Waarschijnlijk ook mensen voeren aan alligatorsquote:Op dinsdag 5 december 2023 00:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we vervelende influencers verminken. Net als Lazlow in GTA V
quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook mensen voeren aan alligators
Mooi!!!!! Ik vind alles mooiquote:
Dat kon in RDR2 ook alquote:Op dinsdag 5 december 2023 00:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook mensen voeren aan alligators
Florida Man - the gamequote:Op dinsdag 5 december 2023 00:34 schreef christmastsunami het volgende:
Leuk concept, maar we hebben helemaal niets gezien.
Nee kritiek mag idd nietquote:Op dinsdag 5 december 2023 00:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan koop je toch een ander spel
Als het je niet aan staat, dan koop je het spel nietquote:Op dinsdag 5 december 2023 00:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee kritiek mag idd niet
flikker toch een eind op man
Ik heb elke GTA gespeeld en gekocht sinds deel 1.
Deze trailer is het gewoon niet. Het heeft niks van die magische gevoelens die ik met Rockstar Games associeer.
GTA IV en GTA V announcement trailers hadden het wel. RDR2 ook.
Dit heeft het niet.
Was bij de eerste trailer van 5 ook niet.quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:34 schreef christmastsunami het volgende:
Leuk concept, maar we hebben helemaal niets gezien.
WTF, zero in game .
We zien hier meer dan de eerste GTA V trailer. We mogen dus blij zijnquote:Op dinsdag 5 december 2023 00:37 schreef Rnie het volgende:
[..]
Was bij de eerste trailer van 5 ook niet.
De trailer vind ik niks.quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als het je niet aan staat, dan koop je het spel niet
quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:37 schreef Rnie het volgende:
[..]
Was bij de eerste trailer van 5 ook niet.
?? we zien hier cutscenesquote:Op dinsdag 5 december 2023 00:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
We zien hier meer dan de eerste GTA V trailer. We mogen dus blij zijn
Dat weet je helemaal niet.quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit is allemaal ingame.
[..]
?? we zien hier cutscenes
Dat is toch duidelijk te zien? Het niveau van animaties, haren etc, aantal mensen dat is allemaal niet mogelijk op current gen hardware.quote:
Current gen is niet de PS2.quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk te zien? Het niveau van animaties, haren etc, aantal mensen dat is allemaal niet mogelijk op current gen hardware.
Laat maar, zal je wel blokkeren met jou valt geen discussie te voerenquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Laat maar, zal je wel blokkeren met jou valt geen discussie te voeren
Dat is een botquote:Op dinsdag 5 december 2023 00:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Laat maar, zal je wel blokkeren met jou valt geen discussie te voeren
Lekker nergens inhoudelijk op ingaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |