IJslandgenotquote:Op donderdag 7 december 2023 18:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Ik ben trots op mijn land.
Ik denk altijd dat je het tweede account van Tjacka bent.quote:
Dit is een grove belediging van @Mortaxxquote:Op donderdag 7 december 2023 18:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat je het tweede account van Tjacka bent.
Broers misschien?
Nee, helaas.quote:Op donderdag 7 december 2023 18:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit is een grove belediging van @:Mortaxx
Dus graag terugnemen.
Pastaatje besteld maat.quote:Op donderdag 7 december 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
@:AFCNiels
Ik zie je wel bij cata launch danquote:Op donderdag 7 december 2023 18:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moeizaam. Ben pas lvl 15. Ik heb eigenlijk niet zo'n zinInso bijna 25. Drizzt is al 25.
Wtf ik lijk echt in niets op dat ventjequote:Op donderdag 7 december 2023 18:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat je het tweede account van Tjacka bent.
Broers misschien?
Je uitbundigheid soms. En korte schrijfstijl. Ook soms.quote:Op donderdag 7 december 2023 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wtf ik lijk echt in niets op dat ventje
Casualquote:Op donderdag 7 december 2023 18:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moeizaam. Ben pas lvl 15. Ik heb eigenlijk niet zo'n zinInso bijna 25. Drizzt is al 25.
Ik kom óm in de lijstjes.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
MUZ / [Albums] Jaarlijstjes 2023
KLB / Klaagbaak FOK!verkiezingen
Ik hou van lijstjes. Maar ik postte het om aan te geven dat FOK! idd niet echt meer leeftquote:Op vrijdag 8 december 2023 11:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik kom óm in de lijstjes.
Bruine bolletjes, rosbief, belegen kaas, uitjes en augurk. Tong leeft. (nog).quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik kom óm in de lijstjes.
Niet zo gek met alle social media. Ooit was er amper iets, nu wel.quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hou van lijstjes. Maar ik postte het om aan te geven dat FOK! idd niet echt meer leeft
Ja tegenwoordig kan je makkelijk een plaats uitzoeken waar je niet de hele dag met een klagende ouwe vent geconfronteerd wordt.quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet zo gek met alle social media. Ooit was er amper iets, nu wel.
Zucht. Nu ben ik weg hierquote:Op vrijdag 8 december 2023 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig kan je makkelijk een plaats uitzoeken waar je niet de hele dag met een klagende ouwe vent geconfronteerd wordt.
Zo blij dat ik geen social media heb (Reddit dan als je dat meetelt)quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet zo gek met alle social media. Ooit was er amper iets, nu wel.
En FOK!.quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zo blij dat ik geen social media heb (Reddit dan als je dat meetelt)
Ik heb een heel leuk Instagram account.quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Met allemaal vakantiekiekjes?quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een heel leuk Instagram account.
Van alles en nog wat.quote:
Link?quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Same here.quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verder niks. Twitter lees ik alleen als er hier iets wordt gepost.
Ik heb een enorm populayer twitter account.quote:Op vrijdag 8 december 2023 12:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Linkquote:Op vrijdag 8 december 2023 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een enorm populayer twitter account.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |