1997 zijn weer de eerste zes competitieduels gewonnen.
Schreuder had toch even de tijd nodig om zijn masterplan tot uitwerking te brengen.quote:Op maandag 11 september 2023 14:21 schreef Tarado het volgende:
De koploper won zaterdag met grote cijfers (5-0) van SC Heerenveen en kent daarmee de beste competitiestart in 25 jaar. Voor het eerst sinds 1997 zijn weer de eerste zes competitieduels gewonnen.
Volgens mij niet.quote:Op maandag 11 september 2023 14:35 schreef Elan het volgende:
Start van de competitie zegt niks . Is Bosz überhaupt gevraagd?
Dat is ook het punt.quote:Op maandag 11 september 2023 13:00 schreef Malavita het volgende:
[..]
Dat is steijn niet echt aan te rekenen. Wellicht mislintat.
Blijf het een vreemde match vinden, aan de andere kant werd er aan het begin ook door menigeen lacherig gedaan over Ten Hag.quote:
Ik vond Bosz z'n geflirt wel genant dus niet erg dat hij het niet geworden is. Steijn moeten we afwachten al vond ik hem de laatste wedstrijd niet geweldig zowel tactisch als in de pers erna. Hopelijk heeft hij nu wel z'n huiswerk gedaan.quote:Op maandag 11 september 2023 14:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijf het een vreemde match vinden, aan de andere kant werd er aan het begin ook door menigeen lacherig gedaan over Ten Hag.
Ik vond het ook wel logisch om niet voor Bosz te gaan, maar hoe je dan bij Steijn uitkomt is voor mij het grootste raadsel van de 21 eeuw.quote:Op maandag 11 september 2023 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond Bosz z'n geflirt wel genant dus niet erg dat hij het niet geworden is. Steijn moeten we afwachten al vond ik hem de laatste wedstrijd niet geweldig zowel tactisch als in de pers erna. Hopelijk heeft hij nu wel z'n huiswerk gedaan.
Door Johan Derksen en de mensen die hem napraatten, maar mensen met enige voetbalkennis deden niet lacherig over Ten Hag lijkt me. Ik had zelf wel twijfels of Ten Hag ook aanvallend voetbal goed kon spelen.quote:Op maandag 11 september 2023 14:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijf het een vreemde match vinden, aan de andere kant werd er aan het begin ook door menigeen lacherig gedaan over Ten Hag.
Was bijzonder weinig alternatief. Bosz leek mij de meest logische optie eigenlijk.quote:Op maandag 11 september 2023 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel logisch om niet voor Bosz te gaan, maar hoe je dan bij Steijn uitkomt is voor mij het grootste raadsel van de 21 eeuw.
Voor een TD die spelers overal vandaan trekt vind ik Steijn toch wel een een hele simpele oplossing. Ik had toch wel op een type De Zerbi gehoopt, al weet je niet met hij bezig is geweest en het niet interessant genoeg vonden.quote:Op maandag 11 september 2023 15:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Was bijzonder weinig alternatief. Bosz leek mij de meest logische optie eigenlijk.
Steijn kwam voor alles en iedereen als een verrassing inderdaad.quote:Op maandag 11 september 2023 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor een TD die spelers overal vandaan trekt vind ik Steijn toch wel een een hele simpele oplossing. Ik had toch wel op een type De Zerbi gehoopt, al weet je niet met hij bezig is geweest en het niet interessant genoeg vonden.
Mwah dat denk ik niet, beetje overdrevenquote:Op maandag 11 september 2023 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal best maar het seizoen is klaar als ze van Twente en Feyenoord verliezen en dat in september.
Ik heb wel vertrouwen in in 4 van de vijf van het blok achter dus Sosa Hato Sutalo en Mannsverk en wie weet gaat Rensch daardoor ook wel beter spelen, dan heb je verder op het middenveld best wel wat keus en als iedereen fit is voorin ook wel.quote:Op maandag 11 september 2023 16:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwah dat denk ik niet, beetje overdreven
Hoop vooral dat het achterin een beetje stabiel is (heb vooral vertrouwen in ons centrale duo moet ik zeggen), voor de rest is het natuurlijk nog geen team dat op elkaar is ingespeeld maar je hebt wel spelers die de kwaliteiten zouden moeten hebben om individueel iets voor elkaar te krijgen
Overdreven? Je staat waarschijnlijk 10 punten achter.quote:Op maandag 11 september 2023 16:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwah dat denk ik niet, beetje overdreven
Hoop vooral dat het achterin een beetje stabiel is (heb vooral vertrouwen in ons centrale duo moet ik zeggen), voor de rest is het natuurlijk nog geen team dat op elkaar is ingespeeld maar je hebt wel spelers die de kwaliteiten zouden moeten hebben om individueel iets voor elkaar te krijgen
Wellicht Tahirovic voor wat extra zekerheid nog, dan kan je misschien ook met Gaaie spelenquote:Op maandag 11 september 2023 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in in 4 van de vijf van het blok achter dus Sosa Hato Sutalo en Mannsverk en wie weet gaat Rensch daardoor ook wel beter spelen, dan heb je verder op het middenveld best wel wat keus en als iedereen fit is voorin ook wel.
Misschien dat de KNVB wil meewerken dat we dit seizoen schriftelijk doen.quote:Op maandag 11 september 2023 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Overdreven? Je staat waarschijnlijk 10 punten achter.
Tijdlijn was ook wel vrij uniek he, Sjonnie moest nog ontslagen worden, hij ging daar niet over. En er was een aantal andere kandidaten, ook avontuurlijkere als ik me niet vergis.quote:Op maandag 11 september 2023 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor een TD die spelers overal vandaan trekt vind ik Steijn toch wel een een hele simpele oplossing. Ik had toch wel op een type De Zerbi gehoopt, al weet je niet met hij bezig is geweest en het niet interessant genoeg vonden.
En een PSV dat blijkbaar nu al de vorm te pakken heeft, die haal je dan niet meer in. Laat staan Feyenoord, AZ en Twente. Als je nu 3 keer op rij verliest ben je inderdaad al bijna klaar voor dit seizoen, plus dan staat de druk er vol op om niet verder achterop te raken. Ga er maar aan staan met zo’n vreemdelingenlegioen.quote:Op maandag 11 september 2023 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Overdreven? Je staat waarschijnlijk 10 punten achter.
Hij ging wel over Sjonnie hoor.quote:Op maandag 11 september 2023 17:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tijdlijn was ook wel vrij uniek he, Sjonnie moest nog ontslagen worden, hij ging daar niet over. En er was een aantal andere kandidaten, ook avontuurlijkere als ik me niet vergis.
Stel Sven haalt een trainer voor Ajax voor volgend seizoen dan zou het vast een wat exotischere optie worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |