SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Als de T het zegt zal het wel kloppenquote:Op maandag 11 september 2023 19:39 schreef PSVCL het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)et-met-elkaar/424011
[ afbeelding ]
Zelfs als Steijn zelf verhalen bevestigt van die gasten wordt het hier ontkent.quote:Op maandag 11 september 2023 20:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als de T het zegt zal het wel kloppen
Heb wel het idee dat Steijn een lijntje heeft naar ze en Sven naar het ADquote:Op maandag 11 september 2023 20:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
komt niet zo vaak voor, dus dat snap ik wel.quote:Op maandag 11 september 2023 20:35 schreef aTypisch het volgende:
Ik denk dat dit mijn favoriete Ajaxseizoen ooit gaat worden
De Bosztrein rijdt na de winterstop wel het ravijn in.quote:Op maandag 11 september 2023 22:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet als PSV kampioen wordt denk ik, dan was je vorig seizoen toch beter af.
Het is voor elke ploeg toch wel wat vroeg om harde conclusies te trekken. Alleen kun je wel zeggen dat Feyenoord en met name PSV wat verder zijn op dit moment. Maar dat kan allemaal snel gaan, zie vorig seizoen waar we na een paar potjes dachten dat Ajax met gemak kampioen zou worden.quote:Op maandag 11 september 2023 22:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan er best inzitten en Ajax kan ook tegen gaan vallen, alleen vind ik het nu wat te vroeg om dat al te zeggen omdat ik nog niet de hele ploeg heb gezien.
quote:Op maandag 11 september 2023 22:12 schreef fetX het volgende:
[..]
De Bosztrein rijdt na de winterstop wel het ravijn in.
quote:Op maandag 11 september 2023 20:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mislintat is 10 dagen op vakantie geweest na de transferperiode.quote:Op maandag 11 september 2023 20:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mee eensquote:Op dinsdag 12 september 2023 08:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Mislintat is 10 dagen op vakantie geweest na de transferperiode.
Gek dat je elkaar dan even niet spreekt. Mike V. probeert weer de boel op stang te jagen met fake news.quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Schapen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 11:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kansloos verhaal dus weer en het wordt gegeten als zoete koek
Ik kan dit nergens terug vinden?quote:Op dinsdag 12 september 2023 08:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ga jij wel eens op vakantie met de stichting trouwens?quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Mee eens
er is toch geen klote te doen bij ajax
de club doet het goed
alles is op de rails
dus vakantie was mogelijk voor deze man
Nou laat ik het iets anders formuleren, in zijn positie was het niet zo makkelijk om Heitinga in een vroeg stadium te ontslaan, hij zal er dus een tijd vanuit zijn gegaan dat Heitinga wel kon blijven. Alleen maakte Heitinga het vrij bont. En dan is juni relatief laat om z.s.m. met een goede vervanger op de proppen te komen.quote:
Dan is het alsnog wel gek dat je in je eerste interview roept dat Heitinga op pole position ligt voor de vacature natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat je van plan bent hoef je niet te laten weten, ik denk dat hij er vrij snel achter was dat Heitinga niet de juiste man was maar het had weinig zin om hem nog voor eind seizoen te laten gaan.
Bosz zal niet in de picture geweest zijn omdat dit waarschijnlijk eerder met vd Sar besproken is, Bosz was al tijden beschikbaar en wilde ook nog eens dus daar lag het niet aan.
Heitinga is onze trainer dit seizoen en daarna kijken we verder.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo gek hoor, je probeert een trainer vertrouwen te geven.
Ik ben net terug van de zuid atlantische oceaanquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:51 schreef Malavita het volgende:
[..]
ga jij wel eens op vakantie met de stichting trouwens?
Krijg je als je vader ook je oom is.quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat hij te weinig heeft heb jij teveel
Je heb het natuurlijk over hersencellen? mee eens ...hij heeft te weinig ...en ik teveelquote:Op dinsdag 12 september 2023 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gesproken als een ware Ajaciedquote:Op dinsdag 12 september 2023 15:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik ben net terug van de zuid atlantische oceaan
als technische driecteur of hoe de functie van mistslewat ook heet ga je niet op vakantie bij de start van de competitie
hij heeft al genoeg vakantie gehad in de periode dat hij zonder club zat
Het zegt mij alleen maar dat hij niet dag en nacht wil werken om iets met ajax te bereiken
hij heeft de afgelopen weken blind wat spelers ingekocht en hij denkt nu van ik heb mijn werk gedaan
nee je werk begint nu pas mafkees
de man mist ajax DNA
De chromosomen-opbouw van Klaas is op een zelfde manier gegaan als de selectie-opbouw van Ajaxquote:Op dinsdag 12 september 2023 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vakantie?quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen Sutalo (wel duur), Tahirovic en Mannsverk logische aankopen, wellicht die Georgiër ook. De rest vind ik allemaal maar bizar hoge bedragen voor spelers die zich nog lang niet bewezen hebben op het niveau wat Ajax nastreeft, wellicht dat ze dat nog wel gaan halen maar voorlopig nog niet. Gek dat je Ramaj noemt want die hoort zeker tot dat lijstje.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat allemaal wel meevallen, het is alleen laat maar als ik zie wat er gehaald is zijn Sosa, Sutalo, Ramaj, Gaaei, Tahirovic Mannsverk, vd Boomen toch helemaal geen gekke aankopen, of je die Ávila had moeten halen weet ik niet maar ga er vanuit dat hij bankt net als Medic en verder zijn Mikautadze, Akpom en Forbs spelers waar je van moet afwachten of die gaan leveren wat Sven er van verwacht.
Hoezo, dat heeft Steijn zelf al toegegeven.quote:
Als een trainer van onderaf zich begin september al openlijk distantieert van de samenstelling van de selectie is het zeker niet te vroeg om conclusies te trekken.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Zerbi kan ook geen Engels en die doet het toch heel aardig bij Brighton, of hij de juiste man is weet ik ook niet, de laatste wedstrijd was ik niet zo blij met hem, kijken of hij zich herpakt.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De chromosomen-opbouw van Klaas is op een zelfde manier gegaan als de selectie-opbouw van Ajax
Van alles bij elkaar gepropt en dan maar verwachten dat het gaat functioneren.
De Telegraaf maakt wel indruk op jou hequote:Op dinsdag 12 september 2023 17:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij kan geen Engels is van datzelfde domme T gelul als dat Ten Hag niets zou worden vanwege dat rare accent.
met de hoeveelheid artikelen ontkom je er niet aan he, dus zo raar is dat niet.quote:Op woensdag 13 september 2023 10:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
De Telegraaf maakt wel indruk op jou he
iig iemand die op rechtsbuiten kan danquote:Op woensdag 13 september 2023 10:28 schreef TheVulture het volgende:
El Ghazi houdt zijn conditie op peil bij Jong Ajax. Op zich niet heel storend als die uiteindelijk een extra optie zou zijn voorin als backup.
Net als Ajax op jouquote:Op woensdag 13 september 2023 10:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
De Telegraaf maakt wel indruk op jou he
Prestatiecontract gevenquote:Op woensdag 13 september 2023 10:28 schreef TheVulture het volgende:
El Ghazi houdt zijn conditie op peil bij Jong Ajax. Op zich niet heel storend als die uiteindelijk een extra optie zou zijn voorin als backup.
Was aangeboden bij Manchester Unitedquote:Op woensdag 13 september 2023 10:28 schreef TheVulture het volgende:
Hij is daar weldegelijk aangeboden, ManU had alleen geen interesse.quote:Op woensdag 13 september 2023 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat je leest, dailymail
Geen ideequote:Op woensdag 13 september 2023 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij naar de zandbak ging?
Computer says noquote:Op woensdag 13 september 2023 10:28 schreef TheVulture het volgende:
Gisteren die pot gekeken, en hij viel helaas vies tegen.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
hopelijk komend weekend eerste doelpunt van onze Sheni, Mikautadze
Die zit bij Jong idd. Scoorde nog van de weekquote:Op woensdag 13 september 2023 16:13 schreef manny het volgende:
[..]
Gisteren die pot gekeken, en hij viel helaas vies tegen.
Ons nieuwe Noorse vriend zat trouwens niet eens bij de selectie, weet niet precies hoe dat zit. Wellicht speelt ie bij Jong nog ofzo.
Het was Noorwegen - Georgie voor de goede orde.
quote:Op woensdag 13 september 2023 18:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gaan er nog mensen naar de Europa League? Vind 40 euro voor een potje tegen Brighton uitstekelbaars.
Vanwaar deze oubollige woordspelingquote:Op woensdag 13 september 2023 18:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gaan er nog mensen naar de Europa League? Vind 40 euro voor een potje tegen Brighton uitstekelbaars.
Had al een passe partout gehaald direct. 72 euro voor 3 potjes. Netjesquote:Op woensdag 13 september 2023 18:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
FOK! is dood brother.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwaar deze oubollige woordspeling
Verder opvallend dat het Ajax-topic stilvalt na de ban van Feijenoorder Caland.
I knoooow mien jong. Maar kijk uit als je dat meldt. Dan ben je de negatieve pineut. Al houd je bijna in je eentje alle kwistopics en VBL in leven.quote:
Reëel bedrag. Enjoyquote:Op woensdag 13 september 2023 19:25 schreef Malavita het volgende:
[..]
Had al een passe partout gehaald direct. 72 euro voor 3 potjes. Netjes
@klaasweetalles kan vast nog wel een onderwerp inbrengen. Die weet alles rondom Ajax.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:33 schreef 3rr0r het volgende:
Er moet eerst weer gespeeld worden. Waar wil je het anders steeds over hebben nu? Zelfde verhaaltjes herhalen?
Voor 70 euro ga je naar de klassieker.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:25 schreef Malavita het volgende:
[..]
Caland is doorgestreept, ja?quote:Op woensdag 13 september 2023 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwaar deze oubollige woordspeling
Verder opvallend dat het Ajax-topic stilvalt na de ban van Feijenoorder Caland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 september 2023 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Caland is doorgestreept, ja?Volgens Onlogisch wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Het seizoen is pas net begonnen. Het blijft een spelletje van 11 tegen 11. As je zelf de bal heb kunne hunnie nie scoren.quote:
Hier drie keer 38, ook nog wel prima te doen.quote:Op woensdag 13 september 2023 19:25 schreef Malavita het volgende:
[..]
we gaan het zien, lastige potjes iigquote:Op donderdag 14 september 2023 06:05 schreef manny het volgende:
Zo langzamerhand komt het weekend er aan. Kan niet zeggen dat ik er naar uitkijk, maar wellicht vallen er wat puzzelstukjes op z’n plaats.
Dit kan zomaar een zeer zeer zeer pijnlijke week gaan wordenquote:Op donderdag 14 september 2023 06:05 schreef manny het volgende:
Zo langzamerhand komt het weekend er aan. Kan niet zeggen dat ik er naar uitkijk, maar wellicht vallen er wat puzzelstukjes op z’n plaats.
Of een zeer verrassendequote:Op donderdag 14 september 2023 07:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit kan zomaar een zeer zeer zeer pijnlijke week gaan worden
Bedankt Hansquote:Op donderdag 14 september 2023 10:42 schreef Cupfighter het volgende:
Als je El Ghazi gaat halen ben je af als club
Inderdaad dat is hij niet waardquote:Op donderdag 14 september 2023 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou voor de breedte niet eens zo gek zijn, alleen is z'n salaris gewoon veel te hoog, PSV laat hem niet voor niets transfervrij gaan.
Ajax blijft altijd de titelconcurrent ondanks dat incidentele titeltje van Feyenoord vorig seizoen.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schattig dat je nog steeds bang bent voor Ajax
quote:Op donderdag 14 september 2023 06:05 schreef manny het volgende:
Laat het maar op ons afkomen. Er zit niets anders op.quote:Op donderdag 14 september 2023 07:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit kan zomaar een zeer zeer zeer pijnlijke week gaan worden
Veel opportunisme vaak als ze thuis spelen. Ze zijn in de eredivisie ook nog niet echt getest natuurlijk dit seizoen tegen Almere, PEC en Volendam.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb Twente alleen tegen Fener gezien en dat was heel matig, niet dat Ajax er dan even overheen gaat lopen, maar zo geweldig zijn ze toch niet?
Yup opportunisme en vechtlust met steun van het publiek maakt dit soort potten extra lastig, zeker als je zelf weinig vertrouwen en vastigheden hebt.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Veel opportunisme vaak als ze thuis spelen. Ze zijn in de eredivisie ook nog niet echt getest natuurlijk dit seizoen tegen Almere, PEC en Volendam.
Tot Ajax-Heerenveen ging alles helemaal prima. Daarna ging alfred rare keuzes maken en ging plots alles het putje in. Kind, badwater, inclusief moeders...quote:Op maandag 11 september 2023 22:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is voor elke ploeg toch wel wat vroeg om harde conclusies te trekken. Alleen kun je wel zeggen dat Feyenoord en met name PSV wat verder zijn op dit moment. Maar dat kan allemaal snel gaan, zie vorig seizoen waar we na een paar potjes dachten dat Ajax met gemak kampioen zou worden.
Mwah tot die rode kaart waren ze juist uit bij Fener echt wel goed, hadden ook 0-2 moeten maken en toen kwam die nogal onnodige schop van Regeer. Thuis vond ik ze maar matig.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:43 schreef Sabata het volgende:
Tot nu toe is Twente net VfL Bochum. Thuis sterk en heel naar om tegen te spelen, uit hebben ze veel meer moeite.
De achterhoede is wel de linie waar ik het meeste vertrouwen in heb moet ik zeggenquote:Op donderdag 14 september 2023 15:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wordt wel interessant hoe Ajax zich zondag presenteert in Enschede en wat de spelopvatting wordt. Normaal gesproken zal Twente wel furieus beginnen, eens zien hoe de achterhoede van Ajax zich dan houdt.
Jaquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:18 schreef freaky40 het volgende:
Wanneer komt die persco van Steijn, vandaag of morgen?
quote:
Lees de vraag nog eens opnieuw. Een paar tips. Let op het woord 'wanneer' en let op de komma.quote:Op vrijdag 15 september 2023 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, komt vandaag of morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |