6 december 2023.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:51 schreef Momo het volgende:
Wat is een logica datum voor release GTA6, ongeveer een jaar later dan de trailer? Komt natuurlijk goed uit met kerst.
2 jaar.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:51 schreef Momo het volgende:
Wat is een logica datum voor release GTA6, ongeveer een jaar later dan de trailer? Komt natuurlijk goed uit met kerst.
Er zaten twee jaar tussen de eerste trailer en de release date van zowel GTA V als RDR2. Hoe bedoel je no way?quote:
My bad. Ik dacht dat het een jaartje was.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er zaten twee jaar tussen de eerste trailer en de release date van zowel GTA V als RDR2. Hoe bedoel je no way?
GTA V werd in de trailer eigenlijk geagendeerd voor spring 2013, het werd een half jaar later. RDR2 was voorzien voor fall 2017, het werd fall 2018.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:09 schreef Momo het volgende:
Even gekeken release GTA V was september 2013, trailer op YouTube november 2011
Aan de andere kant zit er wel 10 jaar tussen GTA 5 en 6. De "noodzaak" is bij de gamecommunity behoorlijk hoog. Om dan nog 2 jaar te moeten wachten zal een behoorlijke domper zijn.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
GTA V werd in de trailer eigenlijk geagendeerd voor spring 2013, het werd een half jaar later. RDR2 was voorzien voor fall 2017, het werd fall 2018.
Ook als er dinsdag in de trailer een datum genoemd wordt, zou ik er niet zo snel vanuit gaan.
100% mee eens, maar kwaliteit vraagt geduld. Keep your expectations low and you'll never be disappointed. Daarom ga ik uit van minimaal twee jaar, alles daaronder is een W.quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:52 schreef Rnie het volgende:
[..]
Aan de andere kant zit er wel 10 jaar tussen GTA 5 en 6. De "noodzaak" is bij de gamecommunity behoorlijk hoog. Om dan nog 2 jaar te moeten wachten zal een behoorlijke domper zijn.
Lijkt me ook. Nog 2 jaar uitstel is totaal niet meer geloofwaardigquote:Op zaterdag 2 december 2023 16:18 schreef MMaRsu het volgende:
Game komt gewoon in oktober van volgend jaar uit
Geloof me nou maar
Kwestie van goed optimaliseren. Een 1660 is geen beest natuurlijk, maar voor 1080p zou het wel voldoende moeten zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:37 schreef Masberum het volgende:
https://www.pcgamebenchmark.com/gta-6-system-requirements
Is die recommended videokaart eigenlijk niet wat laag? Zeker als het nog een jaar ofzo duurt voor het spel er is.. Of zegt dat niet zoveel?
Black Friday 2024. Verkocht als los en goedkoper in een bundel met een PS5.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:51 schreef Momo het volgende:
Omdat Take Two verwacht veel winst te maken in het financiele jaar 2024/25. Dat is van juli tot juli.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er zaten twee jaar tussen de eerste trailer en de release date van zowel GTA V als RDR2. Hoe bedoel je no way?
Dit lijkt me ook een beter uitgangspunt dan "de vorige keer 10 jaar geleden plaatste ze twee jaar tussen de trailer en release", alsof er een onwrikbare marketingsstrategie achter zit.quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:03 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Omdat Take Two verwacht veel winst te maken in het financiele jaar 2024/25. Dat is van juli tot juli.
Weer een kind inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |