Hoi Lieve FOK!usertjes
Ja hoor. Je leest het goed. De Klaagbaak FOK!!verkiezingen zijn terug van weggeweest!
Het is nog eens tijd om een oeroude Klaagbaak verkiezingen te organiseren.
De stemmen worden geteld volgens de regels en de puntentelling.
PuntentellingPlaats 1: 3 punten
Plaats 2: 1 punt
(Plaats 1 heeft iets meer voordeel)
Regels:• Stem op maximaal 2 users per categorie (1 mag ook. Die krijgt dan de volle 3 punten).
• Je mag 1x stemmen op elke categorie in het stemtopic (niet klonen)
• Mochten er uiteindelijk users zijn met evenveel punten, Gaan de users in de wheel of names, om de winnaar te bepalen!
• Je mag per categorie 1x op een user stemmen.
• Niet op jezelf stemmen, doe je dat wel tellen je stemmen niet mee
• Serieuze lijstjes tellen mee, troll-lijstjes worden niet meegeteld.
• Je kan je stem aanpassen conform dat jij je post nog kan editen. Kan je je post niet meer wijzigen kunnen je stemmen ook niet gewijzigd worden.
• Stemtopic sluit op 25 december om 0:00 uur.
• Uitslagen worden bekend gemaakt tijdens nieuwjaarsdag.
Dit zullen de categorieën zijn:
1.Grappigste KLB User: Voor de persoon die altijd in staat is om anderen aan het lachen te maken en een positieve sfeer te creëren.
2.Meest serieuze KLB User Voor de persoon die altijd serieus reageert en niet grappig kan zijn
3.Beste Nieuwkomer: Voor leden die recent zijn toegetreden maar al snel een positieve indruk hebben achtergelaten.
4.Meest Behulpzame KLB user: Degene die regelmatig anderen helpt met de klachten.
5.Meest Creatieve KLB user: Voor leden die opvallen met originele klachten, zoals afbeeldingen, verhalen of andere creatieve bijdragen.
6.Slimste KLB user: Iemand die consistent waardevolle en goed doordachte bijdragen levert aan discussies.
7..Domste KLB user: Iemand die consistent domme en achterlijke bijdragen levert aan discussies
8.Vriendelijkste KLB user: Voor de persoon die altijd vriendelijk en respectvol is, ongeacht de situatie.
9.De KLB user met de mooiste UI: Een categorie waarin deelnemers kunnen stemmen op de meest opvallende of creatieve UI.
10. Beste moderator. De moderator die je het meest leuk vind
De KLB user met de meeste stemmen in alle categorieën(behalve in categorie 10). is de beste KLB USER overall Stemmen kan als je volgend lijstje kopieert en plakt in een nieuw bericht
stembriefje:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 | [b]1.Grappigste KLB User:[/b] 1. 2.
[b]2.Meest serieuze KLB User[/b] 1. 2.
[b]3.Beste Nieuwkomer: [/b] 1. 2.
[b]4.Meest Behulpzame KLB user:[/b] 1. 2.
[b]5.Meest Creatieve KLB user[/b]: 1. 2.
[b]6.Slimste KLB user:[/b] 1. 2.
[b]7.Domste KLB user:[/b] 1. 2.
[b]8.Vriendelijkste KLB user: [/b] 1. 2.
[b]9.De KLB user met de mooiste UI:[/b] 1. 2.
[b]10. Beste moderator.[/b] 1. 2. |
Neem jullie tijd om het stemlijstje in te vullen.

Als je het stemlijstje hebt ingevuld post je het in deze topic. Gelieve alleen stemlijstjes hier te plaatsen voor discussies en slowchat mag je naar dit topic gaan:
KLB / Klaagbaak FOK!verkiezingen discussietopic.Het is een plezier om dit te organiseren. Ik vind dit soort dingen leuk om te doen.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo