Om klachten hierover wordt een chirurg van het AMC die er 20 jaar werkte ontslagen. Uitspraken tegen studenten die hij opleidt. Wat een wereld tegenwoordig. Dat je als student om zoiets een klacht gaat indienenquote:"Je gaat klemmen vasthouden en voor de rest wil ik je niet horen", "Ik trek mijn handen er van af, het is mijn patiënt niet meer, los het maar op. Wat een amateurs om mij heen", of demonstratieve zuchten die volgens de brief zouden bijdragen aan een 'bedreigd en onveilig leerklimaat'.
Ik wil eerst even afwachten om wat voor soort klemmen het gaat en waar zijn handen op en/of aan zaten voordat ik hier mijn oordeel over ga vellen.quote:Op woensdag 6 december 2023 16:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Om klachten hierover wordt een chirurg van het AMC die er 20 jaar werkte ontslagen. Uitspraken tegen studenten die hij opleidt. Wat een wereld tegenwoordig. Dat je als student om zoiets een klacht gaat indienen
Hij was orthopedisch chirurg daar en tevens hoogleraar, ving 24k per maand not bad.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik wil eerst even afwachten om wat voor soort klemmen het gaat en waar zijn handen op en/of aan zaten voordat ik hier mijn oordeel over ga vellen.
Hier, iemand zonder huursubsidie. @Elanquote:Op woensdag 6 december 2023 17:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij was orthopedisch chirurg daar en tevens hoogleraar, ving 24k per maand not bad.
https://www.at5.nl/artike(...)verschrijdend-gedrag
Ik ben uitgenodigd bij Poolse kennissen vanavond na het werk.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een omeletje.
quote:Op woensdag 6 december 2023 17:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij was orthopedisch chirurg daar en tevens hoogleraar, ving 24k per maand not bad.
Borscht met een zelfgemetseld muurtje van biefreepjes en dille.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd bij Poolse kennissen vanavond na het werk.
Zal hier later verslag van doen.
AMC staat erg bekend om gelijkwaardigheid, ongeacht of je daar nu schoonmaakt, werkt als cardioloog of student in opleiding bent. Misschien week deze net teveel af. Ofzo.quote:Op woensdag 6 december 2023 16:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Om klachten hierover wordt een chirurg van het AMC die er 20 jaar werkte ontslagen. Uitspraken tegen studenten die hij opleidt. Wat een wereld tegenwoordig. Dat je als student om zoiets een klacht gaat indienen
Die 11.114,90 kan dan weer mooi gebruikt worden zodat bepaalde mensen lekker de hele dag op de bank kunnen blijven zittenquote:
Ik ga bij m'n moeder eten vandaag dus ik laat het nog even weten.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Marokkanen en Polen die samen gaan eten. Ik volg dat TaghiGodproces een beetje en dit belooft weinig goeds.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd bij Poolse kennissen vanavond na het werk.
Zal hier later verslag van doen.
Soms moet je een beetje hard zijn als je mensen opleidt. Kan me wel voorstellen in ieder geval dat er situaties zijn waarbij studenten niet goed luisteren en weer iets fout doen, terwijl je secuur moet zijn. Neem aan dat hij geen Van Nieuwkerk was, de genoemde dingen klinken niet zo bijzonder. Maar ken hem uiteraard niet.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
AMC staat erg bekend om gelijkwaardigheid, ongeacht of je daar nu schoonmaakt, werkt als cardioloog of student in opleiding bent. Misschien week deze net teveel af. Ofzo.
“Kort door de bocht zijn” is voor een gemiddelde arts zeker niet vreemd. Grappig dat hij dat erkent want die vind ik voor een arts juist vrij normaal.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Soms moet je een beetje hard zijn als je mensen opleidt. Kan me wel voorstellen in ieder geval dat er situaties zijn waarbij studenten niet goed luisteren en weer iets fout doen, terwijl je secuur moet zijn. Neem aan dat hij geen Van Nieuwkerk was, de genoemde dingen klinken niet zo bijzonder. Maar ken hem uiteraard niet.
Roken en roken en roken. Jammer hoor.quote:
Ik moest hiervan glimlachen.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Borscht met een zelfgemetseld muurtje van biefreepjes en dille.
Advies gegeven.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:29 schreef Erasmus het volgende:
Zojuist om advies gevraagd in GAM @:Drizzt_DoUrden
Ze zal nog 1 keer roken waarschijnlijkquote:Op woensdag 6 december 2023 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Roken en roken en roken. Jammer hoor.
6 jarige talenten op de toekomst worden harder aangepakt dan deze artsen in opleiding. Snowflakes die straks huilend staan te vertellen dat je terminaal bent.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Soms moet je een beetje hard zijn als je mensen opleidt. Kan me wel voorstellen in ieder geval dat er situaties zijn waarbij studenten niet goed luisteren en weer iets fout doen, terwijl je secuur moet zijn. Neem aan dat hij geen Van Nieuwkerk was, de genoemde dingen klinken niet zo bijzonder. Maar ken hem uiteraard niet.
Was wel een hele goeie schijnt, ben z'n naam kwijt maar deed veel topsporters dus zal vast elders wel weer aan de bak komen.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Binnenkort hebben we chirurgen met een onverklaarbare angst voor bloed en daardoor getriggered raken.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
6 jarige talenten op de toekomst worden harder aangepakt dan deze artsen in opleiding. Snowflakes die straks huilend staan te vertellen dat je terminaal bent.
Ik ga even kiekn.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:29 schreef Erasmus het volgende:
Zojuist om advies gevraagd in GAM @:Drizzt_DoUrden
Dit gebeurt echt niet zomaar, zeker als je competent en al jaren in dienst bent. Dan verziek je echt heel erg de sfeer. Maar wat schreeuwen over ‘ze kunnen nergens meer tegen!!’ bekt wat makkelijker.quote:Toch is de man terecht ontslagen, oordeelt de rechter. Dat heeft niets te maken met zijn functioneren als chirurg, maar wel met de manier waarop hij zijn collega's en studenten behandelt.
Laat wezen lunchen en een oliebol gegeten.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gore zeugquote:Op woensdag 6 december 2023 17:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laat wezen lunchen en een oliebol gegeten.
Een koud exemplaar. @:coco
Dus ik eet alleen een boterham later op de avond.
quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moet toch iets lekker vast kunnen houden.
Ja wel eens. Geen zichtbare lijntjes knap ik ook op af.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een echte vrouw hou je gewoon vast aan het sleutelbeen
Dick pic terreurquote:Op woensdag 6 december 2023 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit gebeurt echt niet zomaar, zeker als je competent en al jaren in dienst bent. Dan verziek je echt heel erg de sfeer. Maar wat schreeuwen over ‘ze kunnen nergens meer tegen!!’ bekt wat makkelijker.
Telt delen ook als versturen?quote:
Tuurlijk, sharing is caring. Leuk dat je je moeder betrekt bij wat je zoal bezigt in de dagelijkse beslommeringen van het leven.quote:
'Aziatische meuk', @KingRoland triggeredquote:Op woensdag 6 december 2023 18:35 schreef Coco het volgende:
Ongevraagd advies gegeven aan @:Erasmus in GAM
wtf? ik ga nu naar GAMquote:Op woensdag 6 december 2023 18:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Aziatische meuk', @:KingRoland triggered
Dat was positief bedoeld.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Aziatische meuk', @:KingRoland triggered
Ik vind jou ook lief, Tjacka.quote:
Dat is lust, geen liefde.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik vind jou ook lief, Tjacka.
Haal 'em uit je broek, en ik slurp eraan als aan een asperge in mei.
Benieuwd of @RamboDirk ons een echte vrouw kan voorschotelen.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens.
Echte vrouwen hebben vlees @:RamboDirk
Heeft liefst met twee á drie hoogtepunten. @RamboDirkquote:Op donderdag 7 december 2023 07:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Benieuwd of @:RamboDirk ons een echte vrouw kan voorschotelen.
@:JanCees
Ga eens aan het werk in je subforum.quote:Op donderdag 7 december 2023 08:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heeft liefst met twee á drie hoogtepunten. @:RamboDirk
TR bekeken en afgehandeld.quote:Op donderdag 7 december 2023 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga eens aan het werk in je subforum.
quote:Op donderdag 7 december 2023 07:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Benieuwd of @:RamboDirk ons een echte vrouw kan voorschotelen.
Ik ben zeer benieuwd of user @Erasmus het evenbeeld van dit is. Of juist een dun lang mannetje dat kickt op volle vrouwen.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Ik ben dik en kaal.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd of user @:erasmus het evenbeeld van dit is. Of juist een dun lang mannetje dat kickt op volle vrouwen.
Oh zo een lekker buikje om je hoofd op te leggen tijdens de film.quote:
Juistem.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh zo een lekker buikje om je hoofd op te leggen tijdens de film.
Dat is meer mijn stijlquote:Op donderdag 7 december 2023 10:24 schreef Pisces29 het volgende:
Of juist een dun lang mannetje dat kickt op volle vrouwen.
Dit klinkt echt vreselijk.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Buiten je vleespet waarschijnlijk wel volledig behaard in alle uithoeken van je lichaam?
Zoiets:quote:Op donderdag 7 december 2023 10:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Buiten je vleespet waarschijnlijk wel volledig behaard in alle uithoeken van je lichaam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitstekendquote:
Heb jij nou ook een Amerikaanse vriendin?quote:Op donderdag 7 december 2023 11:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uitstekend
Ik woon tot 23 januari samen, daarna moet ze terug naar de VS dus nu dingen aan het uitzoeken voor verblijfsvergunning. Oh en aan het werk.
Hoe gaat het met jou?
Ik had daar dus nog nooit van gehoord. Gisteren wel de Powned filmpjes zitten kijken. Zal me niks verbazen als daar kamervragen over gesteld gaan worden. De politie maakte daar zacht gezegd geen beste beurt.quote:
Het gaat erg goed met hem. Dank je wel voor het vragenquote:Op donderdag 7 december 2023 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met je vader @:onlogisch ? Is het herstel goed verlopen na die operatie?
Goed om te horen ouwe reus. Waardeloos dat ze straks weg moet. De planning is dat ze definitief naar NL komt? Waar komt ze vandaan uit de US?quote:Op donderdag 7 december 2023 11:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uitstekend
Ik woon tot 23 januari samen, daarna moet ze terug naar de VS dus nu dingen aan het uitzoeken voor verblijfsvergunning. Oh en aan het werk.
Hoe gaat het met jou?
Yep. Gefeliciteerd met je Amerikaanse vriendin danquote:Op donderdag 7 december 2023 11:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb jij nou ook een Amerikaanse vriendin?
Wat lijken we op elkaar
Dat is zeker de planning ja.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te horen ouwe reus. Waardeloos dat ze straks weg moet. De planning is dat ze definitief naar NL komt? Waar komt ze vandaan uit de US?
Ben benieuwd hoe het demissionair parkietje van de VVD dit gaat aanpakken !!quote:Op donderdag 7 december 2023 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had daar dus nog nooit van gehoord. Gisteren wel de Powned filmpjes zitten kijken. Zal me niks verbazen als daar kamervragen over gesteld gaan worden. De politie maakte daar zacht gezegd geen beste beurt.
Toch denk ik dat hun politieke voorkeur niet dezelfde is.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb jij nou ook een Amerikaanse vriendin?
Wat lijken we op elkaar
We hoeven het niet altijd over politiek te hebben.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch denk ik dat hun politieke voorkeur niet dezelfde is.
Mijn ervaring met Amerikaansen is best wel goed, doen niet zo moeilijk en gaan snel op de knietjes.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hoeven het niet altijd over politiek te hebben.
Succes! Dat wordt een jarenlang traject, je kunt beter asielzoeker zijn dan heb je zo een vergunning.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Gefeliciteerd met je Amerikaanse vriendin dan.
[..]
Dat is zeker de planning ja.
Plaatsje dichtbij (3 kwartier rijden) DC in de buurt, klein gehucht.
Zelfde ervaring hier, niets te klagen wat dat betreft.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mijn ervaring met Amerikaansen is best wel goed, doen niet zo moeilijk en gaan snel op de knietjes.
Dat kloptquote:Op donderdag 7 december 2023 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mijn ervaring met Amerikaansen is best wel goed, doen niet zo moeilijk en gaan snel op de knietjes.
quote:Op donderdag 7 december 2023 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zuurkoolschotel met gehakt en ananas.quote:
Snel maar regelen voordat Wilders-I aan de macht komt.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Gefeliciteerd met je Amerikaanse vriendin dan.
[..]
Dat is zeker de planning ja.
Plaatsje dichtbij (3 kwartier rijden) DC in de buurt, klein gehucht.
Moet hij snel zijn.quote:Op donderdag 7 december 2023 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Snel maar regelen voordat Wilders-I aan de macht komt.
quote:Op donderdag 7 december 2023 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet hij snel zijn.
Blij dat die van mij uit Venlo komt
Of hij gaat in Washington wonenquote:Op donderdag 7 december 2023 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Snel maar regelen voordat Wilders-I aan de macht komt.
Volgens mij is het schreeuwend duur daar. Wellicht kan Biden alle Amerikanen daar deporteren naar Rwanda.quote:
Tijdens de lunchpauze meedoen met hax. Hoewel, Washington is Eastern Time dus moet hij niet om 12 u lunchen maar wat later.quote:Op donderdag 7 december 2023 13:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dat @:Scrummie louter nog op onorthodoxe tijden hier komt posten zeker? Praat jij die jongen nou niks aan anders heb je ruzie met mij en @:GGMM
Als die aanraking maar niet ongewenst isquote:Op donderdag 7 december 2023 13:44 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Random foto van de dag @:lange_lans
Jammer zeg. Wanneer begint dat dart evenement? Helpt dat nog iets?quote:Op donderdag 7 december 2023 13:45 schreef onlogisch het volgende:
Naast Nelis lijkt ook Lans voorgoed vertrokken te zijn. Hoewel ik onlangs nog een like van hem kreeg op Twitter.
Van Nelis vernemen we niks meer. Ook LR heeft niets meer gehoord van 'm @:Pisces29
Dat is onze laatste hoop. Dan zal ook @Tagliano weer terugkomen. Hopelijk kan hij dit jaar wel aardig doen tegen mijquote:Op donderdag 7 december 2023 14:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer zeg. Wanneer begint dat dart evenement? Helpt dat nog iets?
Warm bad van DRT is al in volle gang hoor met Lakesidequote:Op donderdag 7 december 2023 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is onze laatste hoop. Dan zal ook @:Tagliano weer terugkomen. Hopelijk kan hij dit jaar wel aardig doen tegen mij
Geen zorgen. Ik blijf in NL.quote:Op donderdag 7 december 2023 13:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dat @:Scrummie louter nog op onorthodoxe tijden hier komt posten zeker? Praat jij die jongen nou niks aan anders heb je ruzie met mij en @:GGMM
Goed om te lezen dat je niet met je laat sollen maat. Dat ze maar weet wie de baas in huis is.quote:
Die uit Amerika is waarschijnlijk wel beter te verstaanquote:Op donderdag 7 december 2023 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet hij snel zijn.
Blij dat die van mij uit Venlo komt
Nouja, eigenlijk wil zij gewoon niet in de VS blijven. Ik was met alle liefde naar de VS gegaan.quote:Op donderdag 7 december 2023 14:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat je niet met je laat sollen maat. Dat ze maar weet wie de baas in huis is.
En als je zegt dat je gaat strijken, dan ga je ook gewoon strijken. Ja toch.
Wel genoeg ruimte daar @GGMMquote:Op donderdag 7 december 2023 15:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk wil zij gewoon niet in de VS blijven. Ik was met alle liefde naar de VS gegaan.
quote:Op donderdag 7 december 2023 13:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En ons achterlaten?quote:Op donderdag 7 december 2023 15:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk wil zij gewoon niet in de VS blijven. Ik was met alle liefde naar de VS gegaan.
Prioriteiten ouwe reus.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En ons achterlaten?
Klap in het gezicht van deze SC.
Niemand lacht.quote:
Niemand lacht.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:22 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
succes, toch altijd lastig oordelen of zo'n importbruid echt liefde zal vertegenwoordigen
erg mooiquote:Op donderdag 7 december 2023 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niemand lacht.
[..]
Niemand lacht.
Liefde gaat voor.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ouders, zus, nichtje, vrienden, vriendinnen, baan en @:onlogisch doen er niet toe?
Ik zou Canada overwegen. Daar heb je veel minder gekkies rondlopen, mensen zijn er beleefder, en voor je vriendin is dat toch nog steeds ook het buitenland.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik verbaas me daar nogal over!quote:Op donderdag 7 december 2023 15:44 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie is onverbiddelijk. Het is vast een hele lieve meid
Canada is toch duur en flink koud. VS is ook maar net waar in dat grote land je je begeeft.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zou Canada overwegen. Daar heb je veel minder gekkies rondlopen, mensen zijn er beleefder, en voor je vriendin is dat toch nog steeds ook het buitenland.
Ik zie het zojuist. Gefeliciteerd allemaalquote:Op donderdag 7 december 2023 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verbaas me daar nogal over!
Maar goed, in ander nieuws: @:yvonne en @:iteejer zijn vandaag 34 jaar getrouwd
@:caland @:zipportal
Ik neem aan dat ze deze heugelijke dag uit respect aan zich voorbij laten gaanquote:Op donderdag 7 december 2023 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verbaas me daar nogal over!
Maar goed, in ander nieuws: @:yvonne en @:iteejer zijn vandaag 34 jaar getrouwd
@:caland @:zipportal
Linkse gekkies daar.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zou Canada overwegen. Daar heb je veel minder gekkies rondlopen, mensen zijn er beleefder, en voor je vriendin is dat toch nog steeds ook het buitenland.
Van Amerika naar het Oosten van Nederland.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet haten op het Oosten Piquote:Op donderdag 7 december 2023 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van Amerika naar het Oosten van Nederland.
Dan ben je vast echt een lieverd.
Ik ga straks boerenkool maken.quote:Op donderdag 7 december 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
@:AFCNiels
Pasta Pesto.quote:Op donderdag 7 december 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tajine kipquote:Op donderdag 7 december 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zalm, piepers en saladequote:Op donderdag 7 december 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed gedaan allemaal!quote:Op donderdag 7 december 2023 18:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Ik ben trots op mijn land.
Ook op Ter Apel?quote:Op donderdag 7 december 2023 18:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Pluimpje voor ons allemaal!quote:Op donderdag 7 december 2023 18:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 7 december 2023 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van Amerika naar het Oosten van Nederland.
Dan ben je vast echt een lieverd.
IJslandgenotquote:Op donderdag 7 december 2023 18:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Ik denk altijd dat je het tweede account van Tjacka bent.quote:
Dit is een grove belediging van @Mortaxxquote:Op donderdag 7 december 2023 18:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat je het tweede account van Tjacka bent.
Broers misschien?
Nee, helaas.quote:Op donderdag 7 december 2023 18:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit is een grove belediging van @:Mortaxx
Dus graag terugnemen.
Pastaatje besteld maat.quote:Op donderdag 7 december 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie je wel bij cata launch danquote:Op donderdag 7 december 2023 18:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moeizaam. Ben pas lvl 15. Ik heb eigenlijk niet zo'n zinInso bijna 25. Drizzt is al 25.
Wtf ik lijk echt in niets op dat ventjequote:Op donderdag 7 december 2023 18:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat je het tweede account van Tjacka bent.
Broers misschien?
Je uitbundigheid soms. En korte schrijfstijl. Ook soms.quote:Op donderdag 7 december 2023 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wtf ik lijk echt in niets op dat ventje
Casualquote:Op donderdag 7 december 2023 18:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moeizaam. Ben pas lvl 15. Ik heb eigenlijk niet zo'n zinInso bijna 25. Drizzt is al 25.
Ik kom óm in de lijstjes.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
MUZ / [Albums] Jaarlijstjes 2023
KLB / Klaagbaak FOK!verkiezingen
Ik hou van lijstjes. Maar ik postte het om aan te geven dat FOK! idd niet echt meer leeftquote:Op vrijdag 8 december 2023 11:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik kom óm in de lijstjes.
Bruine bolletjes, rosbief, belegen kaas, uitjes en augurk. Tong leeft. (nog).quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik kom óm in de lijstjes.
Niet zo gek met alle social media. Ooit was er amper iets, nu wel.quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hou van lijstjes. Maar ik postte het om aan te geven dat FOK! idd niet echt meer leeft
Ja tegenwoordig kan je makkelijk een plaats uitzoeken waar je niet de hele dag met een klagende ouwe vent geconfronteerd wordt.quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet zo gek met alle social media. Ooit was er amper iets, nu wel.
Zucht. Nu ben ik weg hierquote:Op vrijdag 8 december 2023 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig kan je makkelijk een plaats uitzoeken waar je niet de hele dag met een klagende ouwe vent geconfronteerd wordt.
Zo blij dat ik geen social media heb (Reddit dan als je dat meetelt)quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet zo gek met alle social media. Ooit was er amper iets, nu wel.
En FOK!.quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zo blij dat ik geen social media heb (Reddit dan als je dat meetelt)
Ik heb een heel leuk Instagram account.quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Met allemaal vakantiekiekjes?quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een heel leuk Instagram account.
Van alles en nog wat.quote:
Link?quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Same here.quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verder niks. Twitter lees ik alleen als er hier iets wordt gepost.
Ik heb een enorm populayer twitter account.quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Linkquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een enorm populayer twitter account.
Ah dus jij bentquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben daar vaak wel wat bozig ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb uit alle uithoeken en woestijnen gelukkig iedereen op Whatsapp. En in het buitenland is ook alleen de vraag Whatsapp / Insta, dus Messenger gesloten. Kan ook geen tien apps in de lucht houden met berichtjes.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Same here.
FB heb ik alleen nog zodat boomers die mijn nummer niet hebben mij alsnog kunnen bereiken + voor kennissen/vrienden in het buitenland waar WhatsApp niet of nauwelijks gebruikt wordt.
Genoeg landen waar mensen FB Messenger gebruiken zoals wij hier WhatsApp gebruiken.
Eredivisie live topic via Skypequote:Op vrijdag 8 december 2023 14:38 schreef RamboDirk het volgende:
Gewoon bellen, dat angstige sociale gedoe via letters. Allemaal oppervlakige leegte.
Kom baanvegen in Ameland.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
IK BAAN MIJ EEN WEG DOOR EEN HOOS AAN NEGERS
IK BAAN MIJ EEN WEG DOOR EEN HOOS AAN NEGERS
Laatste keer dat ik dat deed, legde je je hand op mijn kruis. Ik was daar niet van gediend, en ik neem dus niet het risico om mezelf nu nog eens aan zulke homofiele praktijken blootstellen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Trek eens aan m'n vinger.
quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:50 schreef Oriente het volgende:
Scrummie deelt hard (terecht) uit in het Fey topic
Allemaal door elkaar heen schreeuwen of wachten tot Coco om de beurt iemand z’n mic aanzet?quote:
Bozig hoort bij VBL. Met soms een stukje warm bad.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben daar vaak wel wat bozig ja.
300 mg MDMA (lol)quote:
Drugsgebruikers mogen van mij best overlijden!quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
300 mg MDMA (lol)
Tenzij je ze zonder enige tolerantie als tictacjes wegslikt komt dat wel goed. Iets wat sowieso niet erg verstandig is.
Uiteindelijk sterft 100% van de drugsgebruikers.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Drugsgebruikers mogen van mij best overlijden!
Erg mooiquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk sterft 100% van de drugsgebruikers.
quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk sterft 100% van de drugsgebruikers.
Enchiladas.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Wat eet jij vandaag?quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Straks moeten we weer luisteren naar kerstliedjes van Mariah Kerrie
Nog nietquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
@:onlogisch heb je nog een Top 2000 lijstje gemaakt?
Ja, dat kon tot vanmiddag.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:10 schreef onlogisch het volgende:
HET KAN NIET MEER HOOR IK ZOJUIST.
[ afbeelding ]
RIP AAN DE NABESTAANDEN.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, dat kon tot vanmiddag.
Ik was nog net op tijd.
Klopt helemaal maat. Maar hij is wel moddertjevetquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:14 schreef GGMM het volgende:
Mensen die waarde hechten aan de top 2000 hebben zonder uitzondering een kleine penis.
Leer je Fok!kers kennen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:14 schreef GGMM het volgende:
Mensen die waarde hechten aan de top 2000 hebben zonder uitzondering een kleine penis.
quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
RIP AAN DE NABESTAANDEN.
Link naar je lijstje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik ken je helemaal niet. Je post hier één bericht per maand.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vroeg je nog om je Instagram maar dat negeerde je subtiel
Laat dan maar zitten!
quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Erg mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Eigenlijk is dit best een goed lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6,5/10
Ben je nog boos over m’n Adèle comment van vorig jaar?quote:
Ik kreeg hem ook nietquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vroeg je nog om je Instagram maar dat negeerde je subtiel
Laat dan maar zitten!
quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je nog boos over m’n Adèle comment van vorig jaar?
40-45 post per dag (42,maar ik ga voor een like van onlogisch)quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken je helemaal niet. Je post hier één bericht per maand.
Ik ga zoeken op Totoriente. Ook al heb je geen Insta. (Zeg je.)quote:
ik weet zijn naam welquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga zoeken op Totoriente. Ook al heb je geen Insta. (Zeg je.)
Wow je speelt met mijn vorige account privéquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga zoeken op Totoriente. Ook al heb je geen Insta. (Zeg je.)
Ja denk het wel. Achternaam ooit wel geweten, heb wel eens een stalkrondje op fb gedaan. Via Ama kon je een hoop mensen vindenquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Voornaam neem ik aan? Achternaam zou ik enorm eng eng eng vinden
Lol.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Achternaam ooit wel geweten, heb wel eens een stalkrondje op fb gedaan. Via Ama kon je een hoop mensen vinden
Oh ja kan kloppen, maar fb heb ik ook al 4 jaar of zo niet meer. Voornaam vind ik ook niet zo ergquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Achternaam ooit wel geweten, heb wel eens een stalkrondje op fb gedaan. Via Ama kon je een hoop mensen vinden
[..]KRS One heb ik concertje van meegemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou ja, heb niets opgeslagen of verspreid ervanquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lol.
Precies de reden om nooit privé en Fok! te mixen.
Vet. Zeer jaloers.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
KRS One heb ik concertje van meegemaakt
Ik vroeg net eergister of hij al verhuisd is.quote:
Oh sorry, zo bedoelde ik het ook niet. Meer dat ik zelf dus graag alles privé houd. Ook door werk en een niet veelvoorkomende naam enzo.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou ja, heb niets opgeslagen of verspreid ervan
Ja, ander onderwerp maar weer. Want nu ben ik benieuwd wat voor werk je doetquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh sorry, zo bedoelde ik het ook niet. Meer dat ik zelf dus graag alles privé houd. Ook door werk en een niet veelvoorkomende naam enzo.
Ik wil ook wel een keer een nieuw profiel. Scrummie-style.
denk jij dat een echt bekende je op basis van je posts zou herkennen?quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh sorry, zo bedoelde ik het ook niet. Meer dat ik zelf dus graag alles privé houd. Ook door werk en een niet veelvoorkomende naam enzo.
Ik wil ook wel een keer een nieuw profiel. Scrummie-style.
Als je hier eventjes meeleest, volgt wat iemand schrijft over sport, voetbal, muziek, eten. Even historie bladeren. Ja.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk jij dat een echt bekende je op basis van je posts zou herkennen?
Sodeju zeg.quote:
Dat zou in mijn geval dodelijk zijnquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk jij dat een echt bekende je op basis van je posts zou herkennen?
@stevenmac26 @Ajacied422quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je hier eventjes meeleest, volgt wat iemand schrijft over sport, voetbal, muziek, eten. Even historie bladeren. Ja.
Kun je dit toelichten?quote:
Escort, ja kan niet anders tochquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, ander onderwerp maar weer. Want nu ben ik benieuwd wat voor werk je doet![]()
Niemand lacht.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:57 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Escort, ja kan niet anders toch
Ik heb wel een deel van het Feyenoord-topic ontmoet. Daar was op zich weinig mis mee.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lol.
Precies de reden om nooit privé en Fok! te mixen.
Zo moeilijk is het niet inderdaad. Ik herkende ooit een Tinder match van een forum puur op de schrijfstijl/interesses (niet fok)quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je hier eventjes meeleest, volgt wat iemand schrijft over sport, voetbal, muziek, eten. Even historie bladeren. Ja.
Dat is een leuk klein select groepje.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb wel een deel van het Feyenoord-topic ontmoet. Daar was op zich weinig mis mee.
En ook Caland en Onlogisch zijn goede vrienden.
wanneer doen wij een first dates meetquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is een leuk klein select groepje.![]()
Net even anders dan mensen die hier in veel SC’s grote groepen mensen kennen.
Maar jij komt alleen in VBL volgens mij.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet inderdaad. Ik herkende ooit een Tinder match van een forum puur op de schrijfstijl/interesses (niet fok)
Bij mij hoeven ze ook alleen maar te scannen op het woord ‘dengue’.
En? Ook twee uur te laat en na drie kwartier was meneer er klaar mee?quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
KRS One heb ik concertje van meegemaakt
Hoe ziet mijn Tinder profiel eruit?quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet inderdaad. Ik herkende ooit een Tinder match van een forum puur op de schrijfstijl/interesses (niet fok)
Bij mij hoeven ze ook alleen maar te scannen op het woord ‘dengue’.
Lingrquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe ziet mijn Tinder profiel eruit?
Nee, was wel een prima showtje toen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
En? Ook twee uur te laat en na drie kwartier was meneer er klaar mee?
Nooit.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wanneer doen wij een first dates meet
Ik gebruik vbl/het Feyenoord-topic nog wel eens als uitlaatklep, dat hoeft ook niet iedereen te wetenquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar jij komt alleen in VBL volgens mij.
Dan is er weinig verder te lezen over je.
Ik heb op Fok! best wat pijnpunten omschreven (overlijden familie) wat ik niet meer met iedereen wil delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |