Original Sin 1 (enhanced edition) kan nog prima. @Kaneelstokje speelt die nog wel eens volgens mij. Divine Divinity (1) is te oudquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, deze volksmond kent 'm ook niet
Maar ik gok Divinity: Original Sin 2.
Zou deel 1 nog de moeite waard zijn, of is die echt verouderd?
@Ang3lquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Original Sin 1 (enhanced edition) kan nog prima. @:Kaneelstokje speelt die nog wel eens volgens mij. Divine Divinity (1) is te oud
Het probleem is vooral dat TLOU Part 2 er al goed uitzag. TLOU Part 1 (Remake) zag er ook ontzettend vergelijkbaar uit als deeltje 2. Nu ziet alles er weer hetzelfde uit met meer detail en dat het goed loopt op de PS5 met Dual Sense-support.quote:
Het eerste deel vond ik echt geweldig. Deel 2 is eigenlijk iets wat je zelden ziet. Gameplay was echt geweldig. Verhaal niet echt waar ik blij van werd, maar nog steeds enorm benieuwd naar het vervolg.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
TLOU heeft me echt nooit kunnen boeien.
Waar is days gone 2quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het eerste deel vond ik echt geweldig. Deel 2 is eigenlijk iets wat je zelden ziet. Gameplay was echt geweldig. Verhaal niet echt waar ik blij van werd, maar nog steeds enorm benieuwd naar het vervolg.
Huh echt?quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
DIE KRIJGEN WE NOOIT MEER![]()
Woke recensies GENOT
Ja maar Sony vond het niet goed genoeg verkopen. Was echt vet spelquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Huh echt?
Vond dat een vette nieuwe IP
“Slechte” recensies, was nog in de tijd dat alles meer dan een 8 kreeg bij SOONY.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Huh echt?
Vond dat een vette nieuwe IP
quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja maar Sony vond het niet goed genoeg verkopen. Was echt vet spel
wtfquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
“Slechte” recensies, was nog in de tijd dat alles meer dan een 8 kreeg bij SOONY.
Daarnaast verkocht het spel minder dan andere exclusives.
Uiteindelijk verkocht het spel prima. Via patches werd de game flink beter. Een boze witte biker die een vrouw onvriendelijk grapje maakt. Het spel kwam te laat op gang. Uiteindelijk was het een geweldige game.
De zessen en onvoldoendes plus de te hoog verwachte sales vermoorden de sequel.
Ze zijn nu bezig met een nieuwe IP en ze hebben als het goed is dingen gebruikt voor Days Gone.quote:
Wat heb je nu? Extra is eigenlijk grotendeels goed genoeg.quote:Op zondag 19 november 2023 20:35 schreef superniger het volgende:
Ik overweeg de black friday premium upgrade aanbieding.
15 euro voor de resterende 290 dagen.
Ik heb nu alleen extra.quote:Op zondag 19 november 2023 21:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wat heb je nu? Extra is eigenlijk grotendeels goed genoeg.
Nou instap heb ik niet nodig, want 2 g4espeeld en nu BG3.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
@:Ang3l
D:OS 1 EE is prima te spelen. Erg leuk, goede instap.
Ook te doen zonder dat je een min-max'er bent.
Veel leuke, diverse quests.
Ik vond 1 mechanisme bij deel 2 wel echt zo vet:quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het eerste deel vond ik echt geweldig. Deel 2 is eigenlijk iets wat je zelden ziet. Gameplay was echt geweldig. Verhaal niet echt waar ik blij van werd, maar nog steeds enorm benieuwd naar het vervolg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Hallo, ik ben best wel woke en ik heb genoten van die hete biker hoor!quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
“Slechte” recensies, was nog in de tijd dat alles meer dan een 8 kreeg bij SOONY.
Daarnaast verkocht het spel minder dan andere exclusives.
Uiteindelijk verkocht het spel prima. Via patches werd de game flink beter. Een boze witte biker die een vrouw onvriendelijk grapje maakt. Het spel kwam te laat op gang. Uiteindelijk was het een geweldige game.
De zessen en onvoldoendes plus de te hoog verwachte sales vermoorden de sequel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |