Ik vind jou ook lief, Tjacka.quote:
Dat is lust, geen liefde.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik vind jou ook lief, Tjacka.
Haal 'em uit je broek, en ik slurp eraan als aan een asperge in mei.
Benieuwd of @RamboDirk ons een echte vrouw kan voorschotelen.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens.
Echte vrouwen hebben vlees @:RamboDirk
Heeft liefst met twee á drie hoogtepunten. @RamboDirkquote:Op donderdag 7 december 2023 07:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Benieuwd of @:RamboDirk ons een echte vrouw kan voorschotelen.
@:JanCees
Ga eens aan het werk in je subforum.quote:Op donderdag 7 december 2023 08:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heeft liefst met twee á drie hoogtepunten. @:RamboDirk
TR bekeken en afgehandeld.quote:Op donderdag 7 december 2023 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga eens aan het werk in je subforum.
quote:Op donderdag 7 december 2023 07:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Benieuwd of @:RamboDirk ons een echte vrouw kan voorschotelen.
Ik ben zeer benieuwd of user @Erasmus het evenbeeld van dit is. Of juist een dun lang mannetje dat kickt op volle vrouwen.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Ik ben dik en kaal.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd of user @:erasmus het evenbeeld van dit is. Of juist een dun lang mannetje dat kickt op volle vrouwen.
Oh zo een lekker buikje om je hoofd op te leggen tijdens de film.quote:
Juistem.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh zo een lekker buikje om je hoofd op te leggen tijdens de film.
Dat is meer mijn stijlquote:Op donderdag 7 december 2023 10:24 schreef Pisces29 het volgende:
Of juist een dun lang mannetje dat kickt op volle vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |