Zsm naar de 1e baas rushen, want vanaf dat moment kun je lvl-en.quote:Op maandag 27 november 2023 12:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen de saw blade en bijl. Want extra damage tegen beasts is wel interessant.
Ik zag een clip dat je niet per sé de eerste boss hoeft te doen, je moet alleen 1 insight hebben. Maar ik ga het eens proberenquote:Op woensdag 29 november 2023 12:39 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zsm naar de 1e baas rushen, want vanaf dat moment kun je lvl-en.
Ik weet dat ik het fokkin moeilijk vond totdat ik ook switchte naar een wapen wat kon swithcen tussen een 2handed bijl en nog iets.
Die 2handed had ee soort wind-up stun attack, dat maakte het leven een stuk makkelijker.
Ja ik dacht dat je het lvl-en unlocked zodra je voor de eerste keer bij de boss bent, je hoeft hem niet te verslaan.quote:Op woensdag 29 november 2023 12:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zag een clip dat je niet per sé de eerste boss hoeft te doen, je moet alleen 1 insight hebben. Maar ik ga het eens proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het al zover? En kom maar meteen met een datum, die stellen ze toch uit ...quote:Op vrijdag 1 december 2023 15:49 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Dinsdag 5 december 2023 om 15 uur.
Meh.quote:Op vrijdag 1 december 2023 15:49 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Dinsdag 5 december 2023 om 15 uur.
Het is meer dan 10 jaar geledenquote:
Ja trailer van 91 seconden. Vermoedelijk iets als Fall 2024 en dan kunnen ze het altijd nog een paar maandjes uitstellen.quote:Op maandag 4 december 2023 18:44 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Is het al zover? En kom maar meteen met een datum, die stellen ze toch uit ...
Spring 24 let's gooooquote:Op maandag 4 december 2023 18:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het is meer dan 10 jaar geleden
[..]
Ja trailer van 91 seconden. Vermoedelijk iets als Fall 2024 en dan kunnen ze het altijd nog een paar maandjes uitstellen.
Nah. GTA heeft me nooit kunnen boeien.quote:Op maandag 4 december 2023 18:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het is meer dan 10 jaar geleden
[..]
Ja trailer van 91 seconden. Vermoedelijk iets als Fall 2024 en dan kunnen ze het altijd nog een paar maandjes uitstellen.
Dat zou helemaal mooi zijn.quote:
Geweldige spellen, kan ik mij echt maanden in verliezenquote:Op maandag 4 december 2023 18:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nah. GTA heeft me nooit kunnen boeien.
prachtige pre rendered beelden van een power pc.quote:
Ik heb ook nog nooit een GTA gespeeldquote:Op maandag 4 december 2023 18:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nah. GTA heeft me nooit kunnen boeien.
heb gta 5 ooit voor een prikkie gekocht voor mijn PS4, maar het is ook niet mijn game.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een GTA gespeeld
Mijn buurman viel zowat van zijn stoel toen hij t hoorde.
Pff, alsof hij ooit Barrbie's droompaleis gespeeld heeft
Via GTA online mijn vriendin (ook Fok!) leren kennenquote:Op maandag 4 december 2023 19:18 schreef Cod_player het volgende:
Gta5 veel online gespeeld jaren terug met mensen van dit topicGood ol ' days
Ik ben afgehaakt bij san andreas, ik vond dat zo kut spelen dat ik 4 en 5 niet meer geprobeerd hebquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mist er niks aanquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
United States Simulator.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet ei'k niet eens wat voor spel het is, que genre.
En wat t doel is
Ik dacht: beetje autorijden en dingen kapot maken.
Maar heeft t took echt een verhaal? Is t een RPG? Wat si het eigenlijk?
Criminelen doen Pew Pew om grotere criminelen te wordenquote:Op dinsdag 5 december 2023 11:45 schreef Ang3l het volgende:
En wat t doel is
GTA 5 is wel de moeite waard hoorquote:Op dinsdag 5 december 2023 11:45 schreef Ang3l het volgende:
En wat t doel is
Elke GTA wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
GTA 5 is wel de moeite waard hoor
Nee dat gaan ze niet doen, en die video is dom.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:09 schreef Drankster het volgende:
Hoop vooral dat ze na 12 jaar de gameplay en missie opzet geïnnoveerd hebben.
GTA V & RDR2 waren qua werelden en personages fantastisch maar sommige missies waren echt frustrerend achterhaald.
Context:
Klinkt kutquote:Op dinsdag 5 december 2023 12:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee dat gaan ze niet doen, en die video is dom.
Kritiek is niet onjuist, maar Rockstar maakt cinematische missies, in een open world game. Het zijn lineare missies, omdat ze het verhaal willen directen zoals een film.
Dat doen ze omdat zij het willen op die manier, en omdat het anders tering lastig is om het cinematisch te houden als je als speler alles mag en kan.
Ze willen dat je de dingen aanhoudt die zij aangeven, net zoals een elk ander linear spel.
Zie het als Mafia 2. Een open wereld maar dat is puur de backdrop voor lineaire missies.
Het is makkelijk om kritiek te geven op de manier waarop, maar er zijn ook geen open world games die het beter of anders doen.
RDR2 was idd ook kutquote:
RDR2 heeft nog steeds de beste open wereld, random encounters etc., 100% mee eens.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
RDR2 was idd ook kutGTA V ook
RDR2 is imo 1 van de beste games aller tijden.
Ik vraag mij bij dit soort post altijd af waar al die aannames vandaan komen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee dat gaan ze niet doen, en die video is dom.
Kritiek is niet onjuist, maar Rockstar maakt cinematische missies, in een open world game. Het zijn lineare missies, omdat ze het verhaal willen directen zoals een film.
Dat doen ze omdat zij het willen op die manier, en omdat het anders tering lastig is om het cinematisch te houden als je als speler alles mag en kan.
Ze willen dat je de dingen aanhoudt die zij aangeven, net zoals een elk ander linear spel.
Zie het als Mafia 2. Een open wereld maar dat is puur de backdrop voor lineaire missies.
Het is makkelijk om kritiek te geven op de manier waarop, maar er zijn ook geen open world games die het beter of anders doen.
Mmarsu is heel goed in het quoten van Reseteraquote:Op dinsdag 5 december 2023 12:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik vraag mij bij dit soort post altijd af waar al die aannames vandaan komen.
Of heb je werkelijke inside kennis?
Ik vind wel absoluut dat ze hierin verbeteringen kunnen doorvoeren maar het gaat iig nooit zo zijn dat je helemaal zelf mag bepalen hoe je een missie uitvoert.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
RDR2 heeft nog steeds de beste open wereld, random encounters etc., 100% mee eens.
Zoals ik al zei gaat het om de gameplay en missie opzet: bovenstaande is fantastisch totdat je moet gaan lopen en je bij de meeste missies in een specifieke cirkel moet gaan. Zelfs een halve meter te ver lopen van iemand en je hebt gelijk een mission failed. Rot op man.
quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mmarsu is heel goed in het quoten van Resetera
Welke aannames? Dit zijn toch gewoon feiten gebaseerd op hoe GTA V en RDR 2 spelen?quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik vraag mij bij dit soort post altijd af waar al die aannames vandaan komen.
Of heb je werkelijke inside kennis?
Dan kun je toch gewoon naar Urk?quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
United States Simulator.
Ik ben nog aan het cringen om de voice acting van dikke Stevequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |