quote:Op woensdag 13 december 2023 10:42 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat heb ik de laatste ook vaak. Ook met mensen van begin 70 dan je denkt, dat is veel te vroeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn vader is nu begin 70 en dat is veel te vroeg inderdaad.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat heb ik de laatste ook vaak. Ook met mensen van begin 70 dan je denkt, dat is veel te vroeg.
quote:Op woensdag 13 december 2023 11:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat heb ik de laatste ook vaak. Ook met mensen van begin 70 dan je denkt, dat is veel te vroeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Arizona op 13-12-2023 11:37:28 ]You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik ben flexitariërquote:Op woensdag 13 december 2023 10:57 schreef Meke het volgende:
Vinden jullie het gek dat mensen zo vaak benadrukken dat ze vega(n) eten, als anders je complete bestaan in twijfel wordt getrokken![]()
Ik ook. Maar dat heeft te maken dat ik niet alle vega producten lust. Zoals vegetarische spekjesquote:Op woensdag 13 december 2023 11:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben flexitariër![]()
Lijkt me ook goed om even te benoemen!
quote:Op woensdag 13 december 2023 11:31 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind al dat "nepvlees" ook niet lekker. Die kipstuckjes enzo, brrr.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat heeft te maken dat ik niet alle vega producten lust. Zoals vegetarische spekjes![]()
Maar dan ga ik voor biologisch. Dan heb ik toch het gevoel dat dieren een goed leven hebben gehad.
Kaasschnitzels vind ik wel lekker en Garden Gourmet heeft ook wel lekkere dingen, die Italiaanse rondo's enzo.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
quote:Op woensdag 13 december 2023 12:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
De schnitzels zijn prima te doen. Net als de zweedse gehaktballetjes. De vega saucijzenbroodjes van jumbo zijn ook erg lekkerquote:Op woensdag 13 december 2023 12:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind al dat "nepvlees" ook niet lekker. Die kipstuckjes enzo, brrr.
Kaasschnitzels vind ik wel lekker en Garden Gourmet heeft ook wel lekkere dingen, die Italiaanse rondo's enzo.![]()
![]()
Vegetarische rookworst
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Beyond Meat artikelen zijn ook vaak goed te doen als vervanger.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De schnitzels zijn prima te doen. Net als de zweedse gehaktballetjes. De vega saucijzenbroodjes van jumbo zijn ook erg lekker![]()
quote:Op woensdag 13 december 2023 11:31 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Em31 op 13-12-2023 14:23:41 ]![]()
Ja die vind ik ook wel lekker.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Beyond Meat artikelen zijn ook vaak goed te doen als vervanger.
De geur en smaak die aan de producten van Valess zit vind ik als ik het zelf maak echt vreselijk.kwam er alleen laatst achter dat de McDonald’s ook Valess gebruikt en daar vind ik de producten met kip wel oké.
misschien komt het door de saus.
![]()
Bij McDonalds draait het sowieso voor zeker 50% om de saus toch? De fritessausquote:Op woensdag 13 december 2023 14:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook wel lekker.
De geur en smaak die aan de producten van Valess zit vind ik als ik het zelf maak echt vreselijk.kwam er alleen laatst achter dat de McDonald’s ook Valess gebruikt en daar vind ik de producten met kip wel oké.
en de bigmacsaus
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik denk dat veel van die artikelen ook nog niet goed genoeg zijn om puur te eten als vervanger, maar wel bijvoorbeeld op een burger met saus, kaas en tomaat. Of bijvoorbeeld in een curry. Producten worden wel steeds beter.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook wel lekker.
![]()
Jaa en zoetzuur bij de nuggetsquote:Op woensdag 13 december 2023 14:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij McDonalds draait het sowieso voor zeker 50% om de saus toch? De fritessausen de bigmacsaus
![]()
![]()
O ja!quote:
Wat ook lekker is, is de ene kant van het frietje dippen in de fritessaus en de andere kant in de zoetzure saus en dan die smaken laten versmelten in je mond
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Inderdaad combineren is altijd beterquote:Op woensdag 13 december 2023 14:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat veel van die artikelen ook nog niet goed genoeg zijn om puur te eten als vervanger, maar wel bijvoorbeeld op een burger met saus, kaas en tomaat. Of bijvoorbeeld in een curry. Producten worden wel steeds beter.met pita, saus en wat groente ofzo smaakt het meteen een stuk beter.
Ik kwam laatst op YouTube een goed account tegen met allemaal recepten met tofu, dat wil ik binnenkort ook eens beter proberen te leren maken.
Edit: voor de liefhebber:![]()
Zal het in de toekomst een keer proberenquote:Op woensdag 13 december 2023 14:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
O ja!
Wat ook lekker is, is de ene kant van het frietje dippen in de fritessaus en de andere kant in de zoetzure saus en dan die smaken laten versmelten in je mond![]()
![]()
Kijk eens aan, ik zie dat het voedseldebat een tweede deel heeft gekregen
Ik koop soms vleesvervangers en vind ze hier niet eens slecht. Laatst had ik ook een soort aubergineburgers, die waren zelfs behoorlijk lekkerIk koop ze trouwens ook omdat ze gewoon heel makkelijk klaar te maken zijn, dat soort producten. Een beetje luiheid, toch wel.
![]()
Oh ja tofu heb ik nooit echt kunnen omarmen.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Inderdaad combineren is altijd betermet pita, saus en wat groente ofzo smaakt het meteen een stuk beter.
Ik kwam laatst op YouTube een goed account tegen met allemaal recepten met tofu, dat wil ik binnenkort ook eens beter proberen te leren maken.
Edit: voor de liefhebber:![]()
Ook wel spannend dan om dat te doen zonder dat er saus op je vingers komtquote:Op woensdag 13 december 2023 14:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
O ja!
Wat ook lekker is, is de ene kant van het frietje dippen in de fritessaus en de andere kant in de zoetzure saus en dan die smaken laten versmelten in je mondZo voeg je toch een hele dimensie toe aan het eten.
![]()
Ik ook niet, maar denk niet dat ik het toen goed klaar heb gemaakt. Ik geef het binnenkort maar eens een tweede kans.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja tofu heb ik nooit echt kunnen omarmen.![]()
![]()
Oké vooruit, ik schuif aan maar als het dan nog steeds niet lekker is bestellen we pizza. Heb je thuisbezorgd bij jou in de buurt?quote:Op woensdag 13 december 2023 14:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar denk niet dat ik het toen goed klaar heb gemaakt. Ik geef het binnenkort maar eens een tweede kans.![]()
Neequote:Op woensdag 13 december 2023 14:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké vooruit, ik schuif aan maar als het dan nog steeds niet lekker is bestellen we pizza. Heb je thuisbezorgd bij jou in de buurt?![]()
![]()
Oh echtquote:Dan neem ik zelf wel diepvriespizza mee.
Hier was Covid echt een gamechanger. Daarvoor hadden we maar iets van vijf keuzes om te bestellen en nu zijn het er over de verschillende services zeker dertig of veertig.![]()
Ja hier alleen in de winter een paar restaurants waar je dan kan afhalen, in de zomer is het daar te druk voor en doen ze dat er niet bij.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh echtDan neem ik zelf wel diepvriespizza mee.
Hier was Covid echt een gamechanger. Daarvoor hadden we maar iets van vijf keuzes om te bestellen en nu zijn het er over de verschillende services zeker dertig of veertig.
Oh jeetje dat is wel echt een groot verschil ineens 40![]()
![]()
Ja, hoewel je uiteindelijk natuurlijk altijd drie of vier favorieten hebt en het daar bij houdtquote:Op woensdag 13 december 2023 14:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja hier alleen in de winter een paar restaurants waar je dan kan afhalen, in de zomer is het daar te druk voor en doen ze dat er niet bij.
Oh jeetje dat is wel echt een groot verschil ineens 40
Ik heb een vaste kebab, Burger King, een broodjeszaak en een Chinees als belangrijkste opties. Pizza's bestel ik eigenlijk nooit want als ik dan toch geld uitgeef aan een pizza, eet ik het liever in een restaurant op![]()
![]()
Ja dat is ook zo. De keuze is dan ook al snel overweldigend vind ik, ben ik al snel bang dat ik het verkeerde bestel en dat vind ik dan weer zonde.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, hoewel je uiteindelijk natuurlijk altijd drie of vier favorieten hebt en het daar bij houdt
Ik heb een vaste kebab, Burger King, een broodjeszaak en een Chinees als belangrijkste opties. Pizza's bestel ik eigenlijk nooit want als ik dan toch geld uitgeef aan een pizza, eet ik het liever in een restaurant op![]()
Zo blijf je maar bij het oude![]()
![]()
Ben jij ook iemand die zodra je iets lekkers hebt gehad in een restaurant, vanaf dan ook altijd hetzelfde bestelt?quote:Op woensdag 13 december 2023 14:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. De keuze is dan ook al snel overweldigend vind ik, ben ik al snel bang dat ik het verkeerde bestel en dat vind ik dan weer zonde.![]()
Zo blijf je maar bij het oude
Ik wel![]()
![]()
Als ze ergens halve haan hebben, neem ik dat altijd.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben jij ook iemand die zodra je iets lekkers hebt gehad in een restaurant, vanaf dan ook altijd hetzelfde bestelt?
Ik wel
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Nog nooit gehadquote:Op woensdag 13 december 2023 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ze ergens halve haan hebben, neem ik dat altijd.Kipkluifjes en vleugels dan natuurlijk weer wel maar ik hou er eigenlijk niet zo van om vieze vingers te krijgen met het eten.
![]()
Dat krijg je bij kipfluifjes en vleugels toch ook al?quote:Op woensdag 13 december 2023 14:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog nooit gehadKipkluifjes en vleugels dan natuurlijk weer wel maar ik hou er eigenlijk niet zo van om vieze vingers te krijgen met het eten.
Wel minder dan bij een halve haan, dat is wel zo, maar toch.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
k probeer het wel altijd eerst met mes en vork. Ook voornamelijk omdat de haan dan nog te warm is.
Fuck the EBU.![]()
Ja dat bedoel ik, dus liever eet ik die ook niet. Laat staan een halve haanquote:Op woensdag 13 december 2023 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat krijg je bij kipfluifjes en vleugels toch ook al?
Wel minder dan bij een halve haan, dat is wel zo, maar toch.![]()
![]()
Maar kipquote:Op woensdag 13 december 2023 14:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, dus liever eet ik die ook niet. Laat staan een halve haan
Fuck the EBU.![]()
Als iets heel lekker was heb ik wel grote moeite om iets anders te proberen jaquote:Op woensdag 13 december 2023 14:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben jij ook iemand die zodra je iets lekkers hebt gehad in een restaurant, vanaf dan ook altijd hetzelfde bestelt?
Ik welondanks een andere keuze misschien nog lekkerder is. Toch bang dat het dan tegenvalt.
![]()
![]()
Ja preciesquote:Op woensdag 13 december 2023 14:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als iets heel lekker was heb ik wel grote moeite om iets anders te proberen jaondanks een andere keuze misschien nog lekkerder is. Toch bang dat het dan tegenvalt.
En op een gegeven moment ga je een restaurant ook associëren met een bepaalde maaltijd, dus je krijgt dan zin in die specifieke maaltijd als je naar dat restaurant gaat.
![]()
Ik denk morgenquote:Op woensdag 13 december 2023 14:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon gaan toch? Even een uitstapje naar de stad inclusief Mickey D's?als ik niet wat anders tegenkom.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2023 14:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon gaan toch? Even een uitstapje naar de stad inclusief Mickey D's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blijft vies imo.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar denk niet dat ik het toen goed klaar heb gemaakt. Ik geef het binnenkort maar eens een tweede kans.
Ik ook. Maar we eten lasagnequote:
Ik ook, ik durf dan nauwelijk wat anders te kiezen, straks valt het tegen! Ik hoop dan dat mijn medebestellerts iets anders kiezen, dan kan ik dat proeven en evt een volgende keer bestellenquote:Op woensdag 13 december 2023 14:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wel
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Forum Opties Forumhop: Hop naar: