Moet hij snel zijn.quote:Op donderdag 7 december 2023 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Snel maar regelen voordat Wilders-I aan de macht komt.
quote:Op donderdag 7 december 2023 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet hij snel zijn.
Blij dat die van mij uit Venlo komt
Of hij gaat in Washington wonenquote:Op donderdag 7 december 2023 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Snel maar regelen voordat Wilders-I aan de macht komt.
Volgens mij is het schreeuwend duur daar. Wellicht kan Biden alle Amerikanen daar deporteren naar Rwanda.quote:
Tijdens de lunchpauze meedoen met hax. Hoewel, Washington is Eastern Time dus moet hij niet om 12 u lunchen maar wat later.quote:Op donderdag 7 december 2023 13:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dat @:Scrummie louter nog op onorthodoxe tijden hier komt posten zeker? Praat jij die jongen nou niks aan anders heb je ruzie met mij en @:GGMM
Als die aanraking maar niet ongewenst isquote:Op donderdag 7 december 2023 13:44 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Random foto van de dag @:lange_lans
Jammer zeg. Wanneer begint dat dart evenement? Helpt dat nog iets?quote:Op donderdag 7 december 2023 13:45 schreef onlogisch het volgende:
Naast Nelis lijkt ook Lans voorgoed vertrokken te zijn. Hoewel ik onlangs nog een like van hem kreeg op Twitter.
Van Nelis vernemen we niks meer. Ook LR heeft niets meer gehoord van 'm @:Pisces29
Dat is onze laatste hoop. Dan zal ook @Tagliano weer terugkomen. Hopelijk kan hij dit jaar wel aardig doen tegen mijquote:Op donderdag 7 december 2023 14:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer zeg. Wanneer begint dat dart evenement? Helpt dat nog iets?
Warm bad van DRT is al in volle gang hoor met Lakesidequote:Op donderdag 7 december 2023 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is onze laatste hoop. Dan zal ook @:Tagliano weer terugkomen. Hopelijk kan hij dit jaar wel aardig doen tegen mij
Geen zorgen. Ik blijf in NL.quote:Op donderdag 7 december 2023 13:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dat @:Scrummie louter nog op onorthodoxe tijden hier komt posten zeker? Praat jij die jongen nou niks aan anders heb je ruzie met mij en @:GGMM
Goed om te lezen dat je niet met je laat sollen maat. Dat ze maar weet wie de baas in huis is.quote:
Die uit Amerika is waarschijnlijk wel beter te verstaanquote:Op donderdag 7 december 2023 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet hij snel zijn.
Blij dat die van mij uit Venlo komt
Nouja, eigenlijk wil zij gewoon niet in de VS blijven. Ik was met alle liefde naar de VS gegaan.quote:Op donderdag 7 december 2023 14:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat je niet met je laat sollen maat. Dat ze maar weet wie de baas in huis is.
En als je zegt dat je gaat strijken, dan ga je ook gewoon strijken. Ja toch.
Wel genoeg ruimte daar @GGMMquote:Op donderdag 7 december 2023 15:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk wil zij gewoon niet in de VS blijven. Ik was met alle liefde naar de VS gegaan.
quote:Op donderdag 7 december 2023 13:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En ons achterlaten?quote:Op donderdag 7 december 2023 15:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk wil zij gewoon niet in de VS blijven. Ik was met alle liefde naar de VS gegaan.
Prioriteiten ouwe reus.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En ons achterlaten?
Klap in het gezicht van deze SC.
Niemand lacht.quote:
Niemand lacht.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:22 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
succes, toch altijd lastig oordelen of zo'n importbruid echt liefde zal vertegenwoordigen
erg mooiquote:Op donderdag 7 december 2023 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niemand lacht.
[..]
Niemand lacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |