Eens. Straks verder spelenquote:Op woensdag 13 december 2023 08:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, dit is na Ragnarok. Het heeft behoorlijke character development voor Kratos, dus ook als je rogues niks vindt heeft het nog wel waarde om één playthrough te doen. Ngl, ik stond te springen als een kind bij sommige dingen die ik tot nu toe gezien heb. Keiharde fan service.
hmmm misschien toch maar ff checken danquote:Op woensdag 13 december 2023 08:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, dit is na Ragnarok. Het heeft behoorlijke character development voor Kratos, dus ook als je rogues niks vindt heeft het nog wel waarde om één playthrough te doen. Ngl, ik stond te springen als een kind bij sommige dingen die ik tot nu toe gezien heb. Keiharde fan service.
Meen je serieus?quote:Op woensdag 13 december 2023 14:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Uitgespeeld. Gehuild. Waanzinnige DLC. Dit staat toch wel naast Blood & Wine, Old Hunters en anderen van absurd niveau.
Ik denk dat het wel meevaltquote:
Ik heb niet gehuild, nee. Dat heb ik alleen bij Arthur in RDR2.quote:
Mn sarcasme meter heeft het iig moeilijk. Huilen zal niet letterlijk zijn. Maar, is het de moeite?quote:Op woensdag 13 december 2023 16:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb niet gehuild, nee. Dat heb ik alleen bij Arthur in RDR2.
Voor wat extra story: ja. Als je een fan bent van de oude games: JA.quote:Op woensdag 13 december 2023 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mn sarcasme meter heeft het iig moeilijk. Huilen zal niet letterlijk zijn. Maar, is het de moeite?
Cool. Die toevoeging haalt me wel over. Nu even zoeken naar die discquote:Op woensdag 13 december 2023 16:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voor wat extra story: ja. Als je een fan bent van de oude games: JA.
Kan gewoon. Dus geen probleemquote:Op woensdag 13 december 2023 16:43 schreef MMaRsu het volgende:
Roy moet dan wel op easy spelen he anders komtie er niet doorheen
Je vergeet: het is gratis. Dan moet je het ALTIJD doen.quote:Op woensdag 13 december 2023 16:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voor wat extra story: ja. Als je een fan bent van de oude games: JA.
De moeder van MMarsu is ook gratis maar dat wil je echt niet.quote:Op woensdag 13 december 2023 17:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je vergeet: het is gratis. Dan moet je het ALTIJD doen.
Nou nou nou doe ff normaal johquote:Op woensdag 13 december 2023 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De moeder van MMarsu is ook gratis maar dat wil je echt niet.
Huilen bij games. Homo.quote:Op woensdag 13 december 2023 16:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb niet gehuild, nee. Dat heb ik alleen bij Arthur in RDR2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |