Hoe graag je het ook wilt de kans dat je in de prijscategorie waarin Ajax geshopt heeft alleen maar koekebakkers koopt lijkt me vrij klein.quote:Op zondag 17 september 2023 08:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Vanmiddag 16:15
[ afbeelding ]
Oké, dan zijn er twee geen koekenbakkers. Dan leg je het toch nog steeds af tegen Feyenoord en PSV? En ja, de bal is rond en elf teben elf.quote:Op zondag 17 september 2023 09:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hoe graag je het ook wilt de kans dat je in de prijscategorie waarin Ajax geshopt heeft alleen maar koekebakkers koopt lijkt me vrij klein.
Feyenoord is een goed team maar individuele niet bijzonder op Geertruida en misschien Bijlow na.quote:Op zondag 17 september 2023 09:22 schreef ISVV het volgende:
[..]
Oké, dan zijn er twee geen koekenbakkers. Dan leg je het toch nog steeds af tegen Feyenoord en PSV? En ja, de bal is rond en elf teben elf.
Psv en Feyenoord halen dit jaar beide 12 punten meer dan Ajax.quote:Op zondag 17 september 2023 09:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Feyenoord is een goed team maar individuele niet bijzonder op Geertruida en misschien Bijlow na.
PSV staat ook goed maar vind het verdedigend zwak en het middenveld is ook niet erg bijzonder.
Begrijp me niet verkeerd ik vind het mooi dat de Nederlandse clubs in de lift zitten. Een spannende competitie is vele malen leuker natuurlijk.
Maar we moeten niet doen alsof die elftallen mijlenver voor liggen in de eredivisie dat is gewoon een beetje sneu gedrag en gewoonweg niet de realiteit.
Je wilt te graagquote:Op zondag 17 september 2023 09:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Psv en Feyenoord halen dit jaar beide 12 punten meer dan Ajax.
Feyenoord en PSV zijn op dit moment gewoon (veel) verder, qua team, qua spelopvatting, qua systeem. Ajax zit midden in een reorganisatie en is op alle vlakken oftewel net nieuw of er is volledige onrust over de te varen koers, en dan laat ik de exotische selectie met een zeer onervaren en op heden tegenvallende trainer maar even buiten beschouwen.quote:Op zondag 17 september 2023 09:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Feyenoord is een goed team maar individuele niet bijzonder op Geertruida en misschien Bijlow na.
PSV staat ook goed maar vind het verdedigend zwak en het middenveld is ook niet erg bijzonder.
Begrijp me niet verkeerd ik vind het mooi dat de Nederlandse clubs in de lift zitten. Een spannende competitie is vele malen leuker natuurlijk.
Maar we moeten niet doen alsof die elftallen mijlenver voor liggen in de eredivisie dat is gewoon een beetje sneu gedrag en gewoonweg niet de realiteit.
Dat ontken ik toch nergens succes heeft een prijs. Ik zeg nergens Ajax dat gemakkelijk kampioen wordt toch? Maar laten we nou niet doen alsof Ajax kansloos is tegen clubs met een middenveld met stengs, wieffer en timber of veerman en schouten.quote:Op zondag 17 september 2023 09:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Feyenoord en PSV zijn op dit moment gewoon (veel) verder, qua team, qua spelopvatting, qua systeem. Ajax zit midden in een reorganisatie en is op alle vlakken oftewel net nieuw of er is volledige onrust over de te varen koers, en dan laat ik de exotische selectie met een zeer onervaren en op heden tegenvallende trainer maar even buiten beschouwen.
Ik snap niet waarom we dit hier krampachtig willen ontkennen, het is voor iedereen wel duidelijk dat Ajax dit jaar een Leicestertje moet doen wil het überhaupt een rol van betekenis gaan spelen in de competitie, en laten we het maar helemaal niet hebben over Europees.
Mislintat hintte indirect ook al dat dit een wederopbouwjaar is ook al mag je dat bij Ajax nooit zeggen, maar is het wel de realiteit.
Je kan wel denigrerend doen over de spelers van de tegenstander maar met wat wij nu hebben lopen is er een grote kans dat je wel gewoon nederlagen tegen Feyenoord en OM deze week mag slikken.quote:Op zondag 17 september 2023 10:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch nergens succes heeft een prijs. Ik zeg nergens Ajax dat gemakkelijk kampioen wordt toch? Maar laten we nou niet doen alsof Ajax kansloos is tegen clubs met een middenveld met stengs, wieffer en timber of veerman en schouten.
Jullie zijn er allemaal wel echt in gaan geloven
quote:Op zondag 17 september 2023 09:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
We zien het aan het einde van het seizoen wel, maar ik denk dat je met zoveel nieuwelingen pas véél te laat ingespeeld bent om die achterstand nog goed te maken.quote:
Voor wie ben je?quote:Op zondag 17 september 2023 09:23 schreef Heeinz het volgende:
Noem mij maar gek maar ik denk dat we gaan winnen
Precies, de spelers die jij noemt worden opgevreten door Branco van den Boomen & Benjamin Tahirovic.quote:Op zondag 17 september 2023 10:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch nergens succes heeft een prijs. Ik zeg nergens Ajax dat gemakkelijk kampioen wordt toch? Maar laten we nou niet doen alsof Ajax kansloos is tegen clubs met een middenveld met stengs, wieffer en timber of veerman en schouten.
Jullie zijn er allemaal wel echt in gaan geloven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is wel een probleem inderdaad maar laten we het per wedstrijd bekijken, een stap vooruit na die laatste lijkt me niet zo moeilijk.quote:Op zondag 17 september 2023 10:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
We zien het aan het einde van het seizoen wel, maar ik denk dat je met zoveel nieuwelingen pas véél te laat ingespeeld bent om die achterstand nog goed te maken.
Ik ben niet denigrerend het is gewoon de realiteit dat het geen topspelers zijn. Alsof die jongens drie klassen beter zijn dan wat er bij Ajax of AZ loopt dat ontloopt elkaar niet zoveel als ze hier graag willen geloven.quote:Op zondag 17 september 2023 10:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan wel denigrerend doen over de spelers van de tegenstander maar met wat wij nu hebben lopen is er een grote kans dat je wel gewoon nederlagen tegen Feyenoord en OM deze week mag slikken.
Uiteindelijk gaat het om een goed elftal, als je daarbij nog wat spelers hebt die het verschil kunnen maken is dat mooi meegenomen, die zie ik bij PSV wel momenteel, bij Ajax en ook Feyenoord wel minder.quote:Op zondag 17 september 2023 10:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben niet denigrerend het is gewoon de realiteit dat het geen topspelers zijn. Alsof die jongens drie klassen beter zijn dan wat er bij Ajax of AZ loopt dat ontloopt elkaar niet zoveel als ze hier graag willen geloven.
Ik voorspel alleen de 3 punten tegen Volendam deze maand.quote:Op zondag 17 september 2023 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het om een goed elftal, als je daarbij nog wat spelers hebt die het verschil kunnen maken is dat mooi meegenomen, die zie ik bij PSV wel momenteel, bij Ajax en ook Feyenoord wel minder.
Dan is het bij Ajax afwachten hoe snel het op de rit is en dat zonder al te veel kleerscheuren, helaas heb je al 2 keer punten laten liggen waarvan 1 keer wel terecht dus heel veel misstappen kan je je niet meer veroorloven.
Ik voorspel altijd winst voor Ajax al is daar sinds vorig seizoen aardig de klad in gekomenquote:Op zondag 17 september 2023 11:05 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik voorspel alleen de 3 punten tegen Volendam deze maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |