Ja, maar als dit Starfish Island is zie ik geen Vercetti Estate.quote:Op dinsdag 5 december 2023 08:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Daar was je in VC met een 20 seconde doorheen
Hopelijk wel toffe verwijzingen naar VC.
Hij is al gereleased ;oquote:
quote:
Mooi, tijd voor RDR3.quote:Op dinsdag 5 december 2023 08:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
Besef mensen: GTA 7 komt niet voor 2037 uit ofzo
Wat is er precies weird? Dit lijkt me duidelijk in het heden af te spelen. De fashion, stijlen, etc zijn allemaal redelijk modern.quote:Op dinsdag 5 december 2023 08:06 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Veel (net name de auto's) schreeuwt pre-mobieltijdperk maar idd wel vreemd die verticale recording.
Oh zie nu ook dat eerdere stukje met live comments. Duidelijk social media.
Weird.
#147quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat is er precies weird? Dit lijkt me duidelijk in het heden af te spelen. De fashion, stijlen, etc zijn allemaal redelijk modern.
Daar valt toch geen zinnig antwoord op te geven?quote:Op dinsdag 5 december 2023 08:56 schreef Jor_Dii het volgende:
In hoeverre is een release tussen pak 'm beet oktober 2024 (alles zit mee en het spel is eerder klaar) en april 2025 realistisch?
Lijk me lente 2025 te worden. Aangezien Rockstar op een investeerders meeting had gezegd dat ze in boekjaar 2024 veel winst gaan maken. En dat boekjaar loopt tot lente 2025.quote:Op dinsdag 5 december 2023 08:56 schreef Jor_Dii het volgende:
In hoeverre is een release tussen pak 'm beet oktober 2024 (alles zit mee en het spel is eerder klaar) en april 2025 realistisch?
Weet ik, maar een release richting Q3-Q4 2025 is wel erg het geduld op de proef stellen, niet?quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:19 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Daar valt toch geen zinnig antwoord op te geven?
What we gonna do about it? Niet kopen omdat we lang hebben moeten wachten?quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Weet ik, maar een release richting Q3-Q4 2025 is wel erg het geduld op de proef stellen, niet?
Bovendien, het wachten begon al nadat ik GTA5 had uitgespeeld, 10 jaar geledenquote:
Klik gewoon op play in post #158quote:
Ja, eens. Het lijkt alleen lang omdat de interesse nu aangewakkerd is.quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Bovendien, het wachten begon al nadat ik GTA5 had uitgespeeld, 10 jaar geledenDie 1,5 jaar kan er nog wel bij.
Maar merk ook dat nu ik ouder aan het worden ben de jaren echt voorbij vliegen. Een jaar is niet eens zo heel lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |