Hou toch op zeg je ziet het toch wel aankomen dat je 3 keer kei en kei hard gaat verliezen in een week?quote:
Nou, Bosz was toch wel een vele malen betere keuze geweest maar das achteraf makkelijk praten. Je hebt iig wel zo’n type nodig.quote:
Wat te denken van Marseille. Die gaan dit Ajax op de slachtbank pijnlijk fileren.quote:Op zondag 17 september 2023 14:53 schreef HowardRoark het volgende:
Als het al zo hard gaat tegen Twente, moet je nagaan hoe dit Ajax dan klop gaat krijgen van PSV, Feyenoord of AZ.
Ja, de rest kan je Steijn niet kwalijk nemen, hij moet het doen met de spelers die hij heeft.quote:
Dat weet je nooit van te voren pipoquote:Op zondag 17 september 2023 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hou toch op zeg je ziet het toch wel aankomen dat je 3 keer kei en kei hard gaat verliezen in een week?
Denk het niet, Bosz is nog aanvallender ingesteld. Bij PSV hebben ze daar niet zoveel last van want die hebben op iedere plek in de verdediging een betere speler dan Ajax.quote:Op zondag 17 september 2023 14:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, Bosz was toch wel een vele malen betere keuze geweest maar das achteraf makkelijk praten. Je hebt iig wel zo’n type nodig.
OM tussendoorquote:Op zondag 17 september 2023 14:53 schreef HowardRoark het volgende:
Als het al zo hard gaat tegen Twente, moet je nagaan hoe dit Ajax dan klop gaat krijgen van PSV, Feyenoord of AZ.
ben jij kale of kokkiequote:Op zondag 17 september 2023 14:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet je nooit van te voren pipo
Dan kan je nagaan wat voor miskoop het is. Zal wel wat aan de strijkstok zijn blijven hangen voor Mislintat.quote:Op zondag 17 september 2023 14:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zelfs dan is het knap om 12 keer mis te schieten.
Nou als je iets anders had verwacht van te voren noem ik je desilusioneelquote:Op zondag 17 september 2023 14:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet je nooit van te voren pipo
Steijn was van de strijkstok toch?quote:Op zondag 17 september 2023 14:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dan kan je nagaan wat voor miskoop het is. Zal wel wat aan de strijkstok zijn blijven hangen voor Mislintat.
En de Ajax spelers hebben het altijd lastig tegen het OM.quote:Op zondag 17 september 2023 14:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
OM tussendoordat wordt gewoon 12 tegen 0 voor, drie verliespotten op rij.
Stiekem gelachenquote:Op zondag 17 september 2023 14:57 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
En de Ajax spelers hebben het altijd lastig tegen het OM.
lijkt mij niet, die kan direct een mooi bedrag bijschrijven straksquote:Op zondag 17 september 2023 14:59 schreef Enchanter het volgende:
zal me niks verbazen als Steijn zelf opstapt vanmiddag.
Die zal wel met een schimmig dealtje vertrekken.quote:Op zondag 17 september 2023 14:59 schreef Enchanter het volgende:
Daar heb je wel een punt.quote:Op zondag 17 september 2023 14:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lijkt mij niet, die kan direct een mooi bedrag bijschrijven straks
dat laat hij niet liggen
Graag rectificeren dit.quote:Op zondag 17 september 2023 15:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die zal wel met een schimmig dealtje vertrekken.
Zou dan voor het eerst zijn dat hij iets van een visie laat zien.quote:Op zondag 17 september 2023 14:59 schreef Enchanter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |