High stakes baller.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
10 euro inleggen en daar een plaatje van posten
dit is de eerste keer in een jaar ofzoquote:
Ik vind de voorsprong van Twente verdiend maar ik ga er niet zo in mee dat we zo extreem slecht spelen. Of tenminste, het ziet er niet goed uit, maar ik vind het meer de verdienste van Twente dat we het zo lastig hebben, met bovendien een paar cruciale spelmomenten die in ons nadeel uitballen. Dat kan een keer gebeuren, alleen door het puntverlies aan het begin en de ongeslagen status van PSV weegt een verlies gelijk zo zwaar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:05 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wil je beweren dat we vandaag ook maar enig aanspraak maken op een punt, laat staan meer?
Precies dit ja.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind de voorsprong van Twente verdiend maar ik ga er niet zo in mee dat we zo extreem slecht spelen. Of tenminste, het ziet er niet goed uit, maar ik vind het meer de verdienste van Twente dat we het zo lastig hebben, met bovendien een paar cruciale spelmomenten die in ons nadeel uitballen. Dat kan een keer gebeuren, alleen door het puntverlies aan het begin en de ongeslagen status van PSV weegt een verlies gelijk zo zwaar.
Oneens.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:09 schreef Erasmus het volgende:
Vandaag hebben we gewoon pre-Slot Feyenoord gezien hoor
Extreem slecht is een mening, maar mooi om te zien dat je het met me eens bent dat we geen enkele aanspraak mogen maken op een punt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind de voorsprong van Twente verdiend maar ik ga er niet zo in mee dat we zo extreem slecht spelen. Of tenminste, het ziet er niet goed uit, maar ik vind het meer de verdienste van Twente dat we het zo lastig hebben, met bovendien een paar cruciale spelmomenten die in ons nadeel uitballen. Dat kan een keer gebeuren, alleen door het puntverlies aan het begin en de ongeslagen status van PSV weegt een verlies gelijk zo zwaar.
Dat ook weer niet, maar het was wel heel matig en slordig.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:09 schreef Erasmus het volgende:
Dat kan altijd gebeuren, je hebt er altijd wel zo’n wedstrijd bijzitten in een seizoen. Opzich niet erg, maar tikt nu extra aan door de verloren punten tegen Sparta en Fortuna Sittardquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:09 schreef Erasmus het volgende:
Eens met je.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit ja, verder dacht ik wel dat voetballend verder zouden zijn. We spelen heel onvolwassen, wat we juist in Europa wel laten zien.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We spelen zelf in een bejaardentempo.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:12 schreef bbuddybb het volgende:
Dit zou zomaar een rode kaart voor Santi kunnen zijn...
Akkoord.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, maar het was wel heel matig en slordig.
Nee joh, vorig seizoen hebben we ook genoeg van dit soort wedstrijden gehad. Maar wel de slechtste wedstrijd sinds die pot tegen Spartaquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:09 schreef Erasmus het volgende:
Ja tochquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:12 schreef bbuddybb het volgende:
Dit zou zomaar een rode kaart voor Santi kunnen zijn...
edit: leek er met een gestrekt been in te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |