Liefde gaat voor.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ouders, zus, nichtje, vrienden, vriendinnen, baan en @:onlogisch doen er niet toe?
Ik zou Canada overwegen. Daar heb je veel minder gekkies rondlopen, mensen zijn er beleefder, en voor je vriendin is dat toch nog steeds ook het buitenland.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk wil zij gewoon niet in de VS blijven. Ik was met alle liefde naar de VS gegaan.
Ik verbaas me daar nogal over!quote:Op donderdag 7 december 2023 15:44 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie is onverbiddelijk. Het is vast een hele lieve meid
Canada is toch duur en flink koud. VS is ook maar net waar in dat grote land je je begeeft.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zou Canada overwegen. Daar heb je veel minder gekkies rondlopen, mensen zijn er beleefder, en voor je vriendin is dat toch nog steeds ook het buitenland.
Ik zie het zojuist. Gefeliciteerd allemaalquote:Op donderdag 7 december 2023 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verbaas me daar nogal over!
Maar goed, in ander nieuws: @:yvonne en @:iteejer zijn vandaag 34 jaar getrouwd
@:caland @:zipportal
Ik neem aan dat ze deze heugelijke dag uit respect aan zich voorbij laten gaanquote:Op donderdag 7 december 2023 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verbaas me daar nogal over!
Maar goed, in ander nieuws: @:yvonne en @:iteejer zijn vandaag 34 jaar getrouwd
@:caland @:zipportal
Linkse gekkies daar.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zou Canada overwegen. Daar heb je veel minder gekkies rondlopen, mensen zijn er beleefder, en voor je vriendin is dat toch nog steeds ook het buitenland.
Van Amerika naar het Oosten van Nederland.quote:Op donderdag 7 december 2023 15:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk wil zij gewoon niet in de VS blijven. Ik was met alle liefde naar de VS gegaan.
Niet haten op het Oosten Piquote:Op donderdag 7 december 2023 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van Amerika naar het Oosten van Nederland.
Dan ben je vast echt een lieverd.
Ik ga straks boerenkool maken.quote:Op donderdag 7 december 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
@:AFCNiels
Pasta Pesto.quote:Op donderdag 7 december 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tajine kipquote:Op donderdag 7 december 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zalm, piepers en saladequote:Op donderdag 7 december 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed gedaan allemaal!quote:Op donderdag 7 december 2023 18:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Ik ben trots op mijn land.
Ook op Ter Apel?quote:Op donderdag 7 december 2023 18:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Pluimpje voor ons allemaal!quote:Op donderdag 7 december 2023 18:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 7 december 2023 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van Amerika naar het Oosten van Nederland.
Dan ben je vast echt een lieverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |