Ja de campaign was zeker goed maar ik ben teleurgesteld dat ze daarna alleen tijd hebben gestoken in de online multiplayer, iets dat mij niet zoveel boeit.quote:Op dinsdag 5 december 2023 07:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn was GTA 5 (de campaign) wel goed maar niet super bijzonder.
Aan de andere kant: Red Dead Redemption 2 was het echt waard om een console voor de halen. Dat was meer baanbrekend dan GTA5.
Veel (net name de auto's) schreeuwt pre-mobieltijdperk maar idd wel vreemd die verticale recording.quote:Op dinsdag 5 december 2023 07:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mensen speculeren ook over dat veel NPC's speciale reacties hebben als je ze gaat filmen met je tel. En dat lijkt me echt zeer toepasselijk hier.
Ik denk dat ze compleet aan de haal gaan met parodieen op bekende viral video's en de hele cultuur eromheen. Deze is al gevonden bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Deze post komt bij elke GTA weer terugquote:Op dinsdag 5 december 2023 07:37 schreef junkiesietze het volgende:
Ja godver, 2025 voor xbox en ps5. wanneer PC dan?
Daar was je in VC met een 20 seconde doorheenquote:Op dinsdag 5 december 2023 08:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat dit Starfish Island is.
RDR2 in modern timesquote:Op dinsdag 5 december 2023 08:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Als de drukte en chaos uit de trailer ook daadwerkelijk in het spel zitten, dan zal het baanbrekend zijn.
quote:Op dinsdag 5 december 2023 07:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mensen speculeren ook over dat veel NPC's speciale reacties hebben als je ze gaat filmen met je tel. En dat lijkt me echt zeer toepasselijk hier.
Ik denk dat ze compleet aan de haal gaan met parodieen op bekende viral video's en de hele cultuur eromheen. Deze is al gevonden bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Ik vind het nog lachwekkender dat je na 1 trailer al denkt te kunnen zeggen dat het een teleurstelling is.quote:Op dinsdag 5 december 2023 07:55 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Hahaha die discussie hier na 1 trailer “AlS hET jE nIeT bEvAlT kOoP jE hET tOcH nIeT”
zeker zo iemand die GTA 5 op alle generaties heeft gekocht![]()
Trailer ziet er wel prima uit, geen idee of het ingame is. Maarja ik ga er geen PS5 of Xbox voor kopen.
GTA5 was voor mij de hype al niet waard
Gewoon nu met al die sociale media, dat is toch wel overduidelijk?quote:Op dinsdag 5 december 2023 08:46 schreef Akathisia het volgende:
Maar in welke jaren speelt het zich af dan? Ik snap het niet
Heden. De mooie, nostalgische tijd dat GTA zich in het verleden afspeelt is - helaas - voorbij.quote:Op dinsdag 5 december 2023 08:46 schreef Akathisia het volgende:
Maar in welke jaren speelt het zich af dan? Ik snap het niet
Nogal overduidelijk ja.quote:Op dinsdag 5 december 2023 08:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Gewoon nu met al die sociale media, dat is toch wel overduidelijk?
Dat ze het zo snel offline halen zegt wel genoeg denk ik. Geen idee of je echt diepgaande gesprekken met de NPC's kunt voeren. Maar ik geloof wel dat NPC's meer zijn dan alleen een paar standaard zinnetjes.quote:Op dinsdag 5 december 2023 08:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Enige tijd geleden is er een mod uitgekomen voor GTAV op pc waarmee je interacties kon hebben met NPC’s door via de Mic met ze te praten en via ChatGPT antwoorden ze dan. Dat was echt zo fucking vet en iets later heeft Rockstar die mod offline gehaald. Speculaties kwamen er al snel dat Rockstar dit mogelijk in GTAVI zou stoppen. If only….
Duh, dat is GTA 'at its core'. Vond het al prachtig die stukken vet op het strand, twerkende sletten op het dak van de auto. Dat wijf inderdaad, die gast in de voortuin in een string het gras besproeien.quote:Op dinsdag 5 december 2023 07:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De witte Cheetah is een reference naar Vice City.quote:Op dinsdag 5 december 2023 08:50 schreef Akathisia het volgende:
Hmm ja, nu ik de trailer op pc kijk ipv halfslapend in bed is het wel duidelijker. Focusde me teveel op die witte Ferrari icm wat andere 80/90's auto's.
Ongefuckingtwijfeld.quote:Op dinsdag 5 december 2023 07:57 schreef KoningWouter het volgende:
Wat een vette trailer. Ga hem zeker halen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |