Ik vind jou ook lief, Tjacka.quote:
Dat is lust, geen liefde.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik vind jou ook lief, Tjacka.
Haal 'em uit je broek, en ik slurp eraan als aan een asperge in mei.
Benieuwd of @RamboDirk ons een echte vrouw kan voorschotelen.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens.
Echte vrouwen hebben vlees @:RamboDirk
Heeft liefst met twee á drie hoogtepunten. @RamboDirkquote:Op donderdag 7 december 2023 07:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Benieuwd of @:RamboDirk ons een echte vrouw kan voorschotelen.
@:JanCees
Ga eens aan het werk in je subforum.quote:Op donderdag 7 december 2023 08:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heeft liefst met twee á drie hoogtepunten. @:RamboDirk
TR bekeken en afgehandeld.quote:Op donderdag 7 december 2023 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga eens aan het werk in je subforum.
quote:Op donderdag 7 december 2023 07:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Benieuwd of @:RamboDirk ons een echte vrouw kan voorschotelen.
Ik ben zeer benieuwd of user @Erasmus het evenbeeld van dit is. Of juist een dun lang mannetje dat kickt op volle vrouwen.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Ik ben dik en kaal.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd of user @:erasmus het evenbeeld van dit is. Of juist een dun lang mannetje dat kickt op volle vrouwen.
Oh zo een lekker buikje om je hoofd op te leggen tijdens de film.quote:
Juistem.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh zo een lekker buikje om je hoofd op te leggen tijdens de film.
Dat is meer mijn stijlquote:Op donderdag 7 december 2023 10:24 schreef Pisces29 het volgende:
Of juist een dun lang mannetje dat kickt op volle vrouwen.
Dit klinkt echt vreselijk.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Buiten je vleespet waarschijnlijk wel volledig behaard in alle uithoeken van je lichaam?
Zoiets:quote:Op donderdag 7 december 2023 10:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Buiten je vleespet waarschijnlijk wel volledig behaard in alle uithoeken van je lichaam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitstekendquote:
Heb jij nou ook een Amerikaanse vriendin?quote:Op donderdag 7 december 2023 11:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uitstekend
Ik woon tot 23 januari samen, daarna moet ze terug naar de VS dus nu dingen aan het uitzoeken voor verblijfsvergunning. Oh en aan het werk.
Hoe gaat het met jou?
Ik had daar dus nog nooit van gehoord. Gisteren wel de Powned filmpjes zitten kijken. Zal me niks verbazen als daar kamervragen over gesteld gaan worden. De politie maakte daar zacht gezegd geen beste beurt.quote:
Het gaat erg goed met hem. Dank je wel voor het vragenquote:Op donderdag 7 december 2023 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met je vader @:onlogisch ? Is het herstel goed verlopen na die operatie?
Goed om te horen ouwe reus. Waardeloos dat ze straks weg moet. De planning is dat ze definitief naar NL komt? Waar komt ze vandaan uit de US?quote:Op donderdag 7 december 2023 11:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uitstekend
Ik woon tot 23 januari samen, daarna moet ze terug naar de VS dus nu dingen aan het uitzoeken voor verblijfsvergunning. Oh en aan het werk.
Hoe gaat het met jou?
Yep. Gefeliciteerd met je Amerikaanse vriendin danquote:Op donderdag 7 december 2023 11:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb jij nou ook een Amerikaanse vriendin?
Wat lijken we op elkaar
Dat is zeker de planning ja.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te horen ouwe reus. Waardeloos dat ze straks weg moet. De planning is dat ze definitief naar NL komt? Waar komt ze vandaan uit de US?
Ben benieuwd hoe het demissionair parkietje van de VVD dit gaat aanpakken !!quote:Op donderdag 7 december 2023 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had daar dus nog nooit van gehoord. Gisteren wel de Powned filmpjes zitten kijken. Zal me niks verbazen als daar kamervragen over gesteld gaan worden. De politie maakte daar zacht gezegd geen beste beurt.
Toch denk ik dat hun politieke voorkeur niet dezelfde is.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb jij nou ook een Amerikaanse vriendin?
Wat lijken we op elkaar
We hoeven het niet altijd over politiek te hebben.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch denk ik dat hun politieke voorkeur niet dezelfde is.
Mijn ervaring met Amerikaansen is best wel goed, doen niet zo moeilijk en gaan snel op de knietjes.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hoeven het niet altijd over politiek te hebben.
Succes! Dat wordt een jarenlang traject, je kunt beter asielzoeker zijn dan heb je zo een vergunning.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Gefeliciteerd met je Amerikaanse vriendin dan.
[..]
Dat is zeker de planning ja.
Plaatsje dichtbij (3 kwartier rijden) DC in de buurt, klein gehucht.
Zelfde ervaring hier, niets te klagen wat dat betreft.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mijn ervaring met Amerikaansen is best wel goed, doen niet zo moeilijk en gaan snel op de knietjes.
Dat kloptquote:Op donderdag 7 december 2023 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mijn ervaring met Amerikaansen is best wel goed, doen niet zo moeilijk en gaan snel op de knietjes.
quote:Op donderdag 7 december 2023 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zuurkoolschotel met gehakt en ananas.quote:
Snel maar regelen voordat Wilders-I aan de macht komt.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Gefeliciteerd met je Amerikaanse vriendin dan.
[..]
Dat is zeker de planning ja.
Plaatsje dichtbij (3 kwartier rijden) DC in de buurt, klein gehucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |