SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op donderdag 16 november 2023 08:44 schreef Friday12 het volgende:
Doe eens rustig dan was al nieuwe aan het maken
quote:Op donderdag 16 november 2023 08:46 schreef Friday12 het volgende:
En ik had een goede titel ipv dit gedrocht
quote:
Topic kapersquote:
Done! Net even GTA V gespeeld in de bus. Je merkt dat er iets meer latency is en de verbinding is niet heel stabiel tijdens het rijden. Als de bus stilstaat op het station of bij een bushalte gaat het prima. Maar tijdens het rijden heb ik 2x gehad dat het scherm een fractie van een seconde bevroor en ook enkele keren een flinke drop in beeldkwaliteit. Voor in het OV is hij dus minder geschikt.quote:Op woensdag 15 november 2023 15:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ga hem morgenochtend ook even proberen in het OV met mijn mobiel als hotspot
quote:
quote:
quote:
is het ding niet meer bedoeld voor een stabiel wifi-netwerk? Dus dat je in je nest nog kunt gamen?quote:Op donderdag 16 november 2023 09:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Done! Net even GTA V gespeeld in de bus. Je merkt dat er iets meer latency is en de verbinding is niet heel stabiel tijdens het rijden. Als de bus stilstaat op het station of bij een bushalte gaat het prima. Maar tijdens het rijden heb ik 2x gehad dat het scherm een fractie van een seconde bevroor en ook enkele keren een flinke drop in beeldkwaliteit. Voor in het OV is hij dus minder geschikt.
Ja. Je moet echt een stabiele wifi hebbenquote:Op donderdag 16 november 2023 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
is het ding niet meer bedoeld voor een stabiel wifi-netwerk? Dus dat je in je nest nog kunt gamen?
quote:Op donderdag 16 november 2023 09:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Je moet echt een stabiele wifi hebbenAl had ik wel gehoopt dat het zou lukken om af en toe onderweg te gamen
Een mobiele hotspot icm de Portal is sowieso niet aan te raden. Ik heb er 2,7gb doorheen gejast in iets meer dan een half uur
Ja dat heb ik dus nietquote:
Of hij was op de achtergrond iets aan het downloaden. Zie 6:20quote:Op donderdag 16 november 2023 08:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Op zijn telefoon ja maar zijn ps5 zit ook op wifi.
Er zit een musical scene in Alan wake 2?quote:
Hmm, sinds gister hier ook een Portal, leuk ding dat lekker werkt thuis.quote:Op donderdag 16 november 2023 09:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Of hij was op de achtergrond iets aan het downloaden. Zie 6:20
Sowieso, het is dat Baldur's Gate 3 zo fucking goed is anders was Alan Wake 2 mijn GOTY.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zit een musical scene in Alan wake 2?
Oke, hij stond al op de lijst, maar nu schuift ie omhoog.
Ben je een beetje bekend met Dungeons and Dragons? Met de opzet, hoe het speelt etc.?quote:Op donderdag 16 november 2023 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Baldur's Gate 3 wil ik ook nog spelen jaAlleen benieuwd of ik het leuk ga vinden
Nee helemaal niet, weet alleen dat het vooral met dobbelstenen gedaan wordtquote:Op donderdag 16 november 2023 13:52 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ben je een beetje bekend met Dungeons and Dragons? Met de opzet, hoe het speelt etc.?
Ah dan weet ik niet of het wat voor je is. Het is voor nieuwkomers best lastig in te komen denk ik.quote:Op donderdag 16 november 2023 13:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, weet alleen dat het vooral met dobbelstenen gedaan wordt
Misschien eens doen. Een vriend van me is ook met BG3 bezig en die is ook helemaal niet bekend met D&D. Hij is wel erg lyrisch over de game. Zal hem nog eens polsenquote:Op donderdag 16 november 2023 14:07 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ah dan weet ik niet of het wat voor je is. Het is voor nieuwkomers best lastig in te komen denk ik.
Ik ben zelf paar maanden terug begonnen met Dungeons and Dragons en heb na 12 uur de eerste campagne bijna af en zelf nu vind ik het nog lastig af en toe met de 1001 mechanics die er zijn.Maar als het eenmaal klikt is het misschien wel een van de beste RPG's ooit.
Divinity Original Sin en Divinity Original Sin 2 zijn van dezelfde studio, misschien eerst die voor een prikkie scoren?
Welke "eerste campagne" doe je?quote:Op donderdag 16 november 2023 14:07 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ah dan weet ik niet of het wat voor je is. Het is voor nieuwkomers best lastig in te komen denk ik.
Ik ben zelf paar maanden terug begonnen met Dungeons and Dragons en heb na 12 uur de eerste campagne bijna af en zelf nu vind ik het nog lastig af en toe met de 1001 mechanics die er zijn.Maar als het eenmaal klikt is het misschien wel een van de beste RPG's ooit.
Divinity Original Sin en Divinity Original Sin 2 zijn van dezelfde studio, misschien eerst die voor een prikkie scoren?
quote:Op donderdag 16 november 2023 12:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hmm, sinds gister hier ook een Portal, leuk ding dat lekker werkt thuis.
NBA, GT 7, Gta 5 en Cyberpunkt loopt goed
We spelen nu “Dragons of Stormwreck Isle” van de 2019 starter set en ik heb “Dragon of Icespire Peak” van de essential kit voor daarna.quote:Op donderdag 16 november 2023 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welke "eerste campagne" doe je?
(ik spele in 2 groepen en ben DM voor 3)
Ah ja, da's de enige starter set die ik nog niet heb gedaan (is de laatste).quote:Op donderdag 16 november 2023 19:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
We spelen nu “Dragons of Stormwreck Isle” van de 2019 starter set en ik heb “Dragon of Icespire Peak” van de essential kit voor daarna.
Stormwreck heeft 5 ingevulde character sheets en met Icespire heb je 5 blanco sheets die je zelf moet maken.
Serie met kuteinde, mag ik mijn kijktijd terugquote:
Ik claim ze, maar doe er geen reet mee omdat het zo matig isquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:46 schreef Kickinalfa het volgende:
Dat ps plus presteert het ook om steeds matiger te zijn elke maand,
Ik claim ze ook wel, heb zelfs de ps plus extra variant (lekker makkelijk voor de kinderen, en voorheen zat er weleens een goede titel tussen), maar de afgelopen maanden is het echt weggegooid geld.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik claim ze, maar doe er geen reet mee omdat het zo matig is
Zoals altijd met sony: het nieuwe is er af, mensen hebben het gekocht/geabonneerd en nu verzaken ze weer. PSP/Vita/VR all over again.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:19 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik claim ze ook wel, heb zelfs de ps plus extra variant (lekker makkelijk voor de kinderen, en voorheen zat er weleens een goede titel tussen), maar de afgelopen maanden is het echt weggegooid geld.
Ik heb hem bij bol.com voor 429 besteld, morgen binnenquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, PS5 Disc Edition besteld, maandag binnen
Ja dat. BG3, multiplayer, enige reden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:21 schreef Pheno het volgende:
Het kutte is alleen dat je ps plus moet hebben voor multiplayer, maar dan maar de goedkoopste versie genomen, want ja, het is toch ruk
Ja ik ookquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb hem bij bol.com voor 429 besteld, morgen binnen
Divine Divinity 2 hier. EN FFXIV natuurlijk. Maar die ga ik migreren naar xbox wanneer het kan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat. BG3, multiplayer, enige reden.
Maar verder doe ik er niks mee.
Bestaat nietquote:
In de volksmond welquote:
Zelf nog niet met BG3 begonnen?quote:
Nee, ik raak amper games aan. Divinity alleen op zondagavond, gameavond.quote:
Beste ooit.quote:Op vrijdag 17 november 2023 12:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wel zin om in Bloodborne te duiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |