Ah dus jij bentquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben daar vaak wel wat bozig ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb uit alle uithoeken en woestijnen gelukkig iedereen op Whatsapp. En in het buitenland is ook alleen de vraag Whatsapp / Insta, dus Messenger gesloten. Kan ook geen tien apps in de lucht houden met berichtjes.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Same here.
FB heb ik alleen nog zodat boomers die mijn nummer niet hebben mij alsnog kunnen bereiken + voor kennissen/vrienden in het buitenland waar WhatsApp niet of nauwelijks gebruikt wordt.
Genoeg landen waar mensen FB Messenger gebruiken zoals wij hier WhatsApp gebruiken.
Eredivisie live topic via Skypequote:Op vrijdag 8 december 2023 14:38 schreef RamboDirk het volgende:
Gewoon bellen, dat angstige sociale gedoe via letters. Allemaal oppervlakige leegte.
Kom baanvegen in Ameland.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
IK BAAN MIJ EEN WEG DOOR EEN HOOS AAN NEGERS
IK BAAN MIJ EEN WEG DOOR EEN HOOS AAN NEGERS
Laatste keer dat ik dat deed, legde je je hand op mijn kruis. Ik was daar niet van gediend, en ik neem dus niet het risico om mezelf nu nog eens aan zulke homofiele praktijken blootstellen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Trek eens aan m'n vinger.
quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:50 schreef Oriente het volgende:
Scrummie deelt hard (terecht) uit in het Fey topic
Allemaal door elkaar heen schreeuwen of wachten tot Coco om de beurt iemand z’n mic aanzet?quote:
Bozig hoort bij VBL. Met soms een stukje warm bad.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben daar vaak wel wat bozig ja.
300 mg MDMA (lol)quote:
Drugsgebruikers mogen van mij best overlijden!quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
300 mg MDMA (lol)
Tenzij je ze zonder enige tolerantie als tictacjes wegslikt komt dat wel goed. Iets wat sowieso niet erg verstandig is.
Uiteindelijk sterft 100% van de drugsgebruikers.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Drugsgebruikers mogen van mij best overlijden!
Erg mooiquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk sterft 100% van de drugsgebruikers.
quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk sterft 100% van de drugsgebruikers.
Enchiladas.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Wat eet jij vandaag?quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Straks moeten we weer luisteren naar kerstliedjes van Mariah Kerrie
Nog nietquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
@:onlogisch heb je nog een Top 2000 lijstje gemaakt?
Ja, dat kon tot vanmiddag.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:10 schreef onlogisch het volgende:
HET KAN NIET MEER HOOR IK ZOJUIST.
[ afbeelding ]
RIP AAN DE NABESTAANDEN.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, dat kon tot vanmiddag.
Ik was nog net op tijd.
Klopt helemaal maat. Maar hij is wel moddertjevetquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:14 schreef GGMM het volgende:
Mensen die waarde hechten aan de top 2000 hebben zonder uitzondering een kleine penis.
Leer je Fok!kers kennen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:14 schreef GGMM het volgende:
Mensen die waarde hechten aan de top 2000 hebben zonder uitzondering een kleine penis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |