Ja! Hier: GTA VI TRAILER LEAKquote:Op maandag 4 december 2023 19:57 schreef H0D3NPYL het volgende:
Was al gelekt hoorde ik. Iemand linkje?
Toen de vorige GTA uitkwam was dit grapje al niet leuk meerquote:Op maandag 4 december 2023 19:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja! Hier: GTA VI TRAILER LEAK
Maar ik weet niet of het echt is
quote:Op maandag 4 december 2023 20:01 schreef Erasmus het volgende:
Ik zou het zo baas vinden als ze dit nummer zouden gebruiken voor de trailer:
Maar zal vast niet
quote:Op maandag 4 december 2023 20:01 schreef Erasmus het volgende:
Maar zal vast niet
Shit.....godverdegodverdegodverdegodverquote:Op maandag 4 december 2023 19:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja! Hier: GTA VI TRAILER LEAK
Maar ik weet niet of het echt is
quote:Op maandag 4 december 2023 20:13 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Shit.....godverdegodverdegodverdegodver
Zou nu kamer vragen krijgenquote:Op maandag 4 december 2023 20:15 schreef Zipportal het volgende:
Dit blijft toch genot. @:powerloungen
Dat van een jaren '80 thema was niet bevestigd toch? Dus doe mij voorlopig maar maximale nostalgia bait.quote:Op maandag 4 december 2023 20:01 schreef Erasmus het volgende:
Maar zal vast niet
Nee, deze. Gewoon van Rockstar zelf en niet die doorlink IGN rommel.quote:
Ik ga hem samen met TGG kijken morgenquote:Op maandag 4 december 2023 20:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, deze. Gewoon van Rockstar zelf en niet die doorlink IGN rommel.
quote:Now in the street, there is violence
And a lots of work to be done
No place to hang out the washin'
And I can't blame all on the sun, oh no
hergebruiken van nummers doen ze niet thoquote:Op maandag 4 december 2023 23:08 schreef Momo het volgende:
Of een nummer van Vice City radio, deze heeft 44 miljoen views op YouTube en eerste nummer op Flash FM van toen
quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:01 schreef Gehrman het volgende:
Trailer is ook al gelekt nu. Release staat voor 2025.
Ik vind het juist een hele coole trailer!!!! Wat een vibequote:Op dinsdag 5 december 2023 00:13 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een enorm teleurstellende trailer.
Nietszeggende CG, lijkt absoluut niet ingame, 2025 dus nog twee jaar wachten fucking LMAO
wack ass song, heeft absoluut niet die Rockstar magie die de vorige trailers wel hadden.
Wat een domper
Ik hou van Tom Petty. Running down a dream heb ik zovaak geluisterd dat het niet meer leuk is.quote:
Dan koop je toch een ander spelquote:Op dinsdag 5 december 2023 00:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik hou van Tom Petty. Running down a dream heb ik zovaak geluisterd dat het niet meer leuk is.
Maar dit was wack en underwhelming.
Hier een trailer, veel plezier met 2 jaar wachten
wat de neuk is de point
North Yankton dlcquote:Op dinsdag 5 december 2023 00:24 schreef Elan het volgende:
Nog twee jaar wachten. Beter gooien En nog wat goede content en dlc er uit voor 5.
In mijn ogen laat deze trailer de totale GEKTE van Miami icm alle wacko's en de eindeloze "social-media bullshit" in onze samenleving zien. Lucy en Jason proberen daar, op hun manier, een soort van weg in te vinden.quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik hou van Tom Petty. Running down a dream heb ik zovaak geluisterd dat het niet meer leuk is.
Maar dit was wack en underwhelming.
Hier een trailer, veel plezier met 2 jaar wachten
wat de neuk is de point
Hopelijk kunnen we vervelende influencers verminken. Net als Lazlow in GTA Vquote:Op dinsdag 5 december 2023 00:23 schreef Momo het volgende:
Social media gaat zo te zien ook belangrijk zijn
Waarschijnlijk ook mensen voeren aan alligatorsquote:Op dinsdag 5 december 2023 00:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we vervelende influencers verminken. Net als Lazlow in GTA V
quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook mensen voeren aan alligators
Mooi!!!!! Ik vind alles mooiquote:
Dat kon in RDR2 ook alquote:Op dinsdag 5 december 2023 00:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook mensen voeren aan alligators
Florida Man - the gamequote:Op dinsdag 5 december 2023 00:34 schreef christmastsunami het volgende:
Leuk concept, maar we hebben helemaal niets gezien.
Nee kritiek mag idd nietquote:Op dinsdag 5 december 2023 00:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan koop je toch een ander spel
Als het je niet aan staat, dan koop je het spel nietquote:Op dinsdag 5 december 2023 00:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee kritiek mag idd niet
flikker toch een eind op man
Ik heb elke GTA gespeeld en gekocht sinds deel 1.
Deze trailer is het gewoon niet. Het heeft niks van die magische gevoelens die ik met Rockstar Games associeer.
GTA IV en GTA V announcement trailers hadden het wel. RDR2 ook.
Dit heeft het niet.
Was bij de eerste trailer van 5 ook niet.quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:34 schreef christmastsunami het volgende:
Leuk concept, maar we hebben helemaal niets gezien.
WTF, zero in game .
We zien hier meer dan de eerste GTA V trailer. We mogen dus blij zijnquote:Op dinsdag 5 december 2023 00:37 schreef Rnie het volgende:
[..]
Was bij de eerste trailer van 5 ook niet.
De trailer vind ik niks.quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als het je niet aan staat, dan koop je het spel niet
quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:37 schreef Rnie het volgende:
[..]
Was bij de eerste trailer van 5 ook niet.
?? we zien hier cutscenesquote:Op dinsdag 5 december 2023 00:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
We zien hier meer dan de eerste GTA V trailer. We mogen dus blij zijn
Dat weet je helemaal niet.quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit is allemaal ingame.
[..]
?? we zien hier cutscenes
Dat is toch duidelijk te zien? Het niveau van animaties, haren etc, aantal mensen dat is allemaal niet mogelijk op current gen hardware.quote:
Current gen is niet de PS2.quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk te zien? Het niveau van animaties, haren etc, aantal mensen dat is allemaal niet mogelijk op current gen hardware.
Laat maar, zal je wel blokkeren met jou valt geen discussie te voerenquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Laat maar, zal je wel blokkeren met jou valt geen discussie te voeren
Dat is een botquote:Op dinsdag 5 december 2023 00:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Laat maar, zal je wel blokkeren met jou valt geen discussie te voeren
Lekker nergens inhoudelijk op ingaan
Hoe is de eerste trailer van 5 ingame?quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit is allemaal ingame.
[..]
?? we zien hier cutscenes
Blije veilige geforceerde humorquote:Op dinsdag 5 december 2023 00:44 schreef PSVCL het volgende:
GTA5 >
Debiele trailer. Dat wordt de story mode overslaan en wachten op gta6 online.
Het ziet er precies zo uit als op de PS3, maar dan vanuit cinematische hoekjes.quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:47 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hoe is de eerste trailer van 5 ingame?Het waren allemaal sfeershots die vele malen beter waren dan tijdens de release op de PS3. Het is praktisch hetzelfde.
Lees eerst even voordat je wat post. Volgens mij ben je met jezelf aan het discusseren.quote:Op dinsdag 5 december 2023 01:06 schreef MMaRsu het volgende:
Sorry to burst your bubble maar dit zijn gewoon bullshots.
Als je de GTA V announcement trailer bekijkt dan zie je dat dit niet het geval is.quote:Op dinsdag 5 december 2023 01:28 schreef Rnie het volgende:
[..]
Lees eerst even voordat je wat post. Volgens mij ben je met jezelf aan het discusseren.Jij claimt dat er in de GTA 5 trailer geen "bullshots" zitten, ik claim dat wel. Net zoals er in deze trailer bullshots zitten.
Nog niet misschienquote:Op dinsdag 5 december 2023 01:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Alles in GTA V announcement trailer zit gewoon ingame in het spel.
Zoals wat niet dan? Ik heb die trailer wel duizend x bekeken voor de launch. Laat me ff wat screenshots zien wat er niet in zit? Het enige wat ze eruit hebben gehaald zijn wat bomen en vegatatie zoals bosjes. De palmbomen zijn ook anders. Voor de rest is het 1 op 1 met het uiteindelijke spel.quote:
Draaien er weleens vrouwen om als mannen aan het joggen zijn? En dan naar elkaar lachen?quote:Op dinsdag 5 december 2023 01:33 schreef MMaRsu het volgende:
Zoals wat niet dan? Ik heb die trailer wel duizend x bekeken voor de launch. Laat me ff wat screenshots zien wat er niet in zit? Het enige wat ze eruit hebben gehaald zijn wat bomen en vegatatie zoals bosjes. De palmbomen zijn ook anders. Voor de rest is het 1 op 1 met het uiteindelijke spel.
Je hebt gelijk, dat soort animaties zitten er ook idd niet in.quote:Op dinsdag 5 december 2023 01:37 schreef Rnie het volgende:
[..]
Draaien er weleens vrouwen om als mannen aan het joggen zijn? En dan naar elkaar lachen?
Reageren mensen met een zwak handje naar bedelende zwervers?
Als een vliegtuig overvliegt, hoesten dan mensen omdat ze stof in hun porem krijgen?
quote:NEW YORK--(BUSINESS WIRE)--Dec. 4, 2023-- Rockstar Games®, a publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), is proud to announce that Grand Theft Auto VI is coming to PlayStation® 5 computer entertainment systems and Xbox Series X|S games and entertainment systems in 2025.
Ik vermoed dat de rekenkracht van de PS5 maximaal benut wordt icm de rekenkracht van online servers die zaken als crowd density en eventuele procedual generation (voor het betreden van ruimtes icm interieur) kunnen oplossen. Je zou dan in theorie altijd online moeten zijn om ook de single player modus te spelen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 01:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat soort animaties zitten er ook idd niet in.
Daarom heb ik er een hard hoofd in dat de dingen die we in deze trailer zien ook terug gaan komen.
Crowd density/details/animaties lijken te veel voor current gen
Heb je weleens de Matrix demo gezien? Op de PS5? Die graphics zijn echt batshit insane.quote:Op dinsdag 5 december 2023 02:01 schreef SoldMayor het volgende:
Ik vraag me ook af of de huidige consoles dit aankunnen. Aan de andere kant RDR2 op de xbox one en ps4 was ook debiel mooi en is zelfs nu nog steeds mooi. En zijn verder ook maar weinig dit soort open wereld games om te vergelijken en te kunnen zien wat de consoles nu echt kunnen.
Verder een goede trailer met alles er op en er aan. Niet de beste trailer ooit maar toch.
Ja zelfs gespeeld op de series x.quote:Op dinsdag 5 december 2023 02:01 schreef Rnie het volgende:
[..]
Heb je weleens de Matrix demo gezien? Op de PS5? Die graphics zijn echt batshit insane.
Nee, maar het laat wel het potentieel zien op de PS5. 100% dat GTA6 gelijkwaardig is wat betreft graphics. Daarom is mijn vermoeden dat randzaken op de een of andere manier gesideload worden, als een soort van mix tussen je PS5 en een server.quote:Op dinsdag 5 december 2023 02:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja zelfs gespeeld op de series x.
Dat was wel hele dikke shit hoor
Maar nog geen volledige game.
Ze gebruiken next gen RAGE, geen UE5, maar zal ongetwijfeld vergelijkbaar zijn.quote:Op dinsdag 5 december 2023 02:12 schreef Gehrman het volgende:
Trailer ziet er wel vet uit hoor. Meer dan dit had ik er ook niet van verwacht. Rockstar komt altijd eerst met een sfeer trailer en later pas met een gameplay trailer.
Deze game wordt in Unreal 5 gebouwd dus dit zou best representatief kunnen zijn voor de PS5.
Ah ik dacht ergens Unreal 5 gehoord te hebben. Maar ik denk wel dat dit enigszins dicht in de buurt van de ingame graphics zal zitten. Als het er een stuk minder uitziet kunnen ze op een shitstorm rekenen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 02:18 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ze gebruiken next gen RAGE, geen UE5, maar zal ongetwijfeld vergelijkbaar zijn.
Dat gaat dus niet gebeuren.quote:Op dinsdag 5 december 2023 01:51 schreef Rnie het volgende:
S5 maximaal benut wordt icm de rekenkracht van online servers die zaken als crowd density en eventuele procedual generation (voor het betreden van ruimtes icm interieur) kunnen oplossen. Je zou dan in theorie altijd online moeten zijn om ook de single player modus te spelen.
Dat is een tech demo, geen spel.quote:Op dinsdag 5 december 2023 02:01 schreef Rnie het volgende:
[..]
Heb je weleens de Matrix demo gezien? Op de PS5? Die graphics zijn echt batshit insane.
Omdat miljoenen mensen alleen de campaign spelen, en niet iedereen toegang heeft tot internet 24/7?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |