alleen Sooooooooonyquote:Op maandag 11 december 2023 13:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Alleen Sony of bijna alle bedrijven die games maken?
En dan geef je t bedrijf daar de schuld van of de mensen die het toch wel kopen?quote:Op maandag 11 december 2023 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
zeg dat sooooony die al 8 generaties aan het remasteren zijn
Ditquote:Op dinsdag 12 december 2023 07:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een remake van een classic van 20+ jaar oud die niet overal verschenen is? Ja! Graag.
Een remake van een remaster van een game van vorige console generatie? Nope.
Na inFamous Second Son hebben ze Ghost of Sushi gemaakt. Nu al even niets.quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:52 schreef Friday12 het volgende:
Ik zou infamous wel nog eens willen spelen in een hd jasje.
Doen die devs nog wat tegenwoordig?
Zijn nu vast bezig met sushi spook 2quote:Op dinsdag 12 december 2023 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Na inFamous Second Son hebben ze Ghost of Sushi gemaakt. Nu al even niets.
Zal wel een remaster worden
Sushi Spook 2: The adventures of MY UNCLEquote:Op dinsdag 12 december 2023 11:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zijn nu vast bezig met sushi spook 2
is het wat? Story dlc ? nog boeiend enzo? of is het een saaie arena vechter of iets als dlc?quote:
Rogue shizzle dacht ikquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is het wat? Story dlc ? nog boeiend enzo? of is het een saaie arena vechter of iets als dlc?
Het is een roguemode. Maar er zitten wel wat story elementen in, ook met de oudere games.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is het wat? Story dlc ? nog boeiend enzo? of is het een saaie arena vechter of iets als dlc?
eens maar star ocean R op de ps5 is zelfs mij iets te gortigquote:Op dinsdag 12 december 2023 07:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een remake van een classic van 20+ jaar oud die niet overal verschenen is? Ja! Graag.
Een remake van een remaster van een game van vorige console generatie? Nope.
Nu aan het downloaden. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is een roguemode. Maar er zitten wel wat story elementen in, ook met de oudere games.
quote:
Las hetn et ja, ga m dan toch maar skippenquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is een roguemode. Maar er zitten wel wat story elementen in, ook met de oudere games.
Your loss. De dingen die ik zie momenteel...quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Las hetn et ja, ga m dan toch maar skippen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Die speel ik daarom ook op de Switchquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:27 schreef wdn het volgende:
[..]
eens maar star ocean R op de ps5 is zelfs mij iets te gortig
quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Your loss. De dingen die ik zie momenteel...Maar is dat ook te gebruiken in de main game?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Nintendo PORTablequote:Op dinsdag 12 december 2023 20:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die speel ik daarom ook op de Switch
[..]
Your loss. De dingen die ik zie momenteel...Die heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vermaak me er tot op heden best mee."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
[..]
Your loss. De dingen die ik zie momenteel...speelt zich af als prequal voor ragnarok toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Nee, dit is na Ragnarok. Het heeft behoorlijke character development voor Kratos, dus ook als je rogues niks vindt heeft het nog wel waarde om één playthrough te doen. Ngl, ik stond te springen als een kind bij sommige dingen die ik tot nu toe gezien heb. Keiharde fan service.quote:Op woensdag 13 december 2023 08:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
speelt zich af als prequal voor ragnarok toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |