Ja! Hier: GTA VI TRAILER LEAKquote:Op maandag 4 december 2023 19:57 schreef H0D3NPYL het volgende:
Was al gelekt hoorde ik. Iemand linkje?
Toen de vorige GTA uitkwam was dit grapje al niet leuk meerquote:Op maandag 4 december 2023 19:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja! Hier: GTA VI TRAILER LEAK
Maar ik weet niet of het echt is
quote:Op maandag 4 december 2023 20:01 schreef Erasmus het volgende:
Ik zou het zo baas vinden als ze dit nummer zouden gebruiken voor de trailer:
Maar zal vast niet
quote:Op maandag 4 december 2023 20:01 schreef Erasmus het volgende:
Maar zal vast niet
Shit.....godverdegodverdegodverdegodverquote:Op maandag 4 december 2023 19:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja! Hier: GTA VI TRAILER LEAK
Maar ik weet niet of het echt is
quote:Op maandag 4 december 2023 20:13 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Shit.....godverdegodverdegodverdegodver
Zou nu kamer vragen krijgenquote:Op maandag 4 december 2023 20:15 schreef Zipportal het volgende:
Dit blijft toch genot. @:powerloungen
Dat van een jaren '80 thema was niet bevestigd toch? Dus doe mij voorlopig maar maximale nostalgia bait.quote:Op maandag 4 december 2023 20:01 schreef Erasmus het volgende:
Maar zal vast niet
Nee, deze. Gewoon van Rockstar zelf en niet die doorlink IGN rommel.quote:
Ik ga hem samen met TGG kijken morgenquote:Op maandag 4 december 2023 20:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, deze. Gewoon van Rockstar zelf en niet die doorlink IGN rommel.
quote:Now in the street, there is violence
And a lots of work to be done
No place to hang out the washin'
And I can't blame all on the sun, oh no
hergebruiken van nummers doen ze niet thoquote:Op maandag 4 december 2023 23:08 schreef Momo het volgende:
Of een nummer van Vice City radio, deze heeft 44 miljoen views op YouTube en eerste nummer op Flash FM van toen
quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:01 schreef Gehrman het volgende:
Trailer is ook al gelekt nu. Release staat voor 2025.
Ik vind het juist een hele coole trailer!!!! Wat een vibequote:Op dinsdag 5 december 2023 00:13 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een enorm teleurstellende trailer.
Nietszeggende CG, lijkt absoluut niet ingame, 2025 dus nog twee jaar wachten fucking LMAO
wack ass song, heeft absoluut niet die Rockstar magie die de vorige trailers wel hadden.
Wat een domper
Ik hou van Tom Petty. Running down a dream heb ik zovaak geluisterd dat het niet meer leuk is.quote:
Dan koop je toch een ander spelquote:Op dinsdag 5 december 2023 00:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik hou van Tom Petty. Running down a dream heb ik zovaak geluisterd dat het niet meer leuk is.
Maar dit was wack en underwhelming.
Hier een trailer, veel plezier met 2 jaar wachten
wat de neuk is de point
North Yankton dlcquote:Op dinsdag 5 december 2023 00:24 schreef Elan het volgende:
Nog twee jaar wachten. Beter gooien En nog wat goede content en dlc er uit voor 5.
In mijn ogen laat deze trailer de totale GEKTE van Miami icm alle wacko's en de eindeloze "social-media bullshit" in onze samenleving zien. Lucy en Jason proberen daar, op hun manier, een soort van weg in te vinden.quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik hou van Tom Petty. Running down a dream heb ik zovaak geluisterd dat het niet meer leuk is.
Maar dit was wack en underwhelming.
Hier een trailer, veel plezier met 2 jaar wachten
wat de neuk is de point
Hopelijk kunnen we vervelende influencers verminken. Net als Lazlow in GTA Vquote:Op dinsdag 5 december 2023 00:23 schreef Momo het volgende:
Social media gaat zo te zien ook belangrijk zijn
Waarschijnlijk ook mensen voeren aan alligatorsquote:Op dinsdag 5 december 2023 00:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we vervelende influencers verminken. Net als Lazlow in GTA V
quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook mensen voeren aan alligators
Mooi!!!!! Ik vind alles mooiquote:
Dat kon in RDR2 ook alquote:Op dinsdag 5 december 2023 00:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook mensen voeren aan alligators
Florida Man - the gamequote:Op dinsdag 5 december 2023 00:34 schreef christmastsunami het volgende:
Leuk concept, maar we hebben helemaal niets gezien.
Nee kritiek mag idd nietquote:Op dinsdag 5 december 2023 00:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan koop je toch een ander spel
Als het je niet aan staat, dan koop je het spel nietquote:Op dinsdag 5 december 2023 00:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee kritiek mag idd niet
flikker toch een eind op man
Ik heb elke GTA gespeeld en gekocht sinds deel 1.
Deze trailer is het gewoon niet. Het heeft niks van die magische gevoelens die ik met Rockstar Games associeer.
GTA IV en GTA V announcement trailers hadden het wel. RDR2 ook.
Dit heeft het niet.
Was bij de eerste trailer van 5 ook niet.quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:34 schreef christmastsunami het volgende:
Leuk concept, maar we hebben helemaal niets gezien.
WTF, zero in game .
We zien hier meer dan de eerste GTA V trailer. We mogen dus blij zijnquote:Op dinsdag 5 december 2023 00:37 schreef Rnie het volgende:
[..]
Was bij de eerste trailer van 5 ook niet.
De trailer vind ik niks.quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als het je niet aan staat, dan koop je het spel niet
quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:37 schreef Rnie het volgende:
[..]
Was bij de eerste trailer van 5 ook niet.
?? we zien hier cutscenesquote:Op dinsdag 5 december 2023 00:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
We zien hier meer dan de eerste GTA V trailer. We mogen dus blij zijn
Dat weet je helemaal niet.quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit is allemaal ingame.
[..]
?? we zien hier cutscenes
Dat is toch duidelijk te zien? Het niveau van animaties, haren etc, aantal mensen dat is allemaal niet mogelijk op current gen hardware.quote:
Current gen is niet de PS2.quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk te zien? Het niveau van animaties, haren etc, aantal mensen dat is allemaal niet mogelijk op current gen hardware.
Laat maar, zal je wel blokkeren met jou valt geen discussie te voerenquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Laat maar, zal je wel blokkeren met jou valt geen discussie te voeren
Dat is een botquote:Op dinsdag 5 december 2023 00:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Laat maar, zal je wel blokkeren met jou valt geen discussie te voeren
Lekker nergens inhoudelijk op ingaan
Hoe is de eerste trailer van 5 ingame?quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit is allemaal ingame.
[..]
?? we zien hier cutscenes
Blije veilige geforceerde humorquote:Op dinsdag 5 december 2023 00:44 schreef PSVCL het volgende:
GTA5 >
Debiele trailer. Dat wordt de story mode overslaan en wachten op gta6 online.
Het ziet er precies zo uit als op de PS3, maar dan vanuit cinematische hoekjes.quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:47 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hoe is de eerste trailer van 5 ingame?Het waren allemaal sfeershots die vele malen beter waren dan tijdens de release op de PS3. Het is praktisch hetzelfde.
Lees eerst even voordat je wat post. Volgens mij ben je met jezelf aan het discusseren.quote:Op dinsdag 5 december 2023 01:06 schreef MMaRsu het volgende:
Sorry to burst your bubble maar dit zijn gewoon bullshots.
Als je de GTA V announcement trailer bekijkt dan zie je dat dit niet het geval is.quote:Op dinsdag 5 december 2023 01:28 schreef Rnie het volgende:
[..]
Lees eerst even voordat je wat post. Volgens mij ben je met jezelf aan het discusseren.Jij claimt dat er in de GTA 5 trailer geen "bullshots" zitten, ik claim dat wel. Net zoals er in deze trailer bullshots zitten.
Nog niet misschienquote:Op dinsdag 5 december 2023 01:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Alles in GTA V announcement trailer zit gewoon ingame in het spel.
Zoals wat niet dan? Ik heb die trailer wel duizend x bekeken voor de launch. Laat me ff wat screenshots zien wat er niet in zit? Het enige wat ze eruit hebben gehaald zijn wat bomen en vegatatie zoals bosjes. De palmbomen zijn ook anders. Voor de rest is het 1 op 1 met het uiteindelijke spel.quote:
Draaien er weleens vrouwen om als mannen aan het joggen zijn? En dan naar elkaar lachen?quote:Op dinsdag 5 december 2023 01:33 schreef MMaRsu het volgende:
Zoals wat niet dan? Ik heb die trailer wel duizend x bekeken voor de launch. Laat me ff wat screenshots zien wat er niet in zit? Het enige wat ze eruit hebben gehaald zijn wat bomen en vegatatie zoals bosjes. De palmbomen zijn ook anders. Voor de rest is het 1 op 1 met het uiteindelijke spel.
Je hebt gelijk, dat soort animaties zitten er ook idd niet in.quote:Op dinsdag 5 december 2023 01:37 schreef Rnie het volgende:
[..]
Draaien er weleens vrouwen om als mannen aan het joggen zijn? En dan naar elkaar lachen?
Reageren mensen met een zwak handje naar bedelende zwervers?
Als een vliegtuig overvliegt, hoesten dan mensen omdat ze stof in hun porem krijgen?
quote:NEW YORK--(BUSINESS WIRE)--Dec. 4, 2023-- Rockstar Games®, a publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), is proud to announce that Grand Theft Auto VI is coming to PlayStation® 5 computer entertainment systems and Xbox Series X|S games and entertainment systems in 2025.
Ik vermoed dat de rekenkracht van de PS5 maximaal benut wordt icm de rekenkracht van online servers die zaken als crowd density en eventuele procedual generation (voor het betreden van ruimtes icm interieur) kunnen oplossen. Je zou dan in theorie altijd online moeten zijn om ook de single player modus te spelen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 01:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat soort animaties zitten er ook idd niet in.
Daarom heb ik er een hard hoofd in dat de dingen die we in deze trailer zien ook terug gaan komen.
Crowd density/details/animaties lijken te veel voor current gen
Heb je weleens de Matrix demo gezien? Op de PS5? Die graphics zijn echt batshit insane.quote:Op dinsdag 5 december 2023 02:01 schreef SoldMayor het volgende:
Ik vraag me ook af of de huidige consoles dit aankunnen. Aan de andere kant RDR2 op de xbox one en ps4 was ook debiel mooi en is zelfs nu nog steeds mooi. En zijn verder ook maar weinig dit soort open wereld games om te vergelijken en te kunnen zien wat de consoles nu echt kunnen.
Verder een goede trailer met alles er op en er aan. Niet de beste trailer ooit maar toch.
Ja zelfs gespeeld op de series x.quote:Op dinsdag 5 december 2023 02:01 schreef Rnie het volgende:
[..]
Heb je weleens de Matrix demo gezien? Op de PS5? Die graphics zijn echt batshit insane.
Nee, maar het laat wel het potentieel zien op de PS5. 100% dat GTA6 gelijkwaardig is wat betreft graphics. Daarom is mijn vermoeden dat randzaken op de een of andere manier gesideload worden, als een soort van mix tussen je PS5 en een server.quote:Op dinsdag 5 december 2023 02:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja zelfs gespeeld op de series x.
Dat was wel hele dikke shit hoor
Maar nog geen volledige game.
Ze gebruiken next gen RAGE, geen UE5, maar zal ongetwijfeld vergelijkbaar zijn.quote:Op dinsdag 5 december 2023 02:12 schreef Gehrman het volgende:
Trailer ziet er wel vet uit hoor. Meer dan dit had ik er ook niet van verwacht. Rockstar komt altijd eerst met een sfeer trailer en later pas met een gameplay trailer.
Deze game wordt in Unreal 5 gebouwd dus dit zou best representatief kunnen zijn voor de PS5.
Ah ik dacht ergens Unreal 5 gehoord te hebben. Maar ik denk wel dat dit enigszins dicht in de buurt van de ingame graphics zal zitten. Als het er een stuk minder uitziet kunnen ze op een shitstorm rekenen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 02:18 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ze gebruiken next gen RAGE, geen UE5, maar zal ongetwijfeld vergelijkbaar zijn.
Dat gaat dus niet gebeuren.quote:Op dinsdag 5 december 2023 01:51 schreef Rnie het volgende:
S5 maximaal benut wordt icm de rekenkracht van online servers die zaken als crowd density en eventuele procedual generation (voor het betreden van ruimtes icm interieur) kunnen oplossen. Je zou dan in theorie altijd online moeten zijn om ook de single player modus te spelen.
Dat is een tech demo, geen spel.quote:Op dinsdag 5 december 2023 02:01 schreef Rnie het volgende:
[..]
Heb je weleens de Matrix demo gezien? Op de PS5? Die graphics zijn echt batshit insane.
Omdat miljoenen mensen alleen de campaign spelen, en niet iedereen toegang heeft tot internet 24/7?quote:
Die van gta 5 was ook grotendeels niet ingame.quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:13 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een enorm teleurstellende trailer.
Nietszeggende CG, lijkt absoluut niet ingame, 2025 dus nog twee jaar wachten fucking LMAO
wack ass song, heeft absoluut niet die Rockstar magie die de vorige trailers wel hadden.
Wat een domper
Oei.quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:18 schreef MMaRsu het volgende:
Game komt gewoon in oktober van volgend jaar uit
Geloof me nou maar
Kerstcadeau!quote:
Over een maand is het nog maar 1 jaar wachten.quote:
Nooit, net als RDR. #pcmasterracequote:Op dinsdag 5 december 2023 07:37 schreef junkiesietze het volgende:
Ja godver, 2025 voor xbox en ps5. wanneer PC dan?
Ja zat ik ook al aan te denken, is de meest logische tijd als je ook alle historische data ziet. Alles rond oktober dus nog een dikke 2 jaar wachten…quote:
Mensen speculeren ook over dat veel NPC's speciale reacties hebben als je ze gaat filmen met je tel. En dat lijkt me echt zeer toepasselijk hier.quote:Op dinsdag 5 december 2023 07:41 schreef Marsenal het volgende:
De drukte op straat en overal om je heen in die trailer, dat is wel echt next level.
GTA V is gemaakt op PS3 hardware, RDR2 is een PS4 game. Het is net alsof RockStar weet hoe je een grafisch indrukwekkende game moet maken die zijn tijd ver vooruit is. Om sceptici kan ik alleen maar lachen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 07:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nog een paar keer gekeken en lijkt me dat het meeste gewoon in-game is. Karakters zien er individueel even goed uit als de recente Cyberpunk expansion. En planten/natuur enzo hebben ze in RDR2 al perfect voor elkaar gekregen.
Het is vooral de hoeveelheid mensen en de diversiteit van de karakter modellen wat echt next-gen is. Maar niet perse onmogelijk denk ik.
Om eerlijk te zijn was GTA 5 (de campaign) wel goed maar niet super bijzonder.quote:Op dinsdag 5 december 2023 07:55 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Hahaha die discussie hier na 1 trailer “AlS hET jE nIeT bEvAlT kOoP jE hET tOcH nIeT”
zeker zo iemand die GTA 5 op alle generaties heeft gekocht![]()
Trailer ziet er wel prima uit, geen idee of het ingame is. Maarja ik ga er geen PS5 of Xbox voor kopen.
GTA5 was voor mij de hype al niet waard
Ja de campaign was zeker goed maar ik ben teleurgesteld dat ze daarna alleen tijd hebben gestoken in de online multiplayer, iets dat mij niet zoveel boeit.quote:Op dinsdag 5 december 2023 07:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn was GTA 5 (de campaign) wel goed maar niet super bijzonder.
Aan de andere kant: Red Dead Redemption 2 was het echt waard om een console voor de halen. Dat was meer baanbrekend dan GTA5.
Veel (net name de auto's) schreeuwt pre-mobieltijdperk maar idd wel vreemd die verticale recording.quote:Op dinsdag 5 december 2023 07:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mensen speculeren ook over dat veel NPC's speciale reacties hebben als je ze gaat filmen met je tel. En dat lijkt me echt zeer toepasselijk hier.
Ik denk dat ze compleet aan de haal gaan met parodieen op bekende viral video's en de hele cultuur eromheen. Deze is al gevonden bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Deze post komt bij elke GTA weer terugquote:Op dinsdag 5 december 2023 07:37 schreef junkiesietze het volgende:
Ja godver, 2025 voor xbox en ps5. wanneer PC dan?
Daar was je in VC met een 20 seconde doorheenquote:Op dinsdag 5 december 2023 08:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat dit Starfish Island is.
RDR2 in modern timesquote:Op dinsdag 5 december 2023 08:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Als de drukte en chaos uit de trailer ook daadwerkelijk in het spel zitten, dan zal het baanbrekend zijn.
quote:Op dinsdag 5 december 2023 07:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mensen speculeren ook over dat veel NPC's speciale reacties hebben als je ze gaat filmen met je tel. En dat lijkt me echt zeer toepasselijk hier.
Ik denk dat ze compleet aan de haal gaan met parodieen op bekende viral video's en de hele cultuur eromheen. Deze is al gevonden bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Ik vind het nog lachwekkender dat je na 1 trailer al denkt te kunnen zeggen dat het een teleurstelling is.quote:Op dinsdag 5 december 2023 07:55 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Hahaha die discussie hier na 1 trailer “AlS hET jE nIeT bEvAlT kOoP jE hET tOcH nIeT”
zeker zo iemand die GTA 5 op alle generaties heeft gekocht![]()
Trailer ziet er wel prima uit, geen idee of het ingame is. Maarja ik ga er geen PS5 of Xbox voor kopen.
GTA5 was voor mij de hype al niet waard
Gewoon nu met al die sociale media, dat is toch wel overduidelijk?quote:Op dinsdag 5 december 2023 08:46 schreef Akathisia het volgende:
Maar in welke jaren speelt het zich af dan? Ik snap het niet
Heden. De mooie, nostalgische tijd dat GTA zich in het verleden afspeelt is - helaas - voorbij.quote:Op dinsdag 5 december 2023 08:46 schreef Akathisia het volgende:
Maar in welke jaren speelt het zich af dan? Ik snap het niet
Nogal overduidelijk ja.quote:Op dinsdag 5 december 2023 08:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Gewoon nu met al die sociale media, dat is toch wel overduidelijk?
Dat ze het zo snel offline halen zegt wel genoeg denk ik. Geen idee of je echt diepgaande gesprekken met de NPC's kunt voeren. Maar ik geloof wel dat NPC's meer zijn dan alleen een paar standaard zinnetjes.quote:Op dinsdag 5 december 2023 08:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Enige tijd geleden is er een mod uitgekomen voor GTAV op pc waarmee je interacties kon hebben met NPC’s door via de Mic met ze te praten en via ChatGPT antwoorden ze dan. Dat was echt zo fucking vet en iets later heeft Rockstar die mod offline gehaald. Speculaties kwamen er al snel dat Rockstar dit mogelijk in GTAVI zou stoppen. If only….
Duh, dat is GTA 'at its core'. Vond het al prachtig die stukken vet op het strand, twerkende sletten op het dak van de auto. Dat wijf inderdaad, die gast in de voortuin in een string het gras besproeien.quote:Op dinsdag 5 december 2023 07:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De witte Cheetah is een reference naar Vice City.quote:Op dinsdag 5 december 2023 08:50 schreef Akathisia het volgende:
Hmm ja, nu ik de trailer op pc kijk ipv halfslapend in bed is het wel duidelijker. Focusde me teveel op die witte Ferrari icm wat andere 80/90's auto's.
Ongefuckingtwijfeld.quote:Op dinsdag 5 december 2023 07:57 schreef KoningWouter het volgende:
Wat een vette trailer. Ga hem zeker halen!
Ja, maar als dit Starfish Island is zie ik geen Vercetti Estate.quote:Op dinsdag 5 december 2023 08:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Daar was je in VC met een 20 seconde doorheen
Hopelijk wel toffe verwijzingen naar VC.
Hij is al gereleased ;oquote:
quote:
Mooi, tijd voor RDR3.quote:Op dinsdag 5 december 2023 08:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
Besef mensen: GTA 7 komt niet voor 2037 uit ofzo
Wat is er precies weird? Dit lijkt me duidelijk in het heden af te spelen. De fashion, stijlen, etc zijn allemaal redelijk modern.quote:Op dinsdag 5 december 2023 08:06 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Veel (net name de auto's) schreeuwt pre-mobieltijdperk maar idd wel vreemd die verticale recording.
Oh zie nu ook dat eerdere stukje met live comments. Duidelijk social media.
Weird.
#147quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat is er precies weird? Dit lijkt me duidelijk in het heden af te spelen. De fashion, stijlen, etc zijn allemaal redelijk modern.
Daar valt toch geen zinnig antwoord op te geven?quote:Op dinsdag 5 december 2023 08:56 schreef Jor_Dii het volgende:
In hoeverre is een release tussen pak 'm beet oktober 2024 (alles zit mee en het spel is eerder klaar) en april 2025 realistisch?
Lijk me lente 2025 te worden. Aangezien Rockstar op een investeerders meeting had gezegd dat ze in boekjaar 2024 veel winst gaan maken. En dat boekjaar loopt tot lente 2025.quote:Op dinsdag 5 december 2023 08:56 schreef Jor_Dii het volgende:
In hoeverre is een release tussen pak 'm beet oktober 2024 (alles zit mee en het spel is eerder klaar) en april 2025 realistisch?
Weet ik, maar een release richting Q3-Q4 2025 is wel erg het geduld op de proef stellen, niet?quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:19 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Daar valt toch geen zinnig antwoord op te geven?
What we gonna do about it? Niet kopen omdat we lang hebben moeten wachten?quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Weet ik, maar een release richting Q3-Q4 2025 is wel erg het geduld op de proef stellen, niet?
Bovendien, het wachten begon al nadat ik GTA5 had uitgespeeld, 10 jaar geledenquote:
Klik gewoon op play in post #158quote:
Ja, eens. Het lijkt alleen lang omdat de interesse nu aangewakkerd is.quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Bovendien, het wachten begon al nadat ik GTA5 had uitgespeeld, 10 jaar geledenDie 1,5 jaar kan er nog wel bij.
Maar merk ook dat nu ik ouder aan het worden ben de jaren echt voorbij vliegen. Een jaar is niet eens zo heel lang.
Ook kregen de makers kritiek op de transfobe grappen en stereotypen die op de hak werden genomen. Out Making Games, een organisatie die voor de rechten opkomt van de lhbti-gemeenschap in games, diende een klacht in. Rockstar verwijderde daarop de dialogen uit het spel.quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:25 schreef Starhopper het volgende:
Het is zelfs nieuws bij de NOS![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)mp-van-nieuwe-gta-vi
Weer een prequel? Nu van het vormen van de Van Der Linde bende?quote:
Dat is 8mln in 3 kwartier ofso.quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Al bijna 50 miljoen views voor die trailer
We horen om 15:01:30 wel wat ie er van vindt.quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Haha zit Nober nou echt nog te wachten terwijl ie 8 uur online staat inmiddels
1 april 2025quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lijk me lente 2025 te worden. Aangezien Rockstar op een investeerders meeting had gezegd dat ze in boekjaar 2024 veel winst gaan maken. En dat boekjaar loopt tot lente 2025.
Met alle eerlijkheid, zal wel November 2025 worden. Vooruitzichten waren er dat R* snel meer winst zou gaan maken, maar wees eerlijk. Ieder spel dat ze gemaakt hebben is vertraagd geweest, met reden. Het is het waard uiteindelijk, al is de teleurstelling daar natuurlijk dat het nog eens 6 maanden langer duurt.quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lijk me lente 2025 te worden. Aangezien Rockstar op een investeerders meeting had gezegd dat ze in boekjaar 2024 veel winst gaan maken. En dat boekjaar loopt tot lente 2025.
Dat doen ze met opzet. Dan moeten we namelijk het spel ook voor de PS6 kopenquote:Op dinsdag 5 december 2023 09:32 schreef Akathisia het volgende:
Hmm, toch wel interessant om te bedenken dat de PS5 tzt 5 jaar oud is waar GTAV nagenoeg tegelijkertijd met de PS4 uitkwam.
GTA 6 RP gaat zo genot worden. 100en characters in zon serverquote:Op dinsdag 5 december 2023 09:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met alle eerlijkheid, zal wel November 2025 worden. Vooruitzichten waren er dat R* snel meer winst zou gaan maken, maar wees eerlijk. Ieder spel dat ze gemaakt hebben is vertraagd geweest, met reden. Het is het waard uiteindelijk, al is de teleurstelling daar natuurlijk dat het nog eens 6 maanden langer duurt.
Persoonlijk koop ik het toch niet binnen een paar maanden na de originele release date. Van mij mogen er nog wel een paar patches en updates overheen om de gemiste bugs te verwijderen. Speelt een stuk lekkerder. Meestal wacht ik zelfs een jaar ofso.
Maar voor de early adopters voel ik wel mee![]()
We hebben iets om naar uit te kijken iig nu. Tenminste, ik wel.
Nu eerst: RDR2 (ja, tijd niet gegamed)
Liever dat dan een Cyperpunkje doenquote:Op dinsdag 5 december 2023 09:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met alle eerlijkheid, zal wel November 2025 worden. Vooruitzichten waren er dat R* snel meer winst zou gaan maken, maar wees eerlijk. Ieder spel dat ze gemaakt hebben is vertraagd geweest, met reden. Het is het waard uiteindelijk, al is de teleurstelling daar natuurlijk dat het nog eens 6 maanden langer duurt.
Persoonlijk koop ik het toch niet binnen een paar maanden na de originele release date. Van mij mogen er nog wel een paar patches en updates overheen om de gemiste bugs te verwijderen. Speelt een stuk lekkerder. Meestal wacht ik zelfs een jaar ofso.
Maar voor de early adopters voel ik wel mee![]()
We hebben iets om naar uit te kijken iig nu. Tenminste, ik wel.
Nu eerst: RDR2 (ja, tijd niet gegamed)
Ook niet geheel nieuw, wel in de gta serie. Al zijn er in online wel wat karakters beschikbaar volgens mij.quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:32 schreef Forbry het volgende:
Ik schreef het net al in het Steam-topic, maar:
Ik heb de meeste GTA's niet gespeeld, maar dit ziet er heel erg tof uit, vooral ook alsof het echt heel 'fun' gaat zijn om te spelen! Een "Miami Vice with niggas with attitudes, rednecks & hoes- wereld"zo te zien, maar erg geinig en levendig!
En mij lijkt het meeste wel echt in-game footage?
En, als vrouw, vind ik het altijd wel tof om (ook) als vrouw te (kunnen) spelen.![]()
Hopelijk is dat ook de PS5quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
GTA 6 RP gaat zo genot worden. 100en characters in zon server
Het komt als het komt, in de tussentijd hebben we altijd dark souls nogquote:Op dinsdag 5 december 2023 09:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Weet ik, maar een release richting Q3-Q4 2025 is wel erg het geduld op de proef stellen, niet?
Switch 2 ben je wel helemaal lekkerquote:Op dinsdag 5 december 2023 09:11 schreef matthijst het volgende:
Ziet dr dope uit.
Pas in 2025 is dan wel weer suf, maar goed, hopelijk ook meteen op de Switch 2 dan, zodat je mobiel verder kan.'
TGGquote:
GTA V was dan ook een PS3 / Xbox 360 game.quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:32 schreef Akathisia het volgende:
Hmm, toch wel interessant om te bedenken dat de PS5 tzt 5 jaar oud is waar GTAV nagenoeg tegelijkertijd met de PS4 uitkwam.
For sure!quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat sowieso. RDR2 is by far de beste game die ik gespeeld heb.
Aan de andere kant wel potentieel kut als je zo snel mogelijk wil rijden.quote:Op dinsdag 5 december 2023 07:41 schreef Marsenal het volgende:
De drukte op straat en overal om je heen in die trailer, dat is wel echt next level.
En maak er VI van aub @Momoquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:06 schreef Zipportal het volgende:
@:momo graag #2 aan de TT toevoegen.
Bij oudere delen was het wel zo dat als je snel ging, dat dan het verkeer daar een beetje op aanpaste, dat er iets minder hindernissen waren als opstoppingen en random voetgangers. Maar dat kan ook geweest zijn vanwege hardware-beperkingenquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Aan de andere kant wel potentieel kut als je zo snel mogelijk wil rijden.
Met 150+ door woonwijken scheuren is ook niet heel realistischquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Aan de andere kant wel potentieel kut als je zo snel mogelijk wil rijden.
GTA is dan ook niet realistisch.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Met 150+ door woonwijken scheuren is ook niet heel realistisch
Met cheatcode panzer de hele stad slopen in GTA Vice Cityquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
GTA is dan ook niet realistisch.
We moeten in het gta topic proberen het woord realistisch zo min mogelijk te gebruikenquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Niet?!quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
GTA is dan ook niet realistisch.
Ik probeer toch minimaal een keer per dag het halve politie korps achter me aan te krijgen totdat alle 5 sterren weer verdwenen zijnquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet?!
ow my... Ik dacht dat GTA de realiteit was...
NWS / Jongen van 15 knalt met200km/h in bebouwdekom langs controlequote:Op dinsdag 5 december 2023 10:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het GTA quality and testing team gaat erg verquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:17 schreef ReplaR het volgende:
[..]
NWS / Jongen van 15 knalt met200km/h in bebouwdekom langs controle
quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:17 schreef ReplaR het volgende:
[..]
NWS / Jongen van 15 knalt met200km/h in bebouwdekom langs controle
Ja toch?quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:17 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Ik probeer toch minimaal een keer per dag het halve politie korps achter me aan te krijgen totdat alle 5 sterren weer verdwenen zijn
Ik vind die Karen best realistischquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
We moeten in het gta topic proberen het woord realistisch zo min mogelijk te gebruiken
Die dingen die ditkunnen draaien in 2026 bestaan nog niet eensquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:17 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat deze beelden voor de huidige generatie consoles is![]()
Ben ook erg benieuwd naar de PC specs
Kijk naar hoe RDR2 er op de PS4 uit zag, een van de mooiste games ooit.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:17 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat deze beelden voor de huidige generatie consoles is![]()
Dit doet Rockstar al sinds GTA3, die een half jaar later voor Windows uitkwam dan voor PS2. Bij Vice City kwam de PC-release zelfs pas een jaar na de Playstation release. En dat zijn ze sindsdien blijven doen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:26 schreef Starhopper het volgende:
Waarom duurt het eigenlijk zoveel langer voor hij op PC komt? Bij andere spellen zie je dit ook
Je ziet geen gameplay beelden op de trailer.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:17 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Omdat het extra geld oplevert, iedereen koopt er eerst een console voor of heeft al een console, daarna nogmaals op pcquote:
Wel in engine schijnbaar, maar dat zijn wel veel cutscene achtige scenesquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:34 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je ziet geen gameplay beelden op de trailer.
Ik kan me niet voorstellen dat mensen dat op grote schaal doen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Omdat het extra geld oplevert, iedereen koopt er eerst een console voor of heeft al een console, daarna nogmaals op pc
Dat zal je verbazen. Gta is een legendarische status type game. Dat is de game waar mensen een console van 500/600 euro voor kopen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat mensen dat op grote schaal doen.
Ik denk dat je je daarin vergistquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb dat voor Vice City gedaan destijds. Na 1 dag heb ik de PS2 weer teruggebracht, want ik kon niet wennen aan dat wazige 480p beeld. Ik kon de details op de mini-map niet eens fatsoenlijk zien. Toen maar besloten een jaartje te wachten op de PC releasequote:Op dinsdag 5 december 2023 10:40 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daarin vergist
Veel mensen gaan mee met de hype en kopen een console alleen voor een spel zoals dit
Zo sta ik er ook in. Nu de PS5 slim is aangekondigd ga ik deze zeker in 2024 kopen in afwachting van o.a. GTA VIquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:40 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daarin vergist
Veel mensen gaan mee met de hype en kopen een console alleen voor een spel zoals dit
Ik was precies hetzelfde van planquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zo sta ik er ook in. Nu de PS5 slim is aangekondigd ga ik deze zeker in 2024 kopen in afwachting van o.a. GTA VI
Maar koop je 'm dan later nog een keer voor PC? Ik heb dat persoonlijk met GTA IV en V niet gedaan. Allebei op launch day op de Xbox 360 gespeeld en daarna nooit de behoefte gevoeld om 'm op een ander platform nog een keer te spelen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zo sta ik er ook in. Nu de PS5 slim is aangekondigd ga ik deze zeker in 2024 kopen in afwachting van o.a. GTA VI
Er komt ook nog een ps5 pro, kan je beter daarop wachtenquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb thuis een laptopje staan die ik amper gebruik. Ik doe al heel lang niet meer aan PC gaming.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar koop je 'm dan later nog een keer voor PC? Ik heb dat persoonlijk met GTA IV en V niet gedaan. Allebei op launch day op de Xbox 360 gespeeld en daarna nooit de behoefte gevoeld om 'm op een ander platform nog een keer te spelen.
Voor wanneer is dat voorspeld?quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er komt ook nog een ps5 pro, kan je beter daarop wachten
Volgens mij is dat helemaal niet zeker.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er komt ook nog een ps5 pro, kan je beter daarop wachten
Same here. En dan ook nog een extra PS4 schijfje moeten kopen want bekrast, een digitale versie en de PS5 versie van de single playerquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat zal je verbazen. Gta is een legendarische status type game. Dat is de game waar mensen een console van 500/600 euro voor kopen.
Ik heb GTA V eerst op de PS3 gespeeld, daarna op de ps4 gekocht, en daarna nog eens op pc..
Deze generatie begint net, zoals Rockstar nu laat zien. Er zijn nog zo weinig echte next gen games. Spellen als Horizon en Spiderman zijn in basis nog draaiend op een geupgrade ps4 engine.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat helemaal niet zeker.
En zijn ze eerder gericht op een PS6 van inplaats een PS5 Pro.
Wacht maar totdat GTA 5 een remaster krijgt voor de PS5 en de PS6. Dan gaat het spel, wat al 3x gereleased is op voorgaande consoles, wederom als zoete broodjes over de toonbank. Dat zal Rockstar zijn laatste grote slag zijn wat betreft GTA 5.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Acht jaar is ook niet uniek, zoveel tijd zat er ook tussen de Xbox 360 en Xbox One.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
No way dat ze een ps6 gaan droppen voor 2028 ofzo
GTA5 heeft al een current gen upgrade gehad.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:55 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wacht maar totdat GTA 5 een remaster krijgt voor de PS5 en de PS6. Dan gaat het spel, wat al 3x gereleased is op voorgaande consoles, wederom als zoete broodjes over de toonbank. Dat zal Rockstar zijn laatste slag zijn wat betreft GTA 5.
De huidige generatie gamers vinden graphics net zo belangrijk, zo niet belangrijker, dan gameplay/story.
Sterker nog ben extreem teleurgesteld deze generatie consoles. Hoeveel games zijn er nou echt voor alleen deze generatie consoles gemaakt? Is volgens mij op 1 hand te tellen. En die daadwerkelijk de graphics van deze generatie benutten is bijna niks. Rachet & Clank wellicht (detail en vacht) en de Cyberpunk expansie die onlangs is uitgekomen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Deze generatie begint net, zoals Rockstar nu laat zien. Er zijn nog zo weinig echte next gen games. Spellen als Horizon en Spiderman zijn in basis nog draaiend op een geupgrade ps4 engine.
De ps5 begint ook pas nu wat beter te verkopen nu alle schaarste er niet meer is en de prijs iets beter te behappen is.
Die hebben we al gehadquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:55 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wacht maar totdat GTA 5 een remaster krijgt voor de PS5 en de PS6. Dan gaat het spel, wat al 3x gereleased is op voorgaande consoles, wederom als zoete broodjes over de toonbank. Dat zal Rockstar zijn laatste grote slag zijn wat betreft GTA 5.
De huidige generatie gamers vinden graphics net zo belangrijk, zo niet belangrijker, dan gameplay/story.![]()
Oja dat is waar. Nouja, voor de PS6 dan.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:56 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
GTA5 heeft al een current gen upgrade gehad.
Ik ben er zo 1.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar koop je 'm dan later nog een keer voor PC? Want dat is het gene dat ik me niet goed kan voorstellen. Ik heb zelf de behoefte in elk geval niet om die games nog een keer te spelen nadat ik ze heb uitgespeeld.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:04 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik ben er zo 1.
voor GTA 5 had ik ook een console aangeschaft, en die heb ik nu nog, bijna niets anders op gespeeld. En voor GTA 6 zal ik tegen die tijd dan de PS5 voor aanschaffen, of eventuuel de console die nodig is.
Heel begrijpelijk, daarom heb ik er ook nog geen. Demon Souls was kriebelen maarja heb die toch al gespeeld op de ps3 en voor alleen shiny graphics ben ik niet overstag.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Sterker nog ben extreem teleurgesteld deze generatie consoles. Hoeveel games zijn er nou echt voor alleen deze generatie consoles gemaakt? Is volgens mij op 1 hand te tellen. En die daadwerkelijk de graphics van deze generatie benutten is bijna niks. Rachet & Clank wellicht (detail en vacht) en de Cyberpunk expansie die onlangs is uitgekomen.
En RDR2 natuurlijk, maarja die werd eigenlijk nog tegengehouden door de oude generatie.
Alan Wake 2 hoorde ik goeie verhalen over. Maar moet ik zelf nog checken.
30fps op consoles is wel kut, dan speelt het toch altijd beter op een high end pcquote:Op dinsdag 5 december 2023 11:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar koop je 'm dan later nog een keer voor PC? Want dat is het gene dat ik me niet goed kan voorstellen. Ik heb zelf de behoefte in elk geval niet om die games nog een keer te spelen nadat ik ze heb uitgespeeld.
Dat is het dus. Meeste shit zijn remakes, remasters of games die op beide generaties uit zijn gekomen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk, daarom heb ik er ook nog geen. Demon Souls was kriebelen maarja heb die toch al gespeeld op de ps3 en voor alleen shiny graphics ben ik niet overstag.
Een neger mag dromen, zeggen ze op Ter Apelquote:Op dinsdag 5 december 2023 09:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Switch 2 ben je wel helemaal lekker
Sowieso speelt GTA veel beter met kbm.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
30fps op consoles is wel kut, dan speelt het toch altijd beter op een high end pc
Dat dus. Ook op het strand en in die clubs enzo.quote:Op dinsdag 5 december 2023 07:41 schreef Marsenal het volgende:
ik wel. Op pc zijn er altijd sales en/of steamkeys te vinden. Dus ja dan wil ik hem best nog een keer kopen en dan met mods kunnen spelenquote:Op dinsdag 5 december 2023 11:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar koop je 'm dan later nog een keer voor PC? Want dat is het gene dat ik me niet goed kan voorstellen. Ik heb zelf de behoefte in elk geval niet om die games nog een keer te spelen nadat ik ze heb uitgespeeld.
Nee , maar dat komt omdat ik geen ( goede) pc meer heb,quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jij komt klagen over de trailer en dan moeten wij het onderbouwen?quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:33 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom doet deze trailer op graphics na alles beter als aankondiging? Is het dat het meer vertellend is? Is het dat de editing of muziek keuze beter is? Is het Michael die wat dingen verteld? Is het nostalgie van mijn kant?
Of is het omdat 1 van de housers weg is, leslie benzies weg is, en lazlow weg is?
Gast je hoeft niet te reageren als je het niet boeit, weet je wat een forum is?quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jij komt klagen over de trailer en dan moeten wij het onderbouwen?Onderbouw lekker zelf waarom de trailer volgens jou tegenvalt.
Wat ben jij vermoeiend zegquote:Op dinsdag 5 december 2023 11:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jij komt klagen over de trailer en dan moeten wij het onderbouwen?Onderbouw lekker zelf waarom de trailer volgens jou tegenvalt.
Je stelt toch vragen. Daar reageer ik op. Maar leg eens uit. Waarom is volgens jou de trailer van GTA V beter dan? Ik zie je hier alleen maar klagen en zeiken.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast je hoeft niet te reageren als je het niet boeit, weet je wat een forum is?
Ik vroeg jou helemaal niks. Reageer niet als je het onzin vind. Ik heb online en op YT meer comments gezien dat de trailer van GTA V velen malen beter is.
En wie mag dat dan wel wezen?quote:Zelfs Obbe Vermeij was het met me eens. Dus ik verzin het niet ofzo.
quote:Dat jij klaarkomt over de trailer boeit mij niet, blijf in je hype bro dat is je gegund.
Ooit gehoord van hypothetische vragen?quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je stelt toch vragen. Daar reageer ik op. Maar leg eens uit. Waarom is volgens jou de trailer van GTA V beter dan? Ik zie je hier alleen maar klagen en zeiken.
[..]
En wie mag dat dan wel wezen?
[..]
nouja ik ben fan van de games. Als in het eind product. Ik weet van de rest ook weinig van alles er omheenquote:Op dinsdag 5 december 2023 11:42 schreef MMaRsu het volgende:
Claimen dat je een GTA fan bent en niet weten wie Obbe vermeij is
Ga weg
Smaken verschillen. Ik snap dat je het ook in de tijd moet zien en even los van de graphics, maar ik vind deze trailer echt heel saai (in vergelijking met), die 'muziek' erbij vind ik zo mogelijk nog saaier.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:33 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom doet deze trailer op graphics na alles beter als aankondiging? Is het dat het meer vertellend is? Is het dat de editing of muziek keuze beter is? Is het Michael die wat dingen verteld? Is het nostalgie van mijn kant?
Of is het omdat 1 van de housers weg is, leslie benzies weg is, en lazlow weg is?
Nee oko misschien niet I guess :p. Zijn naam viel me gewoon al in de credits van GTA 3 op want ik dacht, heuy een nederlander!quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nouja ik ben fan van de games. Als in het eind product. Ik weet van de rest ook weinig van alles er omheenMaakt je niet minder fan van de rest
Bedoel je de GTA V trailer dat je die saai vind? Of juist 6 in vergelijking met V?quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:44 schreef Forbry het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik snap dat je het ook in de tijd moet zien en even los van de graphics, maar ik vind deze trailer echt heel saai (in vergelijking met), die 'muziek' erbij vind ik zo mogelijk nog saaier.
Dat claim ik helemaal nergensquote:Op dinsdag 5 december 2023 11:42 schreef MMaRsu het volgende:
Claimen dat je een GTA fan bent en niet weten wie Obbe vermeij is
Ga weg
Er is ook amper wat te zien in vergelijking met de trailer van GTA VIquote:Op dinsdag 5 december 2023 11:44 schreef Forbry het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik snap dat je het ook in de tijd moet zien en even los van de graphics, maar ik vind deze trailer echt heel saai (in vergelijking met), die 'muziek' erbij vind ik zo mogelijk nog saaier.
Ik vind die van 5 vele malen saaier dan die van 6. Zo'n langzaam pratende vent, daar is toch geen bal aan, joh.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bedoel je de GTA V trailer dat je die saai vind? Of juist 6 in vergelijking met V?
Die van V vind ik (heel) saai, zeker in vergelijking met die van VI nu!quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee oko misschien niet I guess :p. Zijn naam viel me gewoon al in de credits van GTA 3 op want ik dacht, heuy een nederlander!
[..]
Bedoel je de GTA V trailer dat je die saai vind? Of juist 6 in vergelijking met V?
Dat heb ik toch al onderbouwd?quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat claim ik helemaal nergens![]()
Ik speel het spel graag. Wil dat zeggen dat ik al die duizenden medewerkers moet kennen?
Ik vind het gewoon vermoeiend al dat geklaag. Onderbouw tenminste eens waarom de trailer van GTA VI zo kut is.
Volgens mij is juist uit documenten gebleken dat ze in 2028 starten of iets met de PS6.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Deze generatie begint net, zoals Rockstar nu laat zien. Er zijn nog zo weinig echte next gen games. Spellen als Horizon en Spiderman zijn in basis nog draaiend op een geupgrade ps4 engine.
De ps5 begint ook pas nu wat beter te verkopen nu alle schaarste er niet meer is en de prijs iets beter te behappen is.
Hoe oud ben je als ik vragen mag? Als de trailer van 5 uitkwam toen je nog een puber was, dan speelt dat heel erg mee natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:33 schreef MMaRsu het volgende:
De GTA games behoren tot mijn favorieten, en ik heb er ook nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik speel het spel graag. Wil dat zeggen dat ik al die duizenden medewerkers moet kennen?
Ik vind het gewoon vermoeiend al dat geklaag. Onderbouw tenminste eens waarom de trailer van GTA VI zo kut is.
37quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:49 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hoe oud ben je als ik vragen mag? Als de trailer van 5 uitkwam toen je nog een puber was, dan speelt dat heel erg mee natuurlijk.
Same. Ik heb elke GTA sinds de allereerste gespeeld vanaf het moment dat ze uit waren, en de naam "Obbe Vermeij" zegt me echt helemaal niks.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:50 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
De GTA games behoren tot mijn favorieten, en ik heb er ook nog nooit gehoord.
Ken alleen de Houser broers, die al tijden weg zijn daar.
Ik koop de ps5 pas als gta 6 uit komt.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben er ook heel enthousiast over, maar @MMaRsu mag/kan er natuurlijk (al dan niet ingegeven door nostalgie) een andere mening over hebben.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Kijken mensen geen credits meer? Hij zit prominent in de GTA 3/VICE CITY/ SA intro credits.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Same. Ik heb elke GTA sinds de allereerste gespeeld vanaf het moment dat ze uit waren, en de naam "Obbe Vermeij" zegt me echt helemaal niks.
Ik geloof het best. Maar mij is het niet opgevallen of bijgebleven.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kijken mensen geen credits meer? Hij zit prominent in de GTA 3/VICE CITY/ SA intro credits.
En Obbe Vermeij is toch echt zo'n naam die opvalt tussen al die engelse namen
De nederlandse legende bij Rockstar
https://gamer.nl/nieuws/o(...)erlander-achter-gta/
Je wordt oudquote:Op dinsdag 5 december 2023 11:48 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind het tegenvallen. Ik voel de Rockstar magie niet. Het kan aan de editing liggen of aan de muziek. Iets pakt me niet, waarbij alle andere R* trailers dat wel deden.
Waarom zou ik naar de credits kijken? Als de credits komen is het tijd om na vele uren spelen even te ontspannen op de wcquote:Op dinsdag 5 december 2023 11:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kijken mensen geen credits meer? Hij zit prominent in de GTA 3/VICE CITY/ SA intro credits.
En Obbe Vermeij is toch echt zo'n naam die opvalt tussen al die engelse namen
De nederlandse legende bij Rockstar
https://gamer.nl/nieuws/o(...)erlander-achter-gta/
Nee. Heb wel wat beters te doenquote:
Dit gaat over de opening creditsquote:Op dinsdag 5 december 2023 11:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar de credits kijken? Als de credits komen is het tijd om na vele uren spelen even te ontspannen op de wc
Ik dat eerder beweerd zien worden maar ik heb van Rockstar alleen deze trailer gezien, verder heb ik echt nooit zoiets bevestigd gezien.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:59 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
GTA6 zou zich toch in een groot gebied met meerdere grote steden afspelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |