SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het wat uitmaken. Die kansen van Gimenez en Geert tellen daar niet in mee.quote:
Dombo.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:11 schreef Erasmus het volgende:
Wie mag ik hier uitschelden om mijn frustraties te bevrijden?
Die was denk ik niet fit. Anders vind ik het toch wel een erg riskante wissel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:32 schreef Erasmus het volgende:
Ik pleit er nog steeds voor om Karsdorp in de winterstop te huren van Roma.
Nieuwkoop kan echt niet meer.
Omdat we vaak voor de lange bal kiezen terwijl de mogelijkheid er ook is om kort te combineren. Iets waar we veel beter in zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:34 schreef Haringkop het volgende:
Wat leveren we toch een hoop ballen compleet kansloos in..
We hopen vurig met z'n allenquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:35 schreef Jojoortje het volgende:
Zo’n typische tweede helft van Twente dit.
Houden ze nooit vol.
Dit inderdaad, compleet onbegrijpelijkquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Omdat we vaak voor de lange bal kiezen terwijl de mogelijkheid er ook is om kort te combineren. Iets waar we veel beter in zijn.
Je speelt nu ook met Ali, dat is sowieso al niet handig als je goed veldspel wilt zien.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:36 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit inderdaad, compleet onbegrijpelijk
Toch ook wel wanhoop denk ik. In de eerste helft zag ik een fase een paar goede korte combinaties maar daar is weinig van over. We hebben het heel moeilijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Omdat we vaak voor de lange bal kiezen terwijl de mogelijkheid er ook is om kort te combineren. Iets waar we veel beter in zijn.
Je beschrijft nu dus precies een elftal dat mentaal niet fit is en constant de verkeerde keuzes maakt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch ook wel wanhoop denk ik. In de eerste helft zag ik een fase een paar goede korte combinaties maar daar is weinig van over. We hebben het heel moeilijk.
Gewoon een elftal wat het lastig heeft in wellicht de moeilijkste uitwedstrijd van het Eredivisie seizoen tegen een ploeg die ons goed bestrijdt. Na een zware midweekse wedstrijd. Dat kan ook topploegen gebeuren.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je beschrijft nu dus precies een elftal dat mentaal niet fit is en constant de verkeerde keuzes maakt.
Echt bijzonder hoe Propper iedere keer zo makkelijk wegkomt in dit soort wedstrijden. Soort Twentse Alvarez.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:44 schreef fetX het volgende:
Dit is toch gewoon tweede geel voor Propper?
Ik vond eigenlijk wel dat Gimenez het een beetje opzocht.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:44 schreef fetX het volgende:
Zeker, maar volgens bepaalde idioten (ik noem geen namen @GGMM) wordt er hier geschreeuwd om een pingel...quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:44 schreef fetX het volgende:
GGMM vist graagquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:45 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zeker, maar volgens bepaalde idioten (ik noem geen namen @:ggmm) wordt er hier geschreeuwd om een pingel...
Zoveel achterlijkheid in 1 persoon & dat dan het uithangbord van je forum makenquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM vist graag
En hij heeft weer beet!
What the fuck ja.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:49 schreef Jaytje07 het volgende:
100% penalty, maar Higler zal wel niets doen
Ook dingen die per ongeluk gebeuren kunnen een overtreding zijnquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:49 schreef ashardalan het volgende:
Hier maak ik me wss niet populair mee, maar leek me een ongeluk, geen overtreding
Yup, dit is een pingel en tweede geel. Maar ach.quote:
Tja, ik zie er geen overtreding in. Zelfs de mensen van Rijnmond vinden het niets. Ik voel mij daardoor gesterkt in mijn meningquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook dingen die per ongeluk gebeuren kunnen een overtreding zijn
1, of 2.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:52 schreef Haringkop het volgende:
Hebben we al een schot tussen de palen eigenlijk?
3quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:52 schreef Haringkop het volgende:
Hebben we al een schot tussen de palen eigenlijk?
Lingr en Stengs.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik moet diep graven welke dat zijn. Ueda net met die kopbal…
PSV heeft nog niet echt een lastige pot gehad. Ja Lens en Arsenal..quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:54 schreef alopio het volgende:
Je kan hier altijd punten verspelen, zeker na een Europese pot. Het vervelende is dat die 4 punten die je al hebt laten liggen dan wel heel erg gaan doorwerken nu. 7 punten achter op PSV is gewoon veel. En alhoewel ik ons beter vind spelen en een beter elftal vind hebben dan PSV zie ik die niet veel punten laten liggen.
Ik denk het ook niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ben bang dat we niet meer gaan scoren
Allemaal leuk, maar wij ook niet. De eredivisie is zo zwak. En PSV kan zich nu gewoon puntverlies bij een AZ of Twente permiteren, feit is dat die gewoon los staan nu. En je kan je al helemaal geen puntverlies tegen PSV veroorloven nuquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
PSV heeft nog niet echt een lastige pot gehad. Ja Lens en Arsenal..
Twente uit is lastigquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Allemaal leuk, maar wij ook niet. De eredivisie is zo zwak. En PSV kan zich nu gewoon puntverlies bij een AZ of Twente permiteren, feit is dat die gewoon los staan nu. En je kan je al helemaal geen puntverlies tegen PSV veroorloven nu
Ook overdreven.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:59 schreef fetX het volgende:
Twee kansen, twee goals, wat een schijtteam zeg.
Klopt, en die kan je verliezen, maar die punten tegen Fortuna en Sparta wegen gewoon heel zwaar nuquote:
Omdat Twente ons uitstekend bespeelt en wij daar geen antwoord op hebben.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is onzin.
We spelen gewoon echt kut
Hou toch eens op man. We spelen zelf ook gewoon erg matig. Twente is ook helemaal niet goed en aanvallend laten zij ook niks zien.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat Twente ons uitstekend bespeelt en wij daar geen antwoord op hebben.
En dan nog heb je twee uitstekende kansen gehad. En is Twente heel effectief met haar kansen. Dat is zonde.
Ik adviseer je om naar de xG te gaan kijken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat Twente ons uitstekend bespeelt en wij daar geen antwoord op hebben.
En dan nog heb je twee uitstekende kansen gehad. En is Twente heel effectief met haar kansen. Dat is zonde.
Nu nog je wifi kapot gooien.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:59 schreef Erasmus het volgende:
Ik kan weer wat anders gaan doen.
Al is het meer omdat ik een baksteen naar de tv gegooid heb.
Want PSV gaat alles winnen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:00 schreef Pistolero het volgende:
Wat een ongekend schandalige wanprestatie vandaag zeg. Kampioenschap is definitief weg.
Je bent tot nuy toe 80 minuten weggespeeld en gedomineerd door Twente, kom op zeg.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Hou toch eens op man. We spelen zelf ook gewoon erg matig. Twente is ook helemaal niet goed en aanvallend laten zij ook niks zien.
Dat was anders ook gewoon teruggedraaidquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:01 schreef Vis1980 het volgende:
Dus die bal op de paal van Geertruida was buitenspel terwijl gimenez niet eens in de baan van het schot stond, maar als iemand de bal net naast zich krijgt staat ie niet buitenspel??
Als je zelf iedere wedstrijd zo goed speelt is dat wellicht de verdienste van de tegenstander die ons uitstekend bestrijdt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Hou toch eens op man. We spelen zelf ook gewoon erg matig. Twente is ook helemaal niet goed en aanvallend laten zij ook niks zien.
Tweede helft zijn ze nauwelijks over de middenlijn geweestquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je bent tot toe 80 minuten weggespeeld en gedomineerd door Twente, kom op zeg.
Ik hoop inderdaad niet dat over een tijdje blijkt dat Pusic al die tijd de drijvende kracht is geweest achter de schermen.quote:
Feyenoord imiteert Ajax weer eens (lol)quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Tweede helft zijn ze nauwelijks over de middenlijn geweest
Weggespeeld? Nee man, Twente verdedigt gewoon heel goed en scoor uit een eenzame counter.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je bent tot toe 80 minuten weggespeeld en gedomineerd door Twente, kom op zeg.
Dat niet, maar tot nu toe zie ik ze niks verspelen. Ik vind ons verder en beter van PSV, maar ook wij gaan natuurlijk niet alles winnen. En na vandaag moet je eerst maar eens 7 punten zien goed te makenquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Want PSV gaat alles winnen.
Dat is ook de grootste misvatting in dit topic. Al weken.
Welkom in speelronde 10.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:02 schreef H.FR het volgende:
Oppassen dat je nog wel 2e wordt op deze manier.
Ja, dat wordt nog een hels karwei inderdaad.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:02 schreef H.FR het volgende:
GOZERquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, dat wordt nog een hels karwei inderdaad.
Dat geloof ik dan weer wel, 2e wordt je wel. Twente en AZ zijn niet zo stabiel als Feyenoord en PSV en ook gewoon een stuk minderquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:02 schreef H.FR het volgende:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:02 schreef DaMart het volgende:
Wel jammer dat we zo'n offday hebben vandaag. Nu maar hopen op een stunt van Ajax straks om de schade beperkt te houden. Al hadden we gewoon zelf beter moeten spelen en moeten winnen natuurlijk.
Dat hoor ik nu ook al 3 maanden en vooralsnog wint PSV inderdaad alles.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Want PSV gaat alles winnen.
Dat is ook de grootste misvatting in dit topic. Al weken.
En nog eens twee waanzinnige reddingen van hun keeper. En dan heb je zelf ook nog eens een mindere dag. Vandaag komen we er eens een keer niet uit, dat kan best tegen dit extreem lastige Twente. Alleen telt dat puntverlies aan het begin zo zwaar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Weggespeeld? Nee man, Twente verdedigt gewoon heel goed en scoor uit een eenzame counter.
Je wordt wel tweede.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:03 schreef fetX het volgende:
Het belangrijkste seizoen dat je op z’n minst tweede wordt. En straks 5 punten achter op AZ
PSV gaat wel boven de 90 punten halen, en AZ gaat door ook nog wel in de buurt komen waarschijnlijk.quote:
Wil je beweren dat we vandaag ook maar enig aanspraak maken op een punt, laat staan meer?quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En nog eens twee waanzinnige reddingen van hun keeper. En dan heb je zelf ook nog eens een lastige dag. Vandaag komen we er eens een keer niet uit, dat kan best tegen dit extreem lastige Twente. Alleen telt dat puntverlies aan het begin zo zwaar.
Wat raar. 3 maanden geleden was dat nog helemaal niet aan de orde.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat hoor ik nu ook al 3 maanden en vooralsnog wint PSV inderdaad alles.
Als ze ook 1x van ons gaan winnen is het wel klaar.
Als PSV boven de 90 punten haalt krijg jij van mij 50 euroquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
PSV gaat wel boven de 90 punten halen, en AZ gaat door ook nog wel in de buurt komen waarschijnlijk.
Waarom snappen mensen nog steeds niet hoe zwak de Eredivisie is buiten de bovenste 4 teams.
Dan moet je winnen in Eindhoven.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:03 schreef klaasweetalles het volgende:
dit zegt nog helemaal niets over het kampioenschap
er zijn nog teveel wedstrijden te spelen
vorig jaar was je nog het verstandigste crewlid .......quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:59 schreef Erasmus het volgende:
Ik kan weer wat anders gaan doen.
Al is het meer omdat ik een baksteen naar de tv gegooid heb.
Het scheelt een paar weken, goh…quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat raar. 3 maanden geleden was dat nog helemaal niet aan de orde.
Lul dan ook niet zo uit je nek.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het scheelt een paar weken, goh…
High stakes baller.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
10 euro inleggen en daar een plaatje van posten
dit is de eerste keer in een jaar ofzoquote:
Ik vind de voorsprong van Twente verdiend maar ik ga er niet zo in mee dat we zo extreem slecht spelen. Of tenminste, het ziet er niet goed uit, maar ik vind het meer de verdienste van Twente dat we het zo lastig hebben, met bovendien een paar cruciale spelmomenten die in ons nadeel uitballen. Dat kan een keer gebeuren, alleen door het puntverlies aan het begin en de ongeslagen status van PSV weegt een verlies gelijk zo zwaar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:05 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wil je beweren dat we vandaag ook maar enig aanspraak maken op een punt, laat staan meer?
Precies dit ja.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind de voorsprong van Twente verdiend maar ik ga er niet zo in mee dat we zo extreem slecht spelen. Of tenminste, het ziet er niet goed uit, maar ik vind het meer de verdienste van Twente dat we het zo lastig hebben, met bovendien een paar cruciale spelmomenten die in ons nadeel uitballen. Dat kan een keer gebeuren, alleen door het puntverlies aan het begin en de ongeslagen status van PSV weegt een verlies gelijk zo zwaar.
Oneens.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:09 schreef Erasmus het volgende:
Vandaag hebben we gewoon pre-Slot Feyenoord gezien hoor
Extreem slecht is een mening, maar mooi om te zien dat je het met me eens bent dat we geen enkele aanspraak mogen maken op een punt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind de voorsprong van Twente verdiend maar ik ga er niet zo in mee dat we zo extreem slecht spelen. Of tenminste, het ziet er niet goed uit, maar ik vind het meer de verdienste van Twente dat we het zo lastig hebben, met bovendien een paar cruciale spelmomenten die in ons nadeel uitballen. Dat kan een keer gebeuren, alleen door het puntverlies aan het begin en de ongeslagen status van PSV weegt een verlies gelijk zo zwaar.
Dat ook weer niet, maar het was wel heel matig en slordig.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:09 schreef Erasmus het volgende:
Dat kan altijd gebeuren, je hebt er altijd wel zo’n wedstrijd bijzitten in een seizoen. Opzich niet erg, maar tikt nu extra aan door de verloren punten tegen Sparta en Fortuna Sittardquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:09 schreef Erasmus het volgende:
Eens met je.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit ja, verder dacht ik wel dat voetballend verder zouden zijn. We spelen heel onvolwassen, wat we juist in Europa wel laten zien.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We spelen zelf in een bejaardentempo.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:12 schreef bbuddybb het volgende:
Dit zou zomaar een rode kaart voor Santi kunnen zijn...
Akkoord.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, maar het was wel heel matig en slordig.
Nee joh, vorig seizoen hebben we ook genoeg van dit soort wedstrijden gehad. Maar wel de slechtste wedstrijd sinds die pot tegen Spartaquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:09 schreef Erasmus het volgende:
Ja tochquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:12 schreef bbuddybb het volgende:
Dit zou zomaar een rode kaart voor Santi kunnen zijn...
edit: leek er met een gestrekt been in te gaan
Luka heeft ook nog weinig ritme, is verder gewoon een hele goede speler. Gaan we nog veel plezier aan beleven.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
Spelers afrekenen op basis van deze zaadpot gaan er dus niet doen. Luka paar prima dribbels. Volgende week weer basis hopelijk.
Prima.quote:
Rommelwedstrijd waar je wel minimaal een punt had moeten pakken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:15 schreef Haringkop het volgende:
Geen lijn te ontdekken vandaag, de aftrap in de eerste helft mislukte al
Assist.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:14 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Lingr heeft ook het verschil nog niet gemaakt, flop !
Terecht verlies absoluut niks, Twente heeft echt niet meer kansen gehad. Mja met zo'n belachelijk slechte scheids en een Twente dat daar heel goed gebruik van maakt, dan wordt het wel heel moeilijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:17 schreef fetX het volgende:
Heel matig was dit. Terecht verlies.
Kampioenschap kun je voorlopig vergeten.
Details.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
JE HEBT NIET EENS GEKEKEN
7 verliespunten zijn nogal wat.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:18 schreef klaasweetalles het volgende:
nog 24 wedstrijden te gaan
ik zie nog geen probleem
Het probleem ligt niet bij Feyenoord, die zullen bijna alles winnen. Het probleem ligt bij PSV, want ook die zullen bijna alles winnen. Aangezien PSV ongetwijfeld zal winnen van Ajax is het gat nu ineens al zeven punten. Dat kan je bijna niet goed maken als PSV zo stabiel blijft winnen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:18 schreef klaasweetalles het volgende:
nog 24 wedstrijden te gaan
ik zie nog geen probleem
Vond ons niet zoveel minder eigenlijk als we de kansen gaan optellen. Maar goed, was gewoon super slecht op alle vlakken vandaag. It is what it is.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:17 schreef fetX het volgende:
Heel matig was dit. Terecht verlies.
Kampioenschap kun je voorlopig vergeten.
Op geen enkele manier. Higler is een parodie op een scheidsrechter, maar heeft niets bepalends gedaan.quote:
Dat zijn er gewoon teveel tenzij PSV nog instort. Die gaan echt nog wel punten verspelen tegen de betere ploegen, maar ik denk niet dat we die nog in gaan halen.quote:
zegt me nietsquote:
Het zijn er veel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zijn er gewoon teveel tenzij PSV nog instort. Die gaan echt nog wel punten verspelen tegen de betere ploegen, maar ik denk niet dat we die nog in gaan halen.
Het is nog een heel eind richting mei.quote:
Qua kansen scheelde het niet veel nee maar het niveau was gewoon te laag vandaag om hier te winnen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vond ons niet zoveel minder eigenlijk als we de kansen gaan optellen. Maar goed, was gewoon super slecht op alle vlakken vandaag. It is what it is.
Mwah, kunnen wel moeten niet echt. Was niet goed genoeg.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Rommelwedstrijd waar je wel minimaal een punt had moeten pakken.
Niet onverslaanbaar, maar buiten de top 4 is de tegenstand echt heel erg matig dus die gaan echt niet meer dan 12-14 punten verspelen dit seizoen en daar zitten wij al erg dichtbij.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het zijn er veel.
Maar dat PSV onverslaanbaar is en even alles gaat winnen volgens iedereen is gewoon echt dikke onzin.
Natuurlijk niet. Beide partijen hadden veel last van de warrige arbitrage.quote:
PSV gaat inderdaad nog wel punten verspelen, maar dat gaat Feyenoord ook gewoon doen natuurlijk. Je gaat echt nog wel eens een pot krijgen waarin het allemaal tegen zit tegen de nummer 11 oid, en dan heb je ook nog gewoon de lastige potten tegen PSV/Twente/AZ en wellicht Ajax na de winterstop.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zijn er gewoon teveel tenzij PSV nog instort. Die gaan echt nog wel punten verspelen tegen de betere ploegen, maar ik denk niet dat we die nog in gaan halen.
Voordeel voor PSV is dat ze spoedig geen Europees voetbal meer hebben.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:21 schreef Pistolero het volgende:
Kampioenschap is na vandaag definitief vergeven aan PSV. Al dat gelul over dat ze nog wel punten gaan verspelen en Boszball altijd instort in de 2e seizoenshelft. Dan heb je ook niet echt opgelet de afgelopen maanden![]()
Feyenoord moet vanaf nu alles het feit dat we vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen om die 2e plek binnen te slepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |