Die is gaafquote:
Wat is het antwoord?quote:
Bij mij gingen er in het verleden heel wat controllers door heenquote:Op woensdag 22 november 2023 12:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerder bloeddruk dan controllers
Lies of P ging eigenlijk best goed, maar Bloodborne is van hele andere orde
Ik vind hem goed in de hand liggen. Maar ik ga vanavond weer fris beginnen aan Bloodborne. En kijken hoe het gaat. Accepteren dat ik vaak dood zal gaan. En proberen de mechanics onder de knie te krijgen.quote:Op woensdag 22 november 2023 12:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Bij mij gingen er in het verleden heel wat controllers door heen![]()
Vooral de de PS2 en PS3 waren niet heel sterk haha.
PS5 voelt stuk steviger in de handen moet ik zeggen.
quote:Op woensdag 22 november 2023 12:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar ik ga vanavond weer fris beginnen aan Bloodborne. En kijken hoe het gaat. Accepteren dat ik vaak dood zal gaan. En proberen de mechanics onder de knie te krijgen.
Dat lijkt me ook wel magisch jaquote:Op woensdag 22 november 2023 14:17 schreef Drankster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat ik zou doen om Bloodborne en Sekiro weer voor het eerst te kunnen ervaren.![]()
![]()
bol.com ook ja?quote:Op donderdag 23 november 2023 14:25 schreef YourCaptor het volgende:
Net te laat besloten dat ik de PS5 disc-versie wel wilde hebben voor de aanbiedingsprijs; overal ausverkauft. Zie nu wel dat de slim versie op Intertoys staat. Hopelijk snel ook bij andere winkels en heeeeeel misschien een mooie korting nog voor morgen/cyberweek/cyberMonday?Anders gewoon binnenkort halen.
Boeie, @YourCaptor hoeft die game niet te downloaden tochquote:Op donderdag 23 november 2023 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
bol.com ook ja?
Deze is er nog:
https://www.bol.com/nl/nl(...)Q_0_8.9.ProductTitle
Maar dan moet je van Fifa houden
Ik was er op tijd bijquote:Op donderdag 23 november 2023 14:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Boeie, @:yourcaptor hoeft die game niet te downloaden toch
495 is goeie deal. de losse ps5 zonder Fifa kost zo'n 540 bij BolHerstel, die is zelfs uitverkocht met zijn hogere prijs
Thanks! Het is de launch. Zal je zien dat de slim volgende week in de aanbieding isquote:Op donderdag 23 november 2023 16:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
gefeliciteerd alvast met je ps5! launch of slim?
Horizon Forbidden West en Spider-Man 2 GENOTquote:Op donderdag 23 november 2023 20:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vanmiddag God of War Ragnarok uitgespeeld. Het einde was gaaf maar voelde minder epic aan dan ik had verwacht. Wel een goede game, nu nog alle postgame content doen.
Ik kreeg zojuist The Nioh Collection binnenquote:Op vrijdag 24 november 2023 12:58 schreef DKUp het volgende:
Black Friday Genot
The Last of Us Part I
Dead Island 2 Day One Edition
The Crew Motorfest Special Edition
Assassin’s Creed Mirage Deluxe Edition
Super Mario Bros. Wonder (Switch)
AC stopte met leuk zijn IMO na Black Flag.quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:09 schreef Questular het volgende:
Assassin's Creed Odyssey geprobeerd, maar wat een ruk dialogen heeft die game.
Het is niet alleen AC.quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
AC stopte met leuk zijn IMO na Black Flag.
Hij is weer goedkoop bij de Wehkamp https://nl.pepper.com/aan(...)-disc-edition-296815quote:Op donderdag 23 november 2023 14:50 schreef YourCaptor het volgende:
Ja dat is af en toe best bijzonder![]()
Ik hoef Fifa niet nee. Als ik dan toch iets meer betaal, dan nog maar beetje erbij om die slim te hebben. En hopelijk komt die snel beschikbaar met hopelijk nog wat korting.
Was een paar weken geleden weer met HFW begonnen, tijdens de release al gehaald maar ik kwam er toen niet in. Maar was nog wel de PS4 versie, gelukkig kun je die gratis upgraden naar de PS5 versiequote:Op vrijdag 24 november 2023 12:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Horizon Forbidden West en Spider-Man 2 GENOT
Thanks, ik was inmiddels geslaagd en er is er eentje onderweg.quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is weer goedkoop bij de Wehkamp https://nl.pepper.com/aan(...)-disc-edition-296815
Forbidden West is wel de mooiste openwereld game die ik ooit heb gespeeld.quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was een paar weken geleden weer met HFW begonnen, tijdens de release al gehaald maar ik kwam er toen niet in. Maar was nog wel de PS4 versie, gelukkig kun je die gratis upgraden naar de PS5 versie. En je kan ook gewoon je savegame overzetten, dat scheelt een hoop frustratie
Die gaat ook op mijn 2024 lijstje. Heb die al een paar jaar in de kast liggen nu.quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kreeg zojuist The Nioh Collection binnen
Die nieuwe Prince of Persia lijkt me wel tof!quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het is niet alleen AC.
Het is in mijn ogen Ubisoft.
Hun assets raken een beetje op, en in veel Ubisoft games merk je gewoon dezelfde animatie en reactie van characters.
Zit ook in PS+ Extra (de GPU van PlayStation), net zoals de meeste Sony first party titels dus ik zou dat aanbod ook nog effe checken als ik jou was.quote:Op zaterdag 25 november 2023 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Binnenkort eens FF7 Intergrade op de kop tikken ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |