Ik vind die van 5 vele malen saaier dan die van 6. Zo'n langzaam pratende vent, daar is toch geen bal aan, joh.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bedoel je de GTA V trailer dat je die saai vind? Of juist 6 in vergelijking met V?
Die van V vind ik (heel) saai, zeker in vergelijking met die van VI nu!quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee oko misschien niet I guess :p. Zijn naam viel me gewoon al in de credits van GTA 3 op want ik dacht, heuy een nederlander!
[..]
Bedoel je de GTA V trailer dat je die saai vind? Of juist 6 in vergelijking met V?
Dat heb ik toch al onderbouwd?quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat claim ik helemaal nergens![]()
Ik speel het spel graag. Wil dat zeggen dat ik al die duizenden medewerkers moet kennen?
Ik vind het gewoon vermoeiend al dat geklaag. Onderbouw tenminste eens waarom de trailer van GTA VI zo kut is.
Volgens mij is juist uit documenten gebleken dat ze in 2028 starten of iets met de PS6.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Deze generatie begint net, zoals Rockstar nu laat zien. Er zijn nog zo weinig echte next gen games. Spellen als Horizon en Spiderman zijn in basis nog draaiend op een geupgrade ps4 engine.
De ps5 begint ook pas nu wat beter te verkopen nu alle schaarste er niet meer is en de prijs iets beter te behappen is.
No way dat ze een ps6 gaan droppen voor 2028 ofzo
Hoe oud ben je als ik vragen mag? Als de trailer van 5 uitkwam toen je nog een puber was, dan speelt dat heel erg mee natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:33 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom doet deze trailer op graphics na alles beter als aankondiging? Is het dat het meer vertellend is? Is het dat de editing of muziek keuze beter is? Is het Michael die wat dingen verteld? Is het nostalgie van mijn kant?
Of is het omdat 1 van de housers weg is, leslie benzies weg is, en lazlow weg is?
De GTA games behoren tot mijn favorieten, en ik heb er ook nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik speel het spel graag. Wil dat zeggen dat ik al die duizenden medewerkers moet kennen?
Ik vind het gewoon vermoeiend al dat geklaag. Onderbouw tenminste eens waarom de trailer van GTA VI zo kut is.
37quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:49 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hoe oud ben je als ik vragen mag? Als de trailer van 5 uitkwam toen je nog een puber was, dan speelt dat heel erg mee natuurlijk.
Same. Ik heb elke GTA sinds de allereerste gespeeld vanaf het moment dat ze uit waren, en de naam "Obbe Vermeij" zegt me echt helemaal niks.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:50 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
De GTA games behoren tot mijn favorieten, en ik heb er ook nog nooit gehoord.
Ken alleen de Houser broers, die al tijden weg zijn daar.
Ik koop de ps5 pas als gta 6 uit komt.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat mensen dat op grote schaal doen.
Nou ja, ik ben er ook heel enthousiast over, maar @MMaRsu mag/kan er natuurlijk (al dan niet ingegeven door nostalgie) een andere mening over hebben.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Kijken mensen geen credits meer? Hij zit prominent in de GTA 3/VICE CITY/ SA intro credits.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Same. Ik heb elke GTA sinds de allereerste gespeeld vanaf het moment dat ze uit waren, en de naam "Obbe Vermeij" zegt me echt helemaal niks.
Ik geloof het best. Maar mij is het niet opgevallen of bijgebleven.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kijken mensen geen credits meer? Hij zit prominent in de GTA 3/VICE CITY/ SA intro credits.
En Obbe Vermeij is toch echt zo'n naam die opvalt tussen al die engelse namen
De nederlandse legende bij Rockstar
https://gamer.nl/nieuws/o(...)erlander-achter-gta/
Je wordt oudquote:Op dinsdag 5 december 2023 11:48 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind het tegenvallen. Ik voel de Rockstar magie niet. Het kan aan de editing liggen of aan de muziek. Iets pakt me niet, waarbij alle andere R* trailers dat wel deden.
Waarom zou ik naar de credits kijken? Als de credits komen is het tijd om na vele uren spelen even te ontspannen op de wcquote:Op dinsdag 5 december 2023 11:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kijken mensen geen credits meer? Hij zit prominent in de GTA 3/VICE CITY/ SA intro credits.
En Obbe Vermeij is toch echt zo'n naam die opvalt tussen al die engelse namen
De nederlandse legende bij Rockstar
https://gamer.nl/nieuws/o(...)erlander-achter-gta/
Nee. Heb wel wat beters te doenquote:
Dit gaat over de opening creditsquote:Op dinsdag 5 december 2023 11:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar de credits kijken? Als de credits komen is het tijd om na vele uren spelen even te ontspannen op de wc
Ik dat eerder beweerd zien worden maar ik heb van Rockstar alleen deze trailer gezien, verder heb ik echt nooit zoiets bevestigd gezien.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:59 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
GTA6 zou zich toch in een groot gebied met meerdere grote steden afspelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |