Elke GTA wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
GTA 5 is wel de moeite waard hoor
Nee dat gaan ze niet doen, en die video is dom.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:09 schreef Drankster het volgende:
Hoop vooral dat ze na 12 jaar de gameplay en missie opzet geīnnoveerd hebben.
GTA V & RDR2 waren qua werelden en personages fantastisch maar sommige missies waren echt frustrerend achterhaald.
Context:
Klinkt kutquote:Op dinsdag 5 december 2023 12:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee dat gaan ze niet doen, en die video is dom.
Kritiek is niet onjuist, maar Rockstar maakt cinematische missies, in een open world game. Het zijn lineare missies, omdat ze het verhaal willen directen zoals een film.
Dat doen ze omdat zij het willen op die manier, en omdat het anders tering lastig is om het cinematisch te houden als je als speler alles mag en kan.
Ze willen dat je de dingen aanhoudt die zij aangeven, net zoals een elk ander linear spel.
Zie het als Mafia 2. Een open wereld maar dat is puur de backdrop voor lineaire missies.
Het is makkelijk om kritiek te geven op de manier waarop, maar er zijn ook geen open world games die het beter of anders doen.
RDR2 was idd ook kutquote:
RDR2 heeft nog steeds de beste open wereld, random encounters etc., 100% mee eens.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
RDR2 was idd ook kutGTA V ook
RDR2 is imo 1 van de beste games aller tijden.
Ik vraag mij bij dit soort post altijd af waar al die aannames vandaan komen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee dat gaan ze niet doen, en die video is dom.
Kritiek is niet onjuist, maar Rockstar maakt cinematische missies, in een open world game. Het zijn lineare missies, omdat ze het verhaal willen directen zoals een film.
Dat doen ze omdat zij het willen op die manier, en omdat het anders tering lastig is om het cinematisch te houden als je als speler alles mag en kan.
Ze willen dat je de dingen aanhoudt die zij aangeven, net zoals een elk ander linear spel.
Zie het als Mafia 2. Een open wereld maar dat is puur de backdrop voor lineaire missies.
Het is makkelijk om kritiek te geven op de manier waarop, maar er zijn ook geen open world games die het beter of anders doen.
Mmarsu is heel goed in het quoten van Reseteraquote:Op dinsdag 5 december 2023 12:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik vraag mij bij dit soort post altijd af waar al die aannames vandaan komen.
Of heb je werkelijke inside kennis?
Ik vind wel absoluut dat ze hierin verbeteringen kunnen doorvoeren maar het gaat iig nooit zo zijn dat je helemaal zelf mag bepalen hoe je een missie uitvoert.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
RDR2 heeft nog steeds de beste open wereld, random encounters etc., 100% mee eens.
Zoals ik al zei gaat het om de gameplay en missie opzet: bovenstaande is fantastisch totdat je moet gaan lopen en je bij de meeste missies in een specifieke cirkel moet gaan. Zelfs een halve meter te ver lopen van iemand en je hebt gelijk een mission failed. Rot op man.
quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mmarsu is heel goed in het quoten van Resetera
Welke aannames? Dit zijn toch gewoon feiten gebaseerd op hoe GTA V en RDR 2 spelen?quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik vraag mij bij dit soort post altijd af waar al die aannames vandaan komen.
Of heb je werkelijke inside kennis?
Dan kun je toch gewoon naar Urk?quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
United States Simulator.
Ik ben nog aan het cringen om de voice acting van dikke Stevequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Season Pass 1 en Season Pass 2 moeten nog flink wat geld opbrengen. Wat denk je van Armor King heeft opgebracht voor Bandai Namco met Tekken 7. Enorm populair gebleven met zijn introductie.quote:
Waardeloos al die schijt dlc. Kan je beter wachten op de gold edition of whatever.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Season Pass 1 en Season Pass 2 moeten nog flink wat geld opbrengen. Wat denk je van Armor King heeft opgebracht voor Bandai Namco met Tekken 7. Enorm populair gebleven met zijn introductie.
Eddie of Christie gaat dan helemaal veel geld opbrengen. Anna, Armor King en Eddie verkopen wel. Miguel, Julia, Bob, Lidia en Josie/Fahkuram/Bruce als vulling de aankomende jaren.
Wel mooi dat ze even kinderachtig reageren als een gemiddelde COD-speler die wordt gekilled.quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:37 schreef schommelstoel het volgende:
Call of Duty-ontwikkelaars boos door opmerking Christopher Judge tijdens Game Awards
"Mijn toespraak was langer dan de campaign van Call of Duty dit jaar."
Wat een baas.![]()
En wat een stem
Gold Edition over vier of vijf jaar als de PS6 al uit isquote:Op zaterdag 9 december 2023 12:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waardeloos al die schijt dlc. Kan je beter wachten op de gold edition of whatever.
Kunimitsu zit er ook niet in dus eh 🤷🏼♂️
Hoe leuk was het om gewoon nieuwe characters te unlocken via de arcade mode.
Nu betaal je 6¤ voor een poppetje 😂💀
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |