Die van gta 5 was ook grotendeels niet ingame.quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:13 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een enorm teleurstellende trailer.
Nietszeggende CG, lijkt absoluut niet ingame, 2025 dus nog twee jaar wachten fucking LMAO
wack ass song, heeft absoluut niet die Rockstar magie die de vorige trailers wel hadden.
Wat een domper
Oei.quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:18 schreef MMaRsu het volgende:
Game komt gewoon in oktober van volgend jaar uit
Geloof me nou maar
Kerstcadeau!quote:
Over een maand is het nog maar 1 jaar wachten.quote:
Nooit, net als RDR. #pcmasterracequote:Op dinsdag 5 december 2023 07:37 schreef junkiesietze het volgende:
Ja godver, 2025 voor xbox en ps5. wanneer PC dan?
Ja zat ik ook al aan te denken, is de meest logische tijd als je ook alle historische data ziet. Alles rond oktober dus nog een dikke 2 jaar wachten…quote:
Mensen speculeren ook over dat veel NPC's speciale reacties hebben als je ze gaat filmen met je tel. En dat lijkt me echt zeer toepasselijk hier.quote:Op dinsdag 5 december 2023 07:41 schreef Marsenal het volgende:
De drukte op straat en overal om je heen in die trailer, dat is wel echt next level.
GTA V is gemaakt op PS3 hardware, RDR2 is een PS4 game. Het is net alsof RockStar weet hoe je een grafisch indrukwekkende game moet maken die zijn tijd ver vooruit is. Om sceptici kan ik alleen maar lachen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 07:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nog een paar keer gekeken en lijkt me dat het meeste gewoon in-game is. Karakters zien er individueel even goed uit als de recente Cyberpunk expansion. En planten/natuur enzo hebben ze in RDR2 al perfect voor elkaar gekregen.
Het is vooral de hoeveelheid mensen en de diversiteit van de karakter modellen wat echt next-gen is. Maar niet perse onmogelijk denk ik.
Om eerlijk te zijn was GTA 5 (de campaign) wel goed maar niet super bijzonder.quote:Op dinsdag 5 december 2023 07:55 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Hahaha die discussie hier na 1 trailer “AlS hET jE nIeT bEvAlT kOoP jE hET tOcH nIeT”
zeker zo iemand die GTA 5 op alle generaties heeft gekocht![]()
Trailer ziet er wel prima uit, geen idee of het ingame is. Maarja ik ga er geen PS5 of Xbox voor kopen.
GTA5 was voor mij de hype al niet waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |