quote:Op woensdag 13 december 2023 10:42 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat heb ik de laatste ook vaak. Ook met mensen van begin 70 dan je denkt, dat is veel te vroeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn vader is nu begin 70 en dat is veel te vroeg inderdaad.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat heb ik de laatste ook vaak. Ook met mensen van begin 70 dan je denkt, dat is veel te vroeg.
quote:Op woensdag 13 december 2023 11:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat heb ik de laatste ook vaak. Ook met mensen van begin 70 dan je denkt, dat is veel te vroeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Arizona op 13-12-2023 11:37:28 ]You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik ben flexitariërquote:Op woensdag 13 december 2023 10:57 schreef Meke het volgende:
Vinden jullie het gek dat mensen zo vaak benadrukken dat ze vega(n) eten, als anders je complete bestaan in twijfel wordt getrokken![]()
Ik ook. Maar dat heeft te maken dat ik niet alle vega producten lust. Zoals vegetarische spekjesquote:Op woensdag 13 december 2023 11:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben flexitariër![]()
Lijkt me ook goed om even te benoemen!
quote:Op woensdag 13 december 2023 11:31 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind al dat "nepvlees" ook niet lekker. Die kipstuckjes enzo, brrr.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat heeft te maken dat ik niet alle vega producten lust. Zoals vegetarische spekjes![]()
Maar dan ga ik voor biologisch. Dan heb ik toch het gevoel dat dieren een goed leven hebben gehad.
Kaasschnitzels vind ik wel lekker en Garden Gourmet heeft ook wel lekkere dingen, die Italiaanse rondo's enzo.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
quote:Op woensdag 13 december 2023 12:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
De schnitzels zijn prima te doen. Net als de zweedse gehaktballetjes. De vega saucijzenbroodjes van jumbo zijn ook erg lekkerquote:Op woensdag 13 december 2023 12:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind al dat "nepvlees" ook niet lekker. Die kipstuckjes enzo, brrr.
Kaasschnitzels vind ik wel lekker en Garden Gourmet heeft ook wel lekkere dingen, die Italiaanse rondo's enzo.![]()
![]()
Vegetarische rookworst
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Beyond Meat artikelen zijn ook vaak goed te doen als vervanger.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De schnitzels zijn prima te doen. Net als de zweedse gehaktballetjes. De vega saucijzenbroodjes van jumbo zijn ook erg lekker![]()
quote:Op woensdag 13 december 2023 11:31 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Em31 op 13-12-2023 14:23:41 ]![]()
Ja die vind ik ook wel lekker.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Beyond Meat artikelen zijn ook vaak goed te doen als vervanger.
De geur en smaak die aan de producten van Valess zit vind ik als ik het zelf maak echt vreselijk.kwam er alleen laatst achter dat de McDonald’s ook Valess gebruikt en daar vind ik de producten met kip wel oké.
misschien komt het door de saus.
![]()
Bij McDonalds draait het sowieso voor zeker 50% om de saus toch? De fritessausquote:Op woensdag 13 december 2023 14:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook wel lekker.
De geur en smaak die aan de producten van Valess zit vind ik als ik het zelf maak echt vreselijk.kwam er alleen laatst achter dat de McDonald’s ook Valess gebruikt en daar vind ik de producten met kip wel oké.
en de bigmacsaus
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik denk dat veel van die artikelen ook nog niet goed genoeg zijn om puur te eten als vervanger, maar wel bijvoorbeeld op een burger met saus, kaas en tomaat. Of bijvoorbeeld in een curry. Producten worden wel steeds beter.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook wel lekker.
![]()
Jaa en zoetzuur bij de nuggetsquote:Op woensdag 13 december 2023 14:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij McDonalds draait het sowieso voor zeker 50% om de saus toch? De fritessausen de bigmacsaus
![]()
![]()
O ja!quote:
Wat ook lekker is, is de ene kant van het frietje dippen in de fritessaus en de andere kant in de zoetzure saus en dan die smaken laten versmelten in je mond
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Inderdaad combineren is altijd beterquote:Op woensdag 13 december 2023 14:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat veel van die artikelen ook nog niet goed genoeg zijn om puur te eten als vervanger, maar wel bijvoorbeeld op een burger met saus, kaas en tomaat. Of bijvoorbeeld in een curry. Producten worden wel steeds beter.met pita, saus en wat groente ofzo smaakt het meteen een stuk beter.
Ik kwam laatst op YouTube een goed account tegen met allemaal recepten met tofu, dat wil ik binnenkort ook eens beter proberen te leren maken.
Edit: voor de liefhebber:![]()
Zal het in de toekomst een keer proberenquote:Op woensdag 13 december 2023 14:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
O ja!
Wat ook lekker is, is de ene kant van het frietje dippen in de fritessaus en de andere kant in de zoetzure saus en dan die smaken laten versmelten in je mond![]()
![]()
Kijk eens aan, ik zie dat het voedseldebat een tweede deel heeft gekregen
Ik koop soms vleesvervangers en vind ze hier niet eens slecht. Laatst had ik ook een soort aubergineburgers, die waren zelfs behoorlijk lekkerIk koop ze trouwens ook omdat ze gewoon heel makkelijk klaar te maken zijn, dat soort producten. Een beetje luiheid, toch wel.
![]()
Oh ja tofu heb ik nooit echt kunnen omarmen.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Inderdaad combineren is altijd betermet pita, saus en wat groente ofzo smaakt het meteen een stuk beter.
Ik kwam laatst op YouTube een goed account tegen met allemaal recepten met tofu, dat wil ik binnenkort ook eens beter proberen te leren maken.
Edit: voor de liefhebber:![]()
Ook wel spannend dan om dat te doen zonder dat er saus op je vingers komtquote:Op woensdag 13 december 2023 14:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
O ja!
Wat ook lekker is, is de ene kant van het frietje dippen in de fritessaus en de andere kant in de zoetzure saus en dan die smaken laten versmelten in je mondZo voeg je toch een hele dimensie toe aan het eten.
![]()
Ik ook niet, maar denk niet dat ik het toen goed klaar heb gemaakt. Ik geef het binnenkort maar eens een tweede kans.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja tofu heb ik nooit echt kunnen omarmen.![]()
![]()
Oké vooruit, ik schuif aan maar als het dan nog steeds niet lekker is bestellen we pizza. Heb je thuisbezorgd bij jou in de buurt?quote:Op woensdag 13 december 2023 14:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar denk niet dat ik het toen goed klaar heb gemaakt. Ik geef het binnenkort maar eens een tweede kans.![]()
Neequote:Op woensdag 13 december 2023 14:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké vooruit, ik schuif aan maar als het dan nog steeds niet lekker is bestellen we pizza. Heb je thuisbezorgd bij jou in de buurt?![]()
![]()
Oh echtquote:Dan neem ik zelf wel diepvriespizza mee.
Hier was Covid echt een gamechanger. Daarvoor hadden we maar iets van vijf keuzes om te bestellen en nu zijn het er over de verschillende services zeker dertig of veertig.![]()
Ja hier alleen in de winter een paar restaurants waar je dan kan afhalen, in de zomer is het daar te druk voor en doen ze dat er niet bij.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh echtDan neem ik zelf wel diepvriespizza mee.
Hier was Covid echt een gamechanger. Daarvoor hadden we maar iets van vijf keuzes om te bestellen en nu zijn het er over de verschillende services zeker dertig of veertig.
Oh jeetje dat is wel echt een groot verschil ineens 40![]()
![]()
Ja, hoewel je uiteindelijk natuurlijk altijd drie of vier favorieten hebt en het daar bij houdtquote:Op woensdag 13 december 2023 14:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja hier alleen in de winter een paar restaurants waar je dan kan afhalen, in de zomer is het daar te druk voor en doen ze dat er niet bij.
Oh jeetje dat is wel echt een groot verschil ineens 40
Ik heb een vaste kebab, Burger King, een broodjeszaak en een Chinees als belangrijkste opties. Pizza's bestel ik eigenlijk nooit want als ik dan toch geld uitgeef aan een pizza, eet ik het liever in een restaurant op![]()
![]()
Ja dat is ook zo. De keuze is dan ook al snel overweldigend vind ik, ben ik al snel bang dat ik het verkeerde bestel en dat vind ik dan weer zonde.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, hoewel je uiteindelijk natuurlijk altijd drie of vier favorieten hebt en het daar bij houdt
Ik heb een vaste kebab, Burger King, een broodjeszaak en een Chinees als belangrijkste opties. Pizza's bestel ik eigenlijk nooit want als ik dan toch geld uitgeef aan een pizza, eet ik het liever in een restaurant op![]()
Zo blijf je maar bij het oude![]()
![]()
Ben jij ook iemand die zodra je iets lekkers hebt gehad in een restaurant, vanaf dan ook altijd hetzelfde bestelt?quote:Op woensdag 13 december 2023 14:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. De keuze is dan ook al snel overweldigend vind ik, ben ik al snel bang dat ik het verkeerde bestel en dat vind ik dan weer zonde.![]()
Zo blijf je maar bij het oude
Ik wel![]()
![]()
Als ze ergens halve haan hebben, neem ik dat altijd.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben jij ook iemand die zodra je iets lekkers hebt gehad in een restaurant, vanaf dan ook altijd hetzelfde bestelt?
Ik wel
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Nog nooit gehadquote:Op woensdag 13 december 2023 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ze ergens halve haan hebben, neem ik dat altijd.Kipkluifjes en vleugels dan natuurlijk weer wel maar ik hou er eigenlijk niet zo van om vieze vingers te krijgen met het eten.
![]()
Dat krijg je bij kipfluifjes en vleugels toch ook al?quote:Op woensdag 13 december 2023 14:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog nooit gehadKipkluifjes en vleugels dan natuurlijk weer wel maar ik hou er eigenlijk niet zo van om vieze vingers te krijgen met het eten.
Wel minder dan bij een halve haan, dat is wel zo, maar toch.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
k probeer het wel altijd eerst met mes en vork. Ook voornamelijk omdat de haan dan nog te warm is.
Fuck the EBU.![]()
Ja dat bedoel ik, dus liever eet ik die ook niet. Laat staan een halve haanquote:Op woensdag 13 december 2023 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat krijg je bij kipfluifjes en vleugels toch ook al?
Wel minder dan bij een halve haan, dat is wel zo, maar toch.![]()
![]()
Maar kipquote:Op woensdag 13 december 2023 14:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, dus liever eet ik die ook niet. Laat staan een halve haan
Fuck the EBU.![]()
Als iets heel lekker was heb ik wel grote moeite om iets anders te proberen jaquote:Op woensdag 13 december 2023 14:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben jij ook iemand die zodra je iets lekkers hebt gehad in een restaurant, vanaf dan ook altijd hetzelfde bestelt?
Ik welondanks een andere keuze misschien nog lekkerder is. Toch bang dat het dan tegenvalt.
![]()
![]()
Ja preciesquote:Op woensdag 13 december 2023 14:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als iets heel lekker was heb ik wel grote moeite om iets anders te proberen jaondanks een andere keuze misschien nog lekkerder is. Toch bang dat het dan tegenvalt.
En op een gegeven moment ga je een restaurant ook associëren met een bepaalde maaltijd, dus je krijgt dan zin in die specifieke maaltijd als je naar dat restaurant gaat.
![]()
Ik denk morgenquote:Op woensdag 13 december 2023 14:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon gaan toch? Even een uitstapje naar de stad inclusief Mickey D's?als ik niet wat anders tegenkom.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2023 14:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon gaan toch? Even een uitstapje naar de stad inclusief Mickey D's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blijft vies imo.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar denk niet dat ik het toen goed klaar heb gemaakt. Ik geef het binnenkort maar eens een tweede kans.
Ik ook. Maar we eten lasagnequote:
Ik ook, ik durf dan nauwelijk wat anders te kiezen, straks valt het tegen! Ik hoop dan dat mijn medebestellerts iets anders kiezen, dan kan ik dat proeven en evt een volgende keer bestellenquote:Op woensdag 13 december 2023 14:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wel
Ik ben bij de kapper nu en ik verveel me.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Nu heb ik zin in lasagne. Hopen dat we dat gaan eten.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Wacht, je hebt je héle leven nog nooit McDonald's gehad?quote:Op woensdag 13 december 2023 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gehad.![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2023 15:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wat zal het ongemakkelijk zijn geweest voor degene die jou dit cadeautje moest geven omdat de rest van je cadeautjeslijst al afgetikt wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hmm ben je ook zo iemand die een kleine portie bestelt en vervolgens het halve bord van je vriend leeg eet?quote:Op woensdag 13 december 2023 15:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook, ik durf dan nauwelijk wat anders te kiezen, straks valt het tegen! Ik hoop dan dat mijn medebestellerts iets anders kiezen, dan kan ik dat proeven en evt een volgende keer bestellen![]()
![]()
Daar heb je helemaal geen zeggenschap over?quote:Op woensdag 13 december 2023 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu heb ik zin in lasagne. Hopen dat we dat gaan eten.![]()
![]()
Nee hoor, gewoon grote portiesquote:Op woensdag 13 december 2023 15:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ben je ook zo iemand die een kleine portie bestelt en vervolgens het halve bord van je vriend leeg eet?en mensen mogen ook altijd van mijn bord proeven. (Ik wilde eerst : “mogen ook van mij proeven “ plaatsen
)
Zo daar heb je jezelf wel behoed van een flinke valstrik jaquote:Op woensdag 13 december 2023 15:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon grote portiesen mensen mogen ook altijd van mijn bord proeven. (Ik wilde eerst : “mogen ook van mij proeven “ plaatsen
)
Oké mooi. Want een vrouw die dat doet is natuurlijk een enorme red flag.![]()
quote:Op woensdag 13 december 2023 15:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, als ik op een gemiddelde dag een keuze krijg tussen McDonald's en een goede zelfgemaakte lasagne dan kies ik ook zeker het laatste.quote:![]()
Misschien hebben ze die niet in Zeeland?quote:Op woensdag 13 december 2023 15:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht, je hebt je héle leven nog nooit McDonald's gehad?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2023 15:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is tijd* Stookt alvast een vuurtje op om al z'n Disney-spullen te verbranden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil echt al tijden een keer een hele lasagne zelf maken, dus ook de pasta. Lijkt me zooo lekker als je de goed kunt.quote:Op woensdag 13 december 2023 15:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, als ik op een gemiddelde dag een keuze krijg tussen McDonald's en een goede zelfgemaakte lasagne dan kies ik ook zeker het laatste.![]()
Ze zijn er wel, maar als ik het zo snel goed zie slechts drie.quote:Op woensdag 13 december 2023 15:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze die niet in Zeeland?![]()
![]()
Dat we in heel de EU geen Wendy's hebben door een snackbar in Goes met dezelfde naam blijft altijd wel een mooi verhaal.![]()
Nooit gewetenquote:Op woensdag 13 december 2023 16:10 schreef Em31 het volgende:
Dat we in heel de EU geen Wendy's hebben door een snackbar in Goes met dezelfde naam blijft altijd wel een mooi verhaal.Net een heel artikel erover gelezen: https://www.thrillist.com(...)ands-goes-restaurant
Ik ben wel laatst voor het eerst bij een Carls' Jr. geweest maar die heb je nog niet in Nederland zie ikHeerlijke hamburgers én het eten wordt naar je tafel gebracht. Je kan wel gewoon met een schermpje bestellen en dan krijg je een locator mee die je op je tafel zet.
![]()
Jaaaa daar hebben wij toen in de VS ook gegeten, echt superlekkere burgersquote:Op woensdag 13 december 2023 16:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Nooit gewetenNet een heel artikel erover gelezen: https://www.thrillist.com(...)ands-goes-restaurant
Ik ben wel laatst voor het eerst bij een Carls' Jr. geweest maar die heb je nog niet in Nederland zie ikHeerlijke hamburgers én het eten wordt naar je tafel gebracht. Je kan wel gewoon met een schermpje bestellen en dan krijg je een locator mee die je op je tafel zet.
De bladen heb ik niet zelf gemaakt. Heb ook geen ambities in die richtingquote:Op woensdag 13 december 2023 15:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik wil echt al tijden een keer een hele lasagne zelf maken, dus ook de pasta. Lijkt me zooo lekker als je de goed kunt.
Ik ben vaak alleen op vakanties en concerten geweest. Maar dit weekend ga ik voor het eerst alleen naar de bioscoop. Ik ga nooit naar de film en ik ben ook nog nooit in deze bioscoop geweest dus dit vind ik toch een beetje spannend. Wat nergens op slaat![]()
![]()
Volgens mij hebben wij hier sowieso niet echt veel van dat soort andere fastfoodketens. Wel 100 van die verschillende Italiaanse restaurants met een concept.quote:Op woensdag 13 december 2023 16:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Nooit gewetenNet een heel artikel erover gelezen: https://www.thrillist.com(...)ands-goes-restaurant
![]()
![]()
Snap ik ook welquote:Op woensdag 13 december 2023 16:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jaaaa daar hebben wij toen in de VS ook gegeten, echt superlekkere burgers
[..]
De bladen heb ik niet zelf gemaakt. Heb ook geen ambities in die richting![]()
![]()
Nog nooit zin gehad erin.quote:Op woensdag 13 december 2023 15:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht, je hebt je héle leven nog nooit McDonald's gehad?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Nee, dat is aan de kok.quote:Op woensdag 13 december 2023 15:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal geen zeggenschap over?
Fuck the EBU.![]()
Ja hè! Ik hoop voor jullie dat ze ook snel naar Nederland komenquote:Op woensdag 13 december 2023 16:29 schreef Arizona het volgende:
Jaaaa daar hebben wij toen in de VS ook gegeten, echt superlekkere burgersOf ja dat jullie hier op vakantie komen natuurlijk.
![]()
Nee maar je héle leven, ook als kind niet?quote:Op woensdag 13 december 2023 16:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog nooit zin gehad erin.![]()
Daar heb ik geen actieve herinneringen aan, maar volgens mij niet.quote:Op woensdag 13 december 2023 16:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar je héle leven, ook als kind niet?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
In Zeeland hadden ze vast geen mcdonalds.quote:Op woensdag 13 december 2023 16:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar je héle leven, ook als kind niet?![]()
![]()
Ik lees het Joost-topic bij en zie dat Tsjechië zo uit het niets een inzending gekozen heeft. Even bijlezen, want dit is nogal een verrassende uitslag.![]()
Pas sinds november 1989 in mijn stad.quote:Op woensdag 13 december 2023 17:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In Zeeland hadden ze vast geen mcdonalds.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Hier hadden we 10 jaar terug nog niet eens een Mcdonalds of Burger King of KFC en nu hebben we ze alle driequote:Op woensdag 13 december 2023 17:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pas sinds november 1989 in mijn stad.![]()
![]()
En nooit een beetje nieuwsgierig? Al is het maar een ijsje?quote:Op woensdag 13 december 2023 16:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog nooit zin gehad erin.![]()
![]()
Ik eet er wel eens, maar dat is meer omdat ik dan op weg naar huis ben of zo en het is etenstijd. Dan is het praktisch.quote:Op woensdag 13 december 2023 17:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
En nooit een beetje nieuwsgierig? Al is het maar een ijsje?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Wat een verwarring veroorzaak je toch allemaal weer Luctor!quote:Op woensdag 13 december 2023 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik eet er wel eens, maar dat is meer omdat ik dan op weg naar huis ben of zo en het is etenstijd. Dan is het praktisch.![]()
Het ging toch over "zin in" McDonalds hebben. Daar reageerde ik op dat ik dat nooit heb gehad. Dus "ik heb nooit zin in McDonalds gehad".quote:Op woensdag 13 december 2023 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat een verwarring veroorzaak je toch allemaal weer Luctor!Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
oh jezusquote:Op woensdag 13 december 2023 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het ging toch over "zin in" McDonalds hebben. Daar reageerde ik op dat ik dat nooit heb gehad. Dus "ik heb nooit zin in McDonalds gehad".![]()
![]()
Hoezo begrepen jullie dit niet?quote:Op woensdag 13 december 2023 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat een verwarring veroorzaak je toch allemaal weer Luctor!![]()
![]()
Het was een lange dagquote:Op woensdag 13 december 2023 18:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoezo begrepen jullie dit niet?![]()
![]()
Ik vroeg me al af of ik iets verkeerd had gelezen.quote:Op woensdag 13 december 2023 18:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoezo begrepen jullie dit niet?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik twijfel hierbij toch of je het wel goed gelezen hebt.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Wel goed gelezen maar verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op woensdag 13 december 2023 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik twijfel hierbij toch of je het wel goed gelezen hebt.![]()
Ik begreep het ook als nooit McDonald's gehadquote:Op woensdag 13 december 2023 18:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoezo begrepen jullie dit niet?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Ja, ok, dat kan ook.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel goed gelezen maar verkeerd geïnterpreteerd.
Fuck the EBU.![]()
Ik zal voortaan dan wel mijn zinnen uitgebreider neerzetten.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik begreep het ook als nooit McDonald's gehadAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
VVD wil pas op de plaats spreidingswet, tot verbijstering groot deel Tweede KamerTot zover Pieter 'vechter voor de rechtsstaat' Omtzigt. Binnen een week al op de rechtsstatelijke vingers getikt door de SGP, dan weet je het wel.quote:Yesilgöz kwam hiermee namens PVV, NSC en BBB.![]()
Ik vind dat jullie moeten weten dat ik aardbij-framboos makaron ijs heb.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Het lijkt mij juist wel lekker veilig, alleen naar een bios. Minder "eng" dan alleen op vakantie of naar een concert. Je zit toch in het donkerquote:Op woensdag 13 december 2023 16:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben vaak alleen op vakanties en concerten geweest. Maar dit weekend ga ik voor het eerst alleen naar de bioscoop. Ik ga nooit naar de film en ik ben ook nog nooit in deze bioscoop geweest dus dit vind ik toch een beetje spannend. Wat nergens op slaat
Welke film ga je naartoe?You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
The Hunger Games film. Ik heb ook het boek gelezen daarom wil ik graag naar de filmquote:Op woensdag 13 december 2023 19:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist wel lekker veilig, alleen naar een bios. Minder "eng" dan alleen op vakantie of naar een concert. Je zit toch in het donker
Welke film ga je naartoe?![]()
![]()
O ja, dat boek heb ik ook gelezen (tenminste deel 1 van de serie). Maar ik denk dat ik de films niet trek, ik vind het zo'n akelig verhaalquote:Op woensdag 13 december 2023 19:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
The Hunger Games film. Ik heb ook het boek gelezen daarom wil ik graag naar de film![]()
Mijn dochter wil wel naar die film. Zij heeft geen boek gelezen van de serie, maar ja, de soundtrack is van Olivia Rodrigo dus ze móet die film zien
Jammer, ik zat er een dag naast hahaquote:Op donderdag 7 december 2023 11:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Echt precies nu? Damn, met jouw kennis van zaken en inlichtingen hebben we een nieuwe Yvonne.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Eensquote:
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Wij waren eens in Duitsland op vakantie, en toen stond er dat ze halve haan met chips hadden. Mijn ouders zeiden al: dat is vast niet echt chips, maar friet, verheug je maar niet teveel. Was het wel chipsquote:Op woensdag 13 december 2023 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ze ergens halve haan hebben, neem ik dat altijd.Wát een topdag was dat! Van de halve haan weet ik niets meer
Zoiets heb ik ook een keer in Duitsland gegeten. Dat waren ook echt chips, terwijl ik friet had verwacht.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Wij waren eens in Duitsland op vakantie, en toen stond er dat ze halve haan met chips hadden. Mijn ouders zeiden al: dat is vast niet echt chips, maar friet, verheug je maar niet teveel. Was het wel chipsWát een topdag was dat! Van de halve haan weet ik niets meer
Het was wel een redelijk chic restaurant, dus ik voelde me wel een beetje bezwaard om daar met mijn handen te eten.
Fuck the EBU.![]()
Ik vind alleen naar de bioscoop ZO FIJNquote:Op woensdag 13 december 2023 16:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben vaak alleen op vakanties en concerten geweest. Maar dit weekend ga ik voor het eerst alleen naar de bioscoop. Ik ga nooit naar de film en ik ben ook nog nooit in deze bioscoop geweest dus dit vind ik toch een beetje spannend. Wat nergens op slaat![]()
Vooral toen het nog corona was en alle stoelen om je heen leeg waren
Heerlijk even helemaal in een film gezogen en nergens afleiding van. En geen mensen naast je die er doorheen praten (oké, stiekem doe ik dat altijd zelf óók als ik met iemand ben
).
Komt vast goed dusWelke film ga je?
In wereldstad Zoetermeer heb je die alledrie naast elkaarquote:Op woensdag 13 december 2023 17:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier hadden we 10 jaar terug nog niet eens een Mcdonalds of Burger King of KFC en nu hebben we ze alle drieIk heb dat echt nog nooit gezien
Oh ik heb het boek laatst ook gelezen, ben benieuwd wat je van de film vindt!quote:Op woensdag 13 december 2023 19:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
The Hunger Games film. Ik heb ook het boek gelezen daarom wil ik graag naar de filmOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Oh nee dat laatste zal het bij ons wel niet zijn geweestquote:Op woensdag 13 december 2023 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook een keer in Duitsland gegeten. Dat waren ook echt chips, terwijl ik friet had verwacht.
Het was wel een redelijk chic restaurant, dus ik voelde me wel een beetje bezwaard om daar met mijn handen te eten.![]()
Mijn ouders kennende
Zo. Bij
We aten daar vanwege de verjaardag van mijn broer.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh nee dat laatste zal het bij ons wel niet zijn geweest![]()
Mijn ouders kennende
Maar ik heb wel gewoon met mijn handen gegeten, want ja, hoe moet ik dat anders eten.
Fuck the EBU.![]()
Oeh, net op tijd voor de finale van Het perfecte plaatje.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dan heb je toch hopelijk ook nog wel topkwaliteit als De Beren ofzo?quote:Op woensdag 13 december 2023 20:34 schreef Meke het volgende:
[..]
In wereldstad Zoetermeer heb je die alledrie naast elkaarIk heb dat echt nog nooit gezien
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Oh nee, chique restaurant bedoelde ik. Ik weet nog dat het bij ons in een mandje werd geserveerd, en we zullen ook wel met onze handen hebben gegetenquote:Op woensdag 13 december 2023 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We aten daar vanwege de verjaardag van mijn broer.Maar ik heb wel gewoon met mijn handen gegeten, want ja, hoe moet ik dat anders eten.
Ik weet nog precies welke foto's er op dat moment zijn gemaakt, het was echt een hoogtepunt in m'n leven
Zeker, natúúrlijk! Maar niet op datzelfde terreinquote:Op woensdag 13 december 2023 20:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan heb je toch hopelijk ook nog wel topkwaliteit als De Beren ofzo?
Ik moet nog naar die prequel film van de Hunger Games serie.
Ik heb laatst wel alle Hunger Games films op Netflix gekeken en dat was weer genieten.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Over de TT gesproken, ik heb zojuist dit gemaakt, volledig vegetarischVoor de kerstlunch op werk morgen:
(niet mijn creatie hoor)
quote:Op woensdag 13 december 2023 20:41 schreef Meke het volgende:
Over de TT gesproken, ik heb zojuist dit gemaakt, volledig vegetarischVoor de kerstlunch op werk morgen:
[ afbeelding ]
(niet mijn creatie hoor)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Ik was laatst in Duitsland en daar had ik loaded chipsquote:Op woensdag 13 december 2023 20:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Wij waren eens in Duitsland op vakantie, en toen stond er dat ze halve haan met chips hadden. Mijn ouders zeiden al: dat is vast niet echt chips, maar friet, verheug je maar niet teveel. Was het wel chipsWát een topdag was dat! Van de halve haan weet ik niets meer
Was erg lekker![]()
![]()
Die Duitsers weten er wel raad meequote:Op woensdag 13 december 2023 20:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik was laatst in Duitsland en daar had ik loaded chips
[ afbeelding ]
Was erg lekker![]()
Ik had laatst dit in Duitsland: Patat met knoflookkruiden met een topping van sour cream, guacamole en tomatenblokjes.
https://frittenwerk-shop.com/shop/#/menudetail/1/67/26275You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Oh ja, die wil ik ook wel zien. De andere Hunger Games films waren genieten.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik moet nog naar die prequel film van de Hunger Games serie.
Ik heb laatst wel alle Hunger Games films op Netflix gekeken en dat was weer genieten.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Kerstboom staat en is aangekleed
Ik ben de kleur MAGENTA
Makkelijk zat juistquote:Op woensdag 13 december 2023 19:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist wel lekker veilig, alleen naar een bios. Minder "eng" dan alleen op vakantie of naar een concert. Je zit toch in het donker
Welke film ga je naartoe?Je zit in het donker, mensen letten op de film en niet op jou en je wordt geacht niet gezellig in gesprek te zijn
Ik ben de kleur MAGENTA
WALK OOOOOON
THROUGH THE RAAAAAAJN
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
quote:Op woensdag 13 december 2023 20:41 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
(niet mijn creatie hoor)
![]()
Ben je trouwens nog op zoek naar ander werk?Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Ik vind dat gekraak van snoep en chipszakjes zo vreselijkquote:Op woensdag 13 december 2023 20:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind alleen naar de bioscoop ZO FIJN![]()
Vooral toen het nog corona was en alle stoelen om je heen leeg waren
Heerlijk even helemaal in een film gezogen en nergens afleiding van. En geen mensen naast je die er doorheen praten (oké, stiekem doe ik dat altijd zelf óók als ik met iemand ben
).
Komt vast goed dusWelke film ga je?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Ohh ja dat vind ik ook lekkerquote:Op woensdag 13 december 2023 20:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik was laatst in Duitsland en daar had ik loaded chips
[ afbeelding ]
Was erg lekker![]()
Mjaa een beeeetjequote:Op woensdag 13 december 2023 20:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Ben je trouwens nog op zoek naar ander werk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is jouw werk? Ben je al helemaal gewend?
Liever nietquote:
Ik ben de kleur MAGENTA
Ik heb dat echt nog NOOIT gehoordquote:Op woensdag 13 december 2023 20:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind dat gekraak van snoep en chipszakjes zo vreselijk
quote:
George Michael![]()
Dat gekraak of dat iemand dat gekraak haat onder de film?quote:
Ik heb dat thuis ook als ik tv kijk
George Michael![]()
Dan nog: in de regel, liever nietquote:
Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op woensdag 13 december 2023 21:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Mjaa een beeeetjeZag je ‘t zelf toch ook niet helemaal zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is jouw werk? Ben je al helemaal gewend?
Ik wil het nog over bepaalde dingen hebben, maar ik ben net 2 weken ziek geweest. Dus daar wacht ik nog maar even mee
George Michael![]()
Dan nietquote:
George Michael![]()
Woohoo!quote:
Ik ben de kleur MAGENTA
What's a day on a lifetime?quote:Op woensdag 13 december 2023 20:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Jammer, ik zat er een dag naast haha![]()
[ afbeelding ]Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Gekraakquote:Op woensdag 13 december 2023 21:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat gekraak of dat iemand dat gekraak haat onder de film?
Ik heb dat thuis ook als ik tv kijkAls in, het stoort me (blijkbaar) niet.
Ja ik denk dat ik er uiteindelijk een beetje hetzelfde probleem zal hebben als nu, maar een aantal praktische dingen waren dan wel beterquote:Op woensdag 13 december 2023 21:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zag je ‘t zelf toch ook niet helemaal zitten?
Ik wil het nog over bepaalde dingen hebben, maar ik ben net 2 weken ziek geweest. Dus daar wacht ik nog maar even meeMja, niet helemaal de goede reden om te switchen.
Wat voor dingen?Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Precies!quote:Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Nee precies. Bij een andere werkgever loop ik weer tegen andere dingen aan. Zo iser altijd wel wat denk ik..quote:Op woensdag 13 december 2023 21:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik er uiteindelijk een beetje hetzelfde probleem zal hebben als nu, maar een aantal praktische dingen waren dan wel beterMja, niet helemaal de goede reden om te switchen.
Wat voor dingen?
Blijkbaar moet ik alle vergaderingen notuleren en dat zijn er nogal wat. En ik heb aangegeven dat ik de vrijdag niet kan werken (ze vroegen me welke dagen ik kon/wilde werken), maar nu moet ik vaak op de vrijdag bij een overleg zijnen nog wat communicatie-dingetjes.
Maar aan de andere kant zijn ze heel flexibel en ik mag thuiswerken.
Waar loop jij tegenaan?Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Heel verstandig van ze, kunnen ze weer lekker vroeg uit de veren en terug aan het werk.quote:Op donderdag 14 december 2023 01:23 schreef Strani het volgende:
Dit was het? Tien uur 's avonds en jullie vinden het wel goed zo?![]()
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
quote:Op donderdag 14 december 2023 04:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heel verstandig van ze, kunnen ze weer lekker vroeg uit de veren en terug aan het werk.![]()
[ afbeelding ]
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Niet iedereen kan tijdens hun werk de hele dag achteroverleunen zoals jij hequote:Op donderdag 14 december 2023 01:23 schreef Strani het volgende:
Dit was het? Tien uur 's avonds en jullie vinden het wel goed zo?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Ja er kwam hier een conciërge binnen en toen moesten we van hem naar bed. Hij wilde een speld horen laten vallen. Absolute stilte!quote:Op donderdag 14 december 2023 01:23 schreef Strani het volgende:
Dit was het? Tien uur 's avonds en jullie vinden het wel goed zo?![]()
In de auto twee keer Ed Sheeran achter elkaar.
Fuck the EBU.![]()
Niet in slaap gevallen?quote:Op donderdag 14 december 2023 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In de auto twee keer Ed Sheeran achter elkaar.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Het is alweer een tijd geleden dat er een Ed Sheeran-vrije dag was.quote:Op donderdag 14 december 2023 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In de auto twee keer Ed Sheeran achter elkaar.
maar zijn kerstnummer met Elton John vind ik wel erg leuk![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 december 2023 11:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben de kleur MAGENTA
Ik vind kerstnummers vreselijk, Ed Sheeran vind ik erg overrated maar dit nummer vind ik dus leuk. Lekker ironischquote:![]()
![]()
Het begint altijd met iets kleins, maar voor je het weet heeft ze een permanente Ed-UI.quote:Reality is for people who can't imagine anything better.
Dit klopt niet.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vind kerstnummers vreselijk, Ed Sheeran vind ik erg overrated maar dit nummer vind ik dus leuk. Lekker ironischAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Haat aan op kantoor werkenHet is niet eens zo heel druk maar ik word elke 5 minuten afgeleid door verhalen die ik niet eens interessant vind
Fuck the EBU![]()
quote:Op donderdag 14 december 2023 13:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het begint altijd met iets kleins, maar voor je het weet heeft ze een permanente Ed-UI.![]()
![]()
min en min is plus!quote:Op donderdag 14 december 2023 12:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vind kerstnummers vreselijk, Ed Sheeran vind ik erg overrated maar dit nummer vind ik dus leuk. Lekker ironischYou won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Irritant en herkenbaarquote:Op donderdag 14 december 2023 13:13 schreef Yesse het volgende:
Haat aan op kantoor werkenHet is niet eens zo heel druk maar ik word elke 5 minuten afgeleid door verhalen die ik niet eens interessant vind
Mijn kantoor is vlakbij het koffieapparaat. En dan hoor je weer allemaal mensen daar uitgebreid staan kletsen over dingen die je totaal niet boeien maar je kunt er niet door werken.
Deze week heb ik er geen last van, want moeten we verplicht thuiswerken ivm een renovatie.
Ik laat me ook veel te snel afleiden om te gaan kletsen over allerlei onzin zaken. Mensen die denken dat thuiswerkers minder productief zijn door Netflix hebben nog nooit in een kantoortuin gezetenquote:Op donderdag 14 december 2023 13:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Irritant en herkenbaar
Mijn kantoor is vlakbij het koffieapparaat. En dan hoor je weer allemaal mensen daar uitgebreid staan kletsen over dingen die je totaal niet boeien maar je kunt er niet door werken.
Deze week heb ik er geen last van, want moeten we verplicht thuiswerken ivm een renovatie.
Ik kan makkelijk 3 uur Netflix kijken thuis en nog steeds meer gedaan krijgen dan op kantoor. En dan voel ik me thuis ook nog schuldig als ik maar 10 minuten iets anders doe dan werk
Fuck the EBU![]()
Thuiswerkenquote:Op donderdag 14 december 2023 13:13 schreef Yesse het volgende:
Ik ben de kleur MAGENTA
Herkenbaar.quote:Op donderdag 14 december 2023 13:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik laat me ook veel te snel afleiden om te gaan kletsen over allerlei onzin zaken. Mensen die denken dat thuiswerkers minder productief zijn door Netflix hebben nog nooit in een kantoortuin gezetenIk kan makkelijk 3 uur Netflix kijken thuis en nog steeds meer gedaan krijgen dan op kantoor. En dan voel ik me thuis ook nog schuldig als ik maar 10 minuten iets anders doe dan werk
Fuck the EBU.![]()
Vanavond een etentje waar ik geen zin in hebHet is ook in een redelijk fancy restaurant, dus ik weet nu al dat het uren gaat duren
![]()
Ik ga dan veel liever ergens een sate met friet happen of zo. Maar ja, ik had er nu geen inspraak inIk ben de kleur MAGENTA
Wat heeft je UI met je gedaan?quote:Op donderdag 14 december 2023 11:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is alweer een tijd geleden dat er een Ed Sheeran-vrije dag was.
![]()
Bij mij is bijna elke dag een Ed Sheeran vrije dagquote:Op donderdag 14 december 2023 11:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is alweer een tijd geleden dat er een Ed Sheeran-vrije dag was.
maar zijn kerstnummer met Elton John vind ik wel erg leuk
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Overigens zijn mensen die het toch zo vaak nog over Ed Sheeran moeten hebben, uiteindelijk gewoon de grootste fans.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Volgens mij ben je ineens ziek gewordenquote:Op donderdag 14 december 2023 16:27 schreef H_T het volgende:
Vanavond een etentje waar ik geen zin in hebHet is ook in een redelijk fancy restaurant, dus ik weet nu al dat het uren gaat duren
![]()
Ik ga dan veel liever ergens een sate met friet happen of zo. Maar ja, ik had er nu geen inspraak in
Nee dat dan ook weer niet, straks moet ik het inhalen met minder gezelschap ter afleiding. Dan heb ik langer om er tegenop te zien en wordt het ook nog minder leukquote:Op donderdag 14 december 2023 18:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ineens ziek gewordenIk ben de kleur MAGENTA
fijn dat je een snickers hebt gegeten.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:24 schreef NailQueen het volgende:
Zo, das beter. Ik weet niet wat ik vandaag had mensen. Sorry als ik jullie heb laten schrikken.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dan beter nu gaan inderdaadquote:Op donderdag 14 december 2023 18:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee dat dan ook weer niet, straks moet ik het inhalen met minder gezelschap ter afleiding. Dan heb ik langer om er tegenop te zien en wordt het ook nog minder leuk
Dit is toch nooit roodquote:Op donderdag 14 december 2023 20:00 schreef BillDauterive het volgende:
Tjonge, ze geven wel makkelijk rood hoor.
Fuck the EBU.![]()
Ik heb het idee dat als Bruno Martins Indi ook maar een beetje meer klaagde, dat de VAR er dan wel beter naar zou kijken.![]()
Niet de eerste keer dat een Nederlandse club genaaid wordt in Europa.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:05 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb het idee dat als Bruno Martins Indi ook maar een beetje meer klaagde, dat de VAR er dan wel beter naar zou kijken.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Maar als je alleen uit eten gaat mag je toch ook zelf beslissen waar je naartoe gaat? Of ga je zo op in je fantasie dat je er zelfs hele ruzies en passief agressief gedrag bij denkt?quote:Op donderdag 14 december 2023 16:27 schreef H_T het volgende:
![]()
Ik ga dan veel liever ergens een sate met friet happen of zo. Maar ja, ik had er nu geen inspraak in![]()
T besloot waar ze gingen eten en nu heeft H geen zin.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar als je alleen uit eten gaat mag je toch ook zelf beslissen waar je naartoe gaat? Of ga je zo op in je fantasie dat je er zelfs hele ruzies en passief agressief gedrag bij denkt?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Blegh, voel me ineens niet lekker worden. Keelpijn enzo. Collega heeft van de week positief getest op corona, dus vrees nu wel een beetje
Misschien moesten ze wel samen bij Roger en Epiales gaan etenquote:Op donderdag 14 december 2023 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
T besloot waar ze gingen eten en nu heeft H geen zin.![]()
![]()
Dat zou ook nog kunnen.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien moesten ze wel samen bij Roger en Epiales gaan eten
Fuck the EBU.![]()
Oh jeequote:Op donderdag 14 december 2023 20:31 schreef AgnesGru het volgende:
Blegh, voel me ineens niet lekker worden. Keelpijn enzo. Collega heeft van de week positief getest op corona, dus vrees nu wel een beetje
Fuck the EBU.![]()
Oei, beterschap. Of hopelijk zet het zelfs niet door. Maar het gaat weer flink rond momenteel ja.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:31 schreef AgnesGru het volgende:
Blegh, voel me ineens niet lekker worden. Keelpijn enzo. Collega heeft van de week positief getest op corona, dus vrees nu wel een beetje![]()
Helemaal goed!quote:Op donderdag 14 december 2023 20:55 schreef BillDauterive het volgende:
Ajax - AEK 3-1. Ik ben er zeker van!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Ik gok op 3-2.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:55 schreef BillDauterive het volgende:
Ajax - AEK 3-1. Ik ben er zeker van!Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ajax moest tegen Bayern hoorquote:Op donderdag 14 december 2023 20:55 schreef BillDauterive het volgende:
Ajax - AEK 3-1. Ik ben er zeker van!![]()
![]()
jaaaaaa
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Als het idee is om 'sate met friet te happen' moeten ze niet hier zijn, zeker doordeweeks niet.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien moesten ze wel samen bij Roger en Epiales gaan etenReality is for people who can't imagine anything better.
Ik dacht altijd dat Ajax tegen Hektor moest, of is dat ergens in de laatste paar duizend jaar veranderd?quote:Reality is for people who can't imagine anything better.
Aardig onderwegquote:Op donderdag 14 december 2023 20:55 schreef BillDauterive het volgende:
Ajax - AEK 3-1. Ik ben er zeker van!Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Knotsgek!quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Bill heb je de Toto ingevuld??Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Etentje overleefd en nu weer thuisHet ging allemaal wel, maar het duurde inderdaad zoals verwacht drie uur en eigenlijk heb ik nog wel trek
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent weer veilig bij ons.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:17 schreef H_T het volgende:
Etentje overleefd en nu weer thuisHet ging allemaal wel, maar het duurde inderdaad zoals verwacht drie uur en eigenlijk heb ik nog wel trek
![]()
Ha, mijn vriend dacht dat de 3-1 misschien buitenspel was. Ik zag meteen dat het binnenspel was, duidelijk wie hier de voetbalkenner in de relatie is
O, misschien wel tijd om m'n UI aan te passen trouwensOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
BeterOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ik hou mijn mijter nog even op, ook omdat ik geen leuke editie met kerstmuts hebquote:Op donderdag 14 december 2023 22:27 schreef Meke het volgende:
O, misschien wel tijd om m'n UI aan te passen trouwens
Ik ben de kleur MAGENTA
Ik bedoel natuurlijk dat ik een duidelijk statement maak dat ik waarde hecht aan een echte Nederlandsche traditie en dat het toenemend Amerikanisme een halt toegeroepen moet worden!Ik ben de kleur MAGENTA
Akpom heeft een aantal kansen om zeep geholpen om @BillDauterive aan de juiste uitslag te helpen.
Fuck the EBU.![]()
Hebben jullie al plannen voor wat je met kerst gaat eten?Ik ben de kleur MAGENTA
Nee. Als ik dat doe, dan klopt de uitslag nooit.quote:
Soms zie ik dingen uit de toekomst. Zo weet ik ook dat NailQueen over een tijdje bij een concert van Ed Sheeran staat en haar Ed Sheeran tattoo aan de mensen naast haar laat zien.![]()
Maar dat is dan ook onvermijdelijk.quote:Op vrijdag 15 december 2023 01:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee. Als ik dat doe, dan klopt de uitslag nooit.
Soms zie ik dingen uit de toekomst. Zo weet ik ook dat NailQueen over een tijdje bij een concert van Ed Sheeran staat en haar Ed Sheeran tattoo aan de mensen naast haar laat zien.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Nee, ik weet alleen waar.quote:Op donderdag 14 december 2023 23:48 schreef H_T het volgende:
Hebben jullie al plannen voor wat je met kerst gaat eten?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Goedemorgen beste mensennog één dag en dan is het alweer weekend. En dan nog één week en we hebben een megalang kerstweekend.
![]()
![]()
en dan begint de Top 2000quote:Op vrijdag 15 december 2023 08:35 schreef Em31 het volgende:
Goedemorgen beste mensennog één dag en dan is het alweer weekend. En dan nog één week en we hebben een megalang kerstweekend.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 14 december 2023 23:48 schreef H_T het volgende:
Hebben jullie al plannen voor wat je met kerst gaat eten?![]()
1e kerstdag brunchen met mijn familie en gourmetten met schoonpa.
2e kerstdag eten we met ons drietjes en koken we ieder één gang, het thema en de gang zijn bepaald door lootjes trekken. Ik heb het dessert en het thema fastfood. Ik wilde eerst cheesecake maken, maar misschien switch ik nog naar brownies.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2023 08:35 schreef Em31 het volgende:
![]()
1,5 week duurt mijn kerstweekend zelfs![]()
Ik ben tot en met 3 januari vrij
* cancelt haar afspraak bij dequote:Op vrijdag 15 december 2023 01:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee. Als ik dat doe, dan klopt de uitslag nooit.
Soms zie ik dingen uit de toekomst. Zo weet ik ook dat NailQueen over een tijdje bij een concert van Ed Sheeran staat en haar Ed Sheeran tattoo aan de mensen naast haar laat zien.
tattooshop en verstopt haar 'I love Ed Sheeran' T-shirt in de kast.![]()
Gourmetten en uiteten. Lekker makkelijk.quote:Op donderdag 14 december 2023 23:48 schreef H_T het volgende:
Hebben jullie al plannen voor wat je met kerst gaat eten?
Mijn ouders vroegen al wat ik met oud&nieuw ga doen. Dat weet ik echt nog niet.![]()
Kerstavond met ons eigen gezin gourmetten, daarna spelletjes en kado’s met hapjes.quote:Op donderdag 14 december 2023 23:48 schreef H_T het volgende:
Eerste Kerstdag gourmetten bij m’n schoonzus en gezin met schoonouders. We doen dan het Sinterklaasspel.
Tweede Kerstdag eten bij m’n zus en gezin met m’n ouders. Iedereen maakt wat.
Volle bak![]()
Jij?Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Hoe gaat het?quote:Op donderdag 14 december 2023 20:31 schreef AgnesGru het volgende:
Blegh, voel me ineens niet lekker worden. Keelpijn enzo. Collega heeft van de week positief getest op corona, dus vrees nu wel een beetjeApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Feliquote:Op donderdag 14 december 2023 20:55 schreef BillDauterive het volgende:
Ajax - AEK 3-1. Ik ben er zeker van!
George Michael![]()
Zin anquote:Op vrijdag 15 december 2023 08:35 schreef Em31 het volgende:
Ik ben de kleur MAGENTA
Wat een leuk idee om het zo te doenquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:01 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
1e kerstdag brunchen met mijn familie en gourmetten met schoonpa.
2e kerstdag eten we met ons drietjes en koken we ieder één gang, het thema en de gang zijn bepaald door lootjes trekken. Ik heb het dessert en het thema fastfood. Ik wilde eerst cheesecake maken, maar misschien switch ik nog naar brownies.. Worden dan ook alle lootjes gebruikt of blijft het een verrassing welke thema's terug gaan komen?
Ik ben de kleur MAGENTA
Tweede Kerstdag bij familie. Ik fix het toetje, waarbij ik voor een christmas pudding ga die alleen maar warm hoeft te worden met wat decoratie erbij. Andere kerstdagen heb ik niks op de planning staanquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kerstavond met ons eigen gezin gourmetten, daarna spelletjes en kado’s met hapjes.
Eerste Kerstdag gourmetten bij m’n schoonzus en gezin met schoonouders. We doen dan het Sinterklaasspel.
Tweede Kerstdag eten bij m’n zus en gezin met m’n ouders. Iedereen maakt wat.
Volle bak![]()
Jij?. Een van die dagen zal ik vast iets uitgebreider of luxer eten dan normaal
Ik ben de kleur MAGENTA
Mijn dochter verzint ieder jaar weer iets met lootjes en thema’s, echt heel leukquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat een leuk idee om het zo te doen. Worden dan ook alle lootjes gebruikt of blijft het een verrassing welke thema's terug gaan komen?
![]()
Ieder thema wordt wel gebruikt, we weten elkaars gerechten ook vooraf ivm boodschappen doen.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
New Mexico heeft gisteren een heel foute gekocht, voor het kerstfeest op zijn werk.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:40 schreef NailQueen het volgende:
Het is foute kersttruien dag mensen. Doe er mee wat je wiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik heb geen kersttrui...quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:40 schreef NailQueen het volgende:
Het is foute kersttruien dag mensen. Doe er mee wat je wiltAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dan is dit dus de dag om er eentje te kopenquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen kersttrui...
Ik heb al jaaaren dezelfde, ooit gekregen bij de postcodeloterij. Met een blije kerstboom eropquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:15 schreef NailQueen het volgende:
Ik wilde een foute kersttrui maar ik kon niets leuks vinden.
Het is ook nog eens een heerlijke trui om te dragen
Bij de Hema met Takkie maar ja dat is niet foutquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:15 schreef NailQueen het volgende:
Ik wilde een foute kersttrui maar ik kon niets leuks vinden
Geen enkel ESF-stemplaat van mij heeft het gered.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Nog niet. Alleen dat het nagerecht Baba au rhum gaat worden, met vanille-ijs. Dat is gewoon lekker en makkelijk.quote:Op donderdag 14 december 2023 23:48 schreef H_T het volgende:
Ook fijn dat het iets is wat je toch ruim vooraf moet doen, dus voor de planning van eventuele andere gerechten loopt het nergens in de weg.Reality is for people who can't imagine anything better.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen kersttrui...Reality is for people who can't imagine anything better.
Tevens weekend.Reality is for people who can't imagine anything better.
Helemaal niksquote:Op vrijdag 15 december 2023 10:40 schreef NailQueen het volgende:
Het is foute kersttruien dag mensen. Doe er mee wat je wilt
Ik ben de kleur MAGENTA
Hier ook weekend. En een kersttrui dus.
Het gaat me voor de wind
Ik ben jaloers op de weekendhebbersIk ben de kleur MAGENTA
Ik op de nummer 1999quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:10 schreef Em31 het volgende:
Ik heb gestemd op nummer 1998 van de Top2000, grappig zo op het randje![]()
![]()
Mijn laagste is 1696, hoogste 18!Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Hoogste ook nr. 4 hier en laagste 1893. Zeven liedjes in de Top 100 en in totaal 27 van de 35 keuzes in de lijst.quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:31 schreef NailQueen het volgende:
Bij mij staat de hoogste op 4 en de laagste op 1991.
Dat bijvoorbeeld een Got my Mind Set on You van George Harrison er niet in staat verbaast me behoorlijk.![]()
Ik heb nummers in de extra 500 gehoord waarvan ik ook verbaasd was dat die er het niet gehaald hebben.quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoogste ook nr. 4 hier en laagste 1893. Zeven liedjes in de Top 100 en in totaal 27 van de 35 keuzes in de lijst.
Dat bijvoorbeeld een Got my Mind Set on You van George Harrison er niet in staat verbaast me behoorlijk.![]()
Je hoefde de titel van Got my Mind Set on You maar te noemen en het nummer zit in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 15 december 2023 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoogste ook nr. 4 hier en laagste 1893. Zeven liedjes in de Top 100 en in totaal 27 van de 35 keuzes in de lijst.
Dat bijvoorbeeld een Got my Mind Set on You van George Harrison er niet in staat verbaast me behoorlijk.
Alleen My Sweet Lord staat er nog in. De andere vier notering die hij heeft gehad zijn er al minstens sinds 2015 uit.
Maar hij doet het wel iets beter dan Ringo Starr. Die is met solowerk er al vanaf 2005 uit.
Mijn nummers die het gehaald hebben staan tussen 37 en 1698. En nog vier in de bubbling under.Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Je gaat toch krijgen dat wat 'mindere' maar recente liedjes de oude klassiekers deels vervangen. Treurig maar ja.quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je hoefde de titel van Got my Mind Set on You maar te noemen en het nummer zit in mijn hoofd.
Alleen My Sweet Lord staat er nog in. De andere vier notering die hij heeft gehad zijn er al minstens sinds 2015 uit.
Maar hij doet het wel iets beter dan Ringo Starr. Die is met solowerk er al vanaf 2005 uit.
Mijn nummers die het gehaald hebben staan tussen 37 en 1698. En nog vier in de bubbling under.![]()
Ja, uit de statistieken van Pino112 blijkt dat het gemiddelde nu bijna op 1992 ligt. En in 2018 was dat nog 1988quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Je gaat toch krijgen dat wat 'mindere' maar recente liedjes de oude klassiekers deels vervangen. Treurig maar ja.Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Wist helemaal niet van die statistieken maar erg gaaf!!quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja, uit de statistieken van Pino112 blijkt dat het gemiddelde nu bijna op 1992 ligt. En in 2018 was dat nog 1988
Wel mooi dat de nieuwe van de Rolling Stones, Angry, er ook in staat. Zo blijven oude acts er toch langer in staan![]()
![]()
Conclusie na het bekijken van de stats: Als meerdere van jouw liedjes meer dan 100 posities gestegen zijn ben je de sjaak.![]()
Er is een lijst met statistieken waar je de populairste nummers per leeftijdscategorie kan zien.quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Je gaat toch krijgen dat wat 'mindere' maar recente liedjes de oude klassiekers deels vervangen. Treurig maar ja.
https://www.nporadio2.nl/(...)jgers-en-dalers/2023![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er is een lijst met statistieken waar je de populairste nummers per leeftijdscategorie kan zien.
https://www.nporadio2.nl/(...)jgers-en-dalers/2023
Lol![]()
En dan zit je al veel langer op Fok! en post veel vaker in de top2000 topics en dan kende je de site van @Pino112 nog niet ?quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Wist helemaal niet van die statistieken maar erg gaaf!!
Wel mooi dat de nieuwe van de Rolling Stones, Angry, er ook in staat. Zo blijven oude acts er toch langer in staan
Het is echt heerlijk om al die statistieken te zien.Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Interessant!quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er is een lijst met statistieken waar je de populairste nummers per leeftijdscategorie kan zien.
https://www.nporadio2.nl/(...)jgers-en-dalers/2023
Ook gek: Bij de veertigers staat Black van Pearl Jam op nr. 1. En bij de groepen 65-75 Hotel California. En de rest gewoon Bohemian Rhapsody.![]()
Nee was me nooit opgevallen, duizend maal sorryquote:Op vrijdag 15 december 2023 18:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan zit je al veel langer op Fok! en post veel vaker in de top2000 topics en dan kende je de site van @:Pino112 nog niet ?
Het is echt heerlijk om al die statistieken te zien.![]()
![]()
Geen probleem hè, beter laat dan nooit.quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee was me nooit opgevallen, duizend maal sorry![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen probleem hè, beter laat dan nooit.Echt heel leuk die stats
![]()
Wat ik trouwens nu pas zie is dat Pianoman pas sinds 2014 in de Top 10 staat en daarvoor jarenlang zo halverwege de top 100 rond hing. Bijzonder als een nummer na verloop van tijd meer gewaardeerd wordt. Hoewel mensen het hoe hoger het komt, ook steeds meer gaan associëren met de Top 2000.![]()
We zijn ook nog lang niet van de bankzitters af.quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Interessant!
Ook gek: Bij de veertigers staat Black van Pearl Jam op nr. 1. En bij de groepen 65-75 Hotel California. En de rest gewoon Bohemian Rhapsody.
Waar ik van de 'recente' nummers wel vrede mee heb is Sign of the times van Harry Styles. Dat vind ik ook een prachtig nummer.![]()
Fix You van Coldplay bij de 91+ had ik niet verwacht. Die band is toch wat meer gefocust op de jongere generatie.![]()
14 van m'n top 2000 keuzes hebben de lijst gehaald, dat vind ik toch netjes.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Er zullen veel mensen zijn geweest die (bewust of onbewust) hebben lopen trollen met hun geboortejaar of postcode.quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:23 schreef NailQueen het volgende:
Fix You van Coldplay bij de 91+ had ik niet verwacht. Die band is toch wat meer gefocust op de jongere generatie.
Rammstein en Slayer in de top 10 van Urk![]()
En dan God only knows maar op 2 en Sweet Caroline op 10.Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Nou, de stad maar weer eens onveilig maken.
Moet ook gebeuren.Reality is for people who can't imagine anything better.
Hoezo al die 90+ uit Urk gaat keihard op de nummers van Slayerquote:Op vrijdag 15 december 2023 18:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er zullen veel mensen zijn geweest die (bewust of onbewust) hebben lopen trollen met hun geboortejaar of postcode.
Rammstein en Slayer in de top 10 van Urk![]()
En dan God only knows maar op 2 en Sweet Caroline op 10.![]()
Ga je fietsen zonder licht?quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, de stad maar weer eens onveilig maken.
Moet ook gebeuren.Ik ben de kleur MAGENTA
Sam Fender en Arctic Monkey tussen de grootste stijgers. Erg mooi.
Dan negeren we de Taylor Swift hausse maar wel eventjes.
Niets mis met Taylor Swift, ijsbeertje!quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:30 schreef ijs_beer het volgende:
Sam Fender en Arctic Monkey tussen de grootste stijgers. Erg mooi.
Dan negeren we de Taylor Swift hausse maar wel eventjes.![]()
![]()
Piano Man kwam door die aanslagen toen toch? Daarna populair gebleven blijkbaar.quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:16 schreef Strani het volgende:
[..]Echt heel leuk die stats
![]()
Wat ik trouwens nu pas zie is dat Pianoman pas sinds 2014 in de Top 10 staat en daarvoor jarenlang zo halverwege de top 100 rond hing. Bijzonder als een nummer na verloop van tijd meer gewaardeerd wordt. Hoewel mensen het hoe hoger het komt, ook steeds meer gaan associëren met de Top 2000.![]()
Dat was Imagine geloof ik.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Piano Man kwam door die aanslagen toen toch? Daarna populair gebleven blijkbaar.![]()
Dat is ook maar 1 stemmer ofzoquote:Op vrijdag 15 december 2023 18:23 schreef NailQueen het volgende:
Fix You van Coldplay bij de 91+ had ik niet verwacht. Die band is toch wat meer gefocust op de jongere generatie.![]()
![]()
Piano Man werd in die tijd veel gebruikt bij NS reclames.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Piano Man kwam door die aanslagen toen toch? Daarna populair gebleven blijkbaar.![]()
Piano Man schijnt na die reclame vooral bij studenten erg populair te zijn geweest.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
En ook dankzij de Tilburgse studentenquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Piano Man werd in die tijd veel gebruikt bij NS reclames.
Nergens wordt al zo lang en zo vaak The Piano Man van Billy Joel meegeblérd als in Tilburg. Zozeer zelfs dat het effect heeft op de notering van het lied in de landelijke top 2000.Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Het WK darten begint vanavond en dat ga ik nu eens lekker kijken
Ik ben de kleur MAGENTA
Van mijn keuzelijst zijn er elf niet in de lijst gekomen. En dat zijn dus liedjes die er vorig jaar of het jaar ervoor nog instonden en er dus uit zijn gevallen of niet terug zijn gekomen. Hoogste notering is 767, omdat die enorm gestegen is. Verder geen noteringen in de top 1000.
Sterker nog van de veertien liedjes die er wel in staan zijn er negen te horen op eerste kerstdag al, waarvan vier bij de laatste vijftig. Laagste notering is 1995. Maar dit is wel een beetje inherent aan de lijstduwerstemlijst.
Ik zag nog wel dat bijna elk nummer wat ik had overwogen die het risico had om eruit te vallen of niet terug te komen, ook echt daadwerkelijk weg is. Een aantal nog wel afgelopen week te horen. Maar wel echt veel hele goede liedjes die vervangen zijn door inwisselbare meuk.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
En the masked singer dan?quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:03 schreef H_T het volgende:
Het WK darten begint vanavond en dat ga ik nu eens lekker kijken![]()
![]()
Deze keer wordt het The Masked Darter voor hem.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Michael van Gerwin met een masker op,quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze keer wordt het The Masked Darter voor hem.![]()
Heb wel Viaplay, maar je merkt dan toch dat je minder snel naar zoiets kijkt als je er niet langs kan zappen, in mijn geval. Mag van mij wel terug naar RTL.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:03 schreef H_T het volgende:
Het WK darten begint vanavond en dat ga ik nu eens lekker kijken![]()
(Maar F1 niet want Jack Plooij, Ronald Molendijk etc. etc. kan ik goed zonder)
![]()
Is het ook inderdaad. Ik heb geen idee wie of wat de Bankzitters zijnquote:Op vrijdag 15 december 2023 18:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We zijn ook nog lang niet van de bankzitters af.
Waar ik van de 'recente' nummers wel vrede mee heb is Sign of the times van Harry Styles. Dat vind ik ook een prachtig nummer.![]()
![]()
Nee ik ga morgen! Vanavond blijf ik thuis, denk ik. Nog niet helemaal zeker. Maar echt de stad in is morgen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk dat dit keer @:Strani mee gaat.![]()
Dat heb ik momenteel opstaan maar was eigenlijk meer omdat ik net bezoek had en dan is het wel prima op de achtergrond.quote:
Verder blijft Gerard Joling verschrikkelijk.![]()
Ik ook zonder Olav Mol eigenlijk, ondanks dat hij hier in de buurt woont.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb wel Viaplay, maar je merkt dan toch dat je minder snel naar zoiets kijkt als je er niet langs kan zappen, in mijn geval. Mag van mij wel terug naar RTL.![]()
![]()
Ik vind Carlo Boszhard en Monica Geuze een tikkeltje erger.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat heb ik momenteel opstaan maar was eigenlijk meer omdat ik net bezoek had en dan is het wel prima op de achtergrond.
Verder blijft Gerard Joling verschrikkelijk.![]()
Ze zijn eigenlijk allemaal wel vrij erg ja.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vind Carlo Boszhard en Monica Geuze een tikkeltje erger.
Normaal gaat mijn TV ook niet zo vaak de de NPO af eigenlijk.![]()
Ja die ook inderdaad. Als het teruggaat naar Ziggo neem ik dat F1 TV. Heb echt nog liever buitenlands commentaar.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook zonder Olav Mol eigenlijk, ondanks dat hij hier in de buurt woont.![]()
![]()
![]()
Vorige week ook al gemistquote:Maar dan nog heb ik dat recenter gezien dan pijltjes
Ik ben de kleur MAGENTA
Dat kinderachtige gedoe van Loretta vind ik het allerergstequote:Op vrijdag 15 december 2023 20:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vind Carlo Boszhard en Monica Geuze een tikkeltje erger.![]()
![]()
![]()
Ja. Ik hoor mensen telkens klagen over dat ze Olav Mol zo missen maar ik vond hem de laatste jaren alleen maar behoorlijk irritant worden.quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja die ook inderdaad. Als het teruggaat naar Ziggo neem ik dat F1 TV. Heb echt nog liever buitenlands commentaar.![]()
![]()
Ja, is zo. Ik heb het nu wel via Ziggo en dus kan ik via hun kastje kijken, dan is het bijna echtquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb wel Viaplay, maar je merkt dan toch dat je minder snel naar zoiets kijkt als je er niet langs kan zappen, in mijn geval. Mag van mij wel terug naar RTL.![]()
. Scheelt in elk geval veel geklooi
Ik ben de kleur MAGENTA
Ja dat had ik eerst ook, dan werkt het wel makkelijker inderdaadquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, is zo. Ik heb het nu wel via Ziggo en dus kan ik via hun kastje kijken, dan is het bijna echt. Scheelt in elk geval veel geklooi
spijt van de overstap naar Delta want die hebben dat helaas (nog) niet.
![]()
![]()
Ik had afgelopen jaar F1tv deels omdat ik dan gegarandeerd geen Allard Kalff zou krijgenquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja die ook inderdaad. Als het teruggaat naar Ziggo neem ik dat F1 TV. Heb echt nog liever buitenlands commentaar.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: