SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op donderdag 16 november 2023 08:44 schreef Friday12 het volgende:
Doe eens rustig dan was al nieuwe aan het maken
quote:Op donderdag 16 november 2023 08:46 schreef Friday12 het volgende:
En ik had een goede titel ipv dit gedrocht
quote:
Topic kapersquote:
Done! Net even GTA V gespeeld in de bus. Je merkt dat er iets meer latency is en de verbinding is niet heel stabiel tijdens het rijden. Als de bus stilstaat op het station of bij een bushalte gaat het prima. Maar tijdens het rijden heb ik 2x gehad dat het scherm een fractie van een seconde bevroor en ook enkele keren een flinke drop in beeldkwaliteit. Voor in het OV is hij dus minder geschikt.quote:Op woensdag 15 november 2023 15:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ga hem morgenochtend ook even proberen in het OV met mijn mobiel als hotspot
quote:
quote:
quote:
is het ding niet meer bedoeld voor een stabiel wifi-netwerk? Dus dat je in je nest nog kunt gamen?quote:Op donderdag 16 november 2023 09:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Done! Net even GTA V gespeeld in de bus. Je merkt dat er iets meer latency is en de verbinding is niet heel stabiel tijdens het rijden. Als de bus stilstaat op het station of bij een bushalte gaat het prima. Maar tijdens het rijden heb ik 2x gehad dat het scherm een fractie van een seconde bevroor en ook enkele keren een flinke drop in beeldkwaliteit. Voor in het OV is hij dus minder geschikt.
Ja. Je moet echt een stabiele wifi hebbenquote:Op donderdag 16 november 2023 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
is het ding niet meer bedoeld voor een stabiel wifi-netwerk? Dus dat je in je nest nog kunt gamen?
quote:Op donderdag 16 november 2023 09:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Je moet echt een stabiele wifi hebbenAl had ik wel gehoopt dat het zou lukken om af en toe onderweg te gamen
Een mobiele hotspot icm de Portal is sowieso niet aan te raden. Ik heb er 2,7gb doorheen gejast in iets meer dan een half uur
Ja dat heb ik dus nietquote:
Of hij was op de achtergrond iets aan het downloaden. Zie 6:20quote:Op donderdag 16 november 2023 08:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Op zijn telefoon ja maar zijn ps5 zit ook op wifi.
Er zit een musical scene in Alan wake 2?quote:
Hmm, sinds gister hier ook een Portal, leuk ding dat lekker werkt thuis.quote:Op donderdag 16 november 2023 09:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Of hij was op de achtergrond iets aan het downloaden. Zie 6:20
Sowieso, het is dat Baldur's Gate 3 zo fucking goed is anders was Alan Wake 2 mijn GOTY.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zit een musical scene in Alan wake 2?
Oke, hij stond al op de lijst, maar nu schuift ie omhoog.
Ben je een beetje bekend met Dungeons and Dragons? Met de opzet, hoe het speelt etc.?quote:Op donderdag 16 november 2023 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Baldur's Gate 3 wil ik ook nog spelen jaAlleen benieuwd of ik het leuk ga vinden
Nee helemaal niet, weet alleen dat het vooral met dobbelstenen gedaan wordtquote:Op donderdag 16 november 2023 13:52 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ben je een beetje bekend met Dungeons and Dragons? Met de opzet, hoe het speelt etc.?
Ah dan weet ik niet of het wat voor je is. Het is voor nieuwkomers best lastig in te komen denk ik.quote:Op donderdag 16 november 2023 13:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, weet alleen dat het vooral met dobbelstenen gedaan wordt
Misschien eens doen. Een vriend van me is ook met BG3 bezig en die is ook helemaal niet bekend met D&D. Hij is wel erg lyrisch over de game. Zal hem nog eens polsenquote:Op donderdag 16 november 2023 14:07 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ah dan weet ik niet of het wat voor je is. Het is voor nieuwkomers best lastig in te komen denk ik.
Ik ben zelf paar maanden terug begonnen met Dungeons and Dragons en heb na 12 uur de eerste campagne bijna af en zelf nu vind ik het nog lastig af en toe met de 1001 mechanics die er zijn.Maar als het eenmaal klikt is het misschien wel een van de beste RPG's ooit.
Divinity Original Sin en Divinity Original Sin 2 zijn van dezelfde studio, misschien eerst die voor een prikkie scoren?
Welke "eerste campagne" doe je?quote:Op donderdag 16 november 2023 14:07 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ah dan weet ik niet of het wat voor je is. Het is voor nieuwkomers best lastig in te komen denk ik.
Ik ben zelf paar maanden terug begonnen met Dungeons and Dragons en heb na 12 uur de eerste campagne bijna af en zelf nu vind ik het nog lastig af en toe met de 1001 mechanics die er zijn.Maar als het eenmaal klikt is het misschien wel een van de beste RPG's ooit.
Divinity Original Sin en Divinity Original Sin 2 zijn van dezelfde studio, misschien eerst die voor een prikkie scoren?
quote:Op donderdag 16 november 2023 12:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hmm, sinds gister hier ook een Portal, leuk ding dat lekker werkt thuis.
NBA, GT 7, Gta 5 en Cyberpunkt loopt goed
We spelen nu “Dragons of Stormwreck Isle” van de 2019 starter set en ik heb “Dragon of Icespire Peak” van de essential kit voor daarna.quote:Op donderdag 16 november 2023 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welke "eerste campagne" doe je?
(ik spele in 2 groepen en ben DM voor 3)
Ah ja, da's de enige starter set die ik nog niet heb gedaan (is de laatste).quote:Op donderdag 16 november 2023 19:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
We spelen nu “Dragons of Stormwreck Isle” van de 2019 starter set en ik heb “Dragon of Icespire Peak” van de essential kit voor daarna.
Stormwreck heeft 5 ingevulde character sheets en met Icespire heb je 5 blanco sheets die je zelf moet maken.
Serie met kuteinde, mag ik mijn kijktijd terugquote:
Ik claim ze, maar doe er geen reet mee omdat het zo matig isquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:46 schreef Kickinalfa het volgende:
Dat ps plus presteert het ook om steeds matiger te zijn elke maand,
Ik claim ze ook wel, heb zelfs de ps plus extra variant (lekker makkelijk voor de kinderen, en voorheen zat er weleens een goede titel tussen), maar de afgelopen maanden is het echt weggegooid geld.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik claim ze, maar doe er geen reet mee omdat het zo matig is
Zoals altijd met sony: het nieuwe is er af, mensen hebben het gekocht/geabonneerd en nu verzaken ze weer. PSP/Vita/VR all over again.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:19 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik claim ze ook wel, heb zelfs de ps plus extra variant (lekker makkelijk voor de kinderen, en voorheen zat er weleens een goede titel tussen), maar de afgelopen maanden is het echt weggegooid geld.
Ik heb hem bij bol.com voor 429 besteld, morgen binnenquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, PS5 Disc Edition besteld, maandag binnen
Ja dat. BG3, multiplayer, enige reden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:21 schreef Pheno het volgende:
Het kutte is alleen dat je ps plus moet hebben voor multiplayer, maar dan maar de goedkoopste versie genomen, want ja, het is toch ruk
Ja ik ookquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb hem bij bol.com voor 429 besteld, morgen binnen
Divine Divinity 2 hier. EN FFXIV natuurlijk. Maar die ga ik migreren naar xbox wanneer het kan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat. BG3, multiplayer, enige reden.
Maar verder doe ik er niks mee.
Bestaat nietquote:
In de volksmond welquote:
Zelf nog niet met BG3 begonnen?quote:
Nee, ik raak amper games aan. Divinity alleen op zondagavond, gameavond.quote:
Beste ooit.quote:Op vrijdag 17 november 2023 12:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wel zin om in Bloodborne te duiken
Nee, deze volksmond kent 'm ook nietquote:
Original Sin 1 (enhanced edition) kan nog prima. @Kaneelstokje speelt die nog wel eens volgens mij. Divine Divinity (1) is te oudquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, deze volksmond kent 'm ook niet
Maar ik gok Divinity: Original Sin 2.
Zou deel 1 nog de moeite waard zijn, of is die echt verouderd?
@Ang3lquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Original Sin 1 (enhanced edition) kan nog prima. @:Kaneelstokje speelt die nog wel eens volgens mij. Divine Divinity (1) is te oud
Het probleem is vooral dat TLOU Part 2 er al goed uitzag. TLOU Part 1 (Remake) zag er ook ontzettend vergelijkbaar uit als deeltje 2. Nu ziet alles er weer hetzelfde uit met meer detail en dat het goed loopt op de PS5 met Dual Sense-support.quote:
Het eerste deel vond ik echt geweldig. Deel 2 is eigenlijk iets wat je zelden ziet. Gameplay was echt geweldig. Verhaal niet echt waar ik blij van werd, maar nog steeds enorm benieuwd naar het vervolg.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
TLOU heeft me echt nooit kunnen boeien.
Waar is days gone 2quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het eerste deel vond ik echt geweldig. Deel 2 is eigenlijk iets wat je zelden ziet. Gameplay was echt geweldig. Verhaal niet echt waar ik blij van werd, maar nog steeds enorm benieuwd naar het vervolg.
Huh echt?quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
DIE KRIJGEN WE NOOIT MEER![]()
Woke recensies GENOT
Ja maar Sony vond het niet goed genoeg verkopen. Was echt vet spelquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Huh echt?
Vond dat een vette nieuwe IP
“Slechte” recensies, was nog in de tijd dat alles meer dan een 8 kreeg bij SOONY.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Huh echt?
Vond dat een vette nieuwe IP
quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja maar Sony vond het niet goed genoeg verkopen. Was echt vet spel
wtfquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
“Slechte” recensies, was nog in de tijd dat alles meer dan een 8 kreeg bij SOONY.
Daarnaast verkocht het spel minder dan andere exclusives.
Uiteindelijk verkocht het spel prima. Via patches werd de game flink beter. Een boze witte biker die een vrouw onvriendelijk grapje maakt. Het spel kwam te laat op gang. Uiteindelijk was het een geweldige game.
De zessen en onvoldoendes plus de te hoog verwachte sales vermoorden de sequel.
Ze zijn nu bezig met een nieuwe IP en ze hebben als het goed is dingen gebruikt voor Days Gone.quote:
Wat heb je nu? Extra is eigenlijk grotendeels goed genoeg.quote:Op zondag 19 november 2023 20:35 schreef superniger het volgende:
Ik overweeg de black friday premium upgrade aanbieding.
15 euro voor de resterende 290 dagen.
Ik heb nu alleen extra.quote:Op zondag 19 november 2023 21:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wat heb je nu? Extra is eigenlijk grotendeels goed genoeg.
Nou instap heb ik niet nodig, want 2 g4espeeld en nu BG3.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
@:Ang3l
D:OS 1 EE is prima te spelen. Erg leuk, goede instap.
Ook te doen zonder dat je een min-max'er bent.
Veel leuke, diverse quests.
Ik vond 1 mechanisme bij deel 2 wel echt zo vet:quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het eerste deel vond ik echt geweldig. Deel 2 is eigenlijk iets wat je zelden ziet. Gameplay was echt geweldig. Verhaal niet echt waar ik blij van werd, maar nog steeds enorm benieuwd naar het vervolg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Hallo, ik ben best wel woke en ik heb genoten van die hete biker hoor!quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
“Slechte” recensies, was nog in de tijd dat alles meer dan een 8 kreeg bij SOONY.
Daarnaast verkocht het spel minder dan andere exclusives.
Uiteindelijk verkocht het spel prima. Via patches werd de game flink beter. Een boze witte biker die een vrouw onvriendelijk grapje maakt. Het spel kwam te laat op gang. Uiteindelijk was het een geweldige game.
De zessen en onvoldoendes plus de te hoog verwachte sales vermoorden de sequel.
Betah. Wat ga je als eerste spelen?quote:Op maandag 20 november 2023 11:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hij is binnen! Doos van Bol was wel geplet maar de doos van de PS5 zelf is intact. Straks eens uitpakken
Astrobot natuurlijk. Heerlijk throwback en intro in alles PS5quote:Op maandag 20 november 2023 12:11 schreef Drankster het volgende:
[..]
Betah. Wat ga je als eerste spelen?
Geen idee, maar de kans is groot dat Bloodborne er eerst in gaatquote:Op maandag 20 november 2023 12:11 schreef Drankster het volgende:
[..]
Betah. Wat ga je als eerste spelen?
Ah ja natuurlijk! @TheStigsDutchCousin Dit is het enige juiste antwoord.quote:Op maandag 20 november 2023 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Astrobot natuurlijk. Heerlijk throwback en intro in alles PS5
quote:Op maandag 20 november 2023 12:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ah ja natuurlijk! @:TheStigsDutchCousin Dit is het enige juiste antwoord.
Bloodborne is de beste tweede.
knack > astrobotquote:Op maandag 20 november 2023 12:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ah ja natuurlijk! @:TheStigsDutchCousin Dit is het enige juiste antwoord.
Bloodborne is de beste tweede.
Heb daar wel platinum trophy gehaald.quote:Op maandag 20 november 2023 20:27 schreef Document1 het volgende:
Astrobot 6 minuten gedaan toen was ik er wel klaar mee.
Bro forcequote:Op woensdag 22 november 2023 12:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Heb daar wel platinum trophy gehaald.
Was vrij makkelijk, en de speed runs waren wel lachen.
Gister Broforce gekocht voor 2.99
Zijn die games wel goed voor je bloeddruk?quote:Op woensdag 22 november 2023 12:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik moet echt weer Bloodborne leren spelen![]()
Heb je de AVGN games ook een kans gegeven?quote:
Eerder bloeddruk dan controllersquote:Op woensdag 22 november 2023 12:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zijn die games wel goed voor je bloeddruk?
Of voor je controllers?
Die is gaafquote:
Wat is het antwoord?quote:
Bij mij gingen er in het verleden heel wat controllers door heenquote:Op woensdag 22 november 2023 12:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerder bloeddruk dan controllers
Lies of P ging eigenlijk best goed, maar Bloodborne is van hele andere orde
Ik vind hem goed in de hand liggen. Maar ik ga vanavond weer fris beginnen aan Bloodborne. En kijken hoe het gaat. Accepteren dat ik vaak dood zal gaan. En proberen de mechanics onder de knie te krijgen.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Bij mij gingen er in het verleden heel wat controllers door heen![]()
Vooral de de PS2 en PS3 waren niet heel sterk haha.
PS5 voelt stuk steviger in de handen moet ik zeggen.
quote:Op woensdag 22 november 2023 12:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar ik ga vanavond weer fris beginnen aan Bloodborne. En kijken hoe het gaat. Accepteren dat ik vaak dood zal gaan. En proberen de mechanics onder de knie te krijgen.
Dat lijkt me ook wel magisch jaquote:Op woensdag 22 november 2023 14:17 schreef Drankster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat ik zou doen om Bloodborne en Sekiro weer voor het eerst te kunnen ervaren.![]()
![]()
bol.com ook ja?quote:Op donderdag 23 november 2023 14:25 schreef YourCaptor het volgende:
Net te laat besloten dat ik de PS5 disc-versie wel wilde hebben voor de aanbiedingsprijs; overal ausverkauft. Zie nu wel dat de slim versie op Intertoys staat. Hopelijk snel ook bij andere winkels en heeeeeel misschien een mooie korting nog voor morgen/cyberweek/cyberMonday?Anders gewoon binnenkort halen.
Boeie, @YourCaptor hoeft die game niet te downloaden tochquote:Op donderdag 23 november 2023 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
bol.com ook ja?
Deze is er nog:
https://www.bol.com/nl/nl(...)Q_0_8.9.ProductTitle
Maar dan moet je van Fifa houden
Ik was er op tijd bijquote:Op donderdag 23 november 2023 14:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Boeie, @:yourcaptor hoeft die game niet te downloaden toch
495 is goeie deal. de losse ps5 zonder Fifa kost zo'n 540 bij BolHerstel, die is zelfs uitverkocht met zijn hogere prijs
Thanks! Het is de launch. Zal je zien dat de slim volgende week in de aanbieding isquote:Op donderdag 23 november 2023 16:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
gefeliciteerd alvast met je ps5! launch of slim?
Horizon Forbidden West en Spider-Man 2 GENOTquote:Op donderdag 23 november 2023 20:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vanmiddag God of War Ragnarok uitgespeeld. Het einde was gaaf maar voelde minder epic aan dan ik had verwacht. Wel een goede game, nu nog alle postgame content doen.
Ik kreeg zojuist The Nioh Collection binnenquote:Op vrijdag 24 november 2023 12:58 schreef DKUp het volgende:
Black Friday Genot
The Last of Us Part I
Dead Island 2 Day One Edition
The Crew Motorfest Special Edition
Assassin’s Creed Mirage Deluxe Edition
Super Mario Bros. Wonder (Switch)
AC stopte met leuk zijn IMO na Black Flag.quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:09 schreef Questular het volgende:
Assassin's Creed Odyssey geprobeerd, maar wat een ruk dialogen heeft die game.
Het is niet alleen AC.quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
AC stopte met leuk zijn IMO na Black Flag.
Hij is weer goedkoop bij de Wehkamp https://nl.pepper.com/aan(...)-disc-edition-296815quote:Op donderdag 23 november 2023 14:50 schreef YourCaptor het volgende:
Ja dat is af en toe best bijzonder![]()
Ik hoef Fifa niet nee. Als ik dan toch iets meer betaal, dan nog maar beetje erbij om die slim te hebben. En hopelijk komt die snel beschikbaar met hopelijk nog wat korting.
Was een paar weken geleden weer met HFW begonnen, tijdens de release al gehaald maar ik kwam er toen niet in. Maar was nog wel de PS4 versie, gelukkig kun je die gratis upgraden naar de PS5 versiequote:Op vrijdag 24 november 2023 12:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Horizon Forbidden West en Spider-Man 2 GENOT
Thanks, ik was inmiddels geslaagd en er is er eentje onderweg.quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is weer goedkoop bij de Wehkamp https://nl.pepper.com/aan(...)-disc-edition-296815
Forbidden West is wel de mooiste openwereld game die ik ooit heb gespeeld.quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was een paar weken geleden weer met HFW begonnen, tijdens de release al gehaald maar ik kwam er toen niet in. Maar was nog wel de PS4 versie, gelukkig kun je die gratis upgraden naar de PS5 versie. En je kan ook gewoon je savegame overzetten, dat scheelt een hoop frustratie
Die gaat ook op mijn 2024 lijstje. Heb die al een paar jaar in de kast liggen nu.quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kreeg zojuist The Nioh Collection binnen
Die nieuwe Prince of Persia lijkt me wel tof!quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het is niet alleen AC.
Het is in mijn ogen Ubisoft.
Hun assets raken een beetje op, en in veel Ubisoft games merk je gewoon dezelfde animatie en reactie van characters.
Zit ook in PS+ Extra (de GPU van PlayStation), net zoals de meeste Sony first party titels dus ik zou dat aanbod ook nog effe checken als ik jou was.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Binnenkort eens FF7 Intergrade op de kop tikken ook.
Gratis als je FF7 Rebirth digitaal koopt en bij PS Plus Extra inderdaad.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Binnenkort eens FF7 Intergrade op de kop tikken ook.
quote:Op zaterdag 25 november 2023 22:40 schreef YourCaptor het volgende:
Mijn PS5 is vandaag binnen gekomen![]()
Die hele opsomming is niet vergelijkbaarquote:Op zondag 26 november 2023 17:41 schreef superniger het volgende:
Is Ghost of Tsushima vergelijkbaar met Horizon/Assasins Creed/Spider-Man/The witcher?
Assassin’s Creed vooral. Daarom noem ik het al jaren AC Japanquote:Op zondag 26 november 2023 17:41 schreef superniger het volgende:
Is Ghost of Tsushima vergelijkbaar met Horizon/Assasins Creed/Spider-Man/The witcher?
Dat wordt lastig volgend jaarquote:Op zondag 26 november 2023 18:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Assassin’s Creed vooral. Daarom noem ik het al jaren AC Japan![]()
AC Red is de code naam.quote:
Ik hoop het, het zou de eerste AC zijn die ik wil proberen na Black Flag.quote:Op zondag 26 november 2023 18:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
AC Red is de code naam.
https://insider-gaming.com/assassins-creed-red-yasuke/
Denk dat dit leuk wel leuk kan worden
Odyssey is ook geweldig met KassandraGODIN.quote:Op zondag 26 november 2023 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop het, het zou de eerste AC zijn die ik wil proberen na Black Flag.
Eivor is sexy, Kassandra is leuk.quote:Op zondag 26 november 2023 18:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Odyssey is ook geweldig met KassandraGODIN.
Zeiklul Bayek/bitch Aya en saaie Eivor zal ik niet meer missen.
Het meest vergelijkbaar?quote:Op zondag 26 november 2023 17:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die hele opsomming is niet vergelijkbaar![]()
Maar het meest vergelijkbaar is assassin's creed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Als eerst je vitality naar 20/25 brengen: hoe meer HP je hebt hoe meer klappen je kan vangen. Parry systeem met je pistol onder knie krijgen zodat je visceral attacks kan geven. Verder altijd proberen te backstabben.quote:Op maandag 27 november 2023 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hebben jullie tips voor een Bloodborne-groentje?
Ik twijfel nog tussen de saw blade en bijl. Want extra damage tegen beasts is wel interessant.quote:Op maandag 27 november 2023 12:13 schreef Drankster het volgende:
[..]
Als eerst je vitality naar 20/25 brengen: hoe meer HP je hebt hoe meer klappen je kan vangen. Parry systeem met je pistol onder knie krijgen zodat je visceral attacks kan geven. Verder altijd proberen te backstabben.
Wel begin wapen heb gekozen? Ik ben zelf groot fan van de bijl. Vooral tijdens je combo switchen met L1 is echt fantastisch.
Trial and error. Lekker alle mogelijke combinaties proberen.quote:Op maandag 27 november 2023 12:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen de saw blade en bijl. Want extra damage tegen beasts is wel interessant.
Whehehe, thanksquote:Op maandag 27 november 2023 12:26 schreef Drankster het volgende:
[..]
Trial and error. Lekker alle mogelijke combinaties proberen.
Mocht je vast zitten bij een boss dan kan je me altijd summonen.
Ik dacht van wel. Daarvoor is de doll niet aanspreekbaar.quote:Op maandag 27 november 2023 12:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Whehehe, thanksEerst gewoon eens de boel verkennen. Klopt het dat je pas kan levellen na Cleric Beast?
Ik ga ervoor. Beetje uitdaging is goed. Alleen zorgen dat ik mijn geduld niet verliesquote:Op maandag 27 november 2023 12:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik dacht van wel. Daarvoor is de doll niet aanspreekbaar.
Baldur’s Gate 3, Alan Wake IIquote:Op dinsdag 28 november 2023 19:18 schreef Radjan het volgende:
Ben maar weer met Fallout 4 begonnen.. Er is niet veel nieuws, Mirage uitgespeeld, viel een beetje tegen dus dan maar dit.
Sea of Starsquote:Op dinsdag 28 november 2023 19:18 schreef Radjan het volgende:
Ben maar weer met Fallout 4 begonnen.. Er is niet veel nieuws, Mirage uitgespeeld, viel een beetje tegen dus dan maar dit.
Ja kan, overigens is Fallout 4 best de moeite weer waard op de PS5 en wellicht komt er nog een leuke DLC. Er zijn veel geruchten over een DLC die over Londen gaat. Of dat zo is weet ik niet.quote:
Fallout 4 komt uit 2015 dus die gaat echt geen officiële DLC meer krijgen. Er is wel een mod community bezig met Fallout London maar dat zal enkel op de PC komen, als het ooit komt. https://fallout4london.com/quote:Op woensdag 29 november 2023 08:38 schreef Radjan het volgende:
[..]
Ja kan, overigens is Fallout 4 best de moeite weer waard op de PS5 en wellicht komt er nog een leuke DLC. Er zijn veel geruchten over een DLC die over Londen gaat. Of dat zo is weet ik niet.
Ja snap ik, echt heel jammer ook want het was een van de beste Fallouts ooit. En eerlijk gezegd is het best leuk om hem overnieuw te doen.quote:Op woensdag 29 november 2023 10:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
Fallout 4 komt uit 2015 dus die gaat echt geen officiële DLC meer krijgen. Er is wel een mod community bezig met Fallout London maar dat zal enkel op de PC komen, als het ooit komt. https://fallout4london.com/
Zsm naar de 1e baas rushen, want vanaf dat moment kun je lvl-en.quote:Op maandag 27 november 2023 12:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen de saw blade en bijl. Want extra damage tegen beasts is wel interessant.
Ik zag een clip dat je niet per sé de eerste boss hoeft te doen, je moet alleen 1 insight hebben. Maar ik ga het eens proberenquote:Op woensdag 29 november 2023 12:39 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zsm naar de 1e baas rushen, want vanaf dat moment kun je lvl-en.
Ik weet dat ik het fokkin moeilijk vond totdat ik ook switchte naar een wapen wat kon swithcen tussen een 2handed bijl en nog iets.
Die 2handed had ee soort wind-up stun attack, dat maakte het leven een stuk makkelijker.
Ja ik dacht dat je het lvl-en unlocked zodra je voor de eerste keer bij de boss bent, je hoeft hem niet te verslaan.quote:Op woensdag 29 november 2023 12:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zag een clip dat je niet per sé de eerste boss hoeft te doen, je moet alleen 1 insight hebben. Maar ik ga het eens proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het al zover? En kom maar meteen met een datum, die stellen ze toch uit ...quote:Op vrijdag 1 december 2023 15:49 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Dinsdag 5 december 2023 om 15 uur.
Meh.quote:Op vrijdag 1 december 2023 15:49 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Dinsdag 5 december 2023 om 15 uur.
Het is meer dan 10 jaar geledenquote:
Ja trailer van 91 seconden. Vermoedelijk iets als Fall 2024 en dan kunnen ze het altijd nog een paar maandjes uitstellen.quote:Op maandag 4 december 2023 18:44 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Is het al zover? En kom maar meteen met een datum, die stellen ze toch uit ...
Spring 24 let's gooooquote:Op maandag 4 december 2023 18:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het is meer dan 10 jaar geleden
[..]
Ja trailer van 91 seconden. Vermoedelijk iets als Fall 2024 en dan kunnen ze het altijd nog een paar maandjes uitstellen.
Nah. GTA heeft me nooit kunnen boeien.quote:Op maandag 4 december 2023 18:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het is meer dan 10 jaar geleden
[..]
Ja trailer van 91 seconden. Vermoedelijk iets als Fall 2024 en dan kunnen ze het altijd nog een paar maandjes uitstellen.
Dat zou helemaal mooi zijn.quote:
Geweldige spellen, kan ik mij echt maanden in verliezenquote:Op maandag 4 december 2023 18:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nah. GTA heeft me nooit kunnen boeien.
prachtige pre rendered beelden van een power pc.quote:
Ik heb ook nog nooit een GTA gespeeldquote:Op maandag 4 december 2023 18:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nah. GTA heeft me nooit kunnen boeien.
heb gta 5 ooit voor een prikkie gekocht voor mijn PS4, maar het is ook niet mijn game.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een GTA gespeeld
Mijn buurman viel zowat van zijn stoel toen hij t hoorde.
Pff, alsof hij ooit Barrbie's droompaleis gespeeld heeft
Via GTA online mijn vriendin (ook Fok!) leren kennenquote:Op maandag 4 december 2023 19:18 schreef Cod_player het volgende:
Gta5 veel online gespeeld jaren terug met mensen van dit topicGood ol ' days
Ik ben afgehaakt bij san andreas, ik vond dat zo kut spelen dat ik 4 en 5 niet meer geprobeerd hebquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mist er niks aanquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
United States Simulator.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet ei'k niet eens wat voor spel het is, que genre.
En wat t doel is
Ik dacht: beetje autorijden en dingen kapot maken.
Maar heeft t took echt een verhaal? Is t een RPG? Wat si het eigenlijk?
Criminelen doen Pew Pew om grotere criminelen te wordenquote:Op dinsdag 5 december 2023 11:45 schreef Ang3l het volgende:
En wat t doel is
GTA 5 is wel de moeite waard hoorquote:Op dinsdag 5 december 2023 11:45 schreef Ang3l het volgende:
En wat t doel is
Elke GTA wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
GTA 5 is wel de moeite waard hoor
Nee dat gaan ze niet doen, en die video is dom.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:09 schreef Drankster het volgende:
Hoop vooral dat ze na 12 jaar de gameplay en missie opzet geïnnoveerd hebben.
GTA V & RDR2 waren qua werelden en personages fantastisch maar sommige missies waren echt frustrerend achterhaald.
Context:
Klinkt kutquote:Op dinsdag 5 december 2023 12:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee dat gaan ze niet doen, en die video is dom.
Kritiek is niet onjuist, maar Rockstar maakt cinematische missies, in een open world game. Het zijn lineare missies, omdat ze het verhaal willen directen zoals een film.
Dat doen ze omdat zij het willen op die manier, en omdat het anders tering lastig is om het cinematisch te houden als je als speler alles mag en kan.
Ze willen dat je de dingen aanhoudt die zij aangeven, net zoals een elk ander linear spel.
Zie het als Mafia 2. Een open wereld maar dat is puur de backdrop voor lineaire missies.
Het is makkelijk om kritiek te geven op de manier waarop, maar er zijn ook geen open world games die het beter of anders doen.
RDR2 was idd ook kutquote:
RDR2 heeft nog steeds de beste open wereld, random encounters etc., 100% mee eens.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
RDR2 was idd ook kutGTA V ook
RDR2 is imo 1 van de beste games aller tijden.
Ik vraag mij bij dit soort post altijd af waar al die aannames vandaan komen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee dat gaan ze niet doen, en die video is dom.
Kritiek is niet onjuist, maar Rockstar maakt cinematische missies, in een open world game. Het zijn lineare missies, omdat ze het verhaal willen directen zoals een film.
Dat doen ze omdat zij het willen op die manier, en omdat het anders tering lastig is om het cinematisch te houden als je als speler alles mag en kan.
Ze willen dat je de dingen aanhoudt die zij aangeven, net zoals een elk ander linear spel.
Zie het als Mafia 2. Een open wereld maar dat is puur de backdrop voor lineaire missies.
Het is makkelijk om kritiek te geven op de manier waarop, maar er zijn ook geen open world games die het beter of anders doen.
Mmarsu is heel goed in het quoten van Reseteraquote:Op dinsdag 5 december 2023 12:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik vraag mij bij dit soort post altijd af waar al die aannames vandaan komen.
Of heb je werkelijke inside kennis?
Ik vind wel absoluut dat ze hierin verbeteringen kunnen doorvoeren maar het gaat iig nooit zo zijn dat je helemaal zelf mag bepalen hoe je een missie uitvoert.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
RDR2 heeft nog steeds de beste open wereld, random encounters etc., 100% mee eens.
Zoals ik al zei gaat het om de gameplay en missie opzet: bovenstaande is fantastisch totdat je moet gaan lopen en je bij de meeste missies in een specifieke cirkel moet gaan. Zelfs een halve meter te ver lopen van iemand en je hebt gelijk een mission failed. Rot op man.
quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mmarsu is heel goed in het quoten van Resetera
Welke aannames? Dit zijn toch gewoon feiten gebaseerd op hoe GTA V en RDR 2 spelen?quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik vraag mij bij dit soort post altijd af waar al die aannames vandaan komen.
Of heb je werkelijke inside kennis?
Dan kun je toch gewoon naar Urk?quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
United States Simulator.
Ik ben nog aan het cringen om de voice acting van dikke Stevequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Season Pass 1 en Season Pass 2 moeten nog flink wat geld opbrengen. Wat denk je van Armor King heeft opgebracht voor Bandai Namco met Tekken 7. Enorm populair gebleven met zijn introductie.quote:
Waardeloos al die schijt dlc. Kan je beter wachten op de gold edition of whatever.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Season Pass 1 en Season Pass 2 moeten nog flink wat geld opbrengen. Wat denk je van Armor King heeft opgebracht voor Bandai Namco met Tekken 7. Enorm populair gebleven met zijn introductie.
Eddie of Christie gaat dan helemaal veel geld opbrengen. Anna, Armor King en Eddie verkopen wel. Miguel, Julia, Bob, Lidia en Josie/Fahkuram/Bruce als vulling de aankomende jaren.
Wel mooi dat ze even kinderachtig reageren als een gemiddelde COD-speler die wordt gekilled.quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:37 schreef schommelstoel het volgende:
Call of Duty-ontwikkelaars boos door opmerking Christopher Judge tijdens Game Awards
"Mijn toespraak was langer dan de campaign van Call of Duty dit jaar."
Wat een baas.![]()
En wat een stem
Gold Edition over vier of vijf jaar als de PS6 al uit isquote:Op zaterdag 9 december 2023 12:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waardeloos al die schijt dlc. Kan je beter wachten op de gold edition of whatever.
Kunimitsu zit er ook niet in dus eh 🤷🏼♂️
Hoe leuk was het om gewoon nieuwe characters te unlocken via de arcade mode.
Nu betaal je 6¤ voor een poppetje 😂💀
Nee joh, jaartje later is die in de sale. Waarschijnlijk nog hetzelfde jaar met black friday en al die shizzle.quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gold Edition over vier of vijf jaar als de PS6 al uit is![]()
Kunimitsu is een Yoshimitsu kloon dus dan liever eerst andere personages. Nieuwe karakters unlocken zou ik wel graag weer willen inderdaad om een doel te hebben om Arcade mode te blijven spelen.
Losse personages kopen zeker niet.
Ik heb het over een complete editie met alle vechters. In de sale gaat wel lukkenquote:Op zondag 10 december 2023 12:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee joh, jaartje later is die in de sale. Waarschijnlijk nog hetzelfde jaar met black friday en al die shizzle.
De enige characters die ik in T7 heb gekocht waren Kunimitsu en Armor King..
Wel in de sale gekocht dis 2,50¤ per stuk
Kuni heeft wel heel andere moves dan Yoshi, en qua reskins zitten Kuma en Panda er ook al in
instant buyquote:
Bij MK1 hetzelfde. Losse characters kopen nu, of in een kombat pack bundel (deel 1, straks vast wel een keer 2).quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gold Edition over vier of vijf jaar als de PS6 al uit is![]()
Kunimitsu is een Yoshimitsu kloon dus dan liever eerst andere personages. Nieuwe karakters unlocken zou ik wel graag weer willen inderdaad om een doel te hebben om Arcade mode te blijven spelen.
Losse personages kopen zeker niet.
sa-mpquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt bij san andreas, ik vond dat zo kut spelen dat ik 4 en 5 niet meer geprobeerd heb
Een ps2 spel is toch niet te vergelijken met een ps3 spelquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt bij san andreas, ik vond dat zo kut spelen dat ik 4 en 5 niet meer geprobeerd heb
zeg dat sooooony die al 8 generaties aan het remasteren zijnquote:Op maandag 11 december 2023 11:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Een ps2 spel is toch niet te vergelijken met een ps3 spel
Tja ze moeten wat 🤷🏼♂️ mensen kopen het schijnbaar toch welquote:Op maandag 11 december 2023 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
zeg dat sooooony die al 8 generaties aan het remasteren zijn
Net als CoD.quote:Op maandag 11 december 2023 12:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja ze moeten wat 🤷🏼♂️ mensen kopen het schijnbaar toch wel
Tja het is een spijtige staat van zaken :p.quote:
Ach, fanboys heb je overalquote:Op maandag 11 december 2023 12:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja het is een spijtige staat van zaken :p.
Het ergste vind ik van die lui die bv 12¤ fatalities verdedigen
Alleen Sony of bijna alle bedrijven die games maken?quote:Op maandag 11 december 2023 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
oew cool!quote:Op maandag 11 december 2023 10:18 schreef Questular het volgende:
Ik zou heel graag een GTA co-op storyline willen hebben. Online GTA vind ik poep.
alleen Sooooooooonyquote:Op maandag 11 december 2023 13:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Alleen Sony of bijna alle bedrijven die games maken?
En dan geef je t bedrijf daar de schuld van of de mensen die het toch wel kopen?quote:Op maandag 11 december 2023 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ditquote:Op dinsdag 12 december 2023 07:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een remake van een classic van 20+ jaar oud die niet overal verschenen is? Ja! Graag.
Een remake van een remaster van een game van vorige console generatie? Nope.
Na inFamous Second Son hebben ze Ghost of Sushi gemaakt. Nu al even niets.quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:52 schreef Friday12 het volgende:
Ik zou infamous wel nog eens willen spelen in een hd jasje.
Doen die devs nog wat tegenwoordig?
Zijn nu vast bezig met sushi spook 2quote:Op dinsdag 12 december 2023 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Na inFamous Second Son hebben ze Ghost of Sushi gemaakt. Nu al even niets.
Zal wel een remaster worden
Sushi Spook 2: The adventures of MY UNCLEquote:Op dinsdag 12 december 2023 11:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zijn nu vast bezig met sushi spook 2
is het wat? Story dlc ? nog boeiend enzo? of is het een saaie arena vechter of iets als dlc?quote:
Rogue shizzle dacht ikquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is het wat? Story dlc ? nog boeiend enzo? of is het een saaie arena vechter of iets als dlc?
Het is een roguemode. Maar er zitten wel wat story elementen in, ook met de oudere games.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is het wat? Story dlc ? nog boeiend enzo? of is het een saaie arena vechter of iets als dlc?
eens maar star ocean R op de ps5 is zelfs mij iets te gortigquote:Op dinsdag 12 december 2023 07:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een remake van een classic van 20+ jaar oud die niet overal verschenen is? Ja! Graag.
Een remake van een remaster van een game van vorige console generatie? Nope.
Nu aan het downloaden. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is een roguemode. Maar er zitten wel wat story elementen in, ook met de oudere games.
quote:
Las hetn et ja, ga m dan toch maar skippenquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is een roguemode. Maar er zitten wel wat story elementen in, ook met de oudere games.
Your loss. De dingen die ik zie momenteel...quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Las hetn et ja, ga m dan toch maar skippen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Die speel ik daarom ook op de Switchquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:27 schreef wdn het volgende:
[..]
eens maar star ocean R op de ps5 is zelfs mij iets te gortig
quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Your loss. De dingen die ik zie momenteel...Maar is dat ook te gebruiken in de main game?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Nintendo PORTablequote:Op dinsdag 12 december 2023 20:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die speel ik daarom ook op de Switch
[..]
Your loss. De dingen die ik zie momenteel...Die heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vermaak me er tot op heden best mee."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
[..]
Your loss. De dingen die ik zie momenteel...speelt zich af als prequal voor ragnarok toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Nee, dit is na Ragnarok. Het heeft behoorlijke character development voor Kratos, dus ook als je rogues niks vindt heeft het nog wel waarde om één playthrough te doen. Ngl, ik stond te springen als een kind bij sommige dingen die ik tot nu toe gezien heb. Keiharde fan service.quote:Op woensdag 13 december 2023 08:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
speelt zich af als prequal voor ragnarok toch?
Eens. Straks verder spelenquote:Op woensdag 13 december 2023 08:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, dit is na Ragnarok. Het heeft behoorlijke character development voor Kratos, dus ook als je rogues niks vindt heeft het nog wel waarde om één playthrough te doen. Ngl, ik stond te springen als een kind bij sommige dingen die ik tot nu toe gezien heb. Keiharde fan service.
hmmm misschien toch maar ff checken danquote:Op woensdag 13 december 2023 08:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, dit is na Ragnarok. Het heeft behoorlijke character development voor Kratos, dus ook als je rogues niks vindt heeft het nog wel waarde om één playthrough te doen. Ngl, ik stond te springen als een kind bij sommige dingen die ik tot nu toe gezien heb. Keiharde fan service.
Meen je serieus?quote:Op woensdag 13 december 2023 14:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Uitgespeeld. Gehuild. Waanzinnige DLC. Dit staat toch wel naast Blood & Wine, Old Hunters en anderen van absurd niveau.
Ik denk dat het wel meevaltquote:
Ik heb niet gehuild, nee. Dat heb ik alleen bij Arthur in RDR2.quote:
Mn sarcasme meter heeft het iig moeilijk. Huilen zal niet letterlijk zijn. Maar, is het de moeite?quote:Op woensdag 13 december 2023 16:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb niet gehuild, nee. Dat heb ik alleen bij Arthur in RDR2.
Voor wat extra story: ja. Als je een fan bent van de oude games: JA.quote:Op woensdag 13 december 2023 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mn sarcasme meter heeft het iig moeilijk. Huilen zal niet letterlijk zijn. Maar, is het de moeite?
Cool. Die toevoeging haalt me wel over. Nu even zoeken naar die discquote:Op woensdag 13 december 2023 16:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voor wat extra story: ja. Als je een fan bent van de oude games: JA.
Kan gewoon. Dus geen probleemquote:Op woensdag 13 december 2023 16:43 schreef MMaRsu het volgende:
Roy moet dan wel op easy spelen he anders komtie er niet doorheen
Je vergeet: het is gratis. Dan moet je het ALTIJD doen.quote:Op woensdag 13 december 2023 16:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voor wat extra story: ja. Als je een fan bent van de oude games: JA.
De moeder van MMarsu is ook gratis maar dat wil je echt niet.quote:Op woensdag 13 december 2023 17:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je vergeet: het is gratis. Dan moet je het ALTIJD doen.
Nou nou nou doe ff normaal johquote:Op woensdag 13 december 2023 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De moeder van MMarsu is ook gratis maar dat wil je echt niet.
Huilen bij games. Homo.quote:Op woensdag 13 december 2023 16:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb niet gehuild, nee. Dat heb ik alleen bij Arthur in RDR2.
Misschien dat dit helpt;quote:Op woensdag 13 december 2023 23:24 schreef Rijst het volgende:
Ps5 gehaald tijdens black friday. M’n controller linker joystick heeft al last van drift. FML
quote:Gamepad Tester and Debugger
When connected, this tool displays the current state of your gamepads, inputs, joysticks, and anything else that can be reported by the HTML5 Gamepad Api.
This is also useful for debugging drifting joycons, broken controllers, experimental hardware, and more.
Mooi. En verder.quote:
Ja dat zou me ook echt niks doen.quote:
Sommige games moeten gewoon SP blijven. Bij GoW hebben ze in Ascension toen ook MP toegevoegd. Dat was leuk in concept maar voegde niets toe verder.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat zou me ook echt niks doen.
Bij Tombraider heb je toch ook zo'n multiplayer modus?
Paar keer gedaan, nee da's echt niks voor mij.
Zolang je t kan negeren en t geen afbruek doet aan de SP modus, zal t me worst wezen. En zolang ik er niet extra voor hoef te betalenquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sommige games moeten gewoon SP blijven. Bij GoW hebben ze in Ascension toen ook MP toegevoegd. Dat was leuk in concept maar voegde niets toe verder.
En er geen achievements/trophies bij zittenquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang je t kan negeren en t geen afbruek doet aan de SP modus, zal t me worst wezen. En zolang ik er niet extra voor hoef te betalen
quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En er geen achievements/trophies bij zitten
Enormquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]O ja daar ben ik niet gevoelig voor, maar voor de platina jagers kan ik me voorstellen dat t dan frustrerend is
Voor mij Mario Wonderquote:
Ligt het in de lijn der verwachtingen dat Ragnarok op korte termijn in de sale gaat?quote:Op woensdag 13 december 2023 14:57 schreef Pheno het volgende:
Eerst maar eens ragnarok voor een prikkie kopen, daarna dlc genot.
#letthesalesbegin
Co-op moet ook daadwerkelijk wat toevoegen. Ik vond de Co-op in Dead Space 3 wel tof gedaan. Scenes die veranderden, co-op only locaties, etc. Ondanks dat DS3 zo meh was, was dat wel een hoogtepunt.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:06 schreef Questular het volgende:
Meer games hebben een co-op nodig. Maar goed co-op is schijnbaar voor zo veel game zo onbelangrijk.
Niet een nieuwe Witcher DLC?quote:
Geen idee op psn. Maar op pc is die nu met 50% kortingquote:Op vrijdag 15 december 2023 10:06 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Ligt het in de lijn der verwachtingen dat Ragnarok op korte termijn in de sale gaat?
Dat is de eerste GoW toch?quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee op psn. Maar op pc is die nu met 50% korting
Oh je hebt helemaal gelijk! Ik zag GoW staan dus ging er meteen vanuit dat het die nieuwste was of zoquote:Op vrijdag 15 december 2023 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is de eerste GoW toch?
De enige DLC waar ik nog op wacht is die van Elden Ring. Die moet inmiddels zo groot zijn dat het Elden Ring 2 wordt...quote:
De DLC’s van DS3 en Bloodborne zijn ongeveer 10 uur elk dus die van ER gaat sowieso groot worden.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De enige DLC waar ik nog op wacht is die van Elden Ring. Die moet inmiddels zo groot zijn dat het Elden Ring 2 wordt...
Ik vind de DLC van DS1 best gaaf. En ook wel tragisch. Atoriasquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:52 schreef Drankster het volgende:
[..]
De DLC’s van DS3 en Bloodborne zijn ongeveer 10 uur elk dus die van ER gaat sowieso groot worden.![]()
Factions in TLOU 1 was toch een juweel van een MP mode, zeker niet gespeeld?quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sommige games moeten gewoon SP blijven. Bij GoW hebben ze in Ascension toen ook MP toegevoegd. Dat was leuk in concept maar voegde niets toe verder.
Ik geef helemaal niks om TLOU. Overhyped naar mijn mening.quote:Op vrijdag 15 december 2023 12:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Factions in TLOU 1 was toch een juweel van een MP mode, zeker niet gespeeld?
En nu weer verder.. hmmja verwacht geen nieuwe games van ze de komende twee jaar als ik.het zo lees.
Ok, maar de mp staat verder los van het verhaal. De multi was erg goed.quote:Op vrijdag 15 december 2023 12:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik geef helemaal niks om TLOU. Overhyped naar mijn mening.
Gewoon als extra zoals in TLOU1 en Uncharted was prima. Als zelfstandige game is het voor hun huidige doelgroep zonde van de tijd die ze ook aan SP games hadden kunnen besteden en CoD/Fortnite/Destiny spelers gaan het toch niet spelen want daarvoor is TLOU niet snel/intens genoeg.quote:Op vrijdag 15 december 2023 12:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Factions in TLOU 1 was toch een juweel van een MP mode, zeker niet gespeeld?
En nu weer verder.. hmmja verwacht geen nieuwe games van ze de komende twee jaar als ik.het zo lees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |